Wanneer pit je dan?quote:
Als je er de tijd en energie voor hebt kan het best leuk zijn er voor te gaan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Vlgd week meer werken. Dus geen nachtbraken voor mij
Veel te intens vind ikquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als je er de tijd en energie voor hebt kan het best leuk zijn er voor te gaan.![]()
Mij lukt het alleen niet meer
Komt goed. Missch totzoquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Warm aankleden. Is best frisjes buiten
ik hoop het ook maar ja is nu bagger he met corona op de werk vloer.. veel collegas vallen ook uitquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik hoop het echt van harte voor je jacqie. Je hebt ook wel een dagje rust nodig
Ja lastig. Niet veel wat je kan doen helaasquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hoop het ook maar ja is nu bagger he met corona op de werk vloer.. veel collegas vallen ook uit
quote:
Dat zelfde kan ik aan jou vragenquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vroege vogel Konijntje![]()
Gwn zomaar wakker ?
quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zelfde kan ik aan jou vragen
Mus ich ein TR machen omdat die klotenquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mooi stuk van
https://www.ad.nl/oosterh(...)ensvreugde~a5f52234/ dit is zo goed van ze en begrijpelijk
Uitgeslapen. Ik lig er tegenwoordig best vroeg inquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zelfde kan ik aan jou vragen
Ik ben geen fan van je slaappatroon.quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:20 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zo een paar uurtjes. En savonds paar uurtjes. Draai ploegen normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |