Ook dat herken ikquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Haha herkenbaarGelukkig heb ik ook veel minder uitgegeven op andere vlakken
Maar mijn spaargeld groeit dit jaar ook harder. Dus zo erg vind ik het niet soms wat extra's voor mijzelf te kopen.
Dat snap ik ook niet. 2000 euro is gewoon veel geld voor veel mensen, zeker als je er een heel jaar lang bijna niets voor terugkrijgt.quote:
Zeker voor studenten. Maar ik snap vooral niet wat voor grote kosten je verder dan nog allemaal zou maken?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
2000 euro is gewoon veel geld voor veel mensen
Het is alweer even geleden dat ik studeerde, maar ik kan me niet herinneren dat ik naast de huur van m'n kamer en het collegegeld nou echt veel kosten had?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat een studie een veelvoud van dat bedrag kost.
Omdat ze vorige keer al gezegd hebben dat ze mogelijk voor kerst nieuwe maatregelen gaan aankondigen als het nodig zou zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:06 schreef THEFXR het volgende:
ben benieuwd naar die persco, de laatste bracht niks nieuws, waarom zouden mensen nu wel kijken??
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:10 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Iedereen verplicht thuis op 25, 26 en 31 december. Leger inzetten voor controles en iedereen die niet thuis is en geen geldige reden kan opgeven, een boete van minimaal 1000 euro geven en het recht op medische zorg afnemen voor het komende jaar.
quote:Amsterdamse politie zet zich schrap voor oud en nieuw: twee keer zoveel agenten op straat als vorig jaar
Vanwege het vuurwerkverbod en de coronamaatregelen gaat de Amsterdamse politie twee keer zoveel agenten inzetten als vorig jaar. Hoofdcommissaris Frank Paauw maakt zich zorgen over de jaarwisseling nu er amper tot geen alternatief kan worden geboden. 'Het zal een moeilijke nacht worden.'
De combinatie van het vuurwerkverbod en de al geldende corona-maatregelen zorgt ervoor dat dit jaar veel meer agenten in Amsterdam op straat zullen zijn dan voorgaande jaren. Hoeveel dat er precies zijn, wil Paauw niet zeggen. 'Niet alleen in ME-verband, maar ook gewoon veel mensen op straat, veel blauw om vroegtijdig op te kunnen treden.'
https://www.at5.nl/artike(...)traat-als-vorig-jaar
Sterker overtreders aanpakken kan alleen door pakkans te verhogen? Je opmerking slaat nergens op.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar boetehoogte maakt niets uit voor pakkans, dus je opmerking slaat nergens op.
Klopt helemaal. Alleen had dan die hogere boete wel laten staan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:06 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat was dan verder een prima besluit, omdat de overtreders in eerste instantie ook een strafblad kregen, dat was echt buiten proportie.
Beter verruimen ze de leenmogelijkheden met een jaar.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat een studie een veelvoud van dat bedrag kost.
Sja. je kan je afvragen wat beter was.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Amsterdamse politie zet zich schrap voor oud en nieuw: twee keer zoveel agenten op straat als vorig jaar
Vanwege het vuurwerkverbod en de coronamaatregelen gaat de Amsterdamse politie twee keer zoveel agenten inzetten als vorig jaar. Hoofdcommissaris Frank Paauw maakt zich zorgen over de jaarwisseling nu er amper tot geen alternatief kan worden geboden. 'Het zal een moeilijke nacht worden.'
De combinatie van het vuurwerkverbod en de al geldende corona-maatregelen zorgt ervoor dat dit jaar veel meer agenten in Amsterdam op straat zullen zijn dan voorgaande jaren. Hoeveel dat er precies zijn, wil Paauw niet zeggen. 'Niet alleen in ME-verband, maar ook gewoon veel mensen op straat, veel blauw om vroegtijdig op te kunnen treden.'
https://www.at5.nl/artike(...)traat-als-vorig-jaar
Ik denk dat vooral de politie het gaan ontgelden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Sja. je kan je afvragen wat beter was.
Ik voorspel helaas een hoop relletjes, want men heeft verder niets te doen, je kan ook niet uitgaan, of naar de kroeg.
op 22 dec , maybe, maar nu een spoedoverleg en persco, kan nooit goed zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:07 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Omdat ze vorige keer al gezegd hebben dat ze mogelijk voor kerst nieuwe maatregelen gaan aankondigen als het nodig zou zijn.
Neequote:Op zaterdag 12 december 2020 04:25 schreef Za het volgende:
[..]
We waren niet de oorzaak van de pandemie aan het bespreken, maar de mogelijke oorzaak van de besmetting bij 70 nertsenbedrijven.
Daar loopt al maandenlang onderzoek naar, niet zonder reden.
Jij bent van mening dat met de vernietiging van de nertsen dat vraagstuk opgelost is, anderen denken daar gelukkig anders over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Dan kunnen we straks in ieder geval niet zeggen dat ze níets gedaan hebben. 😂quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:39 schreef Confetti het volgende:
Ze gaan gewoon weer heel laf de bibliotheek-lockdown terugbrengen als ik de media moet geloven. Alsof mensen dan minder gaan mixen tijdens kerst.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:42 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Deze infographic bewijst het wetenschappelijk:
[ afbeelding ]
Onderste 2 kunnen gewoon een uur in de rij op Schiphol in elkaars nek hijgen, niks aan het handje. Mooi dat het nu verplicht is. Maatregelen kunnen van tafel.
Die zijn toch al veelal gesloten rondom de feestdagenquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:39 schreef Confetti het volgende:
Ze gaan gewoon weer heel laf de bibliotheek-lockdown terugbrengen als ik de media moet geloven. Alsof mensen dan minder gaan mixen tijdens kerst.
En kan daar naar gewezen worden mochten door de kerstvakantie de cijfers ineens dalen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:41 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dan kunnen we straks in ieder geval niet zeggen dat ze níets gedaan hebben. 😂
Mijn geld ook 😂quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mijn geld rolt prima online kan ik je vertellen, te prima
Ik zou er zeer van staan te kijken als ze enkel dat doen. Verwacht persoonlijk echt meer..quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:39 schreef Confetti het volgende:
Het zwakke punt van (bijna?) alle vaccins die op dit moment in ontwikkeling zijn voor SARS-CoV-2 is dat ze zich allemaal richten op het spike-eiwit. Dit omdat dat een kansrijke route leek vanuit eerder onderzoek met SARS en MERS. Maar als dat spike-eiwit verandert door een mutatie (wat dus bij die fretten in Denemarken gebeurde) heeft dat mogelijk invloed op de effectiviteit van alle vaccins.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:48 schreef Vallon het volgende:
[..]
Inzake dat "gestructureerd antistof eiwit" ga ik benieuwd zijn of en op hoeveel manieren dit dan voor Covid19 kan worden gerealiseerd. Oftewel, heeft Covid19 verschillende "spike-eiwitten". Zijn er meer antigenen denkbaar die "elk" zouden kunnen worden gebruikt om antilichamen voor te ontwikkelen.
Het mooiste zou zijn dat ene vaccin simpelweg beschermd tegen de hele (SARS-)-Corona-familie zodat ook mutaties er niet veel meer toedoen. Ook is het dan minder nodig om misschien virusstammen te moeten gaan traceren zoals men dat doet voor Influenza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |