sexhuizen gaan dicht dus ik vermoed garages ook.quote:Op maandag 14 december 2020 14:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijn auto moet voor een beurt. Is dat essentieel?
Als ze een schroefje of een leiding te kort komen. De bulk halen ze gewoon veel goedkoper bij hun eigen leverancierquote:Op maandag 14 december 2020 14:49 schreef ddx het volgende:
[..]
Bij de Hornbach vaak, zelfde soort winkel. (ok net iets anders maar hoe leg je verschil uit)
garages blijven open... ga ik maar vanuit.quote:Op maandag 14 december 2020 14:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijn auto moet voor een beurt. Is dat essentieel?
Gamme en Praxis vinden zichzelf essentieel... je kan je afvragen of bijv. LeenBakker en/of BeterBed zo essentieel zijnquote:Op maandag 14 december 2020 14:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zit zelf in de meubel- en interieurbranche. Als wij dicht moeten maar de bouwmarkten niet dan zou ik het wel kut vinden. Bouwmarkten zijn veredelde meubel/interieurwinkels tegenwoordig.
Ja, ja.quote:Op maandag 14 december 2020 15:11 schreef Djeez het volgende:
Weet iemand of de Christine le Duc wel open blijft? Ik vraag dit voor een vriend
Naja, iemand vind dat essentieel. Ik ben van mening dat het heel erg subjectief is wat wel en wat niet essenyieel is.quote:Op maandag 14 december 2020 13:05 schreef fespo het volgende:
[..]
essentieel is eten, drinken en medicatie.
meer niet.
maar dat zal het wel niet worden.
Garages gaan niet dicht, infrastructuur is essentieel. Hoe moet een IC-verpleegkundige op werk komen als de auto het begeeft? Daar ga je al.quote:Op maandag 14 december 2020 14:53 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
sexhuizen gaan dicht dus ik vermoed garages ook.
Ik mag toch hopen dat zij fatsoenlijke spullen kopen bij de groothandel ipv de Chinese wegwerprotzooi die bij de gamma en praxis verkocht wordt.quote:Op maandag 14 december 2020 14:45 schreef ddx het volgende:
[..]
En waar denk je dat die hun spullen halen ?
Je mag je niet meer laten berijden, maar je mag wel nog gewoon rijden.quote:Op maandag 14 december 2020 14:53 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
sexhuizen gaan dicht dus ik vermoed garages ook.
waarom daarheen als het online goedkoper en makkelijker is.quote:Op maandag 14 december 2020 15:11 schreef Djeez het volgende:
Weet iemand of de Christine le Duc wel open blijft? Ik vraag dit voor een vriend
Ja scheelt bij ClD echt enorm, de online- en winkelprijs.quote:Op maandag 14 december 2020 15:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarom daarheen als het online goedkoper en makkelijker is.
postNL blijft open en bezorgenquote:Op maandag 14 december 2020 14:27 schreef VixenFromHell het volgende:
Zie er op twitter bij PostNL ook al veel vragen over binnen komen, alsof zij dat nu dan al wel weten
Geen idee, heb het eerder over de alternatieven zoals easytoys of edc voor de grootneukerquote:
Ja oke, daar zeg je wat. Ik ga er in mijn opsomming wel ff van uit dat het huishouden "normaal" door draait en niks kapot gaat. Maar oke idd, die dingen kunnen gebeuren...quote:Op maandag 14 december 2020 12:01 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Als je bed doorzakt of je dak lekt, moet je toch naar de bouwmarkt om het te repareren? CV ketel gaat stuk? Lijkt me vrij essentieel. Natuurlijk kan je dat gewoon online bestellen, maar dat kan met kattenvoer ook.
Die nemen vanaf woensdag niet meer op, gelijk volgeboekt tot nieuwe jaarquote:Op maandag 14 december 2020 14:11 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dan bel je een klusbedrijf ofzo...
Ja ze blijven wel gewoon hun normale werk uitvoeren. Maar ook zij weten neem ik aan nog niet welke winkels precies zullen gaan sluiten. Lijkt mij ook dat ze een winkel met afhaalpunt niet kunnen dwingen om open te blijven voor alleen de PostNL werkzaamheden. In winkels worden die werkzaamheden uitgevoerd door het winkelpersoneel, dat is geen personeel van PostNL.quote:Op maandag 14 december 2020 15:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
postNL blijft open en bezorgen
Haalservice e.d. ook
tenminste dat is naar mij gecommuniceerd als hun lockdown plan
quote:Op maandag 14 december 2020 14:11 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dan bel je een klusbedrijf ofzo...
Tja waar denk je dat zij hun spullen halen? Er is ook een klusjesman bij mij bezig en die belde ook net ff met Pontmeyer en die weten ook niet wat ze morgen wel of niet mogen doen. Natuurlijk kunnen ze er altijd zo'n drive-through van maken maar dat is bij lang niet alle zaken praktisch of te doen. En als je uiteindelijk alleen online kan bestellen dan weet je hoe dat gaat met deze drukte... kan je week wachten op je koppelstukje. Je kan als klusjesman ook niet alles op voorraad hebben.quote:Op maandag 14 december 2020 14:12 schreef DW457 het volgende:
[..]
Neehee, want "dat voelt toch anders"
Tsja, balen, niets aan te doen.quote:Op maandag 14 december 2020 16:34 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
[..]
Tja waar denk je dat zij hun spullen halen? Er is ook een klusjesman bij mij bezig en die belde ook net ff met Pontmeyer en die weten ook niet wat ze morgen wel of niet mogen doen. Natuurlijk kunnen ze er altijd zo'n drive-through van maken maar dat is bij lang niet alle zaken praktisch of te doen. En als je uiteindelijk alleen online kan bestellen dan weet je hoe dat gaat met deze drukte... kan je week wachten op je koppelstukje. Je kan als klusjesman ook niet alles op voorraad hebben.
Als je bed kapot gaat ?quote:Op maandag 14 december 2020 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gamme en Praxis vinden zichzelf essentieel... je kan je afvragen of bijv. LeenBakker en/of BeterBed zo essentieel zijn
Ja en nee, op zich heb je gelijk maar het probleem is meer dat de supermarkten niet in staat zijn om alle boodschappen aan huis te brengen. Thuisbezorgd is geen vervanging voor de supermarkt, natuurlijk, IKEA verkoopt echter wel een hele reeks bedden (en anderen volgens mij) die ze aan huis leverenquote:Op maandag 14 december 2020 16:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dan kan de supermarkt ook dicht, thuisbezorgd.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |