ze huren vaak gewoon busjes in de drukkere tijdenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:26 schreef maan_man het volgende:
[..]
[..]
En jullie hebben voor al deze mensen een busje klaar staan?
Ik heb ze zelf niet staan, maar dat lijkt me wel het minste probleem.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:26 schreef maan_man het volgende:
[..]
[..]
Die zijn natuurlijk ook over bij de niet-essentiële winkels, een gesloten winkel hoef je immers niet te bevoorraden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:26 schreef maan_man het volgende:
Hier zijn vanochtend 7 ballen gesneuveld bij het opzetten!quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ali Express
Maar sowieso... wie koopt er nou elk jaar kerstversiering? Je haalt toch gewoon elk jaar weer dezelfde doos met lichtjes, slingers en ballen uit de opslag, of niet dan?
Volgens mij zien we het niet overal in Europa toch? In België, Frankrijk, Italië gaat het bijvoorbeeld nog steeds prima.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:22 schreef DireStraits7 het volgende:
Het blijft toch een merkwaardige trend, omdat overal in Europa men dit probleem heeft. Is men er collectief klaar mee in Europa of zou het toch echt deels een seizoensgriep zijn?
Verkopen ze die niet bij de Action?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:26 schreef maan_man het volgende:
[..]
[..]
Ongeveer hetzelfde als in Nederland en Duitsland.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:28 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgens mij zien we het niet overal in Europa toch? In België, Frankrijk, Italië gaat het bijvoorbeeld nog steeds prima.
Daar komen die hoge ziekenhuiscijfers niet vandaan. De mensen die daar nu liggen zouden daar ook liggen zonder testen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:19 schreef Questular het volgende:
Tja de helft van Nederland is snot verkouden en laat zich maar testen. Hoeveel van die positieve testen nu zouden niet geweest zijn als mensen zich met een gewone verkoudheid
niet zouden laten testen?
Blijven bagger cijfers hoor.
Wat is jouw mening over de diffuse verspreiding over NL?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:22 schreef DireStraits7 het volgende:
Het blijft toch een merkwaardige trend, omdat overal in Europa men dit probleem heeft. Is men er collectief klaar mee in Europa of zou het toch echt deels een seizoensgriep zijn?
Ik voor de 3e keer sinds de corona perikelen. 2x in de 1e golf en 2 weken geleden. Netjes overal aan gehouden maar helaasquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ben juist niet verkouden geworden dit seizoen vanwege thuiswerken en niet op pad zijn.
Grapje zeker?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:28 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgens mij zien we het niet overal in Europa toch? In België, Frankrijk, Italië gaat het bijvoorbeeld nog steeds prima.
Daarom nu 'nog effe snel'. Zoals 10 miljoen andere NL'ers. Zien we over een week of 2 wel een keer terug in de statistieken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
De harde lockdown die in dit topic voorgesteld werd is inclusief sluiting van alles behalve supermarkten, waar ga je die dan kopen?
Ik wel ja. Hier valt die doos onderhand van ellende uit elkaar.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ali Express
Maar sowieso... wie koopt er nou elk jaar kerstversiering? Je haalt toch gewoon elk jaar weer dezelfde doos met lichtjes, slingers en ballen uit de opslag, of niet dan?
Misschien kunnen we de kappers ook weer een keertje doen. Is al weer lang geleden inmiddels.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:23 schreef trein2000 het volgende:
Rutte cs willen de doorstroomlocaties weer dicht doen? Doe dan maar niks hoor, dat is het nieuwe kroegen eerder dicht.
Of je gaat ingrijpen of je laat het lopen. Dat slappe heeft helemaal niemand wat aan.
Dat zeker maar ik meen ergens gelezen te hebben dat ongeveer 20% van de besmette mensen zonder symptomen corona heeft. Die mensen laten zich dus alleen maar testen als ze een ander virus hebben die wel bepaalde symptomen met zich meebrengt. Dus ik kan me wel voorstellen dat een heel klein gedeelte van de stijging daardoor komt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar komen die hoge ziekenhuiscijfers niet vandaan. De mensen die daar nu liggen zouden daar ook liggen zonder testen.
Had dat toen überhaupt een effect, heeft iemand daar cijfers bij? Rutte zei ook al dat het 'enig effect' had, maar was daar niet echt overtuigend in.quote:Volgens een betrokkene zullen de beperkingen in lijn liggen met het ’versnellingspakket’ van november, toen zogeheten ’doorstroomlocaties’ als pretparken, dierentuinen, musea, bioscopen en zwembaden voor twee weken dicht moesten.
Precies. Dat een korte, harde lockdown ervoor zou zorgen dat je daarna weer meer kan is een fabeltje. Dat zien we op alle plekken waar ze het proberen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:30 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens laat België perfect zien waarom ik sceptisch ben over de 'snelle pleister' die een korte lockdown zou moeten zijn. In België loopt de R gewoon weer boven de 1 op veel plekken.
voordat je dat voor elkaar hebt is de pandemie al overquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:31 schreef HPoi het volgende:
Ik ben voor aanmodderen tot vaccin , grootschalig opleiden medisch personeel + uitbreiding IC capaciteit. (structureel)
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik wel ja. Hier valt die doos onderhand van ellende uit elkaar.
Hoe weet je dat? Misschien hadden we zonder mondkapjes wel het dubbele aantal gehad?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:17 schreef Fred het volgende:
Die mondkapjes helpen nog niet echt geloof ik.
Het heeft inderdaad alleen zin als je er daarna ook serieus bovenop zit met testen en BCO en daadwerkelijk lokaal snel ingrijpt wanneer er en brandhaard wordt geconstateerd.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:30 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens laat België perfect zien waarom ik sceptisch ben over de 'snelle pleister' die een korte lockdown zou moeten zijn. In België loopt de R gewoon weer boven de 1 op veel plekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |