abonnement Unibet Coolblue
pi_196668600
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 08:45 schreef Gezicht het volgende:
Gisteren de eerste paar uur Cyberpunk gedaan. Eerste indruk qua sfeer en gameplay is erg goed, maar het wordt ook wel duidelijk dat 'ie nog wel wat patches nodig heeft om goed tot z'n recht te komen (PS4).

Relatief veel grafische bugs gezien met textures / voorwerpen die niet (goed) of veel te laat laden, pop-in, physics die wacky doen etc. In 4 uur één crash gehad.

Hopen op snelle fixes.
Dit is wat ik er van vind:

GTA V, RDR 2, TLOU 2, Mafia 2 DE zagen er stuk voor stuk beter uit dan deze bagger (sterker nog, GTA V op de PS3 zag er nog beter uit). Hoe ze dit op deze manier hebben durven marketen en uitbrengen is eigenlijk gewoon schandalig. Ik snap; kerst komt eraan en geld moet nu eenmaal ook wel eens gaan binnen komen, maar dit is gewoon zwaar ondermaats.

En dan ook die marketing-leugens omtrent wat je in de wereld kan doen en zien, hou op hoor. Zo'n uitspraak dat maar liefst 10.000 NPC's hun eigen routine en leven leiden in Night City. Slaat echt nergens op. Verreweg de meeste NPC's zitten of staan gewoon statisch op hun plek en als je met ze wil praten zeggen ze allemaal 'fuck off'.

Dat je continu kan kiezen uit allerlei missies is leuk bedacht, maar ik vind het zwaar irritant. Ben je net op weg voor missie A, wordt je weer gebeld door iemand die wil dat je iets anders gaat doen. En ineens zit je in missie B. Of toch niet, want als je weer een stukje van 't pad afgaat kom je weer op een andere missie. Het is gewoon veel te afleidend en onduidelijk wat je precies moet doen. Ben je met missie B bezig, heb je niet genoeg geld om iets te doen... moet je weer je weg naar missie A zien te vinden. Of naar missies C, D of E.

Dat deze game gewoon al bugs geeft als je in de spiegel kijkt, slaat echt nergens op. Zie je ineens een kale paspop zonder je haar of kleding. Hoe dan? Kijk dat het in een drukke stad met tig NPC's en auto's ff mis gaat is nog tot daar aan toe, maar gewoon in een fucking spiegel kijken en je evenbeeld zien krijgen deze Poolse prutsers al niet goed.

Ik baal er echt van dat ik 'm in de winkel ben gaan halen ipv online want dan had ik m nog terug kunnen sturen. Enige troost is dat ik van m'n werkgever een VVV-bon had gekregen waarmee ik dit spel heb gehaald, dus heb er geen "eigen" geld tegenaan hoeven gooien. Maar dan nog had ik van die 60 euro beter 60 stenen beeldjes op de rommelmarkt kunnen kopen om er vervolgens keihard op te gaan stampen. Dan had ik tenminste nog iets leuks gedaan.

Zelfs een simpele achtervolgingsmissie waarbij ik als bijrijder moest schieten op een auto werkte niet. Het beeld stond eerst even stil en vervolgens kon ik mijn gun niet meer pakken waardoor ik ook niet kon schieten. Het busje bleef vervolgens gewoon voor ons rijden zonder dat er iets gebeurde. Ik kon er niet op schieten en toch ging het busje uiteindelijk kapot alsof ik de bestuurder door z'n hoofd had geschoten. Okee...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_196668733
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dit is wat ik er van vind:

GTA V, RDR 2, TLOU 2, Mafia 2 DE zagen er stuk voor stuk beter uit dan deze bagger (sterker nog, GTA V op de PS3 zag er nog beter uit). Hoe ze dit op deze manier hebben durven marketen en uitbrengen is eigenlijk gewoon schandalig. Ik snap; kerst komt eraan en geld moet nu eenmaal ook wel eens gaan binnen komen, maar dit is gewoon zwaar ondermaats.

En dan ook die marketing-leugens omtrent wat je in de wereld kan doen en zien, hou op hoor. Zo'n uitspraak dat maar liefst 10.000 NPC's hun eigen routine en leven leiden in Night City. Slaat echt nergens op. Verreweg de meeste NPC's zitten of staan gewoon statisch op hun plek en als je met ze wil praten zeggen ze allemaal 'fuck off'.

Dat je continu kan kiezen uit allerlei missies is leuk bedacht, maar ik vind het zwaar irritant. Ben je net op weg voor missie A, wordt je weer gebeld door iemand die wil dat je iets anders gaat doen. En ineens zit je in missie B. Of toch niet, want als je weer een stukje van 't pad afgaat kom je weer op een andere missie. Het is gewoon veel te afleidend en onduidelijk wat je precies moet doen. Ben je met missie B bezig, heb je niet genoeg geld om iets te doen... moet je weer je weg naar missie A zien te vinden. Of naar missies C, D of E.

Dat deze game gewoon al bugs geeft als je in de spiegel kijkt, slaat echt nergens op. Zie je ineens een kale paspop zonder je haar of kleding. Hoe dan? Kijk dat het in een drukke stad met tig NPC's en auto's ff mis gaat is nog tot daar aan toe, maar gewoon in een fucking spiegel kijken en je evenbeeld zien krijgen deze Poolse prutsers al niet goed.

Ik baal er echt van dat ik 'm in de winkel ben gaan halen ipv online want dan had ik m nog terug kunnen sturen. Enige troost is dat ik van m'n werkgever een VVV-bon had gekregen waarmee ik dit spel heb gehaald, dus heb er geen "eigen" geld tegenaan hoeven gooien. Maar dan nog had ik van die 60 euro beter 60 stenen beeldjes op de rommelmarkt kunnen kopen om er vervolgens keihard op te gaan stampen. Dan had ik tenminste nog iets leuks gedaan.

Zelfs een simpele achtervolgingsmissie waarbij ik als bijrijder moest schieten op een auto werkte niet. Het beeld stond eerst even stil en vervolgens kon ik mijn gun niet meer pakken waardoor ik ook niet kon schieten. Het busje bleef vervolgens gewoon voor ons rijden zonder dat er iets gebeurde. Ik kon er niet op schieten en toch ging het busje uiteindelijk kapot alsof ik de bestuurder door z'n hoofd had geschoten. Okee...
Ik dacht ik breng het wat genuanceerder maar ben het wel volledig met je eens _O-

Als ze dit niet substantieel weten te verbeteren binnen een paar patches slaat CDPR wel echt een enorme flater.
Flesje bier
pi_196668791
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dit is wat ik er van vind:

GTA V, RDR 2, TLOU 2, Mafia 2 DE zagen er stuk voor stuk beter uit dan deze bagger (sterker nog, GTA V op de PS3 zag er nog beter uit). Hoe ze dit op deze manier hebben durven marketen en uitbrengen is eigenlijk gewoon schandalig. Ik snap; kerst komt eraan en geld moet nu eenmaal ook wel eens gaan binnen komen, maar dit is gewoon zwaar ondermaats.

En dan ook die marketing-leugens omtrent wat je in de wereld kan doen en zien, hou op hoor. Zo'n uitspraak dat maar liefst 10.000 NPC's hun eigen routine en leven leiden in Night City. Slaat echt nergens op. Verreweg de meeste NPC's zitten of staan gewoon statisch op hun plek en als je met ze wil praten zeggen ze allemaal 'fuck off'.

Dat je continu kan kiezen uit allerlei missies is leuk bedacht, maar ik vind het zwaar irritant. Ben je net op weg voor missie A, wordt je weer gebeld door iemand die wil dat je iets anders gaat doen. En ineens zit je in missie B. Of toch niet, want als je weer een stukje van 't pad afgaat kom je weer op een andere missie. Het is gewoon veel te afleidend en onduidelijk wat je precies moet doen. Ben je met missie B bezig, heb je niet genoeg geld om iets te doen... moet je weer je weg naar missie A zien te vinden. Of naar missies C, D of E.

Dat deze game gewoon al bugs geeft als je in de spiegel kijkt, slaat echt nergens op. Zie je ineens een kale paspop zonder je haar of kleding. Hoe dan? Kijk dat het in een drukke stad met tig NPC's en auto's ff mis gaat is nog tot daar aan toe, maar gewoon in een fucking spiegel kijken en je evenbeeld zien krijgen deze Poolse prutsers al niet goed.

Ik baal er echt van dat ik 'm in de winkel ben gaan halen ipv online want dan had ik m nog terug kunnen sturen. Enige troost is dat ik van m'n werkgever een VVV-bon had gekregen waarmee ik dit spel heb gehaald, dus heb er geen "eigen" geld tegenaan hoeven gooien. Maar dan nog had ik van die 60 euro beter 60 stenen beeldjes op de rommelmarkt kunnen kopen om er vervolgens keihard op te gaan stampen. Dan had ik tenminste nog iets leuks gedaan.

Zelfs een simpele achtervolgingsmissie waarbij ik als bijrijder moest schieten op een auto werkte niet. Het beeld stond eerst even stil en vervolgens kon ik mijn gun niet meer pakken waardoor ik ook niet kon schieten. Het busje bleef vervolgens gewoon voor ons rijden zonder dat er iets gebeurde. Ik kon er niet op schieten en toch ging het busje uiteindelijk kapot alsof ik de bestuurder door z'n hoofd had geschoten. Okee...
PS4 of PS4 Pro of PS5?

Het schijnt met name op de basis PS4 en de basis Xbox One heel erg te zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 11 december 2020 @ 10:29:24 #104
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_196668941
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dit is wat ik er van vind:

GTA V, RDR 2, TLOU 2, Mafia 2 DE zagen er stuk voor stuk beter uit dan deze bagger (sterker nog, GTA V op de PS3 zag er nog beter uit). Hoe ze dit op deze manier hebben durven marketen en uitbrengen is eigenlijk gewoon schandalig. Ik snap; kerst komt eraan en geld moet nu eenmaal ook wel eens gaan binnen komen, maar dit is gewoon zwaar ondermaats.

En dan ook die marketing-leugens omtrent wat je in de wereld kan doen en zien, hou op hoor. Zo'n uitspraak dat maar liefst 10.000 NPC's hun eigen routine en leven leiden in Night City. Slaat echt nergens op. Verreweg de meeste NPC's zitten of staan gewoon statisch op hun plek en als je met ze wil praten zeggen ze allemaal 'fuck off'.

Dat je continu kan kiezen uit allerlei missies is leuk bedacht, maar ik vind het zwaar irritant. Ben je net op weg voor missie A, wordt je weer gebeld door iemand die wil dat je iets anders gaat doen. En ineens zit je in missie B. Of toch niet, want als je weer een stukje van 't pad afgaat kom je weer op een andere missie. Het is gewoon veel te afleidend en onduidelijk wat je precies moet doen. Ben je met missie B bezig, heb je niet genoeg geld om iets te doen... moet je weer je weg naar missie A zien te vinden. Of naar missies C, D of E.

Dat deze game gewoon al bugs geeft als je in de spiegel kijkt, slaat echt nergens op. Zie je ineens een kale paspop zonder je haar of kleding. Hoe dan? Kijk dat het in een drukke stad met tig NPC's en auto's ff mis gaat is nog tot daar aan toe, maar gewoon in een fucking spiegel kijken en je evenbeeld zien krijgen deze Poolse prutsers al niet goed.

Ik baal er echt van dat ik 'm in de winkel ben gaan halen ipv online want dan had ik m nog terug kunnen sturen. Enige troost is dat ik van m'n werkgever een VVV-bon had gekregen waarmee ik dit spel heb gehaald, dus heb er geen "eigen" geld tegenaan hoeven gooien. Maar dan nog had ik van die 60 euro beter 60 stenen beeldjes op de rommelmarkt kunnen kopen om er vervolgens keihard op te gaan stampen. Dan had ik tenminste nog iets leuks gedaan.

Zelfs een simpele achtervolgingsmissie waarbij ik als bijrijder moest schieten op een auto werkte niet. Het beeld stond eerst even stil en vervolgens kon ik mijn gun niet meer pakken waardoor ik ook niet kon schieten. Het busje bleef vervolgens gewoon voor ons rijden zonder dat er iets gebeurde. Ik kon er niet op schieten en toch ging het busje uiteindelijk kapot alsof ik de bestuurder door z'n hoofd had geschoten. Okee...
Dit dus. Speel hem op ps4 pro met een LG 4k tv (of beter gezegd speelde. Ligt nu in de kast). :P. Snap ook niet hoe ze dit durfde uit te brengen in de huidige staat. Verklaard wel waarom de reviewers geen eigen gameplay beelden mochten laten zien. Behalve wat ze van cdpr kregen aangeleverd. Hoop dat ze dit asap gaan fixen, anders ben ik bang dat hun reputatie een flinke klap gaat krijgen dmv een backlash.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_196668984
Toch wel grappig, die verschillende ervaringen. Voor heel veel mensen gaat er ook bijzonder weinig mis en zijn laaiend enthousiast.

Sowieso wel goed, want dat betekent dat er iets aan te doen is voor de mensen bij wie het niet goed werkt.
pi_196669010
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:32 schreef Scrummie het volgende:
Toch wel grappig, die verschillende ervaringen. Voor heel veel mensen gaat er ook bijzonder weinig mis en zijn laaiend enthousiast.

Sowieso wel goed, want dat betekent dat er iets aan te doen is voor de mensen bij wie het niet goed werkt.
Het loopt op zich allemaal wel. Tis speelbaar en de bugs die ik tegenkom zijn, tot nu toe, nog niet missie-eindigend geweest. Maar los van die bugs is de kwaliteit van de graphics en open-wereld ervaring gewoon matig en was de marketing over wat het spel zou zijn leugenachtig.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_196669041
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het loopt op zich allemaal wel. Tis speelbaar en de bugs die ik tegenkom zijn, tot nu toe, nog niet missie-eindigend geweest. Maar los van die bugs is de kwaliteit gewoon matig en was de marketing over wat het spel zou zijn leugenachtig.
Ik ben blij dat ik niet meer zo mee ga in de marketing van games dan. Ik begreep de ophef destijds bij No Man's Sky ook niet, zelfs in de 1.0 versie meer dan 100 uur in gestopt en vond het prachtig. En toen kwam ik online en zag ik de complete shitstorm.

En misschien ben ik ook wel wat geduldiger. Als het nu niet goed is, dan zal het vast met een patch of 2 stukken beter zijn, en daar heb ik niet zoveel problemen mee.
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 10:45:11 #108
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196669183
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:03 schreef Nielsch het volgende:
Ik baal er echt van dat ik 'm in de winkel ben gaan halen ipv online want dan had ik m nog terug kunnen sturen. Enige troost is dat ik van m'n werkgever een VVV-bon had gekregen waarmee ik dit spel heb gehaald, dus heb er geen "eigen" geld tegenaan hoeven gooien.
Behalve dat ie al open is en je geen ongesealde games kan retourneren :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 11 december 2020 @ 10:59:45 #109
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196669388
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:03 schreef Nielsch het volgende:
Verreweg de meeste NPC's zitten of staan gewoon statisch op hun plek en als je met ze wil praten zeggen ze allemaal 'fuck off'.
_O-
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  vrijdag 11 december 2020 @ 11:00:35 #110
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_196669398
Voor iedereen die Cyberpunk speelt; bedankt voor het beta testen. Ik wacht wel een jaar :P
pi_196669504
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:00 schreef Black-Hole het volgende:
Voor iedereen die Cyberpunk speelt; bedankt voor het beta testen. Ik wacht wel een jaar :P
next-gen gaat iets beter (ik zie een stuk minder grafische problemen). Maar quests die gewoon hangen is gewoon kudt,.

"Praat met persoon X"
Dus ik praat met persoon X.

En dat was het. Ik moet volgens de quest nog steed smet de beste man praten. Geen andere dialoogopties, niets. Save game, load game, en hop, ineens is het "ga naar plek Y". Ja, zeg dat dan meteen...
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 11 december 2020 @ 11:08:50 #112
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_196669513
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik niet meer zo mee ga in de marketing van games dan. Ik begreep de ophef destijds bij No Man's Sky ook niet, zelfs in de 1.0 versie meer dan 100 uur in gestopt en vond het prachtig. En toen kwam ik online en zag ik de complete shitstorm.

En misschien ben ik ook wel wat geduldiger. Als het nu niet goed is, dan zal het vast met een patch of 2 stukken beter zijn, en daar heb ik niet zoveel problemen mee.
Dat had ik wel hetzelfde met NMS, zelfs met de launch versie veel lol gehad. Het is er alleen maar beter op geworden in de afgelopen jaren.
  vrijdag 11 december 2020 @ 11:21:28 #113
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_196669655
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

next-gen gaat iets beter (ik zie een stuk minder grafische problemen). Maar quests die gewoon hangen is gewoon kudt,.

"Praat met persoon X"
Dus ik praat met persoon X.

En dat was het. Ik moet volgens de quest nog steed smet de beste man praten. Geen andere dialoogopties, niets. Save game, load game, en hop, ineens is het "ga naar plek Y". Ja, zeg dat dan meteen...
Ja als ik zo de ervaringen lees qua (grafische) bugs dan had het spel echt nog wel een paar maanden extra ontwikkeling en bug fixing nodig gehad. Wat bijna een standaard lijkt te worden voor AAA-games....

Snap ook wel dat ze het na zo veel vertraging uit hebben willen brengen en hoop maar dat ze veel bugs snel kunnen oplossen.
pi_196669748
Ik denk dat ze, mede door aandringen van aandeelhouders en zulks, het persé voor de feestdagen in de (al dan niet digitale) winkels hadden willen liggen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196669871
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:28 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk dat ze, mede door aandringen van aandeelhouders en zulks, het persé voor de feestdagen in de (al dan niet digitale) winkels hadden willen liggen.
Net als de PS5 zelf? :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_196670104
Ik heb mijn Cyberpunk verkocht. Dit speelt gewoon niet op de ps4 pro.

Dan toch Mafia maar halen voor deze kerst.
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 12:14:11 #117
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196670461
boys... haal immortal nou eens
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196670650
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 09:02 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Niet onverwachts aangezien games "journalisten" een grote stem hebben bij het kiezen van de winnaar. En die zijn allemaal woke.

TLOU2 is echt zo'n game die gamers verdeeld. Je vindt het of geweldig, of helemaal kut.

GoT was een betere winnaar geweest. Iedereen die die game gespeeld heeft vond het geweldig.
Mwoah, ik ben eigenlijk totaal niet 'Woke', maar voor mij was dit de beste game afgelopen jaar. Komt misschien ook dat ik pas een 1,5 maand een PlayStation(had al een Switch en een Xbone) heb en niets van alle ophef over 'Woke' ed gemerkt. Ik las alle ophef pas na de tijd.

Tijdens het spelen heb ik me er iig niet aan geërgerd.

Over Ghost kan ik geen mening hebben, die heb ik niet gespeeld. Maar de trailers en gameplay beelden spreken me niet zo aan .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2020 12:32:12 ]
pi_196670664
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:28 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Mwoah, ik ben eigenlijk totaal niet 'Woke', maar voor mij was dit de beste game afgelopen jaar. Komt misschien ook dat ik pas een 1,5 maand een PlayStation(had al een Switch en een Xbone) heb en niets van de alle ophef over 'Woke' ed gemerkt. Ik las alle ophef pas na de tijd.

Tijdens het spelen heb ik me er iig niet aan geërgerd.

Over Ghost kan ik geen mening hebben, die heb ik niet gespeeld. Maar de trailers en gameplay beelden spreken me niet zo aan .
Sowieso, mensen die een game kut vinden omdat de thema's die erin aan bod komen hen niet aanstaan :') :') :')
Flesje bier
  vrijdag 11 december 2020 @ 12:40:24 #120
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_196670799
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:14 schreef Jimbo het volgende:
boys... haal immortal nou eens
Lijkt me heel tof maar ik wacht wel op de GoTY editie met alle DLC.
pi_196670918
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:14 schreef Jimbo het volgende:
boys... haal immortal nou eens
Met kerst :7
SOONY
pi_196670937
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:54 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb mijn Cyberpunk verkocht. Dit speelt gewoon niet op de ps4 pro.

Dan toch Mafia maar halen voor deze kerst.
Of Deus Ex: Mankind Divided voor het Cyberpunk genot.
pi_196671071
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:49 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Of Deus Ex: Mankind Divided voor het Cyberpunk genot.
Ja, die is tof. Volgens mij zat die ooit ook nog bij psplus.
pi_196671160
Dus cyberpunk is een must buy?
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 11 december 2020 @ 13:04:41 #125
62913 Blik
The one and Only!
pi_196671169
Ik wacht in ieder geval even met Cyberpunk kopen totdat alle bugs eruit zijn, lijkt me wel nodig als ik de reviews zo lees
pi_196671248
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:30 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Sowieso, mensen die een game kut vinden omdat de thema's die erin aan bod komen hen niet aanstaan :') :') :')
Wat is daar precies mis mee?

Ik vond TLOU2 overigens ook maar matig, puur en alleen door het verhaal wat mij totaal niet greep. Review aanwezig in het TLOU topic met argumentatie.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2020 13:10:48 ]
pi_196671389
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:58 schreef Vijf_voor het volgende:

[..]

Ja, die is tof. Volgens mij zat die ooit ook nog bij psplus.
Ja klopt.
Alleen die controls waren zo waardeloos.
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 13:31:48 #128
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_196671590
Waarom zou je dit spel in godsnaam voor de PS4 halen?

Deze haal je gewoon voor de PS5 of PC.

Dat is bij iedere console wisseling van de wacht hetzelfde liedje geweest.
What can change the nature of a man?
pi_196671907
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:31 schreef Coco het volgende:
Waarom zou je dit spel in godsnaam voor de PS4 halen?

Deze haal je gewoon voor de PS5 of PC.

Dat is bij iedere console wisseling van de wacht hetzelfde liedje geweest.
onzin, GTA V liep prima en zag er goed uit op de Xbox360 en de PS3.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  FOK!fotograaf vrijdag 11 december 2020 @ 14:00:16 #130
364681 over_hedge
pi_196672011
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:31 schreef Coco het volgende:
Waarom zou je dit spel in godsnaam voor de PS4 halen?

Deze haal je gewoon voor de PS5 of PC.

Dat is bij iedere console wisseling van de wacht hetzelfde liedje geweest.
Nouja het is nou niet dat die op de ps5 het geweldig doet :P Ik moet om de 90min ongeveer opnieuw opstarten omdat die crashed.

Los daar van is het wel echt heel tof
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_196672183
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

onzin, GTA V liep prima en zag er goed uit op de Xbox360 en de PS3.
Not sure if serious. GTA draait op de PS4 ook ruk. Met een Pro moet je boost mode aanzetten om het nog enigszins knap te krijgen.

PS3 en xbox 360 dipte constant in de 20


[ Bericht 40% gewijzigd door Sjemmert op 11-12-2020 14:26:24 ]
pi_196672589
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat is daar precies mis mee?

Ik vond TLOU2 overigens ook maar matig, puur en alleen door het verhaal wat mij totaal niet greep. Review aanwezig in het TLOU topic met argumentatie.
Je kunt het verhaal matig vinden. Maar qua (voice)acteren, graphics, geluid & muziek is dit denk ik moeilijk te ontkennen dat het boven gemiddeld is.

Gameplay en verhaal is natuurlijk hartstikke subjectief en ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat leuk vind.
  vrijdag 11 december 2020 @ 14:41:16 #133
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196672676
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:31 schreef Coco het volgende:
Waarom zou je dit spel in godsnaam voor de PS4 halen?
Omdat ik geen game PC heb en nog geen PS5?
quote:
Deze haal je gewoon voor de PS5 of PC.

Ja, niet dus ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 11 december 2020 @ 14:41:55 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196672692
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:30 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Sowieso, mensen die een game kut vinden omdat de thema's die erin aan bod komen hen niet aanstaan :') :') :')
Uhm, dat is toch JUIST iets wat mensen kan aantrekken in een spel of kan afstoten? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 11 december 2020 @ 14:42:54 #135
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196672707
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:54 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb mijn Cyberpunk verkocht. Dit speelt gewoon niet op de ps4 pro.

Is t zo erg ja? Ik heb niet eens een pro :o
Dan zal t wel helemaal niet te doen zijn :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:14 schreef Jimbo het volgende:
boys... haal immortal nou eens
Staat op de lijst!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_196672725
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:36 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Je kunt het verhaal matig vinden. Maar qua (voice)acteren, graphics, geluid & muziek is dit denk ik moeilijk te ontkennen dat het boven gemiddeld is.

Gameplay en verhaal is natuurlijk hartstikke subjectief en ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat leuk vind.
Zo staat het ongeveer ook in mijn 'review' :).

GAM / The Last of Us #3

Wel geschreven vlak na het uitspelen, dus wat meer geëmotioneerd dan nu.
pi_196672891
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:14 schreef Jimbo het volgende:
boys... haal immortal nou eens
3,5 half jaar geleden al gespeeld op de Switch. 8-)
pi_196673005
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:54 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb mijn Cyberpunk verkocht. Dit speelt gewoon niet op de ps4 pro.

Dan toch Mafia maar halen voor deze kerst.
Speelt prima hier. Wel 1080p.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_196673335
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:31 schreef Coco het volgende:
Waarom zou je dit spel in godsnaam voor de PS4 halen?

Deze haal je gewoon voor de PS5 of PC.

Dat is bij iedere console wisseling van de wacht hetzelfde liedje geweest.
Wellicht omdat je geen PS5 of PC hebt...? :{w
pi_196673552
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 december 2020 15:02 schreef Divje het volgende:

[..]

Speelt prima hier. Wel 1080p.
Pics van je V.
pi_196673800
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Is t zo erg ja? Ik heb niet eens een pro :o
Dan zal t wel helemaal niet te doen zijn :')
[..]

Staat op de lijst!
Het is gewoon heel blurry. En de framerate is heel laag. En dan ben ik niet eens tot het openwereld gedeelte gekomen. Eigenlijk zag je het al bij de character creation.

Als ik dan een PC stream kijk ziet alles er wel vet uit. Ik wacht wel op de nieuwe consoles + patches.
  vrijdag 11 december 2020 @ 15:58:30 #142
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_196673878
Controller net aangekomen, nu de rest nog kunnen bestellen.

Net bij een van de twee winkels hier die consoles verkopen geweest. Daar zeiden ze dat ze nog meer dan 2500 orders hadden open staan en dat ze per levering ze er 190 tot 200 kregen.

Dat gaat zo nog een hele tijd duren. Dit is dan nog eens een kleinere stad in landelijk gebied.

[ Bericht 71% gewijzigd door Rolstoelvandaal op 11-12-2020 16:10:55 ]
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 16:18:51 #143
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196674165
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:53 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

3,5 half jaar geleden al gespeeld op de Switch. 8-)
dat was ongeveer op het zelfde moment dat deze grap nog nieuw en relevant was.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 16:20:26 #144
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196674185
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Is t zo erg ja? Ik heb niet eens een pro :o
Dan zal t wel helemaal niet te doen zijn :')
[..]

Staat op de lijst!
de naughty list? rawr.,
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 11 december 2020 @ 16:25:58 #145
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_196674269
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Is t zo erg ja? Ik heb niet eens een pro :o
Dan zal t wel helemaal niet te doen zijn :')

Ik ben niet eens de meest veeleisende persoon, maar hier wordt zelfs ik niet echt vrolijk van. :')

Pro gaat nog maar base is een... cinematografische ervaring. En ook nog met TAA-waas en dithering overal, dus het ziet er niet eens prettig uit.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 11 december 2020 @ 16:58:51 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196674788
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:48 schreef DKUp het volgende:

[..]

Met kerst :7
Hij is nu in de aanbieding
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196674802
quote:
19s.gif Op vrijdag 11 december 2020 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hij is nu in de aanbieding
Waar?

|:)
SOONY
  vrijdag 11 december 2020 @ 17:04:23 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196674852
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 december 2020 16:59 schreef DKUp het volgende:

[..]

Waar?

|:)
https://www.amazon.fr/gp/(...)A1X6FK5RDHNB96&psc=1

45

PS4 weliswaar, weet niet of die PS5 upgrade heeft.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196674935
Vanmiddag alvast een normale Philips Hue lightstrip gekocht (2 meter, wel kleur) en een 2 meter aluminium profiel met diffuser.

Vanavond even installeren en die komt achteraan op het tv meubel te liggen.

Die kan ik tzt dan mooi aansluiten op de dan nog aan te schaffen Sync Box, in combinatie met de eveneens nog aan te schaffen Gradient Lightstrip special voor op de televisie.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196675181
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196675347
quote:
19s.gif Op vrijdag 11 december 2020 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

https://www.amazon.fr/gp/(...)A1X6FK5RDHNB96&psc=1

45

PS4 weliswaar, weet niet of die PS5 upgrade heeft.
Dat gaat nog wel eens mis :+
Dus ik koop wel de PS5-versie.
SOONY
pi_196675561
The Game Awards waren meer een Bioware (weer geen Anthem lol) en Microsoft feestje >:)
SOONY
pi_196675731
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 17:55 schreef DKUp het volgende:
The Game Awards waren meer een Bioware (weer geen Anthem lol) en Microsoft feestje >:)
niet te veel verwachten gr gr aaron
sweet little lies
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196675802
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 december 2020 18:05 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

niet te veel verwachten gr gr aaron
sweet little lies
Die lul nam ik al niet serieus. Nu helemaal niet meer _O-
SOONY
pi_196675865
Waarom als ik mijn ps4 savefiles download uit de plus cloud vind miles morales geen save? :(
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 11 december 2020 @ 18:35:19 #158
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_196676254
Maar bazen en Jimbo, die ps5 exclusive is toch wel vet lijkt me. Returnal.
pi_196676267
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 15:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Pics van je V.
Vies mannetje gij :+

Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 11 december 2020 @ 18:37:09 #160
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_196676289
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 december 2020 18:36 schreef Divje het volgende:

[..]

Vies mannetje gij :+

[ afbeelding ]
Beetje een ongewassen hoofd mang
pi_196676292
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 december 2020 18:36 schreef Divje het volgende:

[..]

Vies mannetje gij :+

[ afbeelding ]
Mooi chickie hoor!
pi_196676337
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 18:37 schreef Blackst4r het volgende:

[..]

Beetje een ongewassen hoofd mang
:')
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 18:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mooi chickie hoor!
Wacht maar tot die ene voyeur-bug komt :+

Anyway, komt weer een patch aan. Benieuwd of dat wat helpt.
https://updatecrazy.com/c(...)otes-cyberpunk-1-04/

Afgezien van wat textures die laat inladen en wat pop-in, zwevende wapens en NPCs speelt het best lekker en is er genoeg te doen. Ik blijf er wel positief over :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_196676581
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2020 18:39 schreef Divje het volgende:

[..]

:')
[..]

Wacht maar tot die ene voyeur-bug komt :+

Anyway, komt weer een patch aan. Benieuwd of dat wat helpt.
https://updatecrazy.com/c(...)otes-cyberpunk-1-04/

Afgezien van wat textures die laat inladen en wat pop-in, zwevende wapens en NPCs speelt het best lekker en is er genoeg te doen. Ik blijf er wel positief over :)
Ik lees ook meer positieve verhalen hoor, schijnbaar wisselt het erg qua ervaring ofzo. Daarom ook niet teveel lezen, verpest het de ervaring alleen maar ;).

Denk dat ik zo even ga starten, alleen straks VI alweer dus niet veel tijd.
  vrijdag 11 december 2020 @ 19:14:14 #164
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_196676974
Put these foolish ambitions to rest.
pi_196677103
quote:
Ben meer benieuwd naar de (PC) userscores
Dat nieuwe systeem dat je 2 dagen moet wachten is wat dat betreft wel jammer.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196677160
Ik lees dat het veel beter schijnt te zijn op de PS5, Series X en vooral een krachtige pc.

Dat spel is over een half jaar een stuk beter.
SOONY
  vrijdag 11 december 2020 @ 19:27:18 #167
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_196677194
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2020 19:24 schreef DKUp het volgende:
Ik lees dat het veel beter schijnt te zijn op de PS5, Series X en vooral een krachtige pc.

Dat spel is over een half jaar een stuk beter.
Dat spel hadden ze over een half jaar, zo niet een jaar, ook pas op de markt moeten brengen. Het is gewoon niet af. Door al 4831 delays en aanstaande feestdagen zagen ze hun kans vermoedelijk wel schoon, maar het is minstens zo vreemd dat deze game door een ballotagecommissie is gekomen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_196677266
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2020 19:24 schreef DKUp het volgende:
Ik lees dat het veel beter schijnt te zijn op de PS5, Series X en vooral een krachtige pc.

Dat spel is over een half jaar een stuk beter.
Als Sony gewoon op was geschoten met meer PS5's was er dus een stuk minder kritiek :D
pi_196677419
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 19:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als Sony gewoon op was geschoten met meer PS5's was er dus een stuk minder kritiek :D
twitter


Maar globaal willen we weten
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196677649
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 18:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik lees ook meer positieve verhalen hoor, schijnbaar wisselt het erg qua ervaring ofzo. Daarom ook niet teveel lezen, verpest het de ervaring alleen maar ;).

Denk dat ik zo even ga starten, alleen straks VI alweer dus niet veel tijd.
Precies, lekker open minded oid erin :P
Nait Soezn Moar Broezn
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 19:49:04 #171
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196677673
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 18:35 schreef Blackst4r het volgende:
Maar bazen en Jimbo, die ps5 exclusive is toch wel vet lijkt me. Returnal.
O+

Ben ik al gedegradeerd naar de nieuwe mmarsu?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 20:17:49 #172
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_196678353
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 18:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik lees ook meer positieve verhalen hoor, schijnbaar wisselt het erg qua ervaring ofzo. Daarom ook niet teveel lezen, verpest het de ervaring alleen maar ;).

Denk dat ik zo even ga starten, alleen straks VI alweer dus niet veel tijd.
Ik heb het op de PC en nu ook geen tijd want zo VI en hax.

Kan je trouwens op de console versie al die troep uitzetten zoals depth of field, motion blur, chromatic abberation etc?
What can change the nature of a man?
pi_196678380
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:17 schreef Coco het volgende:

[..]
Kan je trouwens op de console versie al die troep uitzetten zoals depth of field, motion blur, chromatic abberation etc?
Yes :)
Nait Soezn Moar Broezn
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 20:19:53 #174
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_196678391
What can change the nature of a man?
pi_196678486
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 december 2020 18:13 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom als ik mijn ps4 savefiles download uit de plus cloud vind miles morales geen save? :(
Ja zo werkt het dus niet bij spider-man remastered / miles. In de menu van de game moet je het uploaden naar de cloud. En dan weer terughalen in het menu bij ps5 versie oid. Zelf zal ik spider-man remastered ook opnieuw moeten spelen voor de trophies enz.
pi_196678591
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:17 schreef Coco het volgende:

[..]

Ik heb het op de PC en nu ook geen tijd want zo VI en hax.

Kan je trouwens op de console versie al die troep uitzetten zoals depth of field, motion blur, chromatic abberation etc?
De disc moet er nog in, dus geen idee. Maar @Divje heeft je al van antwoord voorzien zag ik :).
pi_196679071
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De disc moet er nog in, dus geen idee. Maar @:Divje heeft je al van antwoord voorzien zag ik :).
Het is ook aan te raden het uit te zetten :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_196679093
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:24 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

Ja zo werkt het dus niet bij spider-man remastered / miles. In de menu van de game moet je het uploaden naar de cloud. En dan weer terughalen in het menu bij ps5 versie oid. Zelf zal ik spider-man remastered ook opnieuw moeten spelen voor de trophies enz.
ah check. Zo even proberen! Thanxxx
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196679305
Ja kak. Sommige glitches zijn wel echt kut. Legendary outfit gevonden, glitchen de broekspijpen me in de nek. Super :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_196679537
Left 4 Dead 3 zou heel tof zijn geweest. Dit is ook wel aardig zo te zien (van dezelfde makers toch?).
SOONY
pi_196679753
Over zombies gesproken, het is, en blijft, angstvallig stil rondom Dying Light 2 -O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196680043
Dunkey moet ik ook ontvolgen als het zo door gaat
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196680123
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 21:20 schreef StateOfMind het volgende:
Over zombies gesproken, het is, en blijft, angstvallig stil rondom Dying Light 2 -O-
Helaas wel. Gelukkig komt er wel een nieuw spel van de dead space maker/bedenker. #hyped
pi_196680174
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 21:20 schreef StateOfMind het volgende:
Over zombies gesproken, het is, en blijft, angstvallig stil rondom Dying Light 2 -O-
Tja, POLISHED

Zij doen er waarschijnlijk wel gewoon goed aan om maar niet telkens te hypen en ermee komen als het wel goed loopt >:)

Onpopulaire mening: PS4 en Xbox One moeten gewoon geen ondersteuning van nieuwe games krijgen. Alleen maar ellende of games die zo ontzettend veel meer hadden kunnen zijn.
Let it die :7
SOONY
  vrijdag 11 december 2020 @ 22:33:32 #185
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_196680891
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2020 21:44 schreef DKUp het volgende:

[..]

Tja, POLISHED

Zij doen er waarschijnlijk wel gewoon goed aan om maar niet telkens te hypen en ermee komen als het wel goed loopt >:)

Onpopulaire mening: PS4 en Xbox One moeten gewoon geen ondersteuning van nieuwe games krijgen. Alleen maar ellende of games die zo ontzettend veel meer hadden kunnen zijn.
Let it die :7
Mee akkoord, de ps 1 en 2 konden de games van de volgende generatie toch ook niet afspelen.
pi_196680918
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:24 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

Ja zo werkt het dus niet bij spider-man remastered / miles. In de menu van de game moet je het uploaden naar de cloud. En dan weer terughalen in het menu bij ps5 versie oid. Zelf zal ik spider-man remastered ook opnieuw moeten spelen voor de trophies enz.
Bedankt voor de tip, new game plus op de PS5 :~
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196681102
Horizon 2 crossgen
Returnal PS5 exclusive
Ratchet and Clank Rift Apart PS5 exclusive
Gran Turismo 7 vermoedelijk PS5 exclusive
God of War Ragnarok nog onduidelijk of het op de PS5 komt

Bijna alle third party games in 2021 crossgen.
Dying Light 2 zie ik de vorige generatie ook wel laten vallen net als bij het origineel.

Cyberpunk heeft even laten zien.
SOONY
pi_196681144
Niet het juiste topic, maar....


Je kan voor 20 dollar een dev kit licentie kopen bij ms en dan emulators op gooien.

Bizar...
pi_196681211
18GB Patch voor Cyberpunk is live.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_196681251
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 december 2020 22:46 schreef DKUp het volgende:
Horizon 2 crossgen
Returnal PS5 exclusive
Ratchet and Clank Rift Apart PS5 exclusive
Gran Turismo 7 vermoedelijk PS5 exclusive
God of War Ragnarok nog onduidelijk of het op de PS5 komt

Bijna alle third party games in 2021 crossgen.
Dying Light 2 zie ik de vorige generatie ook wel laten vallen net als bij het origineel.

Cyberpunk heeft even laten zien.
volgend jaar 3rd party is nog best leeg of niet?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196681397
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2020 22:52 schreef Divje het volgende:
18GB Patch voor Cyberpunk is live.
Ja mijn game crashte opeens 1e keer en daarna meteen deze update.
pi_196681455
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 22:54 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

volgend jaar 3rd party is nog best leeg of niet?
Dit is een beetje de huidige line-up (DELAYED gaat ook nog komen o.a.:
Outlanders
Resident Evil Village
Mass Effect Legendary Edition
Gotham Knights
Hogwarts Legacy
Dying Light 2 vermoedelijk
Ubisoft-games (waaronder Far Cry 6 en eventueel AC)
EA Sport-games
COD 2021
Battlefield 6
Back 4 Blood
Hitman 3
Vampire Bloodlines 2
GTA V
Overwatch 2 (vermoedelijk)

[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 11-12-2020 23:15:44 ]
SOONY
pi_196681712
Dit gaat makkelijk boven de 200GB worden wat ze allemaal nog gaan doen.
Fixes, nieuwe features, DLC, next gen-update, expansions.
SOONY
pi_196681741
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 23:02 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

Ja mijn game crashte opeens 1e keer en daarna meteen deze update.
Als deze update niet m'n Legendary outfit glitch fixed word ik boos.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_196682511
Ik zag ook ergens ‘Cyberpunk 76’ langskomen
pi_196682578
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 22:49 schreef blessed19 het volgende:
Niet het juiste topic, maar....


Je kan voor 20 dollar een dev kit licentie kopen bij ms en dan emulators op gooien.

Bizar...
Waarom post je dit niet in het Xbox topic? :P
pi_196682860
  Moderator zaterdag 12 december 2020 @ 01:47:49 #200
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196683051
quote:
_O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')