Bedanktquote:Op maandag 14 december 2020 13:30 schreef El-Stinho het volgende:
Wolfsberger AC v Tottenham Hotspur
Dynamo Kyiv v Club Brugge
Real Sociedad v Manchester United
Benfica v Arsenal
Rode Ster Belgrado v AC Milan
Antwerp FC v Rangers FC
Slavia Praag v Leicester City
RB Salzburg v Villarreal
Sporting Braga v AS Roma
FC Krasnodar v Dinamo Zagreb
Young Boys v Bayer Leverkusen
Molde FK v TSG Hoffenheim
Granada v Napoli
Maccabi Tel-Aviv v Shakthar Donetsk
Lille OSC v Ajax
Olympiakos v PSV
Zeker nu zonder publiek zijn die griekse ploegen altijd een stuk makkelijker te verslaanquote:Op maandag 14 december 2020 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo sterk was Olympiakos afgelopen jaren toch ook niet?
quote:Op maandag 14 december 2020 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV komt diep in blessuretijd toch nog uit de koker.
Nee, PSVCL is bang.quote:Op maandag 14 december 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
Moeten we nu opeens bang zijn voor Olympiakos?
Niet aanstellen hoor
Dan moet onderhand de Schmidtmotor wel draaiende zijn ja.quote:Op maandag 14 december 2020 13:33 schreef El-Stinho het volgende:
Nog twee maanden te gaan, maar van PSV mag je wel eisen dat ze doorgaan.
Ik moet wel lachen om hoe Schmidt iedereen psychisch doldraait. Over PSV maak ik me geen 'zorgen'.quote:Op maandag 14 december 2020 13:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan moet onderhand de Schmidtmotor wel draaiende zijn ja.
En niet meer die klote tweede helft.
Afgemaakt als je naar het resultaat kijkt, ja. Maar het had twee keer 5-5 kunnen wezen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:34 schreef GGMM het volgende:
Ajax heeft toch vrij recent nog tegen Lille gespeeld en ze toen helemaal afgemaakt
Waren wel wat geflatteerde overwinningen want kregen ook veel kansen tegen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:34 schreef GGMM het volgende:
Ajax heeft toch vrij recent nog tegen Lille gespeeld en ze toen helemaal afgemaakt
Mwah, tegen PAOK was het ook niet makkelijk. 50/50 denk ik.quote:Op maandag 14 december 2020 13:33 schreef El-Stinho het volgende:
Nog twee maanden te gaan, maar van PSV mag je wel eisen dat ze doorgaan.
maar zat ook niet tegen qua score verloop en kansen missen van hun kant meen ik.quote:Op maandag 14 december 2020 13:34 schreef GGMM het volgende:
Oh ja dan is Kudus weer terugquote:Op maandag 14 december 2020 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren wel wat geflatteerde overwinningen want kregen ook veel kansen tegen.
Maar goed met Kudus aan het roer zijn zo alle tegenstanders vissenvoer.
Twee maanden van tevoren zegt het allemaal nog niets.quote:Op maandag 14 december 2020 13:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen lekkere loting. Olympiakos is koploper in Griekenland en beter dan PAOK. Lille is koploper in Frankrijk momenteel, doen het veel beter dan vorig seizoen.
Beetje 50-50 maar beide Nederlandse clubs exit zou mij niet verbazen.
Aan de andere kant als Lille dan nog steeds zo hoog staat laten ze de EL misschien wel lopen omdat de kans op CL halen groter is via de competitie dan door de EL te winnen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen lekkere loting. Olympiakos is koploper in Griekenland en beter dan PAOK. Lille is koploper in Frankrijk momenteel, doen het veel beter dan vorig seizoen.
ontzettend veel koplopers in de Europa League ja. Wat is die Champions League toch een B-toernooiquote:Op maandag 14 december 2020 13:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Marseille is een enigmaquote:Op maandag 14 december 2020 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Qua verliespunten is Marseille eigenlijk de koploper in Ligue 1
Die gingen er kansloos uit in CL
Op Fox Sports heb je toch allesquote:Op maandag 14 december 2020 13:33 schreef El-Stinho het volgende:
Als ze maar niet Real Sociedad v Man United tegelijk met Ajax zetten.
Beter zijn dan PAOK zegt nog niksquote:Op maandag 14 december 2020 13:36 schreef Pleun2011 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |