SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Trusten mistig
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
![]()
![]()
![]()
tijd mensen
dank je nu nog niet moet zo gaan rijden eerst wakker worden enzFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Trustenquote:Okequote:Op zaterdag 12 december 2020 04:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
dank je nu nog niet moet zo gaan rijden eerst wakker worden enz![]()
Nu?quote:
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
bijna gaan rijden hoi straatquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hey Jacq. Damn, das vroeg!quote:Op zaterdag 12 december 2020 04:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
bijna gaan rijden hoi straat* Contra principia negantem disputari non potest *
Ja ik weet het. ben ook best nog moe. hoe is met jou dan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 04:56 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hey Jacq. Damn, das vroeg!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
smakelijk playmFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ow wel ok hoor. Heb mn week erop zitten. Nog 4 dagen en dan vakantie.quote:Op zaterdag 12 december 2020 04:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ik weet het. ben ook best nog moe. hoe is met jou dan?* Contra principia negantem disputari non potest *
zucht de ticker
dat is betere werkquote:Op zaterdag 12 december 2020 04:58 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ow wel ok hoor. Heb mn week erop zitten. Nog 4 dagen en dan vakantie.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
goodbye my love goodbye
goodbye auf wiedersehn,
die zeit im sommer-sonnenschein
mit dir allein war schön![]()
Nee ben al hele nacht opquote:Is ochtend ontbijt iddquote:Op zaterdag 12 december 2020 04:59 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik heb 2 mandarijntjes en een appel op.en een glaasje fris
![]()
Ja, dacht ik ook. Maar was in slaap getyft.quote:
* Contra principia negantem disputari non potest *
lekker hoorquote:
is nu extra koud uit de leiding, echt chill is dat
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Klopt, als je nieteet ga jedoodquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:00 schreef Schakeltopia het volgende:
en inderdaad gewoon goed eten als je zolang wakker bent![]()
![]()
Maar kom niks aan, das wel lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja als je snachts wakker blijft ga je meer eten om de energie op peil te houden![]()
deze man weetquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Klopt, als je nieteet ga jedood
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 04:59 schreef mario390 het volgende:
goodbye my love goodbye
goodbye auf wiedersehn,
die zeit im sommer-sonnenschein
mit dir allein war schön![]()
dat is ook heerlijk!quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ga ik ook zo drinken ! Maar dan kokend en met iets van thee erin
Ik heb het recht om te bepalen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: