Wie is de makkelijkste tegenstander voor Ajax?quote:Op donderdag 10 december 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt 'm als het goed is.
Dit team. Of Molde.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is de makkelijkste tegenstander voor Ajax?
Dat wordt Ajax - Real Sociedad lolquote:Op donderdag 10 december 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Een dot Zaanse malaise op je tosti.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van coëfficiëntenpolonaise naar een malaise.
Hij had best nog een paar seconde om hem iets beter voor te geven.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:45 schreef raptorix het volgende:
Een hoop geklaag op Jorgensen, maar doet hij dat niet dan gaat die bal achter, nu slechts over de zijlijn.
Ah fijn.... óf een sterke tegenstander óf ergens op een knollenveldquote:Op donderdag 10 december 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
sowquote:Op donderdag 10 december 2020 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM verander de topictitel maar naar ''[Europa League Live] Ajax & PSV #29 De Nationale Trots''
Ik geef het één of twee rondes voor ze er allebei uitliggen.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:47 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een aids avond. Complete deceptie. Hopelijk kunnen Ajax & PSV nog een beetje ver komen.
Dat plaatst je Diemers/Xavi opmerking wel in perspectief in ieder geval.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:48 schreef raptorix het volgende:
Dit waren de eerste 2 wedstrijden in anderhalf jaar die ik in zijn geheel heb gekeken, noem me een Masochist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |