Daar verkopen ze dingen als natuurgeneesmidddelen en zelfzorg, supplementen, verzorgingsproducten, natuurlijke voeding etc.quote:
Een slijterij is een dagelijkse behoefte?quote:Op maandag 14 december 2020 13:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Van de FP, wat er in Duitsland open blijft:
[..]
Jazeker, door de accijnzen voorzien ze in de dagelijkse behoeftes van de overheidquote:Op maandag 14 december 2020 13:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een slijterij is een dagelijkse behoefte?
Ik zal het wel niet snappen.
Ik begreep aan het begin vd coronacrisis dat een distilleerderij toen ook viel onder vitale sector, omdat het hoort bij de levensmiddelenbranche. Dat zal dan ook wel gelden voor de slijterij.quote:Op maandag 14 december 2020 13:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tevens het belang om drukte te verspreiden en dus niet iedereen terug valt op supermarkten om aan alcohol te komen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2020 10:32 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
De enige noodzaak is om het virus te overwinnen zodat we in januari onze agenda's niet vol staan met begrafenissen van familileden.
Met een PRO-pas dan mogelijk wel toegankelijk.quote:Op maandag 14 december 2020 13:34 schreef Fer het volgende:
Bij de Hornbach zie vooral veel professionals hun materialen inkopen. De kleinere zelfstandige klus bedrijven, loodgieters en timmermannen. Maar bij het lokale tuincentrum staat een file om de kerstshow te bekijken.
Dan bel je een klusbedrijf ofzo...quote:Op maandag 14 december 2020 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind een bouwmarkt ook wel essentieel, wat als er wat aan je huis mankeert waardoor zonder reparatie verregaande schade zou ontstaan of veiligheid in het geding komt.
Neehee, want "dat voelt toch anders"quote:Op maandag 14 december 2020 14:11 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dan bel je een klusbedrijf ofzo...
bel zelf een klusbedrijf kerelquote:Op maandag 14 december 2020 14:11 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ooohooofff:quote:Op maandag 14 december 2020 14:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
bel zelf een klusbedrijf kerel
ga een beetje iemand bellen om een koppelstuk te vervangen het is goed met je![]()
quote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Tsja, als de lekkage echt niet kan wachten en de boel dicht is, zal je toch een loodgieter moeten laten komen of het onderdeel online bestellen en een paar dagen moeten wachten. T is niet anders. Trouwens, bij de Hornbach zag ik nu ook een Drive-thru (zoals zij dat noemen), zou best kunnen dat die wél open mogen blijven omdat je dan je auto niet uit hoeft. Dat is dan goed nieuws voor jou en je koppelstukje.
Oei, volgens mij heb ik een gevoelige snaar geraakt...quote:Op maandag 14 december 2020 14:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
bel zelf een klusbedrijf kerel
ga een beetje iemand bellen om een koppelstuk te vervangen het is goed met je![]()
Het ligt ook wel gevoelig als je kraantje druiptquote:Op maandag 14 december 2020 14:16 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Oei, volgens mij heb ik een gevoelige snaar geraakt...
Wel een goede vraag idd!quote:Op maandag 14 december 2020 14:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Ben wel echt heel benieuwd wat ze gaan doen met pakketpunten in niet essentiele winkels. Werk zelf bij de briefpostbezorging, maar elke dag wel een lading erbij wat niet door de brievenbus kan. Van de 4 afhaalpunten van mijn depot, zit er maar 1 in een supermarkt. Een winkel open houden alleen voor de post/pakketactiviteiten is waarschijnlijk ook geen goede optie, want dat levert weinig op. Het idee is juist dat er meteen ook nog aankopen gedaan worden, al valt dat in de praktijk ook tegen. Maar dan is de vraag ook nog steeds, wat valt straks wel en niet onder essentieel.
En er is ergens in de regio ook een zaakje dat zich alleen maar met pakketten bezig houdt. Niet alleen het zelf bezorgen van post, maar ook het overhandigen van pakketten van zo'n beetje elke verzender (GLS, DHL, UPS, enzovoort) aan mensen die iets besteld hebben.quote:Op maandag 14 december 2020 14:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Ben wel echt heel benieuwd wat ze gaan doen met pakketpunten in niet essentiele winkels. Werk zelf bij de briefpostbezorging, maar elke dag wel een lading erbij wat niet door de brievenbus kan. Van de 4 afhaalpunten van mijn depot, zit er maar 1 in een supermarkt. Een winkel open houden alleen voor de post/pakketactiviteiten is waarschijnlijk ook geen goede optie, want dat levert weinig op. Het idee is juist dat er meteen ook nog aankopen gedaan worden, al valt dat in de praktijk ook tegen. Maar dan is de vraag ook nog steeds, wat valt straks wel en niet onder essentieel.
Is geen contactberoeps situatie volgens mij dus dat kan denkelijk gewoon.quote:Op maandag 14 december 2020 14:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijn auto moet voor een beurt. Is dat essentieel?
Als Nederland in het spoor van Duitsland blijft, blijven garages gewoon open.quote:Op maandag 14 december 2020 14:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijn auto moet voor een beurt. Is dat essentieel?
En waar denk je dat die hun spullen halen ?quote:Op maandag 14 december 2020 14:11 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Niet bij de gamma iigquote:Op maandag 14 december 2020 14:45 schreef ddx het volgende:
[..]
En waar denk je dat die hun spullen halen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |