Dat wordt overal afhalen.quote:Op maandag 14 december 2020 21:07 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Wat is er raar aan afhalen bij een bouwmarkt @:bocaj ? Doe je bij een snackbar toch ook?
Dat snap ik. Maar begrijp de ondernemers wel. Heel de dag pakketjes wegduwen voor 3 cent.quote:Op maandag 14 december 2020 20:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik weet dat het ophaalpunt het vooral moet hebben van mensen die nog even rondkijken bij het ophalen. Maar ik bekeek de situatie vanuit postnl niet vanuit de winkel.
Waarom onderscheid maken tussen levensmiddelenaanbieders?quote:Op maandag 14 december 2020 18:40 schreef TjjWester het volgende:
slagers, bakkers, groentewinkel.
Waarom zijndit essentiële winkels?? In tijden van nood kun je ook alles verkrijgen bij de supermarkten, die veel meer mogelijkheden hebben om grote voorraden aan te houden.
Wat is er op tegen om ze open te houden? Het zijn geen uitjes of verzamelplaatsen zoals IKEA’s en primarks. Daarnaast zal de drukte bij de supermarkt op deze manier iets afnemenquote:Op maandag 14 december 2020 18:40 schreef TjjWester het volgende:
slagers, bakkers, groentewinkel.
Waarom zijndit essentiële winkels?? In tijden van nood kun je ook alles verkrijgen bij de supermarkten, die veel meer mogelijkheden hebben om grote voorraden aan te houden.
Beetje ruim begrip.quote:Op maandag 14 december 2020 20:10 schreef Hendroit het volgende:
Zijn autobedrijven niet essentiele winkels?
Precies dit, je wilt natuurlijk ook voorkomen dat iedereen naar de Albert Heijn gaat en het daar te druk wordt. Dus spreiding is goed, laat de bakker/slager/visboer/slijter maar open. Is over het algemeen geen funshopping of attracties zoals de Ikea/action/woonboulevardquote:Op maandag 14 december 2020 21:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom onderscheid maken tussen levensmiddelenaanbieders?
Het kan er binnen wel druk zijn omdat ze vaak best wel klein zijn qua ruimte.quote:Op maandag 14 december 2020 21:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Precies dit, je wilt natuurlijk ook voorkomen dat iedereen naar de Albert Heijn gaat en het daar te druk wordt. Dus spreiding is goed, laat de bakker/slager/visboer/slijter maar open. Is over het algemeen geen funshopping of attracties zoals de Ikea/action/woonboulevard
Strak deurbeleid invoerenquote:Op maandag 14 december 2020 21:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het kan er binnen wel druk zijn omdat ze vaak best wel klein zijn qua ruimte.
Dat is wel gevaarlijk.
Alvast sterkte gewenst de komende weken met je postquote:Op maandag 14 december 2020 20:23 schreef VixenFromHell het volgende:
Pakketpunten mogen dus open blijven.. maar mogen de betreffende winkels ook gewoon verkopen? Of mogen ze alleen de pakketten verwerken. Als het het laatste is, zullen ze waarschijnlijk liever alsnog sluiten denk ik.. want dat levert weinig op.
Oh dat werd hierboven net ook aangestipt zie ik
Oliebollen kan je ook zelf bakken of bij de banketbakker kopen.quote:Op maandag 14 december 2020 21:54 schreef Watnleven het volgende:
Ah dus de oliebollenkraam blijft open? Godzijdank, dat is toch ook wel verdomd essentieel. Voor mij in ieder geval.
Ja maar ik ben gewoon een lui zwijn en die kraam staat altijd vlak bij m'n huis. Spijtig van je Hema worst trouwens, rip alvast.quote:Op maandag 14 december 2020 21:57 schreef quirina het volgende:
[..]
Oliebollen kan je ook zelf bakken of bij de banketbakker kopen.
Maar Hema worst....
Hopelijk sturen ze worsten door naar de Jumbo zonde om weg te gooienquote:Op maandag 14 december 2020 21:57 schreef quirina het volgende:
[..]
Maar Hema worst....
Zou de hema niet claimen dat een levensmiddelen winkel zijn?? Hier heeft de hema een serieus supermarktje.quote:Op maandag 14 december 2020 22:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hopelijk sturen ze worsten door naar de Jumbo zonde om weg te gooien
Funshoppen bij de schoenmaker?quote:Op maandag 14 december 2020 22:13 schreef Djeez het volgende:
De schoenmakerij hier mag openblijven. Dus het begrip 'essentieel' wordt wel enorm opgerekt
Yup voor het broodnodige vloeibare doorzettingsvermogenquote:Op maandag 14 december 2020 17:40 schreef Djeez het volgende:
Net bij de slijter geweest voor drank. Wat een drukte
Dan had je moeten hamsteren.quote:Op maandag 14 december 2020 21:53 schreef quirina het volgende:
Blijft de Hema open? Want wij willen alleen Hema worst bij de stamppot.
Primair is het een warenhuis, en die moeten dicht...quote:Op maandag 14 december 2020 22:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zou de hema niet claimen dat een levensmiddelen winkel zijn?? Hier heeft de hema een serieus supermarktje.
Of een drogisterij.
Je kunt ook zelf worst maken...quote:Op maandag 14 december 2020 21:57 schreef quirina het volgende:
[..]
Maar Hema worst....
Denk het niet, dan zou je action ookweer open kunnen doem omdat ze snoep verkopenquote:Op maandag 14 december 2020 22:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zou de hema niet claimen dat een levensmiddelen winkel zijn?? Hier heeft de hema een serieus supermarktje.
Of een drogisterij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |