SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
@UitStraling is de meisjes aan het klieren met allemaal gore.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Einde van vorig topic gemist. Maar veelbelovende TT.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitstraling is de meisjes aan het klieren met allemaal gore.
nothing new there...quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Uitstraling is de meisjes aan het klieren met allemaal gore.
Ja is wel een ander deurtje als volpompen jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt Uitstraling gesponsord?quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:02 schreef Karzai het volgende:
ik heb maar weer wat gestort op artsen zonder grenzen
Ik vind het nog matigjes.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja... volgens mij moet het meevallen... hij kan nog gewoon praten en ik zie hem niet knock-out gaanquote:
Ik heb het altijd onsmakelijk gevonden om naar lelijke mensen of mensen met een handicap te kijken, is echt niet mijn ding, ik kan ook totaal niet met mongolen omgaan of zo, vind ze vies en onvoorspelbaarquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
Stukje Bart de Graaf op tv. Waar kan ik je nachts voor wakker maken
Wat een held was het ook
Beetje aansteller ja.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja... volgens mij moet het meevallen... hij kan nog gewoon praten en ik zie hem niet knock-out gaan
Wat ultiem burgerlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed.
• Grolsch Blond beugels en Warsteiner Premium Verum
• Blokjes Emmenthaler en plakjes Parmezaanse truffelsalami
• S12E14 van Rail Away (Zuid-Frankrijk, Nice - Digne) en nog een andere
• Voetenbadje op 43 ēC met eucalyptusolie
Tot over een uurtje liebchens
Dat kan. Ik heb een paar jaar met verstandelijk gehandicapten gewerkt. Die sorteerden het leeggoed bij de horecagroothandel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het altijd onsmakelijk gevonden om naar lelijke mensen of mensen met een handicap te kijken, is echt niet mijn ding, ik kan ook totaal niet met mongolen omgaan of zo, vind ze vies en onvoorspelbaar![]()
Sorry vind het gewoon onprettig
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrees dat vanavond de laatste avond van mijn oom gaat zijn. Snel achteruit gegaan nu hij ook Corona erbij gekregen heeft. Dus dat is morgen ook vast een +1 in de statistiek.
Die is nog net een tandje gekker dan Freek Vonk.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrees dat vanavond de laatste avond van mijn oom gaat zijn. Snel achteruit gegaan nu hij ook Corona erbij gekregen heeft. Dus dat is morgen ook vast een +1 in de statistiek.
Geen last van.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het altijd onsmakelijk gevonden om naar lelijke mensen of mensen met een handicap te kijken, is echt niet mijn ding, ik kan ook totaal niet met mongolen omgaan of zo, vind ze vies en onvoorspelbaar![]()
Daarom niet te hautain willen doen en gewoon bij het lokale grillhouse bestellenquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
Das wel nadeel van de horeca die bezorgt en je niks zelf moet bereiden. Want je eet aan 1 stuk door want anders is 2e gang koud
Dat heb ik ook gedaan schatquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom niet te hautain willen doen en gewoon bij het lokale grillhouse bestellen
Veel sterktequote:Op zaterdag 12 december 2020 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo'n zenuwtik of wat?quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen last van.
Ik kan wel minder goed tegen mensen die steeds repeterende bewegingen of geluiden maken. Wordt ik zelf onrustig en geīrriteerd van.
Nou ja onsmakelijk is een raar woord. Maar begrijp wat je bedoelt ja.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tuurlijk bedoel ik dat.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
al zal Ludovicus Theodorus Victorius De Krokus wel de lokale turk bedoelen. Dat heb ik dus weer niet gedaan.
Psychiatrische patiënt dat.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is nog net een tandje gekker dan Freek Vonk.
Nu voel ik bijna (een deel) van de pijn na een steek vorig zomer van een of andere mega wesp.
Mijn hand was zeker 3 dagen 2keer zoo dik.
Sterkte zegquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nee dat zou ik daar ook niet bestellen, krijg je waarschijnlijk een goed doorbakken schoenzoolquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, die kunnen geen bazen biefstukken bakken.
Bohhhh ik heb van de zomer ook een joekel van een aantal centimeter gezien in la douche francequote:Op zaterdag 12 december 2020 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is nog net een tandje gekker dan Freek Vonk.
Nu voel ik bijna (een deel) van de pijn na een steek vorig zomer van een of andere mega wesp.
Mijn hand was zeker 3 dagen 2keer zoo dik.
Daar heb ik dan weer een warm gevoel bij, zeker met ouderen, was daar altijd graag mee bezig om ze te helpen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja onsmakelijk is een raar woord. Maar begrijp wat je bedoelt ja.
Ik heb dat ook sterk met mensen in het ziekenhuis.
Dat gaat hard dan opeens, sterkte.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat zou ik daar ook niet bestellen, krijg je waarschijnlijk een goed doorbakken schoenzool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |