Beetje vroeg.quote:
Je kan nog niet zonder zijwieltjes fietsen? Geeft niets hoor.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan nog niet zonder zijwieltjes fietsen? Geeft niets hoor.
Dan was het een stille.quote:
Nou soms...quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan was het een stille.
Die luidruchtige vallen wel mee, maar die stiekeme... manmanman.
Ik ga hier alle ventilatie gaten alvast hermetisch afsluiten voordat die putlucht over ons dorp heen waaitquote:
Zolang het maar geen natte was.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan was het een stille.
Die luidruchtige vallen wel mee, maar die stiekeme... manmanman.
Ook erg ja.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang het maar geen natte was.
Broek volquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang het maar geen natte was.
Als je het thuis gebeurt valt het nog mee, maar stel dat je op kantoor bent ofzo...quote:
Je hebt er meteen geen zin meer in zekerquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een bericht, net nu er een pizza in de oven ligt...
Nee, inderdaad. Even de oven uitzetten. Straks maar weer.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je hebt er meteen geen zin meer in zeker
Wat voor pizza is het, dan eet ik hem wel opquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Even de oven uitzetten. Straks maar weer.
Tonijn ananasquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor pizza is het, dan eet ik hem wel op
Ik heb ook nog wel voor je.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pizza?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel voor je.
Ananas behoort enkel op pizza als je ook stront op brood eetquote:
Ik vroeg me net af of je verdwaald was met Pizza halenquote:
Een Wagner Prosciuttoquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ananas behoort enkel op pizza als je ook stront op brood eet![]()
Ik vind het echt waanzinnig van Rob.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:11 schreef Fogel het volgende:
Jullie hebben vast de donatieticker al gezien... wel netjes dat Rob zich aan zijn woord houdt
Maar verder zeg ik er maar niks van.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ananas behoort enkel op pizza als je ook stront op brood eet![]()
Oh met olijven erop,, die lust ik nietquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een Wagner Prosciutto
Met lekker veel ham en rucola.
Jep.quote:
Ik heb wel pizza gehaald. Maar bij thuiskomt zin in nasi dus het was nasi geworden voor vandaagquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af of je verdwaald was met Pizza halen
Ik vind het ook wel lekker, had laatst piccolinis met ananas eropquote:
Flink batsen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:12 schreef Mazikeen het volgende:
Goedenavond
Weten jullie waar het tijd voor is?
19:12:56quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:12 schreef Mazikeen het volgende:
Goedenavond
Dacht dat ze zei helemaal niet meer online te komen tot twee januari? Ze post net nog in het Netflix topicquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:11 schreef Fogel het volgende:
Jullie hebben vast de donatieticker al gezien... wel netjes dat Rob zich aan zijn woord houdt
Maar verder zeg ik er maar niks van.
Wijn?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:12 schreef Mazikeen het volgende:
Goedenavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
heeft het gesmaakt? [ afbeelding ]
Lekker dingquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:12 schreef Mazikeen het volgende:
Goedenavond
Niet meer in DTS.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht dat ze zei helemaal niet meer online te komen tot twee januari? Ze post net nog in het Netflix topic
In de ticker staat DTS. Netflix is niet dts.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht dat ze zei helemaal niet meer online te komen tot twee januari? Ze post net nog in het Netflix topic
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:13 schreef Mazikeen het volgende:
De tonijnpizza hadden ze niet meer.
Dus dan maar pizza mozzarella met tomaatjesGoedenavond Miss TenerifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan ook kan ookquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb wel pizza gehaald. Maar bij thuiskomt zin in nasi dus het was nasi geworden voor vandaag![]()
Ik laat de pizza wel voor morgen ofzo
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:13 schreef Mazikeen het volgende:
De tonijnpizza hadden ze niet meer.
Dus dan maar pizza mozzarella met tomaatjesDe pizza ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]is geen pizza geworden. Wel gehaald maar thuis geen zin meer in.
Heb nasi gegetendat heeft wel gesmaakt
Salami en de ander weet ik niet uit mijn hoofd.quote:
Hoi ander lekker dingquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker ding![]()
Het is tijd voor weekend! En drank!
Ohquote:
Die heb ik uit staanquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de ticker staat DTS. Netflix is niet dts.
Niet te gek doen héquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja vond ik ook wel. Beetje gek doen af en toe
Ik ga zo ook gamen. Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hoi ander lekker ding
Weekend, pizza, tripel bier en gamen!!!
Ik haat december
echt he iedereen aan de pizzaquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg honger van al dat gepraat over pizza.
De oven gaat weer aan.
quote:
Destiny?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet te gek doen hé
[..]
Ik ga zo ook gamen. Komt wel heel dichtbij zo.
is ook fijn, zo'n pizza in de het vooruitzichtquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik laat de pizza voor morgen dan
Diepvriespizza zijn lekkerquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Limoentjuh
[..]
Gewoon diepvries pizza. Maar hij is echt heel erg lekker
Leuk, veel plezier alvast voor morgenquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ook
[..]
[..]
Nee morgen een wijnproeverij
Hollow knight of a way outquote:
Absoluut. Ik had deze pizza gister al gekocht voor vanavond, als een leuke start voor het weekend.quote:
Heb ik gelijk een reden om morgen wakker te worden!!quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is ook fijn, zo'n pizza in de het vooruitzicht
Hey mario.quote:
Jij ook al aan de pizzaquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb pizza pepperoni en mozzarella gehaald voor morgen
Lekker doe maar een pizza puntjequote:Op vrijdag 11 december 2020 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Salami en de ander weet ik niet uit mijn hoofd.
@pizzapuntjequote:Op vrijdag 11 december 2020 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker doe maar een pizza puntje
Sensazione ofzoiets .quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Diepvriespizza zijn lekkerbehalve 4kazen dan
zegt me niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |