abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196737925
pi_196737974
:M
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196738080
Ik genoot nog even over de Brabantse kwaliteitsdialogen uit New Kids Nitro, nu maar naar bed

(En ik probeerde me L_S haar J voor te stellen als acteur in die film :P :P :P )
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196738088
Joepie *O*

quote:
Blijven de oliebollenkramen open?

Ja, deze kramen verkopen levensmiddelen. Daarnaast is het ook nog eens een afhaalmogelijkheid, en ook bij restaurants mag je nog steeds eten bestellen en afhalen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196738102
Zouden slijterijen en coffeeshops ook open blijven? Verkopen die eh...levensmiddelen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196738117
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Zouden slijterijen en coffeeshops ook open blijven? Verkopen die eh...levensmiddelen?
Coffeeshops mogen afhaalloket openhouden begreep ik.
pi_196738277
:z
pi_196738463
quote:
Ik zag iets langskomen van een slijterij die open bleef
We have far more in common than that which devides us..
pi_196738558
En weer frummel (maar ik ruil de diva’s toch maar niet in)
pi_196739430
Zes muggenbulten. Zes. }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_196739433
Mompelt iets over kut studenten en dat het bijna 3 uur is.

Neiging om gewoon even een paar keer goed aan te bellen als ik de deur uit ga.
pi_196739615
Afleiding gezocht.
Nondeju, zelfs 2 hoestdempertjes werken niet meer. Schraap...schraap.. hoest....hoest. Doe ik er nog eentje? Durf ik?
pi_196740266
Muggenbulten en kutstudenten en hoesten, ugh! :{ Geen lekker begin van de dag voor jullie.

Ik deed na die onverwachte dut gister nog een uitslaap en bij elkaar was dat ruim 10 uur :o Wou vanochtend gaan lopen, maar overweeg nu dagje bankhangen.
  dinsdag 15 december 2020 @ 08:30:10 #15
63722 z80
I fink you freaky
pi_196740326
Straks pakje halen aan de andere kant van de stad. Afhaalpunt hier om de hoek was prettiger geweest.
En als het niet druk is bij de bouwmarkt een potje witte verf halen. Er moet nog een afwerklat wit worden.

Kapper gaat het niet meer worden dit jaar. Misschien volgende week zelf de schaar er in zetten. Begint nu vervelend in de ogen te hangen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_196740382
Lucky cat, unlucky Christmas tree :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196740385
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 04:58 schreef AnneX het volgende:
Afleiding gezocht.
Nondeju, zelfs 2 hoestdempertjes werken niet meer. Schraap...schraap.. hoest....hoest. Doe ik er nog eentje? Durf ik?
Schiet niet op he? Heb je al een idee wat het is, anders dan dat het geen corona is?
Beterschap in elk geval! Kan je wel een beetje goed slikken (en dus eten & drinken)?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196740394
quote:
Drank en cake? Uiteraard.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196740477
Goedemorgen O+

Te laat voor grap over cake. Gemiste kans.
Spoilers!
pi_196740552
quote:
Afleiding gezocht.
En, nam je er een? Hielp het? Beterschap!

Hier volkomen opgeknapt, buikgriep ging net zo snel weg als dat het opkwam. Net koter voor de laatste keer voorlopig naar de peuterschool geschopt en zowaar even niks op mijn todolijst. Lijst stroomt vast alsnog vol als ik een poosje voor me uit zit te staren :+
pi_196740586
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:00 schreef minilot het volgende:

[..]

En, nam je er een? Hielp het? Beterschap!

Hier volkomen opgeknapt, buikgriep ging net zo snel weg als dat het opkwam. Net koter voor de laatste keer voorlopig naar de peuterschool geschopt en zowaar even niks op mijn todolijst. Lijst stroomt vast alsnog vol als ik een poosje voor me uit zit te staren :+
TODO
• pakje uitpakken (schaar mee voor gaffatape)
• jorkje an
• spiegel kijken
• foto maken
• foto uploaden
• foto delen
pi_196740696
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:02 schreef sigme het volgende:

[..]

TODO
• pakje uitpakken (schaar mee voor gaffatape)
• jorkje an
• spiegel kijken
• foto maken
• foto uploaden
• foto delen
Dank voor de specifieke uiteenzetting, maar daarvoor nog net een pietsje te meh :) Ik geef zowat licht, qua bleek :') Heb er voor donderdag een reminder voor in m'n telefoon gezet. :D

Tot dusver de lijst binnengedropen:
- Britse ontbijtworstjes bestellen
- Knipopdrachtjes opzoeken en uitprinten
- Worteltjes konfijten voor op de worteltjestaart
- Kersthaakjes naar Lucky sturen
- Chipotlevlokken naar Clubsoda sturen
- Chipotlevlokken naar jou sturen
pi_196740741
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Dank voor de specifieke uiteenzetting, maar daarvoor nog net een pietsje te meh :) Ik geef zowat licht, qua bleek :') Heb er voor donderdag een reminder voor in m'n telefoon gezet. :D

Had je die laatste ook al hierheen gestuurd? If so... dan weet ik niet of ze zijn aangekomen :X

(Sterker nog.. ze kwamen in ieder geval niet hier)
pi_196740760
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Had je die laatste ook al hierheen gestuurd? If so... dan weet ik niet of ze zijn aangekomen :X

(Sterker nog.. ze kwamen in ieder geval niet hier)
Yup, zeker! Eind vorige week verstuurd, tegelijk met nogmaals naar @PdeHoog
pi_196740773
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:18 schreef minilot het volgende:

[..]

Yup, zeker! Eind vorige week verstuurd, tegelijk met nogmaals naar @:PdeHoog
Hm apart.. zal zo de brievenbus nog eens checken maar weer vrij zeler dat ze er niet kn zaten.

Nou heeft de post het hier nogal druk geloof ikd is zal niet meteen panieken.. maar was toch benieuwd ineens :)
pi_196740796
Volgens mij is Pee de enige waarbij een batch daadwerkelijk zoek is geraakt, of heb je de eerste envelop alsnog gekregen, @PdeHoog? Laat het weten als je het te lang vindt duren @Uhmmpie - mijn voorraad is schier eindeloos :')
pi_196740828
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 02:45 schreef Uhmmpie het volgende:
Mompelt iets over kut studenten en dat het bijna 3 uur is.

Neiging om gewoon even een paar keer goed aan te bellen als ik de deur uit ga.
Ik heb wel eens bij een onderbuuf mn boxen op de grond gelegd om 8 uur sochtends, placebo open gezet en weggegaan :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_196740844
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb wel eens bij een onderbuuf mn boxen op de grond gelegd om 8 uur sochtends, placebo open gezet en weggegaan :@
Probleem is dat ik beneden woon....

Inmiddels overwogen om gewoon even een keertje goed lang te bellen als ik de deur uitloop om half 7. :X
pi_196740846
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:21 schreef minilot het volgende:
Volgens mij is Pee de enige waarbij een batch daadwerkelijk zoek is geraakt, of heb je de eerste envelop alsnog gekregen, @:PdeHoog? Laat het weten als je het te lang vindt duren @:Uhmmpie - mijn voorraad is schier eindeloos :')
Nee. Nooit meer gezien.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196740852
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:21 schreef minilot het volgende:
Volgens mij is Pee de enige waarbij een batch daadwerkelijk zoek is geraakt, of heb je de eerste envelop alsnog gekregen, @:PdeHoog? Laat het weten als je het te lang vindt duren @:Uhmmpie - mijn voorraad is schier eindeloos :')
Ik zal de post ook even de kans gunnen.... want echt alle post drupt hier hopeloos traag binnen op het moment.. zowel pakketjes als briefpost.

Kerstkaart van vriendin die voor iedereen persoonlijk een handgemaakte kaart maakt.. is ook al ruim een week onderweg.
pi_196740853
Volgens mij was er bij de vorige poging coffeeshops te sluiten een directe piek in straatcriminaliteit, dus dat zullen ze niet snel nogmaals doen. Kan alleen als je dan ook echt een avondklok hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_196740854
quote:

[..]

Meh @ kwaad met kwaad vergelden maar kudos voor Placebo :9
pi_196740859
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Probleem is dat ik beneden woon....

Inmiddels overwogen om gewoon even een keertje goed lang te bellen als ik de deur uitloop om half 7. :X
Ik zou het echt doen...
pi_196740868
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik zal de post ook even de kans gunnen.... want echt alle post drupt hier hopeloos traag binnen op het moment.. zowel pakketjes als briefpost.
In de postnl app krijg ik al dagen te zien dat ik een bepaalde envelop "vandaag" krijg. Hopelijk echt vandaag want ik moet er wat mee.
  dinsdag 15 december 2020 @ 09:30:57 #35
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196740911
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

In de postnl app krijg ik al dagen te zien dat ik een bepaalde envelop "vandaag" krijg. Hopelijk echt vandaag want ik moet er wat mee.
Hebben wij ook steeds, De brieven komen de laatste tijd vrijwel altijd een paar dagen na de eerste keer zichtbaar in die app.
pi_196740948
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lekker dan..
mijn brievenbuspakje van de baas heeft dat 3 dagen volgehouden... dus ik zal voor je duimen.
pi_196740981
quote:
Afleiding gezocht.
Sterkte! Hoestdrankje hielp bij mij.
Heb denk de uitslag gemist; ben je negatief of heb je nog geen uitslag?

Fijn dat je je alweer beter voelt @minilot! Beter muggenbulten dan ziek zijn. Gisteren mug in m'n huiskamer maar gelukkig niet gestoken (denk ik).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_196740991
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Meh @ kwaad met kwaad vergelden maar kudos voor Placebo :9
Ben ik normaal ook niet van... maar ze biedt elke keer weer dr excuses aan... en paar dagen later is het weer huis vol mensen tot snaxhts 3-4 uur.
En supergezellig... dat is het niet.

En ik woon supergehorig.. dat weet ik heel goed... dus zolang ik gewoon kan slapen hoor je me er niet over. Ik slaap vaker met muziek aan.. DAT is geen probleem.
Oordopjes weer opgezocht... ook prima.

Maar het is gewoon elke keer weer raak dat ik op doordeweekse avonden (doorgaans elke ma/di en op donderdag dus dat is 2-3x per week) er snachts wakker van word en DAN slaap ik dus nit meer. Oordopjes of niet.

De wekker gaat wel om half 6.

Dan kan ze wel steeds sorry zeggen... maar daar schiet ik nou niet echt wat mee op als ze het 2 dagen later weer doet.

Mijn grens ligt echt wel bij wel of niet kunnen slapen heb ik gemerkt. Zeker om 3 uur snachts.
Daar mag ik best wat van vinden.
  dinsdag 15 december 2020 @ 09:39:17 #39
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196741026
Ligt het aan mij, of bekruipt meer mensen een gevoel van onbehagen dat het in de VS nog wel eens volledig uit de klauw kan gaan lopen nu de Republikeinen hebben aangekondigd dat tijdens de Senaatszitting op 6 januari "de fraude" bewezen gaat worden?
pi_196741048
Goedemorgen
Katten hadden vannacht weer een feestje, gelukkig nu nog even kunnen slapen
pi_196741095
Overigens opperde iemand dat ik beter meteen de politie had gebeld gezien het tijdstip.

Maar voorlopig moeten we het toch met elkaar doen als buren. Beter gewoon, zoals vannacht, er in eigen persoon over mopperen.

Ik hoop nog altijd dat dat meer positief resultaat oplevert dan de politie er op af sturen :)
pi_196741105
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:39 schreef fietsie het volgende:
Ligt het aan mij, of bekruipt meer mensen een gevoel van onbehagen dat het in de VS nog wel eens volledig uit de klauw kan gaan lopen nu de Republikeinen hebben aangekondigd dat tijdens de Senaatszitting op 6 januari "de fraude" bewezen gaat worden?
Ja hoor, dat is afwachten. Vroeg of laat wordt daar een aanslag gepleegd en dan is het hek van de dam. De afgelopen jaren (sinds begin Obama, wat een toeval) is met aantal militiegroepen explosief toegenomen.

De enige fout die Trump heeft gemaakt is dat hij het leger stelselmatig schoffeert. Anders hadden ze hem vast graag geholpen bij zijn coup.

#thoughtsandprayers :')
Spoilers!
pi_196741130
quote:
Hmmmm....ik ben benieuwd :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196741143
Kreeg net een mailtje van de baas: alle corona-richtlijnen worden weer verscherpt en de kerstpakketten worden opgehaald in een drive-thru _O- Ben benieuwd hoeveel man er daadwerkelijk zometeen op kantoor zit :+
  dinsdag 15 december 2020 @ 09:50:19 #45
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196741148
Trump ziet dat Poetin er steeds mee wegkomt...
pi_196741193
quote:
Komt goed uiteindelijk, want er zijn al wat senior Rep’s omgedraaid. Zelfs Lindsey Graham. Het is ‘gewoon’ een grote oplichtingszaak.
Paar miljoen investeren in rechtszaken en honderden verdienen van de achterban, die hem ondersteunen in zijn protest.

@FFT het ging rap: zat.middag 16:30 getest en zondagavond 21:30 uur uitslag: negatief.

Dit gezeik was er in maart jl. ook aan de hand. En nog ietsjes erger, vandaar alle pilletjes in huis ( en puffers die ik niet gebruik.)
@sigme eten bevalt mij matig: geen trek. Drinken doe ik wel. Thee thee thee. Bakken met thee.

@Uhmmpie je weet, dat je gaat verhuizen vroeg of laat. Geeft dat ietsjes verlichting.
Hou je taai!
  dinsdag 15 december 2020 @ 09:54:56 #47
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196741213
Mjah bij die sessie in de senaat is de vice president de dagvoorzitter. En die doet exact wat ie van Trump moet doen.
pi_196741223
quote:

[..]

placebo? placebo openzetten? is de box een doos vol placebo's? Van Pandora misschien?
* sigme is volledig de draad kwijt

oooooooooooooooooooh da's vast soort moderne Metallica ofzo!
pi_196741231
Ow shut, jullie zijn snel😂 nou, dan duik ik weer onder.

Alleen nog even @CAT: die kat in je boom! Jij durft.
pi_196741309
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik sta op de todolijst *O*

Ik bracht een kind naar school wat eruit ziet als de kerstafdeling van de plaatselijke Intratuin O+ :+ Hij moest best even slikken gisteren, maar herpakte zich dapper. Vandaag nog kerstlunch en kerststukjes maken en dan is het weer klaar voor een poos. Ze moeten best incasseren, die jongelui.

Ik holde van het schoolplein door voor een ochtendrondje. Nu kan het nog. ;( Straks onderwijs en dan tot morgenmiddag alleen thuis met de koter, mijn lief is een nachtje van huis. Best gek opeens, we zitten al zolang op een klontje dat het nu heel leeg voelt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196741330
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:50 schreef fietsie het volgende:
Trump ziet dat Poetin er steeds mee wegkomt...
Poetin is wel intelligent en geraffineerd.
  dinsdag 15 december 2020 @ 10:11:05 #52
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196741432
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Poetin is wel intelligent en geraffineerd.
Daarom ook mijn voorgevoel van een lompe brok geweld die compleet escaleert omdat niemand er regie op voert.
pi_196741452
Volgens mij is dat al vier jaar aan de gang. Het is te hopen dat het hem op zeer korte termijn allemaal gaat vervelen.
pi_196741549
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:54 schreef fietsie het volgende:
Mjah bij die sessie in de senaat is de vice president de dagvoorzitter. En die doet exact wat ie van Trump moet doen.
No worries, ze roepen al 6 weken over fraude en er is gewoon niets. Het lukt ze echt niet om een coup te plegen. Zoals Anne zegt, ze willen het voetvolk zo veel mogelijk uitknijpen en dat lukt alleen door fraude te blijven beloven.
Spoilers!
  dinsdag 15 december 2020 @ 10:21:44 #55
63722 z80
I fink you freaky
pi_196741566
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:54 schreef fietsie het volgende:
Maar die heeft 6 januari toch gewoon te doen wat de grondwet voorschrijft? Voorlezen wat de kiesmannen gekozen hebben. En op het einde melden wie de meeste kiesmannen heeft. En dus de volgende president is.
  dinsdag 15 december 2020 @ 10:26:11 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196741638
Ik begreep dat er een jurist in team Trump zit die een scenario heeft geschetst waar in 1 formele "bezwaarmaker" maakt dat er een per-staat-stemming in de Senaat moet volgen, en dat dat dan 30-20 pro-Trump oplevert.
Kan het ook fout begrepen hebben, het was vrij laat vannacht toen dat voorbij kwam.
pi_196741852
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:26 schreef fietsie het volgende:
Ik begreep dat er een jurist in team Trump zit die een scenario heeft geschetst waar in 1 formele "bezwaarmaker" maakt dat er een per-staat-stemming in de Senaat moet volgen, en dat dat dan 30-20 pro-Trump oplevert.
Kan het ook fout begrepen hebben, het was vrij laat vannacht toen dat voorbij kwam.
Die juristen liegen. Allemaal. Ze verzinnen ze waar je bij staat. Ze hebben in 6 weken tijd nog niet een maal de waarheid gesproken. Ze hebben al 59 rechtzaken verloren. Er is geen sprankje hoop.
Spoilers!
pi_196741917
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is geen sprankje hoop.
Ach schatje toch...
pi_196741931
Ik lig echt dubbel _O- Het idee was dat winkels dicht zouden gaan volgens mij. Gewoon dicht. Geen klanten helpen. Nu gaan ze bij G in de winkel een afhaalbalie maken :') Lees ik op rijksoverheid.nl dan staat er toch echt dat alleen bouwmarkten dat mogen. Volgens mij gaan er zoveel ondernemers toch proberen allerlei gaten in de regels te vinden _O-
pi_196741961
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:00 schreef Clubsoda het volgende:
Ze moeten best incasseren, die jongelui.

Nogal ja. Mini-G vind het leuk op school en gaat altijd vol zin op pad. De vorige thuisblijfperiode zag je hem een steeds een beetje minder vrolijk worden. Ik hoop dat dat nu beter gaat :{
  dinsdag 15 december 2020 @ 10:51:25 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196742002
Ik zie mijn uk wel wat somberder worden; die is vaker aan het mopperen of trekt zich terug in een hoekje. Ik probeer dan voorzichtig te sturen op "meer boek, minder iPad".
De komende weken moet ik daar denk meer energie in steken, of mn dagen opknippen en wat vaker in de avonduren werken.
  dinsdag 15 december 2020 @ 10:52:11 #62
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196742009
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ik lig echt dubbel _O- Het idee was dat winkels dicht zouden gaan volgens mij. Gewoon dicht. Geen klanten helpen. Nu gaan ze bij G in de winkel een afhaalbalie maken :') Lees ik op rijksoverheid.nl dan staat er toch echt dat alleen bouwmarkten dat mogen. Volgens mij gaan er zoveel ondernemers toch proberen allerlei gaten in de regels te vinden _O-
Dan gaan mensen tenminste echt alleen nog voor de benodigde zaken naar de winkel. Dus op zich een prima idee. Maar inderdaad staat er specifiek dat bouwmarkten dit mogen.
pi_196742018
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Ach schatje toch...
Wat doe ik nou weer ;(
Spoilers!
pi_196742024
De oudste sprong een gat in de lucht O+ De jongste vind er niks aan. Die werd wel wat vrolijker toen ik vertelde dat ze nu haar schoolwerk kan maken in haar pyjama en er niet meer vroeg uit hoef. Die houd van uitslapen O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 15 december 2020 @ 10:56:33 #65
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196742070
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:53 schreef Tally het volgende:
De oudste sprong een gat in de lucht O+ De jongste vind er niks aan. Die werd wel wat vrolijker toen ik vertelde dat ze nu haar schoolwerk kan maken in haar pyjama en er niet meer vroeg uit hoef. Die houd van uitslapen O+
Uitslapen O+
Dat was vanmorgen wel het voordeel van niet naar kantoor _O-
pi_196742103
Zo, toch nog even aan de powerpoint voor de presentatie van morgen gewerkt. Ik ben er toch best content mee 8-) , in aanmerking genomen dat het snel af moest en dat we ongeveer al de halve cursus moeten kennen (nog voordat de 'blok' (de aankomende 2 weken) begonnen is. :')

Beterschap aan alle zieken :*

En Uhmp, geluidsoverlast is rot. Ik had het geluk dat een onderbuurvrouw en mijn vriend assertief genoeg waren om buuf duidelijk te maken dat ze doordeweeks echt moest nokken met die ongein. Het is echt asociaal tot en met. Ook als je student bent kun je nog wel een beetje rekening houden met je buren.
pi_196742147
quote:
Ik denk dat het net zo'n chaos wordt als met Obamagate ja :Y
pi_196742150
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja hoor, dat is afwachten. Vroeg of laat wordt daar een aanslag gepleegd en dan is het hek van de dam. De afgelopen jaren (sinds begin Obama, wat een toeval) is met aantal militiegroepen explosief toegenomen.

De enige fout die Trump heeft gemaakt is dat hij het leger stelselmatig schoffeert. Anders hadden ze hem vast graag geholpen bij zijn coup.

#thoughtsandprayers :')
Terroristen bedoel je?
pi_196742161
quote:
Kreeg ook al bericht dat de bloemenwinkel om de hoek op straat gaat verkopen :D Die hebben natuurlijk een enorme hoeveelheid kerststukjes staan die weg moeten.
pi_196742162
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:55 schreef sigme het volgende:

[..]

placebo? placebo openzetten? is de box een doos vol placebo's? Van Pandora misschien?
* sigme is volledig de draad kwijt

oooooooooooooooooooh da's vast soort moderne Metallica ofzo!
Ik zou Placebo in 2020 niet perse omschrijven als een moderne Metallica, maar oookeee :D
pi_196742190
quote:
Ik zag zojuist een plantenzaak met de deur wagenwijd open. Met daarop een a4-tje "niet binnen komen, wij helpen u aan de deur".

Uhu, thatll work.
pi_196742204
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef fietsie het volgende:
Ik zie mijn uk wel wat somberder worden; die is vaker aan het mopperen of trekt zich terug in een hoekje. Ik probeer dan voorzichtig te sturen op "meer boek, minder iPad".
De komende weken moet ik daar denk meer energie in steken, of mn dagen opknippen en wat vaker in de avonduren werken.
Maar kinderen mogen toch wel samen afspreken? Kunnen ze niet met de klas afspreken dat ze, zeg maar iets, van 14.00-15.00 samen komen op het schoolplein? Spelletjes doen, kletsen, wat ze anders in pauzes doen?
pi_196742207
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nogal ja. Mini-G vind het leuk op school en gaat altijd vol zin op pad. De vorige thuisblijfperiode zag je hem een steeds een beetje minder vrolijk worden. Ik hoop dat dat nu beter gaat :{
Vooralsnog zijn het maar twee weken. Als het daarbij blijft, dan is het te overzien. Ik merk dat lichaamsbeweging en buitenlucht wel enorm helpen, dus we gaan maar weer beginnen met wandelen na het ontbijt. En verder wat structuur brengen in het thuisleren.
pi_196742213
quote:
Dat komt.. omdat hugo (dacht ik) later die avond op tv gezegd heeft dat het vooral een goed idee is om afhaalbalies te maken als je een winkel hebt.
En die beperkte dat heel duidelijk dus niet enkel tot de bouwmarkten maar adviseerde dat als prima tussenoplossing.
pi_196742245
Ben wel benieuwd hoe onze super het heeft opgelost.
Wegens verbouwing kon je gister nog... enkel via de zeeman naar de supermarkt :)
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:09:45 #76
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196742252
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar kinderen mogen toch wel samen afspreken? Kunnen ze niet met de klas afspreken dat ze, zeg maar iets, van 14.00-15.00 samen komen op het schoolplein? Spelletjes doen, kletsen, wat ze anders in pauzes doen?
"Klas" is een wat omvangrijk begrip voor een groep van 8 kinderen, waarvan er maar 2 zijn waarmee het leuk spelen is. De andere 5 zijn van het wezenloos tegen dingen aantrappen ("voetbaljongentjes").

Ze fietst heen en weer naar een dorp verderop om daar met 1 van die 2 te gamen, met enige regelmaat, maar het weer is daar ook niet heel vriendelijk voor op t moment.
pi_196742367
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

"Klas" is een wat omvangrijk begrip voor een groep van 8 kinderen, waarvan er maar 2 zijn waarmee het leuk spelen is. De andere 5 zijn van het wezenloos tegen dingen aantrappen ("voetbaljongentjes").

Ze fietst heen en weer naar een dorp verderop om daar met 1 van die 2 te gamen, met enige regelmaat, maar het weer is daar ook niet heel vriendelijk voor op t moment.
Ach, da's wel weinig ja. Ik ging even uit van de school hier in de buurt met heel veel kinderen die ook in weekenden daar spelen met groepjes, die al groter zijn dan Uk's klas
pi_196742406
Het is vast heel makkelijk gezegd dat je niks oploopt van door een beetje wind en regen fietsen en dat tegen dingen aantrappende jochies gewoonlijk best te pruimen kunnen wezen als speelkameraad? :+
pi_196742421
Ik wil toch de budgetten eens gaan stroomlijnen etc, want het vliegt er genant hard uit :')

Wat gebruiken jullie? Apps? Eigen docs (naast Lucky's one spreadsheet to rule them all)? Programmas?
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:21:09 #80
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_196742438
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil toch de budgetten eens gaan stroomlijnen etc, want het vliegt er genant hard uit :')

Wat gebruiken jullie? Apps? Eigen docs (naast Lucky's one spreadsheet to rule them all)? Programmas?
Excel. Meer heb je niet nodig.
pi_196742446
quote:

Ik gebruik een bezorgd kijkende J. maar die staat niet in de appstore :')
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:22:15 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196742454
quote:

Ik gebruik "overboeken naar de spaarrekening"
pi_196742465
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:18 schreef minilot het volgende:
Het is vast heel makkelijk gezegd dat je niks oploopt van door een beetje wind en regen fietsen en dat tegen dingen aantrappende jochies gewoonlijk best te pruimen kunnen wezen als speelkameraad? :+
Tenzij ze ze niet leuk vind natuurlijk. Dan houdt dat snel op.

Hier zal komende maand wel weer veel online gegamed worden vrees ik
Want hier valt niet naar vriendinnen toe te fietsen helaas.
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:24:04 #84
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196742478
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Tenzij ze ze niet leuk vind natuurlijk. Dan houdt dat snel op.

Hier zal komende maand wel weer veel online gegamed worden vrees ik
Want hier valt niet naar vriendinnen toe te fietsen helaas.
Uk haar midget-vriendje komt ook wel hier hoe-heet-die-ellende-op-de-playstation-ook-al-weer, met dat schieten op een eiland? spelen. Maar dat is ook maar 8 uur per dag leuk :P
pi_196742491
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk dat het net zo'n chaos wordt als met Obamagate ja :Y
But her emails.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Terroristen bedoel je?
Homegrown *O*
Spoilers!
pi_196742499
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Uk haar midget-vriendje komt ook wel hier hoe-heet-die-ellende-op-de-playstation-ook-al-weer, met dat schieten op een eiland? spelen. Maar dat is ook maar 8 uur per dag leuk :P
Nou minder als het aan mij ligt :X

Neemt niet weg dat online gamen voor mijn uk het voornaamste contact js met klasgenoten als ze hier is.
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:29:11 #87
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196742559
Fortnite! Dat is het.

Komt ie met z'n hele 1 meter 50 en man-purse om hierheen fietsen om dingen te schieten :P
pi_196742572
Erwtensoep staat op :9 Met echte varkenspoot van Sigme. En uiteraard groente uit de tuin. Hoe 19e eeuws.
Spoilers!
pi_196742666
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Vooralsnog zijn het maar twee weken. Als het daarbij blijft, dan is het te overzien. Ik merk dat lichaamsbeweging en buitenlucht wel enorm helpen, dus we gaan maar weer beginnen met wandelen na het ontbijt. En verder wat structuur brengen in het thuisleren.
Goed idee :Y ^O^
pi_196742683
Nieuw record *O* Ik heb een klant waarvoor ik altijd enorm lange voicemails in moet spreken. N.a.v. de lockdown-maatregelen heeft hij een opstel geschreven. 1 Minuut en 2 seconden voicemail-genot O+
Spoilers!
pi_196742691
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nieuw record *O* Ik heb een klant waarvoor ik altijd enorm lange voicemails in moet spreken. N.a.v. de lockdown-maatregelen heeft hij een opstel geschreven. 1 Minuut en 2 seconden voicemail-genot O+
_O-
  Moderator dinsdag 15 december 2020 @ 11:39:40 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196742756
quote:
Geef je de beller aan het einde ook nog complimenten dat hij zo'n lang is blijven hangen? En daarna vertel je dat de voicemail niet wordt afgeluisterd? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_196742906
quote:
:D _O-
  Moderator dinsdag 15 december 2020 @ 11:47:39 #94
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196742909
Is het niet stiekem een 0906 lijn? :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_196742927
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:47 schreef derLudolf het volgende:
Is het niet stiekem een 0906 lijn? :P
Oeh, ik zou luisteren naar Lucky! :9~
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:51:25 #96
63722 z80
I fink you freaky
pi_196742973
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:29 schreef fietsie het volgende:
Fortnite! Dat is het.

Komt ie met z'n hele 1 meter 50 en man-purse om hierheen fietsen om dingen te schieten :P
Iets anders "schieten" vind je vast niet goed.
pi_196743030
quote:

voor desktop gratis en ok:
https://www.banktrans.nl/

ps: WGR / Privé administratie / boekhoud programma / ding
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:55:42 #98
63722 z80
I fink you freaky
pi_196743048
Altijd lachen met de Belgen. Daar alles dicht. De belgen komen naar Nederland voor kapper en alles buiten de supermarkt om. Hooguit een opmerking dat het wel druk is in Nederlandse grensdorpen.
Nu in Nederland dicht en België gedeeltelijk open. Meteen een vingertje richting Nederland. Jullie zijn niet welkom.
pi_196743098
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:55 schreef z80 het volgende:
Altijd lachen met de Belgen. Daar alles dicht. De belgen komen naar Nederland voor kapper en alles buiten de supermarkt om. Hooguit een opmerking dat het wel druk is in Nederlandse grensdorpen.
Nu in Nederland dicht en België gedeeltelijk open. Meteen een vingertje richting Nederland. Jullie zijn niet welkom.
Alsof NL dat niet net zo goed deed naar de Belgen :') (In Roermond was de verontwaardiging groot dat er Belgen naar de outlet durfden te komen. Alsof dat erger is dan een Nederlander).

Overigens, je kunt nog gewoon naar BE hoor. Minder dan 48 uur en tot 18 december kraait er geen haan naar. Dat het niet wenselijk is, is logisch want ook in BE proberen ze onnodige verplaatsingen te ontmoedigen.
pi_196743106
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oeh, ik zou luisteren naar Lucky! :9~
Ik zou wel serieus willen betalen voor een telefoonlijn waarop je 24/7 kon luisteren naar een mopperende tot foeterende Lucky O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')