Snoep verkopen is weer iets anders dan een ruime buurtsupermarkt, die veel (oudere) hemas nog steeds hebben.quote:Op maandag 14 december 2020 22:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Denk het niet, dan zou je action ookweer open kunnen doem omdat ze snoep verkopen
Maar je verwacht wel dat iemand oliebollen van dezelfde kwaliteit als de oliebolbakker kan maken...quote:
Als ik de AD oliebollentest mag geloven kun je in de meeste regios het beste een pak koopmans kopen........quote:Op maandag 14 december 2020 22:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar je verwacht wel dat iemand oliebollen van dezelfde kwaliteit als de oliebolbakker kan maken...
Goed punt, ook open.quote:Op maandag 14 december 2020 22:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Denk het niet, dan zou je action ookweer open kunnen doem omdat ze snoep verkopen
Die moet je dan ook niet geloven.quote:Op maandag 14 december 2020 22:37 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als ik de AD oliebollentest mag geloven kun je in de meeste regios het beste een pak koopmans kopen........
Ja olie van 3 dagen oud met paar duizend bollen erdoor is thuis lastig te reproduceren.quote:Op maandag 14 december 2020 22:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar je verwacht wel dat iemand oliebollen van dezelfde kwaliteit als de oliebolbakker kan maken...
Hier in de regio hebben ze het nooit mis gehad, was niet te hachelen fabrieksrommelquote:Op maandag 14 december 2020 22:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die moet je dan ook niet geloven.
Niet voor niets is het AD daarmee gestopt...
Ik heb een trauma geraakt merk ik...quote:Op maandag 14 december 2020 22:39 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja olie van 3 dagen oud met paar duizend bollen erdoor is thuis lastig te reproduceren.
Open.quote:Op maandag 14 december 2020 22:57 schreef Xenorium het volgende:
Toko open? Niet persé essentieel behalve als je echt alleen maar Aziatisch wilt eten..
Dat geldt voor alle winkeliers..quote:Op maandag 14 december 2020 23:23 schreef PzKpfw het volgende:
In feite is het voor veel winkeliers essentieel om open te blijven, ook daar moeten de vaste lasten elke maand weer worden opgebracht.
Daarom juist, maar daar heeft Rutte schijt aan.quote:
Nee, dat heeft hij niet.quote:Op maandag 14 december 2020 23:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Daarom juist, maar daar heeft Rutte schijt aan.
Nee, dat zijn gewoon onderbuikgevoelens.quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:09 schreef MisterWendel het volgende:
[..]
Rutte heeft wel schijt aan anderen. Zelf krijgt hij doorbetaald en merkt niets.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:34 schreef MisterWendel het volgende:
Wie beweert dat de verspreiding van covid-infecties toeneemt? Precies. Alleen dictator Marco roette van bananerepubliek nederland.
Tegen betaling niet. Uiteraard mag ze je wel knippen als vriendendienst.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:16 schreef MakkieR het volgende:
Ik vraag mij ook af of je een vriendin mag uitnodigen bij je thuis ( maximaal 2 bezoekers ) die heel toevallig kapster is. Mag ze je dan knippen tegen betaling en hoe wil je dit in vredesnaam controleren als dit niet mag.
ps. vrijwel elke werkend Nederlander vind zijn baan essentieel. Dat was met de vitale beroepen al een probleem, Rutte doet hier met zijn "essentiële" contactberoepen nog een schepje bovenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |