Zo'n opmerking zat ik al op te wachtenquote:Op donderdag 10 december 2020 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat kent Google je toch weer goed
Ja lekker voorspelbaar weerquote:Op donderdag 10 december 2020 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo'n opmerking zat ik al op te wachtenMaar nee! Het was in de break op Discovery Channel! Gewoon op tv dus
Krijg je dan ook korting of geld als je andere mensen aanbrengt?quote:Op donderdag 10 december 2020 22:43 schreef H_T het volgende:
Ik zag net een reclame voor een vreemdgaanwebsitevergelijker
Dat zeiden ze er niet bij! Dan heb ik er misschien nog wat aan, want het is voor mij onmogelijk om vreemd te gaanquote:Op donderdag 10 december 2020 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Krijg je dan ook korting of geld als je andere mensen aanbrengt?
Gewoon doen alsof, gratis geld.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zeiden ze er niet bij! Dan heb ik er misschien nog wat aan, want het is voor mij onmogelijk om vreemd te gaan
Altijd leuk dat soort docu'squote:
Qua prijs een prima combinatie. Al is dat wel afhankelijk van het aanbod op Star of het ook echt een interessante deal gaat worden.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Disney+ gaat meer volwassen content krijgen onder het label Star
Vanaf 23 februari () 2021, prijs stijgt met ¤2,- per maand hiervoor.
Door de overname van 21st Century Fox hebben ze nu wel een flink wat content voor die categorie. Zal vast wel wat verspreid worden gebracht, maar ik zie wel flink wat potentiequote:Op donderdag 10 december 2020 23:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua prijs een prima combinatie. Al is dat wel afhankelijk van het aanbod op Star of het ook echt een interessante deal gaat worden.
De potentie is er zeker. Maar het kan nog best een tijd duren voordat die content dan ook echt in Nederland naar Star komt. Grote kans dat de meeste huidige content momenteel nog bij andere partijen in Nederland ligt.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Door de overname van 21st Century Fox hebben ze nu wel een flink wat content voor die categorie. Zal vast wel wat verspreid worden gebracht, maar ik zie wel flink wat potentie
Als ze ook ESPN-content toevoegen hebben de sportfans er misschien ook nog wat aanquote:Op donderdag 10 december 2020 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Door de overname van 21st Century Fox hebben ze nu wel een flink wat content voor die categorie. Zal vast wel wat verspreid worden gebracht, maar ik zie wel flink wat potentie
Hadden we het gisteren op Jitsi nog over. Misschien straks een mogelijkheid voor één groot pakket.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ze ook ESPN-content toevoegen hebben de sportfans er misschien ook nog wat aan
Volwassen content of "volwassen" content?quote:Op donderdag 10 december 2020 23:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Disney+ gaat meer volwassen content krijgen onder het label Star
Vanaf 23 februari () 2021, prijs stijgt met ¤2,- per maand hiervoor.
Zijn we zo saaiquote:
Nope ik schakel net weer inquote:
Ja m'n ogen dreigen ook dicht te vallen.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga poging doen tot slapen.![]()
Ja, klopt, al viel mij dat bij Disney+ uiteindelijk nog wel mee en er zullen vast al wel wat voorbereidingen zijn gedaan om snel een goed aanbod te kunnen hebben ook onder dat label.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
De potentie is er zeker. Maar het kan nog best een tijd duren voordat die content dan ook echt in Nederland naar Star komt. Grote kans dat de meeste huidige content momenteel nog bij andere partijen in Nederland ligt.
Maar bij Disney+ hebben ze een aantal jaren geleden al deals gesloten die zouden aflopen zodra ze wilden gaan starten. Dus dat is wel nog wat anders bij FOX. Maar we gaan het zien.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, klopt, al viel mij dat bij Disney+ uiteindelijk nog wel mee en er zullen vast al wel wat voorbereidingen zijn gedaan om snel een goed aanbod te kunnen hebben ook onder dat label.
In ieder geval in Latijns-Amerika wordt het een stand-alone waarbij ESPN-content er ook bij zit.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ze ook ESPN-content toevoegen hebben de sportfans er misschien ook nog wat aan
Ja, gewoon, the 18+-contentquote:Op donderdag 10 december 2020 23:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Volwassen content of "volwassen" content?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |