Van Kazachstan kun je het ook niet echt uitleggen dat die meedoen met de UEFA. Dat geldt in mindere mate ook voor Turkije die eigenlijk voor 90% in Azië zit en ook qua cultuur heel anders is dan Europa.quote:Op maandag 14 december 2020 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja of je accepteert gewoon dat er een land bij UEFA zit wat net iets verder is dan Cyprus en dichterbij dan Kazakhstan
Dit kan Ajax verwachten van Lille https://www.vi.nl/pro/ana(...)e-1/share/54f0f84c4d via @vi_nlquote:18 februari
18:55 Olympiakos v PSV
21:00 Lille OSC v Ajax
25 februari
18:55 Ajax v Lille OSC
21:00 PSV v Olympiakos
welke mensen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:51 schreef RamboDirk het volgende:
Ik krijg het idee dat mensen Lille wat onderschatten.
Lille laat de EL hopelijk lopen. Zo niet, dan wordt het lastig voor Ajaxquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:51 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lille laat de EL hopelijk lopen. Zo niet, dan wordt het lastig voor Ajax
Laten ze niet lopen, Botman kreeg zondag ook al rust.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lille laat de EL hopelijk lopen. Zo niet, dan wordt het lastig voor Ajax
Huh, wie dan? Ik zie iedereen juist ontzettend positief over Lille en de kansen van Ajax niet heel hoog inschatten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:51 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn moeder, collega van de afdeling HR, een vriend zijn broer en daar de vriendin van, de ex-vriend van Gordon. Hele waslijst.quote:
Ben jij #teamGeer of #TeamGoor? ook voor @Zipportal en @Coco deze vraagquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mijn moeder, collega van de afdeling HR, een vriend zijn broer en daar de vriendin van, de ex-vriend van Gordon. Hele waslijst.
Geer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben jij #teamGeer of #TeamGoor? ook voor @:zipportal en @:coco deze vraag
Je bent wel een goed voorbeeld waar het gebrek aan historische kennis en besef toe leidt.quote:Op maandag 14 december 2020 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Kazachstan kun je het ook niet echt uitleggen dat die meedoen met de UEFA. Dat geldt in mindere mate ook voor Turkije die eigenlijk voor 90% in Azië zit en ook qua cultuur heel anders is dan Europa.
Dus goede voorbeelden inderdaad, misschien toch maar eens tegen het licht houden welke landen mee doen met de UEFA. Straks wil Australië ook ineens meedoen, wat bij het Eurovisie songfestival trouwens al eens is gebeurd
Vrij sterke opstelling van United, ze nemen Sociedad dus wel serieus. En terecht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:57 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zin in, @:Bolasie ?
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:27 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm en ik juichen vanavond ook voor PSV
35 minutenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:30 schreef SamCooke het volgende:
Götze basis. Hoe lang tot ie uitvalt?
Zonde van je geldquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:38 schreef blessed19 het volgende:
100 ingezet op lile, staat op 2,39.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |