Ik heb wel pizza gehaald. Maar bij thuiskomt zin in nasi dus het was nasi geworden voor vandaagquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af of je verdwaald was met Pizza halen
Ik vind het ook wel lekker, had laatst piccolinis met ananas eropquote:
Flink batsen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:12 schreef Mazikeen het volgende:
Goedenavond
Weten jullie waar het tijd voor is?
19:12:56quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:12 schreef Mazikeen het volgende:
Goedenavond
Dacht dat ze zei helemaal niet meer online te komen tot twee januari? Ze post net nog in het Netflix topicquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:11 schreef Fogel het volgende:
Jullie hebben vast de donatieticker al gezien... wel netjes dat Rob zich aan zijn woord houdt
Maar verder zeg ik er maar niks van.
Wijn?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:12 schreef Mazikeen het volgende:
Goedenavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
heeft het gesmaakt? [ afbeelding ]
Lekker dingquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:12 schreef Mazikeen het volgende:
Goedenavond
Niet meer in DTS.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht dat ze zei helemaal niet meer online te komen tot twee januari? Ze post net nog in het Netflix topic
In de ticker staat DTS. Netflix is niet dts.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht dat ze zei helemaal niet meer online te komen tot twee januari? Ze post net nog in het Netflix topic
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:13 schreef Mazikeen het volgende:
De tonijnpizza hadden ze niet meer.
Dus dan maar pizza mozzarella met tomaatjesGoedenavond Miss TenerifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan ook kan ookquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb wel pizza gehaald. Maar bij thuiskomt zin in nasi dus het was nasi geworden voor vandaag![]()
Ik laat de pizza wel voor morgen ofzo
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:13 schreef Mazikeen het volgende:
De tonijnpizza hadden ze niet meer.
Dus dan maar pizza mozzarella met tomaatjesDe pizza ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]is geen pizza geworden. Wel gehaald maar thuis geen zin meer in.
Heb nasi gegetendat heeft wel gesmaakt
Salami en de ander weet ik niet uit mijn hoofd.quote:
Hoi ander lekker dingquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker ding![]()
Het is tijd voor weekend! En drank!
Ohquote:
Die heb ik uit staanquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de ticker staat DTS. Netflix is niet dts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |