SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
@UitStraling is de meisjes aan het klieren met allemaal gore.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Einde van vorig topic gemist. Maar veelbelovende TT.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitstraling is de meisjes aan het klieren met allemaal gore.
nothing new there...quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Uitstraling is de meisjes aan het klieren met allemaal gore.
Ja is wel een ander deurtje als volpompen jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt Uitstraling gesponsord?quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:02 schreef Karzai het volgende:
ik heb maar weer wat gestort op artsen zonder grenzen
Ik vind het nog matigjes.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja... volgens mij moet het meevallen... hij kan nog gewoon praten en ik zie hem niet knock-out gaanquote:
Ik heb het altijd onsmakelijk gevonden om naar lelijke mensen of mensen met een handicap te kijken, is echt niet mijn ding, ik kan ook totaal niet met mongolen omgaan of zo, vind ze vies en onvoorspelbaarquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
Stukje Bart de Graaf op tv. Waar kan ik je nachts voor wakker maken
Wat een held was het ook
Beetje aansteller ja.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja... volgens mij moet het meevallen... hij kan nog gewoon praten en ik zie hem niet knock-out gaan
Wat ultiem burgerlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed.
• Grolsch Blond beugels en Warsteiner Premium Verum
• Blokjes Emmenthaler en plakjes Parmezaanse truffelsalami
• S12E14 van Rail Away (Zuid-Frankrijk, Nice - Digne) en nog een andere
• Voetenbadje op 43 ēC met eucalyptusolie
Tot over een uurtje liebchens
Dat kan. Ik heb een paar jaar met verstandelijk gehandicapten gewerkt. Die sorteerden het leeggoed bij de horecagroothandel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het altijd onsmakelijk gevonden om naar lelijke mensen of mensen met een handicap te kijken, is echt niet mijn ding, ik kan ook totaal niet met mongolen omgaan of zo, vind ze vies en onvoorspelbaar![]()
Sorry vind het gewoon onprettig
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrees dat vanavond de laatste avond van mijn oom gaat zijn. Snel achteruit gegaan nu hij ook Corona erbij gekregen heeft. Dus dat is morgen ook vast een +1 in de statistiek.
Die is nog net een tandje gekker dan Freek Vonk.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrees dat vanavond de laatste avond van mijn oom gaat zijn. Snel achteruit gegaan nu hij ook Corona erbij gekregen heeft. Dus dat is morgen ook vast een +1 in de statistiek.
Geen last van.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het altijd onsmakelijk gevonden om naar lelijke mensen of mensen met een handicap te kijken, is echt niet mijn ding, ik kan ook totaal niet met mongolen omgaan of zo, vind ze vies en onvoorspelbaar![]()
Daarom niet te hautain willen doen en gewoon bij het lokale grillhouse bestellenquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
Das wel nadeel van de horeca die bezorgt en je niks zelf moet bereiden. Want je eet aan 1 stuk door want anders is 2e gang koud
Dat heb ik ook gedaan schatquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom niet te hautain willen doen en gewoon bij het lokale grillhouse bestellen
Veel sterktequote:Op zaterdag 12 december 2020 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo'n zenuwtik of wat?quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen last van.
Ik kan wel minder goed tegen mensen die steeds repeterende bewegingen of geluiden maken. Wordt ik zelf onrustig en geīrriteerd van.
Nou ja onsmakelijk is een raar woord. Maar begrijp wat je bedoelt ja.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tuurlijk bedoel ik dat.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
al zal Ludovicus Theodorus Victorius De Krokus wel de lokale turk bedoelen. Dat heb ik dus weer niet gedaan.
Psychiatrische patiënt dat.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is nog net een tandje gekker dan Freek Vonk.
Nu voel ik bijna (een deel) van de pijn na een steek vorig zomer van een of andere mega wesp.
Mijn hand was zeker 3 dagen 2keer zoo dik.
Sterkte zegquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nee dat zou ik daar ook niet bestellen, krijg je waarschijnlijk een goed doorbakken schoenzoolquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, die kunnen geen bazen biefstukken bakken.
Bohhhh ik heb van de zomer ook een joekel van een aantal centimeter gezien in la douche francequote:Op zaterdag 12 december 2020 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is nog net een tandje gekker dan Freek Vonk.
Nu voel ik bijna (een deel) van de pijn na een steek vorig zomer van een of andere mega wesp.
Mijn hand was zeker 3 dagen 2keer zoo dik.
Daar heb ik dan weer een warm gevoel bij, zeker met ouderen, was daar altijd graag mee bezig om ze te helpen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja onsmakelijk is een raar woord. Maar begrijp wat je bedoelt ja.
Ik heb dat ook sterk met mensen in het ziekenhuis.
Dat gaat hard dan opeens, sterkte.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat zou ik daar ook niet bestellen, krijg je waarschijnlijk een goed doorbakken schoenzool
quote:
quote:
Razendsnel gegaan. Diagnose slokdarmkanker amper 3 maanden geleden. En dan komt COVID erg ongelegen na een chemokuur.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bohhhh ik heb van de zomer ook een joekel van een aantal centimeter gezien in la douche franceNooit eerder gezien.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Dat doen ze er hier in een apart bakje bij gelukkigquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja ik bestel er sowieso niet zoveel. Want ze bezorgen niet
maar ophalen ook niet. alles verzopen in de knoflooksaus om te verbloemen dat 't niet te huffen is.
Ik ben ook helemaal gek op fish and chips dus ik snap ze wel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
Britten zijn friet en vis aan het hamsteren in Flevoland, in aanloop naar de Brexit.
https://nos.nl/collectie/(...)d-chips-in-flevoland
ik ga er alleen heen als er echt echt echt niks anders open is en ik zo ongelukkig laat thuis kom en vroeg weg zou moeten dat koken niet zomaar gaat lukken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doen ze er hier in een apart bakje bij gelukkigMaar bestel er ook hooguit 2 keer per jaar ofzo, toevallig gisteren
Haha ja daar geef ik meestal ook een klap op, opbokken daarmee.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meer mensen die herhaaldelijk 'stimmen'. Daar kan ik niet zo goed tegen.
Best wel. Hoewel hij sinds het begin van Corona al erg bang was om ziek te worden. Maar zijn “klachten” bleken slokdarmkanker te zijn. Daarna heeft hij zichzelf eigenlijk voor alles en iedereen afgesloten, ook qua communicatie. Hoorde van zijn zoon dat het nu wel heel hard achteruitging.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sterkte zeg![]()
Kende je je oom goed?
Inclusief Corona met de groeten uit Urk uw nieuwe zwarte stip op de horizon.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
Britten zijn friet en vis aan het hamsteren in Flevoland, in aanloop naar de Brexit.
https://nos.nl/collectie/(...)d-chips-in-flevoland
Als ik eten ga afhalen dan ga ik altijd naar de Chinees, maar die bezorgt nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga er alleen heen als er echt echt echt niks anders open is en ik zo ongelukkig laat thuis kom en vroeg weg zou moeten dat koken niet zomaar gaat lukken.
Maar ik heb maaltijden zo geprept in de diepvries dat ik dan dus meestal sneller ben met zelf ff wat opwarmen
quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meer mensen die herhaaldelijk 'stimmen'. Daar kan ik niet zo goed tegen.
die ontbreekt hier in het repertoirequote:Op zaterdag 12 december 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik eten ga afhalen dan ga ik altijd naar de Chinees, maar die bezorgt niet
quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had ooit een leerling, die z'n gezicht zag er uit als de koplamp van de BMW GS motorfiets. 1 groot oog en 1 klein oog.
Die haalde altijd op bijzondere wijze zijn boterhammen uit de zak. Legde deze op z'n bord. En wreef vervolgens in z'n handen om eens rustig op z'n gemakje de tafel rond te kijken wat ie zou eten.
En dat dan 8x per maaltijd ofzo, die vent kon eten als een olifant.
Hier gelukkig wel, echt zo'n klassieke Nederlandse Indo-Chinees vol met kitscherige zooi die er uit ziet alsof er al 30 jaar niet is geupdatequote:Op zaterdag 12 december 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die ontbreekt hier in het repertoire
Ken je die Gü toetjes?quote:
zijn die k&k toetjes in glazen potjes toch?quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je die Gü toetjes?
Een van de weinige kant en klaar troep die echt lekker is en dan ben ik niet eens van de toetjes.
Yeps, niks om je voor te schamen om zomaar te kopen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn die k&k toetjes in glazen potjes toch?
ja heb ze wel eens zien staan. maar ik ben helemaal niet zo van de toetjes..quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, niks om je voor te schamen om zomaar te kopen.
https://www.culy.nl/inspi(...)e-cheesecake-van-gu/
Die zijn lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je die Gü toetjes?
Een van de weinige kant en klaar troep die echt lekker is en dan ben ik niet eens van de toetjes.
185 km voor moeten rijden?quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had ook restaurant A kwaliteit afhaal, met achteraf goddelijke tiramisu
Ik koop bijna nooit toetjes of vla en al helemaal niet met smaakjes (chemisch) misschien deze dan maar eens checken,...quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, niks om je voor te schamen om zomaar te kopen.
https://www.culy.nl/inspi(...)e-cheesecake-van-gu/
Doe mij de nieuwe maar..(heb wel een GS gehad ooit) en er komt weer een nieuwe als ik 50 ben dan wil ik een paar maand op pad met 2 maten.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe bedenken ze het..... zonde....
Eens, of drie tussengerechten of zo, sowieso mijn lievelingsdingetje wel, tussengerechten.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja heb ze wel eens zien staan. maar ik ben helemaal niet zo van de toetjes..
Heb liever een extra voorgerecht
Heeft deze ook 'skele ogen'?quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe mij de nieuwe maar..(heb wel een GS gehad ooit) en er komt weer een nieuwe als ik 50 ben dan wil ik een paar maand op pad met 2 maten.
Nieuwe[ afbeelding ]
ja naja toetjes vind ik toch altijd wel dingen die je 'thuis ook hebt' ofzo als je per se wil.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens, of drie tussengerechten of zo, sowieso mijn lievelingsdingetje wel, tussengerechten.
Als ik ze al redelijk lekker vind als anti-toetjes manquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik koop bijna nooit toetjes of vla en al helemaal niet met smaakjes (chemisch) misschien deze dan maar eens checken,...
Hoe heet die dan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ons dorp heeft 3 toptenten.
Eentje er van eet Rutte elke 2 weken.
Burger King.quote:
Ik doe dit sinds eind september al 4-5 avonden in de weekquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ultiem burgerlijk.
Maar ergens klinkt het ook wel als een prima lockdownavond.
incl de ecualpaytus olie?quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe dit sinds eind september al 4-5 avonden in de week
Nee eerst was het lavendelolie. Toen die op was ben ik op eucalyptus overgegaan.quote:
lavendel meurt echt konjogoorquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee eerst was het lavendelolie. Toen die op was ben ik op eucalyptus overgegaan.
Ik had ooit een collega, we liepen in de lunchpauze naar een snackbar en hij bestelde altijd een bamischijf. Die demonteerde hij op dusdanig geraffineerde wijze dat ik het later zelf gedaan heb om er een filmpje van te kunnen makenquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had ooit een leerling, die z'n gezicht zag er uit als de koplamp van de BMW GS motorfiets. 1 groot oog en 1 klein oog.
Die haalde altijd op bijzondere wijze zijn boterhammen uit de zak. Legde deze op z'n bord. En wreef vervolgens in z'n handen om eens rustig op z'n gemakje de tafel rond te kijken wat ie zou eten.
En dat dan 8x per maaltijd ofzo, die vent kon eten als een olifant.
Okquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaat je kleine witte string.
wtfquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega, we liepen in de lunchpauze naar een snackbar en hij bestelde altijd een bamischijf. Die demonteerde hij op dusdanig geraffineerde wijze dat ik het later zelf gedaan heb om er een filmpje van te kunnen maken![]()
bamischijvenquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega, we liepen in de lunchpauze naar een snackbar en hij bestelde altijd een bamischijf. Die demonteerde hij op dusdanig geraffineerde wijze dat ik het later zelf gedaan heb om er een filmpje van te kunnen maken![]()
Ja zo eet ik die ook.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Olietankers?quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bamischijven
maar zo eet ik olietankers dus ook
jawel maar hoe hij ermee om ging vond ik mooiquote:
Die vind ik serieus lekker als ze een dag bij de benzinepomp hebben gelegen en dat ze als taaitaai naar binnen te kauwen en slurpen zijnquote:
Jij bent echt een aparte vogel he.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vind ik serieus lekker als ze een dag bij de benzinepomp hebben gelegen en dat ze als taaitaai naar binnen te kauwen en slurpen zijn
m'n ribeye komt bijna terug naar boven zoquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vind ik serieus lekker als ze een dag bij de benzinepomp hebben gelegen en dat ze als taaitaai naar binnen te kauwen en slurpen zijn
Beetje wel hčquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij bent echt een aparte vogel he.
Tsja als een lotusbloem of een pad niet werkt probeer je het maar met een bamischijf he smeerlapquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
Ow, dacht aan een ander soort volpompenquote:
redelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:33 schreef crv het volgende:
[..]
Ow, dacht aan een ander soort volpompen![]()
Hoe is tie Bos ?
Mijn opus magnum was toch wel seks met een blozend Fries meisje en garnalen die ik op de bedrand had gezet om toe te kijkenquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja als een lotusbloem of een pad niet werkt probeer je het maar met een bamischijf he smeerlap![]()
Ow diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ow dieKersenlipjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
KersenlipjeDie begreep ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
En behalve de Porsche ook nog twee biljetjes verkochtRijk worden is anders, maar toch leuk om zo een paar euries binnen te harken
Ja jaquote:
Nicequote:Op zaterdag 12 december 2020 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jaen uiteindelijk nog voor 5 dollar meer dan vorige week ook. Over nog een week kan ik bij het geld
Ik liet deze mijn zus ooit horen en ze zei "bende gij homo geworden of zo?"quote:
Tuurlijk dit is foute jaren 80 shit.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik liet deze mijn zus ooit horen en ze zei "bende gij homo geworden of zo?"
Dat is een Fles plaatje.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk dit is foute jaren 80 shit.
Net als deze:
die versie van die Massey vent is wel goed. Wereldberoemd in NL geworden door Dumpertquote:
Die ken ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die versie van die Massey vent is wel goed. Wereldberoemd in NL geworden door Dumpert
Kijk, wat mannelijks.quote:
Mooie stem heeft hij daarvoor wel, leuk voor in een Iers restaurant bij het toetje.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Muziek mag wel wat rauwer, bierbuikerig en stoerder
Wauwquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
waren toentertijd groter dan danny vera. tot de drummer met een bootje ging varen en niet wederkeerde.quote:
Oooh serieus?quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waren toentertijd groter dan danny vera. tot de drummer met een bootje ging varen en niet wederkeerde.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk dit is foute jaren 80 shit.
Net als deze:
Qua feiten geloof ik jou eerder dan wikiquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
More than a Feeling is jaren 70
En dan kom je met QOTSA?quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
quote:
Ja, ik kan lezen?quote:
Beter alquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
TU pac luisterden wij in een adem met:
Echte kerels kunnen lang haar en make up rocken zonder dat hun fragiele egootje erdoor wordt aangetast.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Ad die zgn mannelijke artiesten hadden lang haar en makeup.
Make-up, hoe kom je daar nu bij?quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Ad die zgn mannelijke artiesten hadden lang haar en makeup.
ordiquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik luister:
Luister dit ook al echt lang.Volgens mij begin tienerjaren.
Wel lekkere muziekquote:
+1quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
vrouwen die metal maken is sowieso pluspunt.
En vergeet niet “the bulge”quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echte kerels kunnen lang haar en make up rocken zonder dat hun fragiele egootje erdoor wordt aangetast.
Yep, nou ja metal niet dan maar wel lekker om mee te joekelen met Mariaquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel lekkere muziekvrouwen die metal maken is sowieso pluspunt.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:44 schreef Amarantha het volgende:
Ah er komt nu wel een pareltje voorbij uit mijn lijst.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat kan toch niet comfortabel zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En vergeet niet “the bulge”[ afbeelding ]
Ken ik zo niet. Ik ken wel de zangeres van Amaranthequote:
Deze?quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt soms zo'n frans liedje wat ik leuk vind, met die blije zangeres die ook trompettert.
Ik kan maar weinig met zingende vrouwen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt zingen doen ze niet hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan maar weinig met zingende vrouwen.
ligt totaal aan het soort metal wat ze makenquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt zingen doen ze niet hoor.
Soort volgescheten luier aan de voorkant dit...quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan toch niet comfortabel zijn.
Eigenlijk is ze best goed verstaanbaar.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ligt totaal aan het soort metal wat ze maken
Jagger deed er een schepje bij.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan toch niet comfortabel zijn.
Wat een agressieve muziek allemaal manquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Otep samen met Slipknot favoriete metalband.
Doet me erg aan Korn denkenquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze best goed verstaanbaar.
Ik luister ook vrolijke muziek hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een agressieve muziek allemaal man
Er zijn er wel genoeg die onder de noemer metal vallen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt zingen doen ze niet hoor.
wtfquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jagger deed er een schepje bij.[ afbeelding ]
Uit:
https://www.sadanduseless.com/funny-retro-rockstar-fashion/
Neeeee hoe dat? Nee man.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doet me erg aan Korn denken
Eh...quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neeeee hoe dat? Nee man.Otep is veel harder.
Manier van zingen. Vond ik wel wat weg hebben van de manier waarop Jonathan Davies zingt. Schreeuwend dan misschien niet zo. Natuurlijk muzikaal wat anders, maar toch..quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neeeee hoe dat? Nee man.Otep is veel harder.
Was (is denk ik) mijn ex ook helemaal dol op.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar liever een potje lekkere black of death metal.
Ik vind de een niet perse 'harder' dan de ander.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat? Korn en Otep is niet vergelijkbaar.
Ik wel maar dat is mijn persoonlijke mening.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de een niet perse 'harder' dan de ander.
Ik hoop niet dat Ozzy hier mee leestquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Als je amper zuurstof krijgt en steeds adem moet happen dan kun je beter stoppen met optreden.
Of een coronatest laten afnemen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Als je amper zuurstof krijgt en steeds adem moet happen dan kun je beter stoppen met optreden.
Het is op zich juist geen vergelijking.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wel maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ozzygodquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Ozzy hier mee leest
Die gooit alleen emmers water over zichzelf heen. True story.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Ozzy hier mee leest
Kortste optreden dat ik ooit heb gezien was dat van Shane Macgowan, die kwam op, brak zijn enkel over de kruk heen, greep naar zijn fles die hij had laten vallen en kotste het halve podium en zichzelf onder.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Kan, geen ideequote:Op zaterdag 12 december 2020 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die gooit alleen emmers water over zichzelf heen. True story.
In 2005 iirc gezien. Het was niet geweldig.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan, geen idee
Ik heb helaas nooit live gezien. Had ik best gewild hoor, zeker ten tijde van de hoogtij dagen van Sabbath. Maar toen was ik er nog niet...
De opbouw en visuals van Slipknot vind ik geweldig. Tot ze lang spelen want er is geen but aan de muziek natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Korn is wel leuk, ooit live gezien maar ben er geen fan van. Live was ook echt slecht trouwens maar oke.
Wil ze nog steeds graag keertje live zien.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De opbouw en visuals van Slipknot vind ik geweldig. Tot ze lang spelen want er is geen but aan de muziek natuurlijk.
Al dat vuur bij Rammstein was geweldig. De interactie met het publiek was echt 0.0, Kan goed anders zijn, was in 2002quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De opbouw en visuals van Slipknot vind ik geweldig. Tot ze lang spelen want er is geen but aan de muziek natuurlijk.
Beetje een gimmick en een act, hetzelfde als hipsters.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:01 schreef Amarantha het volgende:
Rammstein lijkt me alleen leuk voor de show.
Die doen idd niet aan interactie.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Al dat vuur bij Rammstein was geweldig. De interactie met het publiek was echt 0.0, Kan goed anders zijn, was in 2002
Die zijn te oud om hipster te zijn joh.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje een gimmick en een act, hetzelfde als hipsters.
Deze vind ik ook wel lekker zomers jaquote:
Powerwolf 3 keer live gezien. Vond ik best wel tof en ik had niet het idee dat het publiek het overnam van de zanger....quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die doen idd niet aan interactie.![]()
Op zich niet erg, beter dan nummerslang het publiek laten zingen. KutPowerwolf.
Ja Nazi hipsters dan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn te oud om hipster te zijn joh.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze vind ik ook wel lekker zomers ja
De zanger spoorde het juist aan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Powerwolf 3 keer live gezien. Vond ik best wel tof en ik had niet het idee dat het publiek het overnam van de zanger....
Maar goed dat kan goed anders zijn nu
quote:
Wat is een lijfplaatje?quote:
quote:
quote:You are wrong, fucked, and overrated
I think I'm gonna be sick and it's your fault
A Whole Lotta Rosie.quote:
is dit je levensmotto?quote:
Glenn Danzig ooit solo live gezien. Was best leuk, alleen liet hij ons wel lang wachten voor hij op kwam en foto's maken mocht niet. Zelfs als je vooraf foto's maakte kwam er een beveiliger op je af en sprak je dwingend toequote:
I'm Too Sexyquote:
quote:
Nee dat niet haha maar als ik boos ben of verdrietig dan vind ik het heerlijk om dit keihard mee te schreeuwen. Dit is denk wel echt mijn liedje.quote:
Vooral dankzij lui op de F1 camping die een playlist van 6 liedjes op repeat hadden, overigens. Sindsdien geadopteerd.quote:
Heb niet zoveel met hem als solo artiest eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Glenn Danzig ooit solo live gezien. Was best leuk, alleen liet hij ons wel lang wachten voor hij op kwam en foto's maken mocht niet. Zelfs als je vooraf foto's maakte kwam er een beveiliger op je af en sprak je dwingend toe![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |