quote:Blijven de oliebollenkramen open?
Ja, deze kramen verkopen levensmiddelen. Daarnaast is het ook nog eens een afhaalmogelijkheid, en ook bij restaurants mag je nog steeds eten bestellen en afhalen.
Coffeeshops mogen afhaalloket openhouden begreep ik.quote:Op maandag 14 december 2020 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Zouden slijterijen en coffeeshops ook open blijven? Verkopen die eh...levensmiddelen?
Ik zag iets langskomen van een slijterij die open bleefquote:Op maandag 14 december 2020 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Zouden slijterijen en coffeeshops ook open blijven? Verkopen die eh...levensmiddelen?
Schiet niet op he? Heb je al een idee wat het is, anders dan dat het geen corona is?quote:Op dinsdag 15 december 2020 04:58 schreef AnneX het volgende:
Afleiding gezocht.
Nondeju, zelfs 2 hoestdempertjes werken niet meer. Schraap...schraap.. hoest....hoest. Doe ik er nog eentje? Durf ik?
Drank en cake? Uiteraard.quote:Op maandag 14 december 2020 23:08 schreef Isabeau het volgende:
En, nam je er een? Hielp het? Beterschap!quote:Op dinsdag 15 december 2020 04:58 schreef AnneX het volgende:
Afleiding gezocht.
Nondeju, zelfs 2 hoestdempertjes werken niet meer. Schraap...schraap.. hoest....hoest. Doe ik er nog eentje? Durf ik?
TODOquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:00 schreef minilot het volgende:
[..]
En, nam je er een? Hielp het? Beterschap!
Hier volkomen opgeknapt, buikgriep ging net zo snel weg als dat het opkwam. Net koter voor de laatste keer voorlopig naar de peuterschool geschopt en zowaar even niks op mijn todolijst. Lijst stroomt vast alsnog vol als ik een poosje voor me uit zit te staren
Dank voor de specifieke uiteenzetting, maar daarvoor nog net een pietsje te mehquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:02 schreef sigme het volgende:
[..]
TODO
• pakje uitpakken (schaar mee voor gaffatape)
• jorkje an
• spiegel kijken
• foto maken
• foto uploaden
• foto delen
Had je die laatste ook al hierheen gestuurd? If so... dan weet ik niet of ze zijn aangekomenquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank voor de specifieke uiteenzetting, maar daarvoor nog net een pietsje te mehIk geef zowat licht, qua bleek
Heb er voor donderdag een reminder voor in m'n telefoon gezet.
Tot dusver de lijst binnengedropen:
- Britse ontbijtworstjes bestellen
- Knipopdrachtjes opzoeken en uitprinten
- Worteltjes konfijten voor op de worteltjestaart
- Kersthaakjes naar Lucky sturen
- Chipotlevlokken naar Clubsoda sturen
- Chipotlevlokken naar jou sturen
Yup, zeker! Eind vorige week verstuurd, tegelijk met nogmaals naar @PdeHoogquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Had je die laatste ook al hierheen gestuurd? If so... dan weet ik niet of ze zijn aangekomen
(Sterker nog.. ze kwamen in ieder geval niet hier)
Hm apart.. zal zo de brievenbus nog eens checken maar weer vrij zeler dat ze er niet kn zaten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Yup, zeker! Eind vorige week verstuurd, tegelijk met nogmaals naar @:PdeHoog
Ik heb wel eens bij een onderbuuf mn boxen op de grond gelegd om 8 uur sochtends, placebo open gezet en weggegaanquote:Op dinsdag 15 december 2020 02:45 schreef Uhmmpie het volgende:
Mompelt iets over kut studenten en dat het bijna 3 uur is.
Neiging om gewoon even een paar keer goed aan te bellen als ik de deur uit ga.
Probleem is dat ik beneden woon....quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bij een onderbuuf mn boxen op de grond gelegd om 8 uur sochtends, placebo open gezet en weggegaan
Nee. Nooit meer gezien.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:21 schreef minilot het volgende:
Volgens mij is Pee de enige waarbij een batch daadwerkelijk zoek is geraakt, of heb je de eerste envelop alsnog gekregen, @:PdeHoog? Laat het weten als je het te lang vindt duren @:Uhmmpie - mijn voorraad is schier eindeloos
Ik zal de post ook even de kans gunnen.... want echt alle post drupt hier hopeloos traag binnen op het moment.. zowel pakketjes als briefpost.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:21 schreef minilot het volgende:
Volgens mij is Pee de enige waarbij een batch daadwerkelijk zoek is geraakt, of heb je de eerste envelop alsnog gekregen, @:PdeHoog? Laat het weten als je het te lang vindt duren @:Uhmmpie - mijn voorraad is schier eindeloos
Meh @ kwaad met kwaad vergelden maar kudos voor Placeboquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bij een onderbuuf mn boxen op de grond gelegd om 8 uur sochtends, placebo open gezet en weggegaan
Ik zou het echt doen...quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Probleem is dat ik beneden woon....
Inmiddels overwogen om gewoon even een keertje goed lang te bellen als ik de deur uitloop om half 7.
In de postnl app krijg ik al dagen te zien dat ik een bepaalde envelop "vandaag" krijg. Hopelijk echt vandaag want ik moet er wat mee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zal de post ook even de kans gunnen.... want echt alle post drupt hier hopeloos traag binnen op het moment.. zowel pakketjes als briefpost.
Hebben wij ook steeds, De brieven komen de laatste tijd vrijwel altijd een paar dagen na de eerste keer zichtbaar in die app.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In de postnl app krijg ik al dagen te zien dat ik een bepaalde envelop "vandaag" krijg. Hopelijk echt vandaag want ik moet er wat mee.
Lekker dan..quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In de postnl app krijg ik al dagen te zien dat ik een bepaalde envelop "vandaag" krijg. Hopelijk echt vandaag want ik moet er wat mee.
Sterkte! Hoestdrankje hielp bij mij.quote:Op dinsdag 15 december 2020 04:58 schreef AnneX het volgende:
Afleiding gezocht.
Ben ik normaal ook niet van... maar ze biedt elke keer weer dr excuses aan... en paar dagen later is het weer huis vol mensen tot snaxhts 3-4 uur.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Meh @ kwaad met kwaad vergelden maar kudos voor Placebo
Ja hoor, dat is afwachten. Vroeg of laat wordt daar een aanslag gepleegd en dan is het hek van de dam. De afgelopen jaren (sinds begin Obama, wat een toeval) is met aantal militiegroepen explosief toegenomen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:39 schreef fietsie het volgende:
Ligt het aan mij, of bekruipt meer mensen een gevoel van onbehagen dat het in de VS nog wel eens volledig uit de klauw kan gaan lopen nu de Republikeinen hebben aangekondigd dat tijdens de Senaatszitting op 6 januari "de fraude" bewezen gaat worden?
Hmmmm....ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:39 schreef fietsie het volgende:
Ligt het aan mij, of bekruipt meer mensen een gevoel van onbehagen dat het in de VS nog wel eens volledig uit de klauw kan gaan lopen nu de Republikeinen hebben aangekondigd dat tijdens de Senaatszitting op 6 januari "de fraude" bewezen gaat worden?
Komt goed uiteindelijk, want er zijn al wat senior Rep’s omgedraaid. Zelfs Lindsey Graham. Het is ‘gewoon’ een grote oplichtingszaak.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:39 schreef fietsie het volgende:
placebo? placebo openzetten? is de box een doos vol placebo's? Van Pandora misschien?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik sta op de todolijstquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank voor de specifieke uiteenzetting, maar daarvoor nog net een pietsje te mehIk geef zowat licht, qua bleek
Heb er voor donderdag een reminder voor in m'n telefoon gezet.
Tot dusver de lijst binnengedropen:
- Britse ontbijtworstjes bestellen
- Knipopdrachtjes opzoeken en uitprinten
- Worteltjes konfijten voor op de worteltjestaart
- Kersthaakjes naar Lucky sturen
- Chipotlevlokken naar Clubsoda sturen
- Chipotlevlokken naar jou sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |