Je hebt er meteen geen zin meer in zekerquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een bericht, net nu er een pizza in de oven ligt...
Nee, inderdaad. Even de oven uitzetten. Straks maar weer.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je hebt er meteen geen zin meer in zeker
Wat voor pizza is het, dan eet ik hem wel opquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Even de oven uitzetten. Straks maar weer.
Tonijn ananasquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor pizza is het, dan eet ik hem wel op
Ik heb ook nog wel voor je.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pizza?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel voor je.
Ananas behoort enkel op pizza als je ook stront op brood eetquote:
Ik vroeg me net af of je verdwaald was met Pizza halenquote:
Een Wagner Prosciuttoquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ananas behoort enkel op pizza als je ook stront op brood eet![]()
Ik vind het echt waanzinnig van Rob.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:11 schreef Fogel het volgende:
Jullie hebben vast de donatieticker al gezien... wel netjes dat Rob zich aan zijn woord houdt
Maar verder zeg ik er maar niks van.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ananas behoort enkel op pizza als je ook stront op brood eet![]()
Oh met olijven erop,, die lust ik nietquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een Wagner Prosciutto
Met lekker veel ham en rucola.
Jep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |