je kan zelf ook altijd de melk/water vervangen door slagroom hequote:Op zaterdag 12 december 2020 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja pasta ham/kaas uit de oven is ook heel lekker.Maar ik vind helaas zakje van Knorr stuk minder lekker, koop ook altijd in Duitsland zakjes voor dit. Maar daar moet slagroom door, dat is wel een verschil.
Er is nog maar een lekkerdere geur in de wereld, leg een bol knoflook in de oven, daarnaast een hele rode paprika, wat saliebladeren en wat Spaanse ham van een zwart varken, na een uurtje op 160 graden ruikt je huis naar de hemelquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag er langs moeten fietsen is wel altijd kwelling.
Ik eet geen varken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is nog maar een lekkerdere geur in de wereld, leg een bol knoflook in de oven, daarnaast een hele rode paprika, wat saliebladeren en wat Spaanse ham van een zwart varken, na een uurtje op 160 graden ruikt je huis naar de hemel
Zonder varken komt het ook nog wel op 9,7 op de schaal van lekkere huisgeuren.quote:
Meh.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder varken komt het ook nog wel op 9,7 op de schaal van lekkere huisgeuren.
Ik vind het niet lekker genoeg voor mijn soort van principesquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uit principe of vanwege maandagochtendmodel?
aha, intrigerend welquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker genoeg voor mijn soort van principes
quote:
Die past er wel erg lekker bij jaquote:
Te vet, ofzo. Zelfs toen ik wel alles at, was ik er al geen fan van iig.quote:
Ik eet het eigenlijk ook niet. Zeker niet als 'zelfstandig vlees'.quote:
Voel je niks van hoorquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou mezelf wel een beetje vervelen met een vrouw die niet alles eet.
Streaky baconquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik eet het eigenlijk ook niet. Zeker niet als 'zelfstandig vlees'.
Het spreekwoordelijke spekje of plak ham aan/bij/op dan wel weer.
Tijdens het eten ook niet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uurtje na het eten niet nee.
Hmm ja aan boord aten wij altijd veel karbonaadjes, want lekker goedkoopquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik eet het eigenlijk ook niet. Zeker niet als 'zelfstandig vlees'.
Het spreekwoordelijke spekje of plak ham aan/bij/op dan wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |