abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196690908
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 15:54 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Haha herkenbaar :) Gelukkig heb ik ook veel minder uitgegeven op andere vlakken
Maar mijn spaargeld groeit dit jaar ook harder. Dus zo erg vind ik het niet soms wat extra's voor mijzelf te kopen.
Ook dat herken ik :D

Het is een raar jaar geweest, dat is zeker
pi_196690931
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 december 2020 15:54 schreef Tijn het volgende:

[..]

Eh, hoezo niet? :?
Dat snap ik ook niet. 2000 euro is gewoon veel geld voor veel mensen, zeker als je er een heel jaar lang bijna niets voor terugkrijgt.
  zaterdag 12 december 2020 @ 15:58:25 #278
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196690941
twitter
pi_196690985
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 december 2020 15:54 schreef Tijn het volgende:

[..]

Eh, hoezo niet? :?
Omdat een studie een veelvoud van dat bedrag kost.
zie email 27 oktober
  zaterdag 12 december 2020 @ 16:01:11 #280
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_196690987
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 15:57 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

2000 euro is gewoon veel geld voor veel mensen
Zeker voor studenten. Maar ik snap vooral niet wat voor grote kosten je verder dan nog allemaal zou maken?

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 16:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het is alweer even geleden dat ik studeerde, maar ik kan me niet herinneren dat ik naast de huur van m'n kamer en het collegegeld nou echt veel kosten had?
pi_196691084
ben benieuwd naar die persco, de laatste bracht niks nieuws, waarom zouden mensen nu wel kijken??
  zaterdag 12 december 2020 @ 16:06:39 #282
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196691089
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2020 15:58 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Schuld van Hugo de Jonge.
Antifa
pi_196691099
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 16:06 schreef THEFXR het volgende:
ben benieuwd naar die persco, de laatste bracht niks nieuws, waarom zouden mensen nu wel kijken??
Omdat ze vorige keer al gezegd hebben dat ze mogelijk voor kerst nieuwe maatregelen gaan aankondigen als het nodig zou zijn.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_196691140
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 15:10 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Iedereen verplicht thuis op 25, 26 en 31 december. Leger inzetten voor controles en iedereen die niet thuis is en geen geldige reden kan opgeven, een boete van minimaal 1000 euro geven en het recht op medische zorg afnemen voor het komende jaar.
quote:
Amsterdamse politie zet zich schrap voor oud en nieuw: twee keer zoveel agenten op straat als vorig jaar
Vanwege het vuurwerkverbod en de coronamaatregelen gaat de Amsterdamse politie twee keer zoveel agenten inzetten als vorig jaar. Hoofdcommissaris Frank Paauw maakt zich zorgen over de jaarwisseling nu er amper tot geen alternatief kan worden geboden. 'Het zal een moeilijke nacht worden.'

De combinatie van het vuurwerkverbod en de al geldende corona-maatregelen zorgt ervoor dat dit jaar veel meer agenten in Amsterdam op straat zullen zijn dan voorgaande jaren. Hoeveel dat er precies zijn, wil Paauw niet zeggen. 'Niet alleen in ME-verband, maar ook gewoon veel mensen op straat, veel blauw om vroegtijdig op te kunnen treden.'
https://www.at5.nl/artike(...)traat-als-vorig-jaar
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 12 december 2020 @ 16:13:04 #285
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_196691189
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 13:06 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar boetehoogte maakt niets uit voor pakkans, dus je opmerking slaat nergens op.
Sterker overtreders aanpakken kan alleen door pakkans te verhogen? Je opmerking slaat nergens op.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 13:06 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Dat was dan verder een prima besluit, omdat de overtreders in eerste instantie ook een strafblad kregen, dat was echt buiten proportie.
Klopt helemaal. Alleen had dan die hogere boete wel laten staan.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 12 december 2020 @ 16:15:07 #286
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196691211
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 16:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Beter verruimen ze de leenmogelijkheden met een jaar.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_196691237
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2020 15:58 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hij was natuurlijk overspannen door al die drukte in de Befteling.
pi_196691248
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 16:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Amsterdamse politie zet zich schrap voor oud en nieuw: twee keer zoveel agenten op straat als vorig jaar
Vanwege het vuurwerkverbod en de coronamaatregelen gaat de Amsterdamse politie twee keer zoveel agenten inzetten als vorig jaar. Hoofdcommissaris Frank Paauw maakt zich zorgen over de jaarwisseling nu er amper tot geen alternatief kan worden geboden. 'Het zal een moeilijke nacht worden.'

De combinatie van het vuurwerkverbod en de al geldende corona-maatregelen zorgt ervoor dat dit jaar veel meer agenten in Amsterdam op straat zullen zijn dan voorgaande jaren. Hoeveel dat er precies zijn, wil Paauw niet zeggen. 'Niet alleen in ME-verband, maar ook gewoon veel mensen op straat, veel blauw om vroegtijdig op te kunnen treden.'
https://www.at5.nl/artike(...)traat-als-vorig-jaar
Sja. je kan je afvragen wat beter was.
Ik voorspel helaas een hoop relletjes, want men heeft verder niets te doen, je kan ook niet uitgaan, of naar de kroeg.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_196691309
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 16:17 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Sja. je kan je afvragen wat beter was.
Ik voorspel helaas een hoop relletjes, want men heeft verder niets te doen, je kan ook niet uitgaan, of naar de kroeg.
Ik denk dat vooral de politie het gaan ontgelden.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2020 16:24:08 ]
pi_196691361
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 16:07 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Omdat ze vorige keer al gezegd hebben dat ze mogelijk voor kerst nieuwe maatregelen gaan aankondigen als het nodig zou zijn.
op 22 dec , maybe, maar nu een spoedoverleg en persco, kan nooit goed zijn.
  zaterdag 12 december 2020 @ 16:30:25 #291
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196691377
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 04:25 schreef Za het volgende:

[..]

We waren niet de oorzaak van de pandemie aan het bespreken, maar de mogelijke oorzaak van de besmetting bij 70 nertsenbedrijven.

Daar loopt al maandenlang onderzoek naar, niet zonder reden.

Jij bent van mening dat met de vernietiging van de nertsen dat vraagstuk opgelost is, anderen denken daar gelukkig anders over.
Nee :{w , niet mij jouw woorden in mijn mond duwen. Dat trucje ken ik ondertussen wel.
Ik geef aan dat jouw onderzoeksvraag met het vernietigen van nertsen is opgelost omdat oorzakelijk Covid19 verband immers niet verder kan worden onderzocht. Er zijn geen bedrijven meer waar je dat onderzoek kan doen.

Ik was sws al fel tegen, laat staan voortijdig, het vernietigen van gezonde nertsbedrijven waar vele mensen op een gereguleerde manier conform afgesproken regels, hun levenswerk en boterham in verdienden. Of je het dan eens bent met de sector, is een compleet andere discussie dan die van Covid19.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_196691454
Ze gaan gewoon weer heel laf de bibliotheek-lockdown terugbrengen als ik de media moet geloven. Alsof mensen dan minder gaan mixen tijdens kerst.
pi_196691472
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 16:39 schreef Confetti het volgende:
Ze gaan gewoon weer heel laf de bibliotheek-lockdown terugbrengen als ik de media moet geloven. Alsof mensen dan minder gaan mixen tijdens kerst.
Dan kunnen we straks in ieder geval niet zeggen dat ze níets gedaan hebben. 😂
  zaterdag 12 december 2020 @ 16:42:26 #294
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196691487
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 15:42 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Deze infographic bewijst het wetenschappelijk:

[ afbeelding ]

Onderste 2 kunnen gewoon een uur in de rij op Schiphol in elkaars nek hijgen, niks aan het handje. Mooi dat het nu verplicht is. Maatregelen kunnen van tafel. *O*
:D Yep onomstotelijk bewezen.
Het trieste is zelfs dat overheden zich zo voorstaan: met een masker zijn ander emaatrehgelen niet langer nodig (als dat niet kan).

Met maskers daalt de kans van op besmetting 100%, probleem opgelost en het zit allemaal tussen de oren.
Zonder masker is de kans immers 100% op besmetting en daalt telkens 50% met een masker (van welke soort dan ook). Wanneer beiden dat doetn 50%+50% = 100% waar geen speld meer is tussen te krijgen.

Ik heb nog beter nieuws wanneer 3 mensen bij elkaar straks thuis Kerst vieren en zij alle drie een masker dragen is dat zelfs 150% effectief zodat het virus zelfs elders wordt opgeruimd. Laat staan in de kerk met 300man die dan in gemeenschappelijk bidden de wereld vrij maakt door met 15000% het virus te weerstaan.
Tijd om Urk in te schakelen om de wereld te redden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_196691493
quote:
Die zijn toch al veelal gesloten rondom de feestdagen
pi_196691544
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 16:41 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dan kunnen we straks in ieder geval niet zeggen dat ze níets gedaan hebben. 😂
En kan daar naar gewezen worden mochten door de kerstvakantie de cijfers ineens dalen.
pi_196691635
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 15:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mijn geld rolt prima online kan ik je vertellen, te prima _O-
Mijn geld ook 😂
Een nieuw huis betrokken in april, en ik heb in deze maanden meer geld in dat huis gestopt dan ik anders had kunnen doen. En ook nog extra gespaard. En ook nog geld kwijtgeraakt door dat stomme COVID. Bijzonder jaar wel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196691862
quote:
Ik zou er zeer van staan te kijken als ze enkel dat doen. Verwacht persoonlijk echt meer..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_196691927
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2020 15:48 schreef Vallon het volgende:

[..]

Inzake dat "gestructureerd antistof eiwit" ga ik benieuwd zijn of en op hoeveel manieren dit dan voor Covid19 kan worden gerealiseerd. Oftewel, heeft Covid19 verschillende "spike-eiwitten". Zijn er meer antigenen denkbaar die "elk" zouden kunnen worden gebruikt om antilichamen voor te ontwikkelen.
Het mooiste zou zijn dat ene vaccin simpelweg beschermd tegen de hele (SARS-)-Corona-familie zodat ook mutaties er niet veel meer toedoen. Ook is het dan minder nodig om misschien virusstammen te moeten gaan traceren zoals men dat doet voor Influenza.

Het zwakke punt van (bijna?) alle vaccins die op dit moment in ontwikkeling zijn voor SARS-CoV-2 is dat ze zich allemaal richten op het spike-eiwit. Dit omdat dat een kansrijke route leek vanuit eerder onderzoek met SARS en MERS. Maar als dat spike-eiwit verandert door een mutatie (wat dus bij die fretten in Denemarken gebeurde) heeft dat mogelijk invloed op de effectiviteit van alle vaccins.
In Cambridge zijn ze wel bezig om een vaccin te ontwikkelen wat tegen heel veel coronavirussen zou beschermen, maar dan moet je dus een eiwitje, of structuurtje, vinden wat al die coronavirussen gemeenschappelijk hebben, maar wat ook uniek is voor coronavirussen, en waar het lichaam op getraind kan worden om te herkennen en om daar een afweer reactie tegen op te bouwen die effectief is. Dat zal mogelijk nog wel jaren duren denk ik. En het lastige wordt dan, als bijvoorbeeld 80% van de bevolking is ingeent tegen SARS-CoV-2, en de overige 20% zich niet in wilt laten enten, waar je dan genoeg vrijwilligers kunt vinden voor je studie die niet ingeent zijn tegen SARS-CoV-2.
pi_196692238
Het vuurwerkverbod zou toch leiden tot mínder politieinzet? Hoe werkt dat precies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')