Hoezo?quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bereid me vast voor op ranzigheden in mijn inbox.
Jij en zwaar bier?quote:
Owwwwquote:
En dan na anderhalf bier al bezopen wegens het niet meer gewend!quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:47 schreef Aure het volgende:
Lekker Molo!
Ik heb ook zin in een biertje. Nog maar 3 maanden
Snoezig van 'm!quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:52 schreef Aure het volgende:
bewaart dus de biertjes die mij ook heeeeel lekker lijken voor later
die uit de adventskalender. Super lief en heb al wat om naar uit te kijken dus
Lief!quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:52 schreef Aure het volgende:
bewaart dus de biertjes die mij ook heeeeel lekker lijken voor later
die uit de adventskalender. Super lief en heb al wat om naar uit te kijken dus
Ja hoor. Helaas iets meer miezer dan gepland, maar verder was het heerlijk wandelweer.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Nog aan het bijlezen. Maar wandelweer? Het is hier grijs en nat. Zodra je beweegt zie je de druppels op de kleding verschijnen.
Klinkt ook erg goedquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:00 schreef Aure het volgende:
Laatst had ie deze in de doos zitten en was aangenaam verrast:
[ afbeelding ]
Dus die wil ik ook nog wel ooit proberenhij rook heel lekker
Dit klinkt heerlijk en pijnlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:44 schreef minilot het volgende:
Net drieürige livestream met industrial en new-/darkwave vanuit de Baroeg gekeken en nu wel heel, heel veel uitgaanszin.![]()
a) hartfilmrecensie al binnen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:44 schreef minilot het volgende:
Net drieürige livestream met industrial en new-/darkwave vanuit de Baroeg gekeken en nu wel heel, heel veel uitgaanszin.![]()
Wat is dat voor iets dan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die ken ik volgens mij nog niet.....
Vanavond delen wij een Dessert in a cannu al zin in
Iedereen was naar de grote stad?quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:15 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets dan?
Hier uurtje geleden boodschappen gedaan. Waar ik vandaan kwam was het dan rustig. In de grote stad ligt dat blijkbaar anders
Het zijn Stouts, met allemaal verschillende smaaktoevoegingen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:15 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets dan?
Hier uurtje geleden boodschappen gedaan. Waar ik vandaan kwam was het dan rustig. In de grote stad ligt dat blijkbaar anders
Ik ben verhuisd, en hier is dat tijdstip blijkbaar gewoon druk om boodschappen te doenquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Iedereen was naar de grote stad?
Oeh dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het zijn Stouts, met allemaal verschillende smaaktoevoegingen.
Die ik vanavond heb, heeft hazelnoot en praline/chocolade als smaakje.
Sorryquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bereid me vast voor op ranzigheden in mijn inbox.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt als galblaas koliek en chocolade is daar een bekende veroorzaker van. Daar word je misselijk van met heftige pijnscheuten richting rug en schouderblad. De pijn begint dan vaak na het eten van een vette maaltijd en chocolade en eieren zijn er berucht voor.
Ha.. extra dock van een ander merk is 20¤.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:18 schreef Uhmmpie het volgende:
Aan het kijken naar justdancende dochter...
lach me een kreukel.. allemaal vreemde nummers met nog vreemdere dansjes.
Jammer genoeg de dock niet mee.. dus hij kan niet op de tv. Dat gaat toch precies wat makkelijker dan dit.
Ik weet eigenlijk niet wat een feuilleton is, maar ik zou het ongetwijfeld volgenquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:18 schreef sigme het volgende:
Oh, als ik een feuilleton zou beginnen, over het kasteel, de maagden, de heks etc, zouden jullie het dan volgen?
Yesssssquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:47 schreef Aure het volgende:
Lekker Molo!
Ik heb ook zin in een biertje. Nog maar 3 maanden
Oh dat klinkt intrigerend én verschrikkelijk tegelijkertijdquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het zijn Stouts, met allemaal verschillende smaaktoevoegingen.
Die ik vanavond heb, heeft hazelnoot en praline/chocolade als smaakje.
Mits er ook een valse rebelse boer in zit, zeker!quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:18 schreef sigme het volgende:
Oh, als ik een feuilleton zou beginnen, over het kasteel, de maagden, de heks etc, zouden jullie het dan volgen?
Ik ben er op die manier serieus destijds achter gekomen dat ik galstenen had.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Google aangeslingerd en dat klinkt verdomd veel als mijn vaak bij uitetenpijn.
En thuis bij buikspek etc
Tevens nog![]()
Dat heb ik niet hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben er op die manier serieus destijds achter gekomen dat ik galstenen had.
Dag na uit eten gaan ziek moeten melden wegens extreme last. Mijn secretaresse viel het op en vroeg wat voor restaurants dat dan waren want holy hell![]()
Toen toch rondje gegoogled en dat was wel een bingo. Ellendig
Hoop het voor jequote:Op zaterdag 12 december 2020 20:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat heb ik niet hoor.
Hier is het zo tegen eind van de jolijt dat ik wit wegtrek en de neiging krijg dubbel te vouwen. Duurt een uurtje tot de rest van de avond en is de volgende dag (volgens mij) weg.
Maar het maakt wel nieuwsgierig.
Dan misschien toch maar dat eigen risico uitzetten voor komend jaar..
Zeker.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:18 schreef sigme het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Neequote:Op zaterdag 12 december 2020 21:13 schreef fietsie het volgende:
Is het normaal dat mensen op dit tijdstip keramieken tegels staan te zagen in de tuin? Iedere dag van de week?
Dat hooi is van de vorige bewoners. Het zal 30 jaar oud zijn ofzo. Het is gevaarlijk om weg te halen dus het ligt er nu nog op een soort vliering. En steeds als er een beest over die vliering loopt, valt er hooi naar beneden (ook door de wind). Daar is nu dus ook een berg ofwel rattenhol ontstaan. Sinds vandaag is dat wel weer bereikbaar dus dat kan weg. Maar ik wilde bollen planten en toen was de dag op.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:12 schreef fietsie het volgende:
Hoezo hebben jullie daar hooi dan? Je hebt toch geen hooietende dieren?
Hoezo gevaarlijk om weg te halen? Vanwege ratten of is de vloer zo slecht?quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat hooi is van de vorige bewoners. Het zal 30 jaar oud zijn ofzo. Het is gevaarlijk om weg te halen dus het ligt er nu nog op een soort vliering. En steeds als er een beest over die vliering loopt, valt er hooi naar beneden (ook door de wind). Daar is nu dus ook een berg ofwel rattenhol ontstaan. Sinds vandaag is dat wel weer bereikbaar dus dat kan weg. Maar ik wilde bollen planten en toen was de dag op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |