Niet te gek doen héquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja vond ik ook wel. Beetje gek doen af en toe
Ik ga zo ook gamen. Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hoi ander lekker ding
Weekend, pizza, tripel bier en gamen!!!
Ik haat december
echt he iedereen aan de pizzaquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg honger van al dat gepraat over pizza.
De oven gaat weer aan.
quote:
Destiny?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet te gek doen hé
[..]
Ik ga zo ook gamen. Komt wel heel dichtbij zo.
is ook fijn, zo'n pizza in de het vooruitzichtquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik laat de pizza voor morgen dan
Diepvriespizza zijn lekkerquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Limoentjuh
[..]
Gewoon diepvries pizza. Maar hij is echt heel erg lekker
Leuk, veel plezier alvast voor morgenquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ook
[..]
[..]
Nee morgen een wijnproeverij
Hollow knight of a way outquote:
Absoluut. Ik had deze pizza gister al gekocht voor vanavond, als een leuke start voor het weekend.quote:
Heb ik gelijk een reden om morgen wakker te worden!!quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is ook fijn, zo'n pizza in de het vooruitzicht
Hey mario.quote:
Jij ook al aan de pizzaquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb pizza pepperoni en mozzarella gehaald voor morgen
Lekker doe maar een pizza puntjequote:Op vrijdag 11 december 2020 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Salami en de ander weet ik niet uit mijn hoofd.
@pizzapuntjequote:Op vrijdag 11 december 2020 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker doe maar een pizza puntje
Sensazione ofzoiets .quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Diepvriespizza zijn lekkerbehalve 4kazen dan
zegt me niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |