bol.comquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
De harde lockdown die in dit topic voorgesteld werd is inclusief sluiting van alles behalve supermarkten, waar ga je die dan kopen?
Voordat je een afspraak maakt moet je een checklist invullen. Die kun je toch prima uitsplitsen? Zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Da's de ellende, dat weet zelfs het RIVM niet preciesZiekenhuisopnamen zijn wat dat betreft nu dan ook de meer alarmerende factor, denk ik.
Ali Expressquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
De harde lockdown die in dit topic voorgesteld werd is inclusief sluiting van alles behalve supermarkten, waar ga je die dan kopen?
Zet er wat horecamensen bij. Win-win.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Met de pakketbezorgers die het al niet meer trekken?
Ik ben juist niet verkouden geworden dit seizoen vanwege thuiswerken en niet op pad zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:19 schreef Questular het volgende:
Tja de helft van Nederland is snot verkouden en laat zich maar testen. Hoeveel van die positieve testen nu zouden niet geweest zijn als mensen zich met een gewone verkoudheid
niet zouden laten testen?
Blijven bagger cijfers hoor.
ja, is gewoon binnen 2 dagen binnenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Winkelpersoneel kan toch meehelpen? Als de winkels dicht moeten hebben die toch niets te doen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:22 schreef DireStraits7 het volgende:
Het blijft toch een merkwaardige trend, omdat overal in Europa men dit probleem heeft. Is men er collectief klaar mee in Europa of zou het toch echt deels een seizoensgriep zijn?
verkiezingen komen er ook aan hequote:Op zaterdag 12 december 2020 14:23 schreef trein2000 het volgende:
Rutte cs willen de doorstroomlocaties weer dicht doen? Doe dan maar niks hoor, dat is het nieuwe kroegen eerder dicht.
Of je gaat ingrijpen of je laat het lopen. Dat slappe heeft helemaal niemand wat aan.
Ik denk (maar dat is een verder ononderbouwde aanname van mij hoor) dat het er mee te maken heeft dat mensen veel meer binnen zijn in de winter. En we weten dat besmettingen daar veel vaker plaatsvinden dan buiten.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:22 schreef DireStraits7 het volgende:
Het blijft toch een merkwaardige trend, omdat overal in Europa men dit probleem heeft. Is men er collectief klaar mee in Europa of zou het toch echt deels een seizoensgriep zijn?
Overstroomde ziekenhuizen leveren ook geen zetels op.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
verkiezingen komen er ook aan he
Nog maar weinig groene cijfertjesquote:
Maar dat verklaart niet (volledig) waarom het van de ene op de andere week met zo'n 50% stijgt. Dat zou betekenen dat de R rond de 1,5 zou zitten. Dat lijkt me zeer sterk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk (maar dat is een verder ononderbouwde aanname van mij hoor) dat het er mee te maken heeft dat mensen veel meer binnen zijn in de winter. En we weten dat besmettingen daar veel vaker plaatsvinden dan buiten.
Vast bij de Action. Het gangpad achter de eiersnijders.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zet er wat horecamensen bij. Win-win.
En jullie hebben voor al deze mensen een busje klaar staan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:21 schreef Fred het volgende:
[..]
Winkelpersoneel kan toch meehelpen? Als de winkels dicht moeten hebben die toch niets te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |