quote:Matchday 1 - 22 oktober
18:55 PSV v Granada / 1-2
18:55 Napoli v AZ / 0-1
21:00 Dinamo Zagreb v Feyenoord / 0-0
Matchday 2 - 29 oktober
18:55 Feyenoord v Wolfsberger AC / 1-7
21:00 Omonia Nicosia v PSV 1-2
21:00 AZ v HNK Rijeka 4-1
Matchday 3 - 5 november
18:55 PAOK Saloniki v PSV 4-1
18:55 Real Sociedad v AZ 1-0
21:00 Feyenoord v CSKA Moskou 3-1 en pending
Matchday 4 - 12 november
18:55 CSKA Moskou v Feyenoord
21:00 PSV v PAOK Saloniki
21:00 AZ v Real Sociedad
Matchday 5 - 3 december
18:55 Feyenoord v Dinamo Zagreb
21:00 Granada v PSV
21:00 AZ v Napoli
Matchday 6 - 10 december
18:55 PSV v Omonia Nicosia
18:55 HNK Rijeka v AZ
21:00 Wolfsberger AC v Feyenoord
Gelukkig eerste geworden danquote:Op donderdag 10 december 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt 'm als het goed is.
Wie is de makkelijkste tegenstander voor Ajax?quote:Op donderdag 10 december 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team. Of Molde.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is de makkelijkste tegenstander voor Ajax?
Dat wordt Ajax - Real Sociedad lolquote:Op donderdag 10 december 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Een dot Zaanse malaise op je tosti.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van coëfficiëntenpolonaise naar een malaise.
Hij had best nog een paar seconde om hem iets beter voor te geven.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:45 schreef raptorix het volgende:
Een hoop geklaag op Jorgensen, maar doet hij dat niet dan gaat die bal achter, nu slechts over de zijlijn.
Ah fijn.... óf een sterke tegenstander óf ergens op een knollenveldquote:Op donderdag 10 december 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
sowquote:Op donderdag 10 december 2020 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM verander de topictitel maar naar ''[Europa League Live] Ajax & PSV #29 De Nationale Trots''
Ik geef het één of twee rondes voor ze er allebei uitliggen.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:47 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een aids avond. Complete deceptie. Hopelijk kunnen Ajax & PSV nog een beetje ver komen.
Dat plaatst je Diemers/Xavi opmerking wel in perspectief in ieder geval.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:48 schreef raptorix het volgende:
Dit waren de eerste 2 wedstrijden in anderhalf jaar die ik in zijn geheel heb gekeken, noem me een Masochist.
Misschien kunnen we UEFA gewoon vragen of we niet met een club minder mogen spelen zodat de punten door wat minder wordt gedeeld. Alleen maar win-win voor Nederlandquote:
Dinsdag GTA Online, grootste DLC in 5 jaar :0quote:Op donderdag 10 december 2020 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
Op naar vrijdag kibbeling- en weekenddag.
We stiefelen rustig verder richting het WK.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
Op naar vrijdag kibbeling- en weekenddag.
Ik heb het idee dat we iets verkeerds doen in Nederlandquote:
Dat zou best kunnen jaquote:Op donderdag 10 december 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is het zelfs Twente nog vaker gelukt om te overwinteren in die periode.
Ik ben vanmiddag langzaam begonnen met de voorspellingen en ik kreeg meteen hoofdbrekens over Jeff Smith v Keane Barry.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We stiefelen rustig verder richting het WK.
Ga ik morgenmiddag even rustig voor zitten, nu al zin in.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag langzaam begonnen met de voorspellingen en ik kreeg meteen hoofdbrekens over Jeff Smith v Keane Barry.
@GGMM @Taglianoquote:Op donderdag 10 december 2020 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM verander de topictitel maar naar ''[Europa League Live] Ajax & PSV #29 De Nationale Trots''
En dan met een Dickie die rare antwoorden geeft . Satirequote:Op donderdag 10 december 2020 23:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik vind Sasha Visser geen goede interviewer.
Lekker wijf welquote:Op donderdag 10 december 2020 23:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik vind Sasha Visser geen goede interviewer.
Ajax faalt met een dubbele begroting tegen Bergamo.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 23:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ajax faalt met een dubbele begroting tegen Bergamo.
AZ en Feijenoord hebben het in eigen hand en falen tegen de zwakste en mini begroting broeder uit hun poule.
Schaam je kapot. Schaam je kapot. Schaam schaam schaam je kapot.
Die stopt ermee na kerst. Arne is nu toch vrijquote:Op donderdag 10 december 2020 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
Dick is er echt helemaal klaar mee.
Vind het wel meevallen hoor. Natuurlijk wil je liever niet teams als Benfica, Sociedad, Lille of Salzburg loten, maar ik denk dat Ajax en PSV tegen de rest toch een prima kans maken. Het moet een beetje meezitten met de loting, dat wel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:23 schreef RamboDirk het volgende:
En we gaan ondanks een voetbal kater na gisteravond vrolijk verder.De knock-out fase breekt aan.
Maandag 14 december om 13:00 loten in Nyon.
[ afbeelding ]
Volgende speeldata na de winterstop:
- donderdag 18 februari
- donderdag 25 februari
Nare tegenstanders die zowel Ajax als PSV kunnen loten, dat belooft niet veel goeds.![]()
En die bij AZ zei steeds 'Karlsen', dat was ook vrij vervelend.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die commentator bij de samenvatting van PSV zei de hele tijd Damfries, erg irritant.
Ik zeg dat ook altijd eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die commentator bij de samenvatting van PSV zei de hele tijd Damfries, erg irritant.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is Humpfries.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marchetti?quote:Op maandag 14 december 2020 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
De nieuwe Fifa-voorzitter in wording, in felle concurrentie met de heer Heinrichs
Nee niet doen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:20 schreef T3hTommay het volgende:
Ajax en PSV ongeacht loting wel door, met Benfica en Sociedad al foetsie.
quote:Op maandag 14 december 2020 13:20 schreef T3hTommay het volgende:
Ajax en PSV ongeacht loting wel door, met Benfica en Sociedad al foetsie.
De technologie is er nog nietquote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TV loopt wel vaker voor op internetstreaming ja
Ze moeten alle balletjes van clubs die wel tegen de 1e club kunnen loten in die bak gooienquote:Op maandag 14 december 2020 13:24 schreef Coco het volgende:
Holy shit dit is mokertraag.
Echt een boomerloting.
Dan moet heel die loting opnieuw!quote:Op maandag 14 december 2020 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn ze PSV en Ajax vergeten in de balletjes te stoppen?
Olympiakos ook goed?quote:Op maandag 14 december 2020 13:27 schreef T3hTommay het volgende:
Bij Olympiakos of Lille lig je eraf.
50/50 lijkt me.quote:Op maandag 14 december 2020 13:27 schreef T3hTommay het volgende:
Olympiakos kon alleen van Marseille winnen, valt mee hoor.quote:Op maandag 14 december 2020 13:27 schreef T3hTommay het volgende:
Niet meer.quote:Op maandag 14 december 2020 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Loten ze eigenlijk meteen voor de ronde erna?
Bedanktquote:Op maandag 14 december 2020 13:30 schreef El-Stinho het volgende:
Wolfsberger AC v Tottenham Hotspur
Dynamo Kyiv v Club Brugge
Real Sociedad v Manchester United
Benfica v Arsenal
Rode Ster Belgrado v AC Milan
Antwerp FC v Rangers FC
Slavia Praag v Leicester City
RB Salzburg v Villarreal
Sporting Braga v AS Roma
FC Krasnodar v Dinamo Zagreb
Young Boys v Bayer Leverkusen
Molde FK v TSG Hoffenheim
Granada v Napoli
Maccabi Tel-Aviv v Shakthar Donetsk
Lille OSC v Ajax
Olympiakos v PSV
Zeker nu zonder publiek zijn die griekse ploegen altijd een stuk makkelijker te verslaanquote:Op maandag 14 december 2020 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo sterk was Olympiakos afgelopen jaren toch ook niet?
quote:Op maandag 14 december 2020 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV komt diep in blessuretijd toch nog uit de koker.
Nee, PSVCL is bang.quote:Op maandag 14 december 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
Moeten we nu opeens bang zijn voor Olympiakos?
Niet aanstellen hoor
Dan moet onderhand de Schmidtmotor wel draaiende zijn ja.quote:Op maandag 14 december 2020 13:33 schreef El-Stinho het volgende:
Nog twee maanden te gaan, maar van PSV mag je wel eisen dat ze doorgaan.
Ik moet wel lachen om hoe Schmidt iedereen psychisch doldraait. Over PSV maak ik me geen 'zorgen'.quote:Op maandag 14 december 2020 13:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan moet onderhand de Schmidtmotor wel draaiende zijn ja.
En niet meer die klote tweede helft.
Afgemaakt als je naar het resultaat kijkt, ja. Maar het had twee keer 5-5 kunnen wezen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:34 schreef GGMM het volgende:
Ajax heeft toch vrij recent nog tegen Lille gespeeld en ze toen helemaal afgemaakt
Waren wel wat geflatteerde overwinningen want kregen ook veel kansen tegen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:34 schreef GGMM het volgende:
Ajax heeft toch vrij recent nog tegen Lille gespeeld en ze toen helemaal afgemaakt
Mwah, tegen PAOK was het ook niet makkelijk. 50/50 denk ik.quote:Op maandag 14 december 2020 13:33 schreef El-Stinho het volgende:
Nog twee maanden te gaan, maar van PSV mag je wel eisen dat ze doorgaan.
maar zat ook niet tegen qua score verloop en kansen missen van hun kant meen ik.quote:Op maandag 14 december 2020 13:34 schreef GGMM het volgende:
Oh ja dan is Kudus weer terugquote:Op maandag 14 december 2020 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren wel wat geflatteerde overwinningen want kregen ook veel kansen tegen.
Maar goed met Kudus aan het roer zijn zo alle tegenstanders vissenvoer.
Twee maanden van tevoren zegt het allemaal nog niets.quote:Op maandag 14 december 2020 13:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen lekkere loting. Olympiakos is koploper in Griekenland en beter dan PAOK. Lille is koploper in Frankrijk momenteel, doen het veel beter dan vorig seizoen.
Beetje 50-50 maar beide Nederlandse clubs exit zou mij niet verbazen.
Aan de andere kant als Lille dan nog steeds zo hoog staat laten ze de EL misschien wel lopen omdat de kans op CL halen groter is via de competitie dan door de EL te winnen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen lekkere loting. Olympiakos is koploper in Griekenland en beter dan PAOK. Lille is koploper in Frankrijk momenteel, doen het veel beter dan vorig seizoen.
ontzettend veel koplopers in de Europa League ja. Wat is die Champions League toch een B-toernooiquote:Op maandag 14 december 2020 13:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Marseille is een enigmaquote:Op maandag 14 december 2020 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Qua verliespunten is Marseille eigenlijk de koploper in Ligue 1
Die gingen er kansloos uit in CL
Op Fox Sports heb je toch allesquote:Op maandag 14 december 2020 13:33 schreef El-Stinho het volgende:
Als ze maar niet Real Sociedad v Man United tegelijk met Ajax zetten.
Beter zijn dan PAOK zegt nog niksquote:Op maandag 14 december 2020 13:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Daarom zijn ze ook unseeded lijkt me.quote:Op maandag 14 december 2020 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Twee wedstrijden tegelijk doe ik niet aan.quote:
Arsenal uitgeschakeld en spelen altijd CLquote:Op maandag 14 december 2020 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op maandag 14 december 2020 13:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Arsenal uitgeschakeld en spelen altijd CL
Zijn sterker dan Lille
Het grappige is dat je ook weet dat als de loting andersom was geweest hij had gezegd dat Lille sterker is dan Olympiakosquote:
?? Gewoon de feitenquote:
jij en feiten, that'll be the dayquote:Op maandag 14 december 2020 13:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?? Gewoon de feiten
Spelen elk jaar CL voetbal waar ze regelmatig stunten , bovenaan in Griekenland
Vorig seizoen Arsenal uitgeschakeld
Denk 50/50.. zijn redelijk gelijkwaardig
quote:Op maandag 14 december 2020 13:04 schreef Slobeend het volgende:
Wolfsberger met hun teringveld.
Ik hoop dat Wolfsberreg degradeert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
? ben niet bang voor die Grieken maar realistisch ...quote:
Waarom nou weer? PSV heeft goede kansen tegen Olympiakos.quote:Op maandag 14 december 2020 15:34 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een kut loting voor zowel PSV als Ajax.
Denk jij dat het lekker zou gaan als Israëlische clubs in de Afrikaanse of Aziatische toernooien mee zouden doen?quote:Op maandag 14 december 2020 18:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom nou weer? PSV heeft goede kansen tegen Olympiakos.
Lille is zeker pittig, maar liever dat dan spelen tegen een nietszeggende club als Molde, of een club uit Krasnodar waar het (zeker in februari) niet relaxt is om heen te gaan. Dit geldt ook voor Maccabi Tel Aviv (waarbij je je moet afvragen waarom ze eigenlijk met de UEFA mee doen).
Net zo lekker als het nu gaat met de Turkse clubs die met Europa mee doen.quote:Op maandag 14 december 2020 18:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk jij dat het lekker zou gaan als Israëlische clubs in de Afrikaanse of Aziatische toernooien mee zouden doen?
Wat gebeurt er dan precies?quote:Op maandag 14 december 2020 18:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Net zo lekker als het nu gaat met de Turkse clubs die met Europa mee doen.
Niets, net zoals er ook niets zou gebeuren als Israëlische clubs mee zouden doen met een Aziatische competitie.quote:
United en Arsenal hebben het wel zwaar getroffen zeg.quote:Op maandag 14 december 2020 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.uefa.com/uefa(...)ixtures-and-results/
18 februari
18:55 Olympiakos v PSV
21:00 Lille OSC v Ajax
25 februari
18:55 Ajax v Lille OSC
21:00 PSV v Olympiakos
Real Sociedad v United gelukkig niet tegelijk met Ajax
quote:Op maandag 14 december 2020 18:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niets, net zoals er ook niets zou gebeuren als Israëlische clubs mee zouden doen met een Aziatische competitie.
Azië heeft ook niet-islamitische landen zoals India, Japan, Zuid-Korea, China, Vietnam, Thailand, etc. Net zoals Russische clubs nu worden gescheiden van die van Oekraïne bijvoorbeeld, zou je een lotingssysteem kunnen hanteren waarbij Israël clubs uit bepaalde landen ontloopt.quote:Op maandag 14 december 2020 18:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Europa is over het algemeen een tolerant continent, muv een aantal landen die nooit tegen elkaar zullen loten. Israël deed ooit mee aan de Aziatische kwalificatie maar werd continue geboycot door islamitische landen, daardoor zijn ze naar Europa gegaan.
Ja of je accepteert gewoon dat er een land bij UEFA zit wat net iets verder is dan Cyprus en dichterbij dan Kazakhstanquote:Op maandag 14 december 2020 18:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Azië heeft ook niet-islamitische landen zoals India, Japan, Zuid-Korea, China, Vietnam, Thailand, etc. Net zoals Russische clubs nu worden gescheiden van die van Oekraïne bijvoorbeeld, zou je een lotingssysteem kunnen hanteren waarbij Israël clubs uit bepaalde landen ontloopt.
Zoals het nu is kan een Israëlische club ook loten tegen een islamitische club uit Turkije, dus er zijn vast wel een aantal landen die het toch niet zo erg vinden om te spelen tegen Israël, of die het geld toch iets belangrijker vinden dan zo een principiële boycot.
Van Kazachstan kun je het ook niet echt uitleggen dat die meedoen met de UEFA. Dat geldt in mindere mate ook voor Turkije die eigenlijk voor 90% in Azië zit en ook qua cultuur heel anders is dan Europa.quote:Op maandag 14 december 2020 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja of je accepteert gewoon dat er een land bij UEFA zit wat net iets verder is dan Cyprus en dichterbij dan Kazakhstan
Dit kan Ajax verwachten van Lille https://www.vi.nl/pro/ana(...)e-1/share/54f0f84c4d via @vi_nlquote:18 februari
18:55 Olympiakos v PSV
21:00 Lille OSC v Ajax
25 februari
18:55 Ajax v Lille OSC
21:00 PSV v Olympiakos
welke mensen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:51 schreef RamboDirk het volgende:
Ik krijg het idee dat mensen Lille wat onderschatten.
Lille laat de EL hopelijk lopen. Zo niet, dan wordt het lastig voor Ajaxquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:51 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lille laat de EL hopelijk lopen. Zo niet, dan wordt het lastig voor Ajax
Laten ze niet lopen, Botman kreeg zondag ook al rust.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lille laat de EL hopelijk lopen. Zo niet, dan wordt het lastig voor Ajax
Huh, wie dan? Ik zie iedereen juist ontzettend positief over Lille en de kansen van Ajax niet heel hoog inschatten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:51 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn moeder, collega van de afdeling HR, een vriend zijn broer en daar de vriendin van, de ex-vriend van Gordon. Hele waslijst.quote:
Ben jij #teamGeer of #TeamGoor? ook voor @Zipportal en @Coco deze vraagquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mijn moeder, collega van de afdeling HR, een vriend zijn broer en daar de vriendin van, de ex-vriend van Gordon. Hele waslijst.
Geer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben jij #teamGeer of #TeamGoor? ook voor @:zipportal en @:coco deze vraag
Je bent wel een goed voorbeeld waar het gebrek aan historische kennis en besef toe leidt.quote:Op maandag 14 december 2020 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Kazachstan kun je het ook niet echt uitleggen dat die meedoen met de UEFA. Dat geldt in mindere mate ook voor Turkije die eigenlijk voor 90% in Azië zit en ook qua cultuur heel anders is dan Europa.
Dus goede voorbeelden inderdaad, misschien toch maar eens tegen het licht houden welke landen mee doen met de UEFA. Straks wil Australië ook ineens meedoen, wat bij het Eurovisie songfestival trouwens al eens is gebeurd
Vrij sterke opstelling van United, ze nemen Sociedad dus wel serieus. En terecht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:57 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zin in, @:Bolasie ?
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:27 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm en ik juichen vanavond ook voor PSV
35 minutenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:30 schreef SamCooke het volgende:
Götze basis. Hoe lang tot ie uitvalt?
Zonde van je geldquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:38 schreef blessed19 het volgende:
100 ingezet op lile, staat op 2,39.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |