SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Trusten mistig
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
![]()
![]()
![]()
tijd mensen
dank je nu nog niet moet zo gaan rijden eerst wakker worden enzFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Trustenquote:Okequote:Op zaterdag 12 december 2020 04:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
dank je nu nog niet moet zo gaan rijden eerst wakker worden enz![]()
Nu?quote:
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
bijna gaan rijden hoi straatquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hey Jacq. Damn, das vroeg!quote:Op zaterdag 12 december 2020 04:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
bijna gaan rijden hoi straat* Contra principia negantem disputari non potest *
Ja ik weet het. ben ook best nog moe. hoe is met jou dan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 04:56 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hey Jacq. Damn, das vroeg!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
smakelijk playmFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ow wel ok hoor. Heb mn week erop zitten. Nog 4 dagen en dan vakantie.quote:Op zaterdag 12 december 2020 04:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ik weet het. ben ook best nog moe. hoe is met jou dan?* Contra principia negantem disputari non potest *
zucht de ticker
dat is betere werkquote:Op zaterdag 12 december 2020 04:58 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ow wel ok hoor. Heb mn week erop zitten. Nog 4 dagen en dan vakantie.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
goodbye my love goodbye
goodbye auf wiedersehn,
die zeit im sommer-sonnenschein
mit dir allein war schön![]()
Nee ben al hele nacht opquote:Is ochtend ontbijt iddquote:Op zaterdag 12 december 2020 04:59 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik heb 2 mandarijntjes en een appel op.en een glaasje fris
![]()
Ja, dacht ik ook. Maar was in slaap getyft.quote:
lekker hoorquote:
is nu extra koud uit de leiding, echt chill is dat
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Klopt, als je nieteet ga jedoodquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:00 schreef Schakeltopia het volgende:
en inderdaad gewoon goed eten als je zolang wakker bent![]()
![]()
Maar kom niks aan, das wel lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja als je snachts wakker blijft ga je meer eten om de energie op peil te houden![]()
deze man weetquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Klopt, als je nieteet ga jedood
quote:Op zaterdag 12 december 2020 04:59 schreef mario390 het volgende:
goodbye my love goodbye
goodbye auf wiedersehn,
die zeit im sommer-sonnenschein
mit dir allein war schön![]()
dat is ook heerlijk!quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ga ik ook zo drinken ! Maar dan kokend en met iets van thee erin
Ah dat is wel handig. Jezelf lekker volproppen dan maarquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Maar kom niks aan, das wel lekker![]()
![]()
2xquote:* Contra principia negantem disputari non potest *
vriendquote:
Valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah dat is wel handig. Jezelf lekker volproppen dan maar![]()
Truste ventquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zal daad bij het woord voegen.
tot de volgende![]()
![]()
Trusten schakeltjequote:Op zaterdag 12 december 2020 05:03 schreef Schakeltopia het volgende:
tot de volgende
Hai Limoentjuh, ga je Haags nog dollen?quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Slaap lekker schakeltjequote:Op zaterdag 12 december 2020 05:03 schreef Schakeltopia het volgende:
tot de volgende![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En tot laters![]()
![]()
Doe ik al door hem HAAHSIE te noemenquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:04 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hai Limoentjuh, ga je Haags nog dollen?![]()
![]()
Hoe laat moet je werken jacqie?quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Trusten schakeltje![]()
Zal er pas maandag wel zijn? Heeft al gewonnenquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doe ik al door hem HAAHSIE te noemen![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doe ik al door hem HAAHSIE te noemen
Oke die kan ik nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee duittse versie van g.g anderson![]()
6 uur rijden mop zeven uur vol gas aan werkquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe laat moet je werken jacqie?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb het koud gekregenthee gaat me weer opwarmen
Bolk me maar weer
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
......................quote:Moet Jeff warmgeknuffeld wordenquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb het koud gekregenthee gaat me weer opwarmen
![]()
![]()
Geen idee. Maar gewonnen nog zeker nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zal er pas maandag wel zijn? Heeft al gewonnenmoet hij toch nog even door blijven gaan
![]()
Rabbitjeeequote:
Ik en mistig gaan er echt niet voor. Dus wie dan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen idee. Maar gewonnen nog zeker nietmoet hij toch nog even door blijven gaan
![]()
Of ik warm geknuffeld moet worden? Mag ookquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
......................
[..]
Moet Jeff warmgeknuffeld wordenMaar aangezien er niemand is daarvoor zal ik toch de thee nodig hebben
![]()
![]()
nog meer als halve maandquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Of ik warm geknuffeld moet worden? Mag ookMaar aangezien er niemand is daarvoor zal ik toch de thee nodig hebben
![]()
![]()
kom maar moppie
Oohh zo een lieve vrouw en niemand daar. Dan idd theequote:Op zaterdag 12 december 2020 05:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Of ik warm geknuffeld moet worden? Mag ookMaar aangezien er niemand is daarvoor zal ik toch de thee nodig hebben
Eén nwe dagquote:![]()
Als hij nu zou stoppen dan kan iedereen het nog worden. Zo ver zijn we nog niet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik en mistig gaan er echt niet voor. Dus wie dan?
Of murp moet weer het topic op slot gooien en dan niet uit de stand gehaald worden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
6 uur rijden mop zeven uur vol gas aan werkwanneer ben je eens vrij dan. Je zal wel kapot zijn.
Alvast heel veel sterkte lieve Jacqueline
![]()
Ooh zo, ja als fok storing krijgt met iemand als laatste post dan welquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als hij nu zou stoppen dan kan iedereen het nog worden. Zo ver zijn we nog niet.
Of murp moet weer het topic op slot gooien en dan niet uit de stand gehaald worden![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nog meer als halve maand
[..]![]()
![]()
kom maar moppie
![]()
![]()
![]()
jeeeeeeej 🤗
![]()
als het goed is morgen een dagjequote:Op zaterdag 12 december 2020 05:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]wanneer ben je eens vrij dan. Je zal wel kapot zijn.
Alvast heel veel sterkte lieve Jacqueline
Lief ? Verre vanquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Oohh zo een lieve vrouw en niemand daar. Dan idd thee
[..]
Eén nwe dag![]()
Maar ik ben ook veel liever op mezelf eerlijk gezegd. Is makkelijker![]()
En met de thee zit het gelukkig goed. Heb er zelfs teveel van![]()
![]()
Eigen baas, is ook wat voor te zeggen idd.quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lief ? Verre van![]()
Maar ik ben ook veel liever op mezelf eerlijk gezegd. Is makkelijker![]()
En met de thee zit het gelukkig goed. Heb er zelfs teveel van![]()
![]()
Ow ja aan die storingen had ik niet eens gedachtquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ooh zo, ja als fok storing krijgt met iemand als laatste post dan welMaar dan moet het wel iemand uit de top zijn die hem pakt.
![]()
Ik niet in ieder geval. Vlgd week meer werken. Dus geen nachtbraken voor mijquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja aan die storingen had ik niet eens gedachtMaar dan moet het wel iemand uit de top zijn die hem pakt.
![]()
Zou het nu niet opkrijgen maar bami is wel echt heel lekkerquote:![]()
![]()
Geniet ervan maar dat zit wel goed zo te horen![]()
![]()
Ik hoop het echt van harte voor je jacqie. Je hebt ook wel een dagje rust nodigquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als het goed is morgen een dagje![]()
![]()
wtfquote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Preciesquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Eigen baas, is ook wat voor te zeggen idd.![]()
![]()
Wanneer pit je dan?quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Als je er de tijd en energie voor hebt kan het best leuk zijn er voor te gaan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Vlgd week meer werken. Dus geen nachtbraken voor mij![]()
Mij lukt het alleen niet meer![]()
![]()
Veel te intens vind ikquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als je er de tijd en energie voor hebt kan het best leuk zijn er voor te gaan.![]()
Mij lukt het alleen niet meer![]()
Komt goed. Missch totzoquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Warm aankleden. Is best frisjes buiten![]()
![]()
![]()
![]()
iemand nog koffie
ik hoop het ook maar ja is nu bagger he met corona op de werk vloer.. veel collegas vallen ook uitquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik hoop het echt van harte voor je jacqie. Je hebt ook wel een dagje rust nodigFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja lastig. Niet veel wat je kan doen helaasquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hoop het ook maar ja is nu bagger he met corona op de werk vloer.. veel collegas vallen ook uit![]()
mooi stuk van
https://www.ad.nl/oosterh(...)ensvreugde~a5f52234/ dit is zo goed van ze en begrijpelijkFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Dat zelfde kan ik aan jou vragenquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vroege vogel Konijntje![]()
Gwn zomaar wakker ?
quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zelfde kan ik aan jou vragen
Mus ich ein TR machen omdat die klotenquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mooi stuk van
https://www.ad.nl/oosterh(...)ensvreugde~a5f52234/ dit is zo goed van ze en begrijpelijk
Uitgeslapen. Ik lig er tegenwoordig best vroeg inquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zelfde kan ik aan jou vragenGisteren zelfs nog best laat voor mijn doen. Iets na 21uur. Eerder deze week was het al om 20:00 uur ofzo
![]()
![]()
Ik ben geen fan van je slaappatroon.quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:20 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zo een paar uurtjes. En savonds paar uurtjes. Draai ploegen normaal.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mus ich ein TR machen omdat die kloten![]()
Dat is een heel vroege vogelquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Uitgeslapen. Ik lig er tegenwoordig best vroeg inGisteren zelfs nog best laat voor mijn doen. Iets na 21uur. Eerder deze week was het al om 20:00 uur ofzo
![]()
![]()
Ik ben de laatste weken gewend om tussen 5 en 6 wakker te worden dus vandaag weer
Vrij vandaag?quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een heel vroege vogel![]()
![]()
Ik ben de laatste weken gewend om tussen 5 en 6 wakker te worden dus vandaag weer![]()
![]()
Heeft t gevroren?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja wel vaker hoorquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een heel vroege vogel![]()
![]()
Ik ben de laatste weken gewend om tussen 5 en 6 wakker te worden dus vandaag weerdan heb er gwn geen zin meer in en ga lekker onder de dekens liggen.
op weg naar dromenland
![]()
Door je werk he.. vervelend wanneer je kan en wil uitslapen maar door je ritme toch zo vroeg op bent![]()
Straks lekker een dutje doen dan![]()
![]()
thnx hoef ik niet te krabbenquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, net niet. Maar wel dicht van de mistFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Beter jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
thnx hoef ik niet te krabben![]()
wuffie?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
geen ideequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
Ow ik dacht de Wuppies van de Albert Heijnquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:42 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Naar het liedje, ff posten dan snapt hij het![]()
Die toetersquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wuppies waren nog leuk
Vuvuzela was een ander verhaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ik dacht de Wuppies van de Albert Heijn
Wat verschrikkelijk.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/watch?v=_channel=SeymourA
Wat verschrikkelijk.dat liedje heb ik dan helemaal gemist!!
En zo te horen moet ik daar dankbaar voor zijn![]()
![]()
Ik bedoel die andere. Wij zijn de wuppiiees wij zijn de Wuppies uit het heelal.quote:![]()
Voor mij rijmt Wuppie op Luppie dus vandaar.quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik bedoel die andere. Wij zijn de wuppiiees wij zijn de Wuppies uit het heelal.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
![]()
mijn gezicht verraad mij ook vaak
Kloptquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Voor mij rijmt Wuppie op Luppie dus vandaar.![]()
nu met maskers kan je tenminste pokerface opzetten
![]()
Zoiets simpels maar lekker altijd. Jammer dat je geen eieren heb danquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:48 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik heb zin in een omelet met kaasmaar geen eieren in huis....
![]()
om dit tijdstipquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:48 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik heb zin in een omelet met kaasmaar geen eieren in huis....
Ik heb wel zin in een broodje bal met mayo.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ja. Moet ze toch echt een keer halen! Heb er al zo lang zin inquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zoiets simpels maar lekker altijd. Jammer dat je geen eieren heb danmaanden
![]()
Trusten Playmquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:51 schreef PlymouthFury het volgende:
Ik ga vlak, reservelamp brand. Trusten en succes allemaal![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb wel zin in een broodje bal met mayo.![]()
![]()
![]()
Slaap lekker plymquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:51 schreef PlymouthFury het volgende:
Ik ga vlak, reservelamp brand. Trusten en succes allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bijna rijden geen energie voor
![]()
Ja, dat maakt verdere BS topics vandaag overbodig.quote:![]()
Werk ze.* Contra principia negantem disputari non potest *
neequote:Op zaterdag 12 december 2020 05:57 schreef mario390 het volgende:
hebben julie meiden bravo hits cd´s gehad?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dank jequote:Op zaterdag 12 december 2020 05:59 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, dat maakt verdere BS topics vandaag overbodig.![]()
Werk ze.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:57 schreef mario390 het volgende:
hebben julie meiden bravo hits cd´s gehad?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ken ik nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
straks startet bravo hits weekend![]()
![]()
En een broodje bal met mayo ook!!!1!11!!quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een omelet met kAas is lekker !Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
i talk to muchquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
NEEquote:Op zaterdag 12 december 2020 06:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En een broodje bal met mayo ook!!!1!11!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
auto starten enz![]()
![]()
![]()
![]()
fijne dag luitjes
i will always kiss youquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
i will always kiss you![]()
![]()
Werk ze lieve jacqiequote:Op zaterdag 12 december 2020 06:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
auto starten enz![]()
![]()
![]()
![]()
fijne dag luitjes
![]()
![]()
![]()
Werkse meidquote:Op zaterdag 12 december 2020 06:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
auto starten enz![]()
![]()
![]()
![]()
fijne dag luitjes
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
ja hoor kenn je geen 90s hits?quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
JUST KISS![]()
Maar ik ken het liedje niet Mario. Google kent ze gelukkig wel![]()
ben je zo jong?quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Begin jaren 90 sowieso niet veelbeetje meer richting 2000 ken ik
![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 12 december 2020 06:13 schreef mario390 het volgende:
miami vice loop ook
ik dacht je bent ouder dann ik![]()
![]()
dat vind ik wel leuk om te horen.
Maar sowieso ken ik niet veel muziek hoor. Popmuziek luister ik vooral![]()
![]()
Hey Marioquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Waarom dacht je dat ik ouder was ?quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:13 schreef mario390 het volgende:
miami vice loop ook
ik dacht je bent ouder dann ik![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
What is lovequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is de remix,quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 liedje daar
Sandra - Maria Magdalena
sweet harmony kenn je niet?
Duran Duran - Ordinary World ook niet ?![]()
Morge.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Hey SBEquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Koffie en een eitje.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]oh Amsterdam wat ben je mooi
Die is van drukwerk zelf.quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Manke nellis is het liedje van volgens mijActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nog een
Ik heb zin in een vers broodje maar er is nog niets open.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
O ik zit klaar om zo naar de bakker te gaan, die gaat hier altijd om 7 uur open op zaterdag.quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:41 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb zin in een vers broodje maar er is nog niets open.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon broodje is ook lekker.quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zit klaar om zo naar de bakker te gaan, die gaat hier altijd om 7 uur open op zaterdag.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ga straks naar mijn vader die is gek op hazelnootschuimgebak met slagroom dus even een taartje voor hem halen.
En slagroom truffels, normaal maak ik die zelf maar dit keer niet gemaakt. Maar die van de bakken zijn ook lekker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK haal mij 2 harde broodjes en een koffiebroodje mmmquote:Op zaterdag 12 december 2020 06:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon broodje is ook lekker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ook geen bakker in de buurt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK haal mij 2 harde broodjes en een koffiebroodje mmmActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
AH heeft ook lekkere broodjes, daar haal ik het vaak op zaterdag morgenquote:Op zaterdag 12 december 2020 06:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen bakker in de buurt.
Ook AH gaat hier al om 7 uur open. BIj jou niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
800 uur gaat hij pas open.quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AH heeft ook lekkere broodjes, daar haal ik het vaak op zaterdag morgen
Ook AH gaat hier al om 7 uur open. BIj jou niet?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het is ook niet zo'n grote AH.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Grote Markt?quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is ook niet zo'n grote AH.Zonder wrijving geen glans![]()
Beetje ver weg.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het wordt vanzelf 800 uur.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Als ik nou niets in huis zou hebben.
Ik kan ook een blik knakworsten opentrekken.
Ik sla over.
Ik ga een ander keertje wel naar de bakker.
Doe maar niet.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Is het al tijd voor kerstmuziek?
Daar ging mijn zin in een vers broodje.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: