Ik vind de een niet perse 'harder' dan de ander.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat? Korn en Otep is niet vergelijkbaar.
Ik wel maar dat is mijn persoonlijke mening.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de een niet perse 'harder' dan de ander.
Ik hoop niet dat Ozzy hier mee leestquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Als je amper zuurstof krijgt en steeds adem moet happen dan kun je beter stoppen met optreden.
Of een coronatest laten afnemen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Als je amper zuurstof krijgt en steeds adem moet happen dan kun je beter stoppen met optreden.
Het is op zich juist geen vergelijking.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wel maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ozzygodquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Ozzy hier mee leest
Die gooit alleen emmers water over zichzelf heen. True story.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Ozzy hier mee leest
Kortste optreden dat ik ooit heb gezien was dat van Shane Macgowan, die kwam op, brak zijn enkel over de kruk heen, greep naar zijn fles die hij had laten vallen en kotste het halve podium en zichzelf onder.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Kan, geen ideequote:Op zaterdag 12 december 2020 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die gooit alleen emmers water over zichzelf heen. True story.
In 2005 iirc gezien. Het was niet geweldig.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan, geen idee
Ik heb helaas nooit live gezien. Had ik best gewild hoor, zeker ten tijde van de hoogtij dagen van Sabbath. Maar toen was ik er nog niet...
De opbouw en visuals van Slipknot vind ik geweldig. Tot ze lang spelen want er is geen but aan de muziek natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Korn is wel leuk, ooit live gezien maar ben er geen fan van. Live was ook echt slecht trouwens maar oke.
Wil ze nog steeds graag keertje live zien.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De opbouw en visuals van Slipknot vind ik geweldig. Tot ze lang spelen want er is geen but aan de muziek natuurlijk.
Al dat vuur bij Rammstein was geweldig. De interactie met het publiek was echt 0.0, Kan goed anders zijn, was in 2002quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De opbouw en visuals van Slipknot vind ik geweldig. Tot ze lang spelen want er is geen but aan de muziek natuurlijk.
Beetje een gimmick en een act, hetzelfde als hipsters.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:01 schreef Amarantha het volgende:
Rammstein lijkt me alleen leuk voor de show.
Die doen idd niet aan interactie.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Al dat vuur bij Rammstein was geweldig. De interactie met het publiek was echt 0.0, Kan goed anders zijn, was in 2002
Die zijn te oud om hipster te zijn joh.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje een gimmick en een act, hetzelfde als hipsters.
Deze vind ik ook wel lekker zomers jaquote:
Powerwolf 3 keer live gezien. Vond ik best wel tof en ik had niet het idee dat het publiek het overnam van de zanger....quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die doen idd niet aan interactie.![]()
Op zich niet erg, beter dan nummerslang het publiek laten zingen. KutPowerwolf.
Ja Nazi hipsters dan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn te oud om hipster te zijn joh.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze vind ik ook wel lekker zomers ja
De zanger spoorde het juist aan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Powerwolf 3 keer live gezien. Vond ik best wel tof en ik had niet het idee dat het publiek het overnam van de zanger....
Maar goed dat kan goed anders zijn nu
quote:
Wat is een lijfplaatje?quote:
quote:
quote:You are wrong, fucked, and overrated
I think I'm gonna be sick and it's your fault
A Whole Lotta Rosie.quote:
is dit je levensmotto?quote:
Glenn Danzig ooit solo live gezien. Was best leuk, alleen liet hij ons wel lang wachten voor hij op kwam en foto's maken mocht niet. Zelfs als je vooraf foto's maakte kwam er een beveiliger op je af en sprak je dwingend toequote:
I'm Too Sexyquote:
quote:
Nee dat niet haha maar als ik boos ben of verdrietig dan vind ik het heerlijk om dit keihard mee te schreeuwen. Dit is denk wel echt mijn liedje.quote:
Vooral dankzij lui op de F1 camping die een playlist van 6 liedjes op repeat hadden, overigens. Sindsdien geadopteerd.quote:
Heb niet zoveel met hem als solo artiest eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Glenn Danzig ooit solo live gezien. Was best leuk, alleen liet hij ons wel lang wachten voor hij op kwam en foto's maken mocht niet. Zelfs als je vooraf foto's maakte kwam er een beveiliger op je af en sprak je dwingend toe![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |