Alvast sterkte gewenst de komende weken met je postquote:Op maandag 14 december 2020 20:23 schreef VixenFromHell het volgende:
Pakketpunten mogen dus open blijven.. maar mogen de betreffende winkels ook gewoon verkopen? Of mogen ze alleen de pakketten verwerken. Als het het laatste is, zullen ze waarschijnlijk liever alsnog sluiten denk ik.. want dat levert weinig op.
Oh dat werd hierboven net ook aangestipt zie ik
Oliebollen kan je ook zelf bakken of bij de banketbakker kopen.quote:Op maandag 14 december 2020 21:54 schreef Watnleven het volgende:
Ah dus de oliebollenkraam blijft open? Godzijdank, dat is toch ook wel verdomd essentieel. Voor mij in ieder geval.
Ja maar ik ben gewoon een lui zwijn en die kraam staat altijd vlak bij m'n huis. Spijtig van je Hema worst trouwens, rip alvast.quote:Op maandag 14 december 2020 21:57 schreef quirina het volgende:
[..]
Oliebollen kan je ook zelf bakken of bij de banketbakker kopen.
Maar Hema worst....
Hopelijk sturen ze worsten door naar de Jumbo zonde om weg te gooienquote:Op maandag 14 december 2020 21:57 schreef quirina het volgende:
[..]
Maar Hema worst....
Zou de hema niet claimen dat een levensmiddelen winkel zijn?? Hier heeft de hema een serieus supermarktje.quote:Op maandag 14 december 2020 22:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hopelijk sturen ze worsten door naar de Jumbo zonde om weg te gooien
Funshoppen bij de schoenmaker?quote:Op maandag 14 december 2020 22:13 schreef Djeez het volgende:
De schoenmakerij hier mag openblijven. Dus het begrip 'essentieel' wordt wel enorm opgerekt
Yup voor het broodnodige vloeibare doorzettingsvermogenquote:Op maandag 14 december 2020 17:40 schreef Djeez het volgende:
Net bij de slijter geweest voor drank. Wat een drukte
Dan had je moeten hamsteren.quote:Op maandag 14 december 2020 21:53 schreef quirina het volgende:
Blijft de Hema open? Want wij willen alleen Hema worst bij de stamppot.
Primair is het een warenhuis, en die moeten dicht...quote:Op maandag 14 december 2020 22:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zou de hema niet claimen dat een levensmiddelen winkel zijn?? Hier heeft de hema een serieus supermarktje.
Of een drogisterij.
Je kunt ook zelf worst maken...quote:Op maandag 14 december 2020 21:57 schreef quirina het volgende:
[..]
Maar Hema worst....
Denk het niet, dan zou je action ookweer open kunnen doem omdat ze snoep verkopenquote:Op maandag 14 december 2020 22:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zou de hema niet claimen dat een levensmiddelen winkel zijn?? Hier heeft de hema een serieus supermarktje.
Of een drogisterij.
Snoep verkopen is weer iets anders dan een ruime buurtsupermarkt, die veel (oudere) hemas nog steeds hebben.quote:Op maandag 14 december 2020 22:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Denk het niet, dan zou je action ookweer open kunnen doem omdat ze snoep verkopen
Maar je verwacht wel dat iemand oliebollen van dezelfde kwaliteit als de oliebolbakker kan maken...quote:
Als ik de AD oliebollentest mag geloven kun je in de meeste regios het beste een pak koopmans kopen........quote:Op maandag 14 december 2020 22:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar je verwacht wel dat iemand oliebollen van dezelfde kwaliteit als de oliebolbakker kan maken...
Goed punt, ook open.quote:Op maandag 14 december 2020 22:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Denk het niet, dan zou je action ookweer open kunnen doem omdat ze snoep verkopen
Die moet je dan ook niet geloven.quote:Op maandag 14 december 2020 22:37 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als ik de AD oliebollentest mag geloven kun je in de meeste regios het beste een pak koopmans kopen........
Ja olie van 3 dagen oud met paar duizend bollen erdoor is thuis lastig te reproduceren.quote:Op maandag 14 december 2020 22:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar je verwacht wel dat iemand oliebollen van dezelfde kwaliteit als de oliebolbakker kan maken...
Hier in de regio hebben ze het nooit mis gehad, was niet te hachelen fabrieksrommelquote:Op maandag 14 december 2020 22:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die moet je dan ook niet geloven.
Niet voor niets is het AD daarmee gestopt...
Ik heb een trauma geraakt merk ik...quote:Op maandag 14 december 2020 22:39 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja olie van 3 dagen oud met paar duizend bollen erdoor is thuis lastig te reproduceren.
Open.quote:Op maandag 14 december 2020 22:57 schreef Xenorium het volgende:
Toko open? Niet persé essentieel behalve als je echt alleen maar Aziatisch wilt eten..
Dat geldt voor alle winkeliers..quote:Op maandag 14 december 2020 23:23 schreef PzKpfw het volgende:
In feite is het voor veel winkeliers essentieel om open te blijven, ook daar moeten de vaste lasten elke maand weer worden opgebracht.
Daarom juist, maar daar heeft Rutte schijt aan.quote:
Nee, dat heeft hij niet.quote:Op maandag 14 december 2020 23:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Daarom juist, maar daar heeft Rutte schijt aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |