Ah ja, maar dat heeft denk ik meer met de kwaliteit te makenquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Te vet, ofzo. Zelfs toen ik wel alles at, was ik er al geen fan van iig.
Niet echt, er staat me gewoon iets aan tegen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah ja, maar dat heeft denk ik meer met de kwaliteit te maken?
Jong varkensvlees met iets van citrus en dan een van de sterke kruiden zoals dragon, tijm of saliequote:Op zaterdag 12 december 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm ja aan boord aten wij altijd veel karbonaadjes, want lekker goedkoop
Daarom dat ik dat dus thuis eigenlijk niet eet. Maar een goede porkrabbit omhuld met spek en dan in de rambol saus![]()
Kan ik wel waarderen
Dat vooral dus ook. Karbonades/speklappen/schnitzels/boomstammetjes/hamlappen/filetlapjes/saucijzen... nee dank u.....quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm ja aan boord aten wij altijd veel karbonaadjes, want lekker goedkoop
Daarom dat ik dat dus thuis eigenlijk niet eet. Maar een goede porkrabbit omhuld met spek en dan in de rambol saus![]()
Kan ik wel waarderen
Dat varkensvet kun je dan wel weer lekker uitknijpen op een verloren uurtje op zondagochtendquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat vooral dus ook. Karbonades/speklappen/schnitzels/boomstammetjes/hamlappen/filetlapjes/saucijzen... nee dank u.....
Mijn huid vind het ook niet leuk dus dat scheelt ook
berig varkensvlees is ranzig hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jong varkensvlees met iets van citrus en dan een van de sterke kruiden zoals dragon, tijm of salie![]()
Niet te vaak want het zijn lieve slimme beestjes maar toch
Men kent mijn mening hier over schnitzels.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat vooral dus ook. Karbonades/speklappen/schnitzels/boomstammetjes/hamlappen/filetlapjes/saucijzen... nee dank u.....
Mijn huid vind het ook niet leuk dus dat scheelt ook
Getverdemme...... .quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat varkensvet kun je dan wel weer lekker uitknijpen op een verloren uurtje op zondagochtend
dat kan ik hier dus echt nergens vinden anders dan in van die flinterdunne plakjes als tapa of voor op de boterham..quote:
Trypofobie dusquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan met goed fatsoen al niet eens naar lotusfruit kijken.... ieuw ril... uuuh nee....
ahaquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan met goed fatsoen al niet eens naar lotusfruit kijken.... ieuw ril... uuuh nee....
Ja dat is een lastige, ik heb een slager gevonden een dorp verderop die het af en toe snijd voor me maar dat zit absoluut niet in zijn reguliere assortiment.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat kan ik hier dus echt nergens vinden anders dan in van die flinterdunne plakjes als tapa of voor op de boterham..
Nee ja, zelf maken kan altijd hoor.. Maarja, gemakzuchtquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is een lastige, ik heb een slager gevonden een dorp verderop die het af en toe snijd voor me maar dat zit absoluut niet in zijn reguliere assortiment.
En dan nog is het niet het echte, hij gebruikt gewoon wat kruiden op een dik plak maar goed we leven niet in Italië.
Ok... ik geef toe... soms eet ik wel varken.... in Italië bij dat ene mini tentje bestel ik écht die carbonara of parmaham want gewoon te lekkerquote:
Spaar ze alle 750?quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
De Innocent flesjes in de supermarkt hebben weer mutsjes op.
Enigszinsquote:
Ik heb deze gekocht voor mijn oudersquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Enigszins![]()
Ik had het met deze kerstbal vandaag ookhttps://www.vondels.com/o(...)nk-fruit-slice-h9-cm
Ik snap je hoor, ken genoeg mensen die niet eens vegetarisch zijn maar varkensvlees een grens over vinden maar toch, tering wat kan dat lekker zijn, zeker Italiaans of Spaans varken, of Schotse livar dan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ok... ik geef toe... soms eet ik wel varken.... in Italië bij dat ene mini tentje bestel ik écht die carbonara of parmaham want gewoon te lekker
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Enigszins![]()
Ik had het met deze kerstbal vandaag ookhttps://www.vondels.com/o(...)nk-fruit-slice-h9-cm
Bwheheheh die is ook goedquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht voor mijn ouders![]()
[ afbeelding ]
Ken je die kikker met zijn kikkervisjes onder de huid op de rug?quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Enigszins![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je die kikker met zijn kikkervisjes onder de huid op de rug?
Ken je die ene foto nog waar ze die gedroogde lotusbloem gefotoshopt hadden op iemands rug?quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:25 schreef Ygritte het volgende:
Ja echt letterlijk misselijk en onpasselijk
Ja ook en nee die hoef je hier niet te plaatsen...quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je die ene foto nog waar ze die gedroogde lotusbloem gefotoshopt hadden op iemands rug?
Ik plaats hem nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ook en nee die hoef je hier niet te plaatsen...
wegrent.
Vertelquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je die ene foto nog waar ze die gedroogde lotusbloem gefotoshopt hadden op iemands rug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |