Ik en mistig gaan er echt niet voor. Dus wie dan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen idee. Maar gewonnen nog zeker nietmoet hij toch nog even door blijven gaan
Of ik warm geknuffeld moet worden? Mag ookquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
......................
[..]
Moet Jeff warmgeknuffeld worden
quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Of ik warm geknuffeld moet worden? Mag ookMaar aangezien er niemand is daarvoor zal ik toch de thee nodig hebben
Oohh zo een lieve vrouw en niemand daar. Dan idd theequote:Op zaterdag 12 december 2020 05:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Of ik warm geknuffeld moet worden? Mag ookMaar aangezien er niemand is daarvoor zal ik toch de thee nodig hebben
Eén nwe dagquote:
Als hij nu zou stoppen dan kan iedereen het nog worden. Zo ver zijn we nog niet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik en mistig gaan er echt niet voor. Dus wie dan?
quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
6 uur rijden mop zeven uur vol gas aan werk
Ooh zo, ja als fok storing krijgt met iemand als laatste post dan welquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als hij nu zou stoppen dan kan iedereen het nog worden. Zo ver zijn we nog niet.
Of murp moet weer het topic op slot gooien en dan niet uit de stand gehaald worden
quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nog meer als halve maand
[..]![]()
![]()
kom maar moppie
als het goed is morgen een dagjequote:Op zaterdag 12 december 2020 05:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]wanneer ben je eens vrij dan. Je zal wel kapot zijn.
Alvast heel veel sterkte lieve Jacqueline
Lief ? Verre vanquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Oohh zo een lieve vrouw en niemand daar. Dan idd thee
[..]
Eén nwe dag
Eigen baas, is ook wat voor te zeggen idd.quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lief ? Verre van![]()
Maar ik ben ook veel liever op mezelf eerlijk gezegd. Is makkelijker![]()
En met de thee zit het gelukkig goed. Heb er zelfs teveel van
Ow ja aan die storingen had ik niet eens gedachtquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ooh zo, ja als fok storing krijgt met iemand als laatste post dan wel
Ik niet in ieder geval. Vlgd week meer werken. Dus geen nachtbraken voor mijquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja aan die storingen had ik niet eens gedachtMaar dan moet het wel iemand uit de top zijn die hem pakt.
Zou het nu niet opkrijgen maar bami is wel echt heel lekkerquote:
Ik hoop het echt van harte voor je jacqie. Je hebt ook wel een dagje rust nodigquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als het goed is morgen een dagje
wtfquote:
Preciesquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Eigen baas, is ook wat voor te zeggen idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |