Het zit nog dichter bij elkaar.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er gaat volgend jaar helemaal niks anders zijn in de onderlinge verhoudingen.
Niet genoeg ERS. Dat moet eerst weer opgeladen worden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:01 schreef heywoodu het volgende:
in b4 Hamilton doet een dubbel snel rondje
Dat dacht ik ook gelijk jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:01 schreef heywoodu het volgende:
in b4 Hamilton doet een dubbel snel rondje
quote:
Heel veel covid besmettingen incomingquote:
crash in de opwarmrondequote:Op zaterdag 12 december 2020 15:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
Morgen een fuck up start. Alles weer voor niks
Mercedes heeft al een eeuwigheid geen update gehad.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:03 schreef Predator40 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
gewoon op skill met een mindere auto !!!
Vorige week nog.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mercedes heeft al een eeuwigheid geen update gehad.
Morgen worden de punten uitgedeeld.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik was al blij dat Bottas die prins op zijn plek zette
flikker op....quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
madquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tja, druk is eraf voor Lewis. Niet 100% fit. Of gewoon niet goed genoeg (had een momentje). Het kan zoveel redenen hebben. Feit is dat hij WK is en dus de 'beste' (iig bete combi van auto + coureur).quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik was al blij dat Bottas die prins op zijn plek zette
Ik proef zuur.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Morgen worden de punten uitgedeeld.
Hoorde ik het dus wel goed jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:06 schreef heywoodu het volgende:
"Your first ever pole position."
Huh?
Albon op vier op een tiende of drie geeft ook wel aan dat de auto goed was vandaag.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:03 schreef Predator40 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
gewoon op skill met een mindere auto !!!
Ik dacht dat ik het verkeerd verstond...quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Huh?
Zo lang geleden alquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Huh?
Het blijft een Britse circlejerk natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Huh?
azijn is zuur zeker als je een liter van op hebt.quote:
Als ze dat nou eens aan het begin van het seizoen voor elkaar hadden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Albon op vier op een tiende of drie geeft ook wel aan dat de auto goed was vandaag.
oh ja.....gelijk excuses gaan verzinnen lolquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tja, druk is eraf voor Lewis. Niet 100% fit. Of gewoon niet goed genoeg (had een momentje). Het kan zoveel redenen hebben. Feit is dat hij WK is en dus de 'beste' (iig bete combi van auto + coureur).
Ik verstond "Your third ever pole position."quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Huh?
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zie je niet tussen mijn benen
Jaartje geleden ja, dit jaar enkel poles van Mercedes-motorenquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:06 schreef Joosie200 het volgende:
Tis wel zijn pole sinds lange tijd.
[..]
[..]
Eens, maar wel fijn voor Max en Albon om zo de boel af te sluiten. Zeker voor Max na er zo door Leclerc afgetikt te worden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:07 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Als ze dat nou eens aan het begin van het seizoen voor elkaar hadden.
misschien beter leren rijden !!!quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:07 schreef potjecreme het volgende:
Het zit Bottas niet mee dit seizoen.
Doe ik toch niet? Mij zal het worst zijn wie er eerste staat. Maar er kan meer meespelen dan je denkt. Of denk je dat Lewis echt 100% dit weekend? Dan ben je gewoon naief. Doet verder niks af aan de prestatie van Max voor mij, als iemand niet 100% is moet je daar ten volle van profiteren. Dat doet Max wel en de andere Merc nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
oh ja.....gelijk excuses gaan verzinnen lol
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:09 schreef franklop het volgende:
Hamilton naar Renault Z.iggo confirmed
Ah, een puntje tussen de Z en de i, ik snap hem, haha!quote:
Daarom vind ik hem geen GOAT status waardigquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:09 schreef heywoodu het volgende:
Hamilton tief op joh met je ritme en alles, alsof er in het seizoen nooit een week of twee tussen races zit
Sow.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij zit niet in hetzelfde ritme als de anderen. Dat snap je toch wel...quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:09 schreef heywoodu het volgende:
Hamilton tief op joh met je ritme en alles, alsof er in het seizoen nooit een week of twee tussen races zit
Hij deed het vandaag op halve longcapaciteit door kroonaquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:09 schreef heywoodu het volgende:
Je moet iets om die autolink te voorkomen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, een puntje tussen de Z en de i, ik snap hem, haha!
Wat zieligquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij deed het vandaag op halve longcapaciteit door kroona
ja prachtig excuus....quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij zit niet in hetzelfde ritme als de anderen. Dat snap je toch wel...
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je moet iets om die autolink te voorkomen.
1 | Z[b][/b]iggo |
Nee zeker, ik doe ook altijd graag een beetje extra moeite om sites waar ik veel en graag gebruik van maak nét even dat beetje te kunnen naaienquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je weet dat Danny geld nodig heeft om FOK! draaiende te houdenquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
edit: ooh wacht [ b ] [ / b]
Die kwalificeerde veel sneller dan Bottas vorige week inderdaadquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Russell had gewoon pole gepakt vandaag
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je weet dat Danny geld nodig heeft om FOK! draaiende te houden
quote:Nog ¤ 14300 te gaan tot 1 januari 2021
Beide mercedessen tetsen erafquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:12 schreef Joosie200 het volgende:
Just send it.
Lewis op 3 maakt het enkel beter
Oh ja? Moet dat?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
edit: ooh wacht [ b ] [ / b]
Van Bottasquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:13 schreef potjecreme het volgende:
Morgen gewoon weer een poepstart.
Beter probeert Lewis of Bottas Max niet eruit te remmen door een Leclercje te doenquote:
mercedes zure fanboy gespot....quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:13 schreef potjecreme het volgende:
Morgen gewoon weer een poepstart.
Dat wordt niet alleen in F1 gebruikt, overigens.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:13 schreef VacaLoca het volgende:
Max met z'n Send it grapjes en opmerkingen elk weekend
Wie begon eigenlijk met dat Send it? Staat mij vooral Carlos bij van Did I sent it or did I sent it?
Dan gaan we gewoon naar een ander forum.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 12 december 2020 15:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon naar een ander forum.
ach beter zulke grapjes dan het geneuzel van hamilton elke weekquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:13 schreef VacaLoca het volgende:
Wie begon eigenlijk met dat Send it? Staat mij vooral Carlos bij van Did I sent it or did I sent it?
Tweakers zijn te serieus en te streng qua moddenquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon naar een ander forum.
Bokt.nl dan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tweakers zijn te serieus en te streng qua modden
Op naar feesboekquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tweakers zijn te serieus en te streng qua modden
Turkije is nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:15 schreef heywoodu het volgende:
De eerste pole voor een motor anders dan Mercedes, Rob, niet auto.
Ik heb het voor het eerst Max en Lando horen gebruiken op de i-racing streams.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:13 schreef VacaLoca het volgende:
Een van de leukste kwalificaties ooitquote:
Ja cringe...quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:13 schreef VacaLoca het volgende:
Die kijken vast geen alpineskiën of biatlon ofzo, waar atleten het ook wel eens zeggen om gewoon aan te geven dat ze volle bak erin zijn gegaanquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb het voor het eerst Max en Lando horen gebruiken op de i-racing streams.
als hamilton zijn mond open doet is het cringe jaquote:
Nee klopt. dat weet ikquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die kijken vast geen alpineskiën of biatlon ofzo, waar atleten het ook wel eens zeggen om gewoon aan te geven dat ze volle bak erin zijn gegaan
Het is geen F1-ding, of sowieso geen autosportding.
gaat wat worden als Lewis een iets minder oppermachtige auto krijgt hoor....quote:
Party mode?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom is Mercedes een halve seconde langzamer dan vorig jaar in deze kwali
Ric riep het al toen Lando nog in de luiers zatquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee klopt. dat weet ik
Maar qua F1 komt het bij Max en Lando vandaan.
Serieus?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom is Mercedes een halve seconde langzamer dan vorig jaar in deze kwali
Het is wel iets van afgelopen twee jaar ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die kijken vast geen alpineskiën of biatlon ofzo, waar atleten het ook wel eens zeggen om gewoon aan te geven dat ze volle bak erin zijn gegaan
Het is geen F1-ding, of sowieso geen autosportding.
Dan stopt 'ie.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gaat wat worden als Lewis een iets minder oppermachtige auto krijgt hoor....
Zonder party mode zijn ze op andere circuits ook al sneller geweest dan vorig jaarquote:
Tja, dat heb je echt met alle modewoordjesquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:21 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het is wel iets van afgelopen twee jaar ofzo
Kan hij iets goed doen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:27 schreef heywoodu het volgende:
Hamilton komt weer aandacht tekort en moet even een gek outfitje aantrekken en extra opvallend zweet wegvegen?
Ongetwijfeld wel.quote:
Klopt, maar dan mogen we nu toch even blij zijn?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom zijn jullie zo lyrisch over deze pole?
mercedes is allang al bezig met 2021
volgend jaar wordt max gewoon op een seconde gereden hoor![]()
Z'n smaak is nog niet helemaal terug...quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:27 schreef heywoodu het volgende:
Hamilton komt weer aandacht tekort en moet even een gek outfitje aantrekken en extra opvallend zweet wegvegen?
de sukkelprijsquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan mogen we nu toch even blij zijn?
Dat was te zien aan z'n outfit gisterenquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Z'n smaak is nog niet helemaal terug...
En zijn kapsel het hele jaar. Oh wacht, toen had hij nog geen COVID-19.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:32 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat was te zien aan z'n outfit gisteren
Yep. Ze hebben al 6 races geen nieuwe onderdelen meer bij Mercedes.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat kwam toch omdat Angela er niet was om z'n dagelijkse outfitje klaar te leggen? Dan verwar je het zomaar met je pyjama.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:32 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat was te zien aan z'n outfit gisteren
De eerste niet Mercedes PP in 25 races en dan moet lyrisch mogen zijn?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Kogel is door de kerk. Thaise aandeelhouders van Red Bull hebben besloten dat Albon blijft. Moet alleen nog gecommuniceerd worden. Albon stond vaak met tranen in de ogen. Nu lacht hij alles weg. Die heeft zekerheid.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:36 schreef potjecreme het volgende:
Pfff wanneer gaat de kogel door de kerk als het om Albon gaat.
Hij is wel een wereld coureur hoor. Kun je zeggen wat je wilt hij is goed.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wel.
Jammer genoeg doet ie het nooit.
Wat moeten ze anders?? Het is al vaker gezegd, de auto is niet goed en eigenlijk is er niemand goed genoeg maar toch ook weer slecht genoeg naast max. Weer iemand slachtofferen is niet de oplossing.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:02 schreef maan_man het volgende:
[..]
Kogel is door de kerk. Thaise aandeelhouders van Red Bull hebben besloten dat Albon blijft. Moet alleen nog gecommuniceerd worden. Albon stond vaak met tranen in de ogen. Nu lacht hij alles weg. Die heeft zekerheid.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders?? Het is al vaker gezegd, de auto is niet goed en eigenlijk is er niemand goed genoeg maar toch ook weer slecht genoeg naast max. Weer iemand slachtofferen is niet de oplossing.
https://nl.motorsport.com(...)aign=widget-trendingquote:Verstappen kreeg tijdens de persconferentie voor de Grand Prix van Abu Dhabi de vraag voorgeschoteld waar de RB16 afgelopen seizoen precies tekort kwam. “Nou, tekort kwam… We zijn nog steeds het op één na beste team in de Formule 1.Dat is niet slecht”, begon de negenvoudig Grand Prix-winnaar zijn antwoord.
Het is fijn om eens wat anders dan Mercedes te zien.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Tja, ten eerste was het een feitelijke constatering en geen waardeoordeel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders?? Het is al vaker gezegd, de auto is niet goed en eigenlijk is er niemand goed genoeg maar toch ook weer slecht genoeg naast max. Weer iemand slachtofferen is niet de oplossing.
Waar haal je dit verhaal vandaan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:02 schreef maan_man het volgende:
[..]
Kogel is door de kerk. Thaise aandeelhouders van Red Bull hebben besloten dat Albon blijft. Moet alleen nog gecommuniceerd worden. Albon stond vaak met tranen in de ogen. Nu lacht hij alles weg. Die heeft zekerheid.
Of Max probeert zo het laatste zetje te geven. Bij Ziggo is zijn frustratie wel duidelijk, ik weet niet of Max in buitenlandse media ook zo afgeeft op albon?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:48 schreef VacaLoca het volgende:
Ik krijg het idee dat Albon blijft bij Red Bull en dat Max daarom wat zuurder is op 'm omdat ie eerst nog dacht van dat lost zich vanzelf wel op en nu moet ie het er in 2021 ook nog mee doen.
Ik hoor Max alleen bij Sky, dus kan niet voor alle buitenlandse media spreken. Maar daar komt het nooit ter sprake, er wordt hem ook zelden tot nooit naar Albon gevraagd zover ik me voor de geest kan halen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:46 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Of Max probeert zo het laatste zetje te geven. Bij Ziggo is zijn frustratie wel duidelijk, ik weet niet of Max in buitenlandse media ook zo afgeeft op albon?
Onderbuikgevoel, kijk op de wereld en kennis van de mensheid.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:23 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Waar haal je dit verhaal vandaan?
Volgens mij hint hij naar omstandigheden die buiten zijn macht ligtquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:43 schreef -XOR- het volgende:
Sebbe Vettel heeft een Groot Probleem.
Ook wel Ferrari genoemdquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:43 schreef -XOR- het volgende:
Sebbe Vettel heeft een Groot Probleem.
Want RBR niet?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:34 schreef Justevo het volgende:
[..]
Want RBR niet?
Met je nietszeggende reactie.
Hoe laat begint de race morgen op ziggo ?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zie OPquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:28 schreef quo_ het volgende:
[..]
Hoe laat begint de race morgen op ziggo ?
Zo gaat het altijd al, die auto komt pas los tijdens het seizoen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:34 schreef Justevo het volgende:
[..]
Want RBR niet?
Met je nietszeggende reactie.
aan het eind van het seizoen hebben ze vaak pas de kloof gedichtquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:21 schreef Fer het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd al, die auto komt pas los tijdens het seizoen.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:10 schreef potjecreme het volgende:
Zou wat zijn als ze 2021 er wel meteen bij zijn.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:10 schreef potjecreme het volgende:
Zou wat zijn als ze 2021 er wel meteen bij zijn.
Mercedes: ook wereldkampioenen in het excuses bedenkenquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:33 schreef Newone82 het volgende:
Ai. Max had pole omdat mercedes hele weekend al MGU-K issues heeft en gedetumed rijdt.
Shit, dus niet op volle kracht verslagen https://www.motorsport-ma(...)eht-leistung-runter/
Idd. Dikke bullshit. Kijk maar naar Toto z'n blik toen pole niet voor Mercedes was.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:52 schreef beantherio het volgende:
[..]
Mercedes: ook wereldkampioenen in het excuses bedenken![]()
Er komen nu ook al geluiden binnen dat Hamilton zich niet 100 procent voeldequote:Op zondag 13 december 2020 01:31 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Idd. Dikke bullshit. Kijk maar naar Toto z'n blik toen pole niet voor Mercedes was.
Zo doorzichtig jaquote:Op zondag 13 december 2020 01:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Er komen nu ook al geluiden binnen dat Hamilton zich niet 100 procent voelde
Is het voor Hamilton echt zo moeilijk om credits te geven aan Verstappen? Echt... waar hebben we het over, 1 kwalificatie, meer is het niet.quote:Op zondag 13 december 2020 03:05 schreef chufi het volgende:
excuus idd.. en Russell heeft zn auto verkloot , maar dat denkt ie alleen...
Hij heeft indd zelf na de kwalificatie in een tweet gezegd nog niet 100% fit te zijn.quote:Op zondag 13 december 2020 03:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Is het voor Hamilton echt zo moeilijk om credits te geven aan Verstappen? Echt... waar hebben we het over, 1 kwalificatie, meer is het niet.
Dat zie je hem toch ook gewoon doen. Na de kwalificatie en tijdens persco. Ik zie aan BLewisM respect en ook een vorm van angst als het over Max gaat. Die andere smoesjes heeft hij altijd, kan hem kennende al wedstrijdstrategie zijn ook.quote:Op zondag 13 december 2020 03:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Is het voor Hamilton echt zo moeilijk om credits te geven aan Verstappen? Echt... waar hebben we het over, 1 kwalificatie, meer is het niet.
Ach zo’n fout en dan vol over de kerbs raggen is een fout die Hamilton zelden maakt. Het zou de waarheid kunnen zijn.quote:Op zondag 13 december 2020 01:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Mijn allerlaatste kruimeltje sympathie voor die diva is als sneeuw voor de zon verdwenen.quote:Op zondag 13 december 2020 03:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Mensen die het ontbreken van haar ook als reden geven voor een mindere performance van Lewis. Als je niet een weekendje zonder iemand kan die je tasje draagt en je helpt bij aankleden wat zegt dat dan over die persoon?quote:Op zondag 13 december 2020 09:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Komt allemaal goed dus voor Lewis.
Uitzonderingen voor de uitzondering van de uitzondering.quote:Op zondag 13 december 2020 09:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Dan doe je voorafgaand aan een weekend niet alsof je er helemaal klaar voor bent.quote:Op zondag 13 december 2020 09:24 schreef Fer het volgende:
[..]
Ach zo’n fout en dan vol over de kerbs raggen is een fout die Hamilton zelden maakt. Het zou de waarheid kunnen zijn.
Sowieso is het een fabeltje dat Lewis nooit foutjes maakt. Dit seizoen vaak genoeg gezien dat Lewis een gele vlag miste of dat er een lap deleted was vanwege tracklimits. Maar als we het maar vaak genoeg blijven ontkennen wordt het misschien waar ofzo.quote:Op zondag 13 december 2020 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan doe je voorafgaand aan een weekend niet alsof je er helemaal klaar voor bent.
Foutloos zeg ik niet. Maar een fout maken je potentieel die hele auto kapot rijdt in Q1. Dat zie ik hem niet zo snel doen.quote:Op zondag 13 december 2020 10:36 schreef opreis het volgende:
[..]
Sowieso is het een fabeltje dat Lewis nooit foutjes maakt. Dit seizoen vaak genoeg gezien dat Lewis een gele vlag misde of dat er een lap deleted was vanwege tracklimits. Maar als we het maar vaak genoeg blijven ontkennen wordt het misschien waar ofzo.
En hoeveel coureurs maken wel een fout in Q1 waarbij je potentieel je hele auto kapot rijdt?quote:Op zondag 13 december 2020 10:41 schreef Fer het volgende:
[..]
Foutloos zeg ik niet. Maar een fout maken je potentieel die hele auto kapot rijdt in Q1. Dat zie ik hem niet zo snel doen.
Inb4 Lewis die op wil geven halverwege de race wanneer de race niet verloopt als gewenst.quote:Op zondag 13 december 2020 10:40 schreef daNpy het volgende:
Toch raar dat hij helemaal fit was om Abu Dhabi in te kunnen reizen, maar als hij de pole niet pakt is hij nog wat ziekjes.
sowieso Latifi.quote:Op zondag 13 december 2020 10:43 schreef opreis het volgende:
[..]
En hoeveel coureurs maken wel een fout in Q1 waarbij je potentieel je hele auto kapot rijdt?
ja maar, de geplande spontane donuts na de finishquote:Op zondag 13 december 2020 10:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Inb4 Lewis die op wil geven halverwege de race wanneer de race niet verloopt als gewenst.
beetje flauw maar de auto was het niet dus dan moeten het wel de coureurs zijnquote:Op zondag 13 december 2020 10:40 schreef daNpy het volgende:
Toch raar dat hij helemaal fit was om Abu Dhabi in te kunnen reizen, maar als hij de pole niet pakt is hij nog wat ziekjes.
Dat Hamilton niet helemaal 100% is weten we toch al jaren?quote:Op zondag 13 december 2020 01:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
We krijgen de ongeplande spontane donuts van Verstappen en Perezquote:Op zondag 13 december 2020 10:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ja maar, de geplande spontane donuts na de finish
Ik bedenk me ineens dat het wel verassend is dat Angela blank is ipv zwart.quote:Op zondag 13 december 2020 09:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Ik verwacht wel wat donuts van Latifi, mag ook wel na zo’n topseizoen.quote:Op zondag 13 december 2020 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We krijgen de ongeplande spontane donuts van Verstappen en Perez
Moet te doen zijn, z'n auto in het rond te gooien is één van de zaken die wel lukt.quote:Op zondag 13 december 2020 11:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel wat donuts van Latifi, mag ook wel na zo’n topseizoen.
Dat denk ik eerder ja......quote:Op zondag 13 december 2020 11:28 schreef BeriBeri het volgende:
Hamilton tikt Verstappen er gewoon af in bocht1
Zou wel een mooie race maken. Beide mannen uit de race, ben benieuwd wat er dan allemaal komt in de race.quote:Op zondag 13 december 2020 11:28 schreef BeriBeri het volgende:
Hamilton tikt Verstappen er gewoon af in bocht1
Enige donut die telde was toen Vettel 4x kampioen werd. Toen het tegen alle protocollen in was en hij het gewoon deed, wat een held.quote:Op zondag 13 december 2020 10:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ja maar, de geplande spontane donuts na de finish
ATquote:Op zondag 13 december 2020 11:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Einde van het jaar, tijd voor de 2020 klassenfoto's.
De RB boys & girls.
Bottas die met 30 sec. voorsprong weet te finishen.quote:Op zondag 13 december 2020 11:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zou wel een mooie race maken. Beide mannen uit de race, ben benieuwd wat er dan allemaal komt in de race.
Benieuwd of Max goed weg kan komen al was dat vorige week eigenlijk ook geen probleemquote:Op zondag 13 december 2020 11:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bottas die met 30 sec. voorsprong weet te finishen.
Zou niet weten wat daar mooi aan is.
Gezien zijn laatste 3 races weet ik dat zo net nog niet.quote:Op zondag 13 december 2020 11:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bottas die met 30 sec. voorsprong weet te finishen.
Zou niet weten wat daar mooi aan is.
Maar, maar ...quote:Op zondag 13 december 2020 10:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Inb4 Lewis die op wil geven halverwege de race wanneer de race niet verloopt als gewenst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Vinden die arabieren helemaaal moooiquote:Op zondag 13 december 2020 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We krijgen de ongeplande spontane donuts van Verstappen en Perez
Dat is ook veel te makkelijk natuurlijk, maar sommige mensen kunnen het om de één of andere reden niet over hun lippen verkrijgen dat de beste man een aardige potje kan autorijden.quote:Op zondag 13 december 2020 12:09 schreef Sfancta het volgende:
LewisPuur geluk met zijn auto, anders was het ook niks speciaals.
Vreemd fenomeen inderdaad, 7 titels en het is allemaal geluk plus de auto.quote:Op zondag 13 december 2020 12:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook veel te makkelijk natuurlijk, maar sommige mensen kunnen het om de één of andere reden niet over hun lippen verkrijgen dat de beste man een aardige potje kan autorijden.
Dit ja. Verwachtte ook een zware stemquote:Op zondag 13 december 2020 13:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hein Otte nog wat?
Wie is dat dan joh
Een schaatser of wielrenner?quote:Op zondag 13 december 2020 13:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hein Otte nog wat?
Wie is dat dan joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |