Ja, ik kan lezen?quote:
Beter alquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
TU pac luisterden wij in een adem met:
Echte kerels kunnen lang haar en make up rocken zonder dat hun fragiele egootje erdoor wordt aangetast.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Ad die zgn mannelijke artiesten hadden lang haar en makeup.
Make-up, hoe kom je daar nu bij?quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Ad die zgn mannelijke artiesten hadden lang haar en makeup.
ordiquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik luister:
Luister dit ook al echt lang.Volgens mij begin tienerjaren.
Wel lekkere muziekquote:
+1quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
vrouwen die metal maken is sowieso pluspunt.
En vergeet niet “the bulge”quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echte kerels kunnen lang haar en make up rocken zonder dat hun fragiele egootje erdoor wordt aangetast.
Yep, nou ja metal niet dan maar wel lekker om mee te joekelen met Mariaquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel lekkere muziekvrouwen die metal maken is sowieso pluspunt.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:44 schreef Amarantha het volgende:
Ah er komt nu wel een pareltje voorbij uit mijn lijst.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat kan toch niet comfortabel zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En vergeet niet “the bulge”[ afbeelding ]
Ken ik zo niet. Ik ken wel de zangeres van Amaranthequote:
Deze?quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt soms zo'n frans liedje wat ik leuk vind, met die blije zangeres die ook trompettert.
Ik kan maar weinig met zingende vrouwen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt zingen doen ze niet hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan maar weinig met zingende vrouwen.
ligt totaal aan het soort metal wat ze makenquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt zingen doen ze niet hoor.
Soort volgescheten luier aan de voorkant dit...quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan toch niet comfortabel zijn.
Eigenlijk is ze best goed verstaanbaar.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ligt totaal aan het soort metal wat ze maken
Jagger deed er een schepje bij.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan toch niet comfortabel zijn.
Wat een agressieve muziek allemaal manquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Otep samen met Slipknot favoriete metalband.
Doet me erg aan Korn denkenquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze best goed verstaanbaar.
Ik luister ook vrolijke muziek hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een agressieve muziek allemaal man
Er zijn er wel genoeg die onder de noemer metal vallen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt zingen doen ze niet hoor.
wtfquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jagger deed er een schepje bij.[ afbeelding ]
Uit:
https://www.sadanduseless.com/funny-retro-rockstar-fashion/
Neeeee hoe dat? Nee man.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doet me erg aan Korn denken
Eh...quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neeeee hoe dat? Nee man.Otep is veel harder.
Manier van zingen. Vond ik wel wat weg hebben van de manier waarop Jonathan Davies zingt. Schreeuwend dan misschien niet zo. Natuurlijk muzikaal wat anders, maar toch..quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neeeee hoe dat? Nee man.Otep is veel harder.
Was (is denk ik) mijn ex ook helemaal dol op.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar liever een potje lekkere black of death metal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |