abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 december 2020 @ 15:44:36 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_196656366
President Elect:
Joe Biden

Vice President Elect:
Kamala Harris

Political groups House:
Democratic (232)
Republican (197)
Libertarian (1)
Vacant (5)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:

Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken:

ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS

Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.

Live data voor uitslagen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 10 december 2020 @ 15:47:59 #2
323876 michaelmoore
pi_196656445
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:36 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Corrupt zal ik niet meteen zeggen
Er is wel een flinke bias.

Dat zal wel ontkend worden
Het grappige is dat dat straks als SCOTUS in favor van Trump zou kiezen er door "jullie" hetzelfde geroepen zal worden. maar dan dat de bias richting ons zal zijn.
Trump heeft nu ruzie met iedereen in de USA behalve ijn vriend Rudy
zelfs de GOP gouverneur van Georgia Kemp heeft ie nu oorlog mee

https://www.bbc.com/news/av/world-us-canada-52407226

https://edition.cnn.com/2(...)p-georgia/index.html
quote:
What has Kemp done to so anger Trump?
He's refused to conduct an illegal overthrow of the narrow victory in his state for President-elect Joe Biden on November 3, a victory, it's worth noting, that has now been affirmed on no less than three occasions.
In other words: Kemp did his job. And refused to break the law.
For that, he has become target No. 1 for Trump -- as the President continues to lash out in anger and frustration about losing the 2020 election to Biden.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_196656499
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Trump heeft nu ruzie met iedereen in de USA behalve ijn vriend Rudy
zelfs de GOP gouverneur van Georgia heeft ie nu oorlog mee

https://www.bbc.com/news/av/world-us-canada-52407226

https://edition.cnn.com/2(...)p-georgia/index.html
[..]

Ik denk vooral de tegenwerking dat er geen audit mocht komen. Dat heeft bij een hoop mensen voor kwaad bloed gezorgd.
Als er niets aan de hand is dan moet dat toch geen probleem zijn zou je zeggen.

Sterker nog dan zou ik als ik Democraat was het juist aanmoedingen. en Kemp vragen dat te doen
"Onderzoek maar, dan zul je zien dat we legitiem gewonnen hebben"

Daarbij "ruzie met iedereen" vind ik erg simplistisch gesteld. Zeker als er nu vanuit 17 staten een "vriendelijke" zaak voor Trump bij SCOTUS ligt
  donderdag 10 december 2020 @ 15:53:57 #4
323876 michaelmoore
pi_196656551
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:51 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ik denk vooral de tegenwerking dat er geen audit mocht komen. Dat heeft bij een hoop mensen voor kwaad bloed gezorgd.

Sterker nog dan zou ik als ik Democraat was het juist aanmoedingen. en Kemp vragen dat te doen
Hier was Rudy Kemp nog zijn vriend, nadat kemp weigerde om de verkeiznigen ingeldig te verklaren was het een vijand van Trump
quote:
"Brian Kemp is running for Governor of the great state of Georgia," Trump tweeted days before the late July runoff. "The Primary is on Tuesday. Brian is tough on crime, strong on the border and illegal immigration. He loves our Military and our Vets and protects our Second Amendment. I give him my full and total endorsement."
quote:
Daarbij "ruzie met iedereen" vind ik erg simplistisch gesteld. Zeker als er nu vanuit 17 staten een "vriendelijke" zaak voor Trump bij SCOTUS ligt
Die zaak is niet in behandeling genomen door supreme court
  donderdag 10 december 2020 @ 15:54:00 #5
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196656554
quote:
Dat heeft bij een hoop mensen voor kwaad bloed gezorgd.
Dat Trump kansloos verloor heeft ook voor veel frustratie gezorgd bij een hoop mensen. Misschien nog wel meer dan die audit.
  Overall beste user 2022 donderdag 10 december 2020 @ 15:54:41 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_196656568
Wat voor audit?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_196656599
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:53 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Hier was Rudy Kemp nog zijn vriend, nadat kemp weigerde om de verkeiznigen ingeldig te verklaren was het een vijand van Trump
[..]

Natuurlijk, hij was/is een GOP lid en dan vraag je je kiezers je partijgenoot te steunen. Als dan na de verkiezingen gevraagd wordt om een audit en er alleen een hertelling wordt toegestaan snap ik dat het geen "vriend" meer is.
Sterker nog dan vraag ik me af wat Kemp te verbergen heeft
pi_196656627
quote:

[..]

Nee, zo werkt het niet. De TrumpCultus komt met beschuldigingen van fraude, dus zij zullen dat ook aan moeten tonen. En niet andersom, waarbij de Democratische partij haar onschuld zou moeten bewijzen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196656633
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:31 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

en daar zit je fout.
De Trump kant is ook erg divers namelijk. Ook de MSM zijn propaganda kanalen tegenwoordig
Er is van alle zijdes veel misinformatie en dat is een probleem
[..]

Dat beweer je erg stellig, ik ga die discussie niet meer aan hier.
Ik vind het ongeloofelijk dat er mensen zijn die zelfs een heterdaad film niet als bewijs willen zien.
Maargoed, zo is het blijkbaar en zullenw e het mee moeten doen.
Daar heb je in elk geval een randje van de diepe kloof die er ontstaan is
Er is geen heterdaad film.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196656642
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:55 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Natuurlijk, hij was/is een GOP lid en dan vraag je je kiezers je partijgenoot te steunen. Als dan na de verkiezingen gevraagd wordt om een audit en er alleen een hertelling wordt toegestaan snap ik dat het geen "vriend" meer is.
Als dit soort hersendood tribalisme je begrip is van politiek dan is er ook wel wat mis met je morele kompas.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196656651
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nee, zo werkt het niet. De TrumpCultus komt met beschuldigingen van fraude, dus zij zullen dat ook aan moeten tonen. En niet andersom, waarbij de Democratische partij haar onschuld zou moeten bewijzen.
Ok, je wilt dat ze het aantonen
En juist de mogelijkheid om dat aan te kunnen tonen wordt geblokkeerd?
pi_196656665
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:55 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Zijn integriteit. Ik weet het, dat is een vies woord in de Trumpcircel.

Edit: ik las beschermen in plats van verbergen.
pi_196656683
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:58 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Als je gegronde argumenten hebt kun je dan naar de rechter stappen. Ow, wacht... _O-
pi_196656686
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:58 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ook onjuist.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196656736
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als dit soort hersendood tribalisme je begrip is van politiek dan is er ook wel wat mis met je morele kompas.
Wat bedoel je precies? Dat een president vraagt om zijn partijgenoot te steunen is volgens mij niet zo gek?
pi_196656774
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:02 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Dat een president vraagt om zijn partijgenoot te steunen is volgens mij niet zo gek?
Welke heterdaad film bedoelde je?
  donderdag 10 december 2020 @ 16:04:34 #17
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196656783
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:02 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Dat is wel vrij gek, want dan beoordeel je zaken niet meer op z'n merites en verlies je je integriteit.
pi_196656786
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Als je gegronde argumenten hebt kun je dan naar de rechter stappen. Ow, wacht... _O-
Dat vind ik vreemd, iedereen heeft toch altijd zijn mond vol over transparantie en openheid?
Dit was een prachtige mogelijkheid geweest om dat te laten zien
  donderdag 10 december 2020 @ 16:06:10 #19
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196656821
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:04 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Dat vind ik vreemd, iedereen heeft toch altijd zijn mond vol over transparantie en openheid?
Door een hertelling te laten plaatsvinden terwijl er geen bewijzen zijn van fraude op grote schaal? Eh, wat?
pi_196656853
quote:

[..]

Tja, ik kan er ook niks aan doen dat team Trump al tientallen keren zwaar voor lul heeft gestaan in de rechtzalen de afgelopen weken.
pi_196656870
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:29 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Het probleem is dat als er extra balots zijn toegevoegd [dan] je kunt hertellen tot je een ons weegt maar er natuurlijk steeds datzelfde aantal uit komt omdat je ze mee telt
Als -> dan. Ja, mits 'als'.

Ik raad je aan eens een boek van Erich von Däniken te lezen. Dat is prima materiaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 10-12-2020 16:17:50 ]
pi_196656881
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:06 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Door een hertelling te laten plaatsvinden terwijl er geen bewijzen zijn van fraude op grote schaal? Eh, wat?
een audit. onderzoeken van handtekeningen etc.
Laat men de stemmachines maar onderzoeken. check de voterrolls maar
Check de procedures. Hier, publiek gebouw, zo hebben we het gedaan, dit waren de resultaten, succes.

Maar nee het moet via de rechtbank, we certificeren gewoon door en hoe durf je te vragen om te kunnen kijken.

En het dan gek vinden als mensen het niet vertrouwen
pi_196656925
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Moest lachen.
Dank :)

Ik vond dat wel een treffend voorbeeld nu net bekend is geworden dat Trump op de hoogte is van een overeenkomst tussen de Amerikaanse regering en Aliens.
pi_196656927
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:06 schreef Poem_ het volgende:

[..]

18 of 19 staten vinden inmiddels van wel? Als de Democraten werkelijk geloven dat ze hebben gewonnen, is een audit van de handtekeningen ook in hun eigen voordeel, maar alles lijkt er op te duiden dat ze zelf ook niet echt in een eerlijke overwinning van Biden geloven? Want waarom ga je vrijwillig zoveel ellende aan als je dat kan vermijden met een simpele audit?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 10 december 2020 @ 16:11:48 #25
323876 michaelmoore
pi_196656930
quote:

[..]

Trump is niet de eerste US president die weigert het verlies toe te geven

JE Hoover heeft hetzelfde gedaan , met FD Roosevelt dat duurde zelfs 3 maanden
pi_196656955
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:09 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Check de procedures. Hier, publiek gebouw, zo hebben we het gedaan, dit waren de resultaten, succes.

Maar nee het moet via de rechtbank, we certificeren gewoon door en hoe durf je te vragen om te kunnen kijken.
Er zijn tientallen controleurs aanwezig tijdens het tellen.

Stemmen zijn handmatig daarna nog eens overgeteld. Want dit bijvoorbeeld:

quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:29 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Het probleem is dat als er extra balots zijn toegevoegd je kunt hertellen tot je een ons weegt maar er natuurlijk steeds datzelfde aantal uit komt omdat je ze mee telt
Is onzin. Als er stemmen zijn toegevoegd zou je een mismatch hebben tussen ontvangen enveloppen en ballots. Maar die was er niet.

Het is over. Wel zonde van je account, je bent morgen precies een maand lid van Fok! en je hebt 30 van de 30 dagen ongelijk gehad.
  donderdag 10 december 2020 @ 16:12:56 #27
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196656959
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:09 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

En het dan gek vinden als mensen het niet vertrouwen
Dus al die jaren was er geen reden om te twijfelen aan die legitimiteit maar nu wel want onderbuikgevoel?

Zo werkt het niet in een rechtstaat.
pi_196656961
quote:
5s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:11 schreef chroestjov het volgende:

[..]

18 of 19 staten vinden inmiddels van wel? Als de Democraten werkelijk geloven dat ze hebben gewonnen, is een audit van de handtekeningen ook in hun eigen voordeel, maar alles lijkt er op te duiden dat ze zelf ook niet echt in een eerlijke overwinning van Biden geloven? Want waarom ga je vrijwillig zoveel ellende aan als je dat kan vermijden met een simpele audit?
Eens,
Als men Unity wil, en dan echt dan is dat niet te rijmen met de acties.
Misschien ligt het aan mijn bubble maar wat vind de Biden kant van de nieuwe youtube richtlijnen? Ik heb er niets over gehoord (serieuze vraag)
pi_196656973
quote:

[..]

Waarom zouden de Democraten aan moeten tonen dat er niks aan de hand is? Het is toch geen stalinistisch showproces waar je je onschuld moet bewijzen of wel? Als de TrumpCultus vindt dat er fraude is gepleegd zullen ze dat aan moeten tonen.
pi_196656977
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:12 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Er zijn tientallen controleurs aanwezig tijdens het tellen.

Stemmen zijn handmatig daarna nog eens overgeteld. Want dit bijvoorbeeld:
[..]

Is onzin. Als er stemmen zijn toegevoegd zou je een mismatch hebben tussen ontvangen enveloppen en ballots. Maar die was er niet.

Het is over. Wel zonde van je account, je bent morgen precies een maand lid van Fok! en je hebt 30 van de 30 dagen ongelijk gehad.
Er zijn geen enveloppen geteld.
Er zijn geen handtekeningen vergeleken
  donderdag 10 december 2020 @ 16:15:01 #31
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196656991
quote:

[..]

Neuh, dat de verkiezingen niet eerlijk zijn verlopen is slechts een complottheorie. Daar moet je niet aan willen toegeven door een hele poppenkast op te tuigen om niets.
pi_196656994
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:12 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dus al die jaren was er geen reden om te twijfelen aan die legitimiteit maar nu wel want onderbuikgevoel?

Zo werkt het niet in een rechtstaat.
Waarom niet? Al zou men willen kijken uit nieuwsgierigheid, of omdat het heeft geregend. Openheid en transparantie
pi_196656999
quote:

[..]

Er is in bijvoorbeeld Georgia een audit geweest. Kwam niks uit.

(Er was een paar topics terug iemand die op bovenstaande reageerde met een tweet van de officiële donald-fanclub die de audit maar niks vond. Die vroeg om iets wat helemaal niet kan [handtekeningen vergelijken]. Was een enorm leuke tweet. Weet niet of jij m postte, in dat geval please plaats 'm alsjeblieft opnieuw)
pi_196657017
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:14 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Er zijn geen enveloppen geteld.
Er zijn geen handtekeningen vergeleken
Ja
Dat kan niet.

Nu je toch reageert, welke heterdaad film bedoel je nou toch?
pi_196657021
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:15 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Er is in bijvoorbeeld Georgia een audit geweest. Kwam niks uit.

(Er was een paar topics terug iemand die op bovenstaande reageerde met een tweet van de officiële donald-fanclub die de audit maar niks vond. Die vroeg om iets wat helemaal niet kan [handtekeningen vergelijken]. Was een enorm leuke tweet. Weet niet of jij m postte, in dat geval please plaats 'm alsjeblieft opnieuw)
Er is een recount geweest, geen audit, dat werd geblokkeerd door kemp
Dat is het hele punt wat we maken waarom Trump die man niet lief vind
pi_196657035
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:16 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja
Dat kan niet.

Nu je toch reageert, welke heterdaad film bedoel je nou toch?
Georgia, de kratten onder het bureau na het wegsturen van de pers en pollwatchers
  donderdag 10 december 2020 @ 16:17:24 #37
323876 michaelmoore
pi_196657041
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:15 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Waarom niet? Al zou men willen kijken uit nieuwsgierigheid, of omdat het heeft geregend. Openheid en transparantie

3 keer een recount gedaan in georgie en Gr Kemp heeft de verkiengen geformaliseerd
pi_196657068
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

3 keer een recount gedaan in georgie en Gr Kemp heeft de verkiengen geformaliseerd
Ik kan mezelf blijven herhalen maar als je boxen met ballots toevoegd dan kun je 10x hertellen maar dan tel je ze gewoon steeds mee. Dat bewijst dus niets. Vandaar een audit

Omdat er live video van was + verklaringen had dat gewoon moeten kunnen gebeuren die audit
pi_196657075
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waarom zouden de Democraten aan moeten tonen dat er niks aan de hand is? Het is toch geen stalinistisch showproces waar je je onschuld moet bewijzen of wel? Als de TrumpCultus vindt dat er fraude is gepleegd zullen ze dat aan moeten tonen.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:15 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Neuh, dat de verkiezingen niet eerlijk zijn verlopen is slechts een complottheorie. Daar moet je niet aan willen toegeven door een hele poppenkast op te tuigen om niets.
Een audit van handtekeningen is een vrij normale procedure om te zorgen dat alles en iedereen in overeenstemming verder kan met een uitslag, als dat wordt afgedaan als conspiracy theory terwijl een meerderheid van de Amerikanen inmiddels gelooft dat er significante fraude heeft plaatsgevonden, lijken de Democraten bijna wel een burgeroorlog te willen i.p.v. te verifiëren d.m.v. een normale procedure om een mogelijke overwinning van hun kandidaat te consolideren, beetje raar niet?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196657076
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:17 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Georgia, de kratten onder het bureau na het wegsturen van de pers en pollwatchers
Maar er is je al een aantal maal duidelijk gemaakt dat die video onzin was. Vreemd dat je daar overheen hebt gelezen.

Bij deze nogmaals:
https://www.google.com/amp/s/amp.onlineathens.com/amp/3838383001

Het zou wel heel gek zijn als je hier over 2 pagina's weer over begint.
pi_196657090
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:19 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ik kan mezelf blijven herhalen maar als je boxen met ballots toevoegd dan kun je 10x hertellen maar dan tel je ze gewoon steeds mee. Dat bewijst dus niets. Vandaar een audit

Omdat er live video van was + verklaringen had dat gewoon moeten kunnen gebeuren die audit
Enveloppen zijn niet opeens toegevoegd. Die zijn gewoon meegeteld in de hertelling.

Ook dit is je al 19x uitgelegd overigens. Als er ballots zouden zijn toegevoegd zou je een tekort aan enveloppen hebben.
pi_196657093
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:20 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Maar er is je al een aantal maal duidelijk gemaakt dat die video onzin was. Vreemd dat je daar overheen hebt gelezen.

Bij deze nogmaals:
https://www.google.com/amp/s/amp.onlineathens.com/amp/3838383001

Het zou wel heel gek zijn als je hier over 2 pagina's weer over begint.
This site can’t be reachedeu.onlineathens.com’s server IP address could not be found.
Wat is dat voor vage bron trouwens, onlineathens?
pi_196657105
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:21 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Enveloppen zijn niet opeens toegevoegd. Die zijn gewoon meegeteld in de hertelling.

Ook dit is je al 19x uitgelegd overigens. Als er ballots zouden zijn toegevoegd zou je een tekort aan enveloppen hebben.
ik heb ook al gezegd dat er met de enveloppen helemaal niets gedaan is, de stemmen zijn opnieuw geteld.
En al helemaal geen match gedaan met de handtekeningen die bekend zijn van de mensen
pi_196657113
quote:
5s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:20 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[..]

Een audit van handtekeningen is een vrij normale procedure om te zorgen dat alles en iedereen in overeenstemming verder kan met een uitslag, als dat wordt afgedaan als conspiracy theory terwijl een meerderheid van de Amerikanen inmiddels gelooft dat er significante fraude heeft plaatsgevonden, lijken de Democraten bijna wel een burgeroorlog te willen i.p.v. te verifiëren d.m.v. een normale procedure om een mogelijke overwinning van hun kandidaat te consolideren, beetje raar niet?
Waarom ga jij eigenlijk niet elke dag naar het gemeentehuis om aan te tonen dat je burger bent van je stad?

Al die checks zijn al meerdere malen door verschillende mensen gedaan. Het houdt een keer op.
pi_196657135
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:23 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Waarom ga jij eigenlijk niet elke dag naar het gemeentehuis om aan te tonen dat je burger bent van je stad?

Al die checks zijn al meerdere malen door verschillende mensen gedaan. Het houdt een keer op.
Waarom maak je zo'n rare vergelijking.
Hij stelt een hele gewone vraag, die enveloppen staat als het goed is een handtekening op, en die kun je vergeljken. zoals hij zegt: niets vreemds aan. In het verleden vaak gedaan maar nu is het een conspiracytheorie
pi_196657144
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:22 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

This site can’t be reachedeu.onlineathens.com’s server IP address could not be found.
De eerste de beste google bron. Heb er nog wel wat voor je als je wenst.

https://apnews.com/articl(...)7aa39683f0f582a6659e

Vind je het trouwens ook niet gek dat je niks meer van die video hoorde sinds alle ontkrachtingen?
  donderdag 10 december 2020 @ 16:25:11 #47
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196657145
quote:

[..]

[..]

Als er sterke aanwijzingen zijn van fraude dan kan dat. Vooralsnog berusten al die aantijgingen op gebakken lucht. Verder is het systeem natuurlijk zelf al op een dusdanige wijze opgezet dat fraude lastig is.
pi_196657149
quote:

[..]

[..]

Een audit van handtekeningen is een vrij normale procedure om te zorgen dat alles en iedereen in overeenstemming verder kan met een uitslag, als dat wordt afgedaan als conspiracy theory terwijl een meerderheid van de Amerikanen inmiddels gelooft dat er significante fraude heeft plaatsgevonden,
Een meerderheid van de GOP bedoel je.

quote:
lijken de Democraten bijna wel een burgeroorlog te willen i.p.v. te verifiëren d.m.v. een normale procedure om een mogelijke overwinning van hun kandidaat te consolideren, beetje raar niet?
Nouuuuuuuuuuu, de mensen die ik op MeinSpaceParler, Twitter of Youtube tekeer zie gaan zijn toch echt niet de mensen die op Trump hebben gestemd. :D
  donderdag 10 december 2020 @ 16:25:33 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_196657151
quote:

[..]

quote:
Late on Nov. 3, election workers in Fulton County, Georgia, heard that they would be allowed to go home for the night. So they packed uncounted ballots into suitcases and prepared to lock up for the evening.

When word came that they couldn't leave yet, they dragged the suitcases back out and began counting the ballots again.

That singular scene -- of workers taking out suitcases of votes -- was then selectively edited and shared by allies of President Trump as a conspiracy theory that election workers had dragged out fraudulent ballots under the cover of night. According to the theory, those suitcases helped swing Georgia's Electoral College votes to President-elect Joseph R. Biden Jr.

But on Monday, Georgia's secretary of state office dedicated part of a morning news conference to debunking that falsehood and many others, in what was called "Disinformation Monday." Gabriel Sterling, the voting implementation manager in Georgia and a Republican, said in the news conference that watching the entire surveillance footage of Election Day showed that workers had first packed the suitcases with valid, uncounted ballots and then later unpacked those same ballots. They had not taken out suitcases full of fake ballots, he said.

"The reason they were packed away is because they were under the misbegotten impression that they were getting to go home, which, if you notice when you go back to see the videos on this, they were packing these things up 10, 10:30 at night," Mr. Sterling said.
https://www.nytimes.com/2(...)eorgia-election.html
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196657156
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:24 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Hij stelt een hele gewone vraag, die enveloppen staat als het goed is een handtekening op, en die kun je vergeljken. zoals hij zegt: niets vreemds aan. In het verleden vaak gedaan maar nu is het een conspiracytheorie
waarom iets onderzoeken wat al meerdere malen gecheckt is. Er is geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat het de 7e keer wel afwijkt.
  donderdag 10 december 2020 @ 16:27:07 #51
323876 michaelmoore
pi_196657187
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:24 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Denk jij dat dit allemaal idioten zijn??
pi_196657192
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:15 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ga toch weg joh. Trump doet niks anders dan moedwillig verwarring zaaien door het strooien met leugens, misinformatie en complotten, en dan moeten Democraten opeens 'open' en 'transparant' zijn? Trump en zijn fanbase kunnen wat mij betreft ongezien de tiefus krijgen, die hebben helemaal niets te eisen.
pi_196657289
Aardig stuk uit the Atlantic over de beweging om wat te doen aan het Electoral College:

quote:
The Secret to Beating the Electoral College
Abolishing the controversial democratic institution seems out of the question. But there is still a way around it.

On monday, 538 Americans will convene in state capitols across the country, swear an oath to uphold the Constitution, and cast the most consequential yet utterly anticlimactic votes of the 2020 election.

These are the electors, the members of the Electoral College, who will take one of the final, formal steps in making Joe Biden the 46th president of the United States and ending President Donald Trump’s desperate bid to overturn the results of the November election. These 538 people will mark small pieces of paper and drop them in ballot boxes; once counted, the votes in each state—preordained by the election—will be transmitted to the Senate, and on January 6, Congress will meet to tally the results and declare a winner to be inaugurated two weeks later. Despite Trump’s fervent wishes, the system will work just as it has in the past.

For Democratic electors, the ritual this year will undoubtedly bring more joy than it did four years ago. But for many of them, it will also carry a tinge of awkwardness as they participate in an institution—the Electoral College—that they no longer support.

Randi Weingarten, the president of the American Federation of Teachers and a shortlist candidate for Biden’s education secretary, will be serving as a presidential elector in New York for the third time. After casting bittersweet ballots for Al Gore in 2000 and Hillary Clinton in 2016, Weingarten will be voting for a winner for the first time. “I was actually very moved by it last time,” Weingarten told me, “even though I think the Electoral College is one of the anarchic, anachronistic pieces of the Constitution that is in need of reform.”

Most of the presidential electors are fairly anonymous, party functionaries chosen for their loyalty and reliability in voting for the candidate they’ve pledged to support. (The Supreme Court ruled earlier this year that states can effectively prevent so-called faithless electors from going rogue.) New York is unique, however, in sending its top Democratic luminaries to Albany every four years. Among the Empire State’s 29 electors are Governor Andrew Cuomo, New York City Mayor Bill de Blasio, and two people who have actually received electoral votes: former President Bill Clinton and his wife, Hillary Clinton, who this month will be participating in the very system that denied her the presidency despite her popular-vote win over Trump four years ago.

It’s an arcane quadrennial ceremony, and the question is how many more times these political stand-ins will meet in the decades to come. The Electoral College is under sustained attack, principally—but not exclusively—from Democrats who twice this century have won the popular vote while losing the White House. It almost happened again this year. Biden captured 306 electoral votes and won 7 million more popular votes than Trump, but the president-elect’s cumulative margin in the three states that put him over the 270 threshold—Wisconsin, Arizona, and Georgia—was less than 45,000 votes. That edge was even smaller than the roughly 70,000 votes that separated Trump from Hillary Clinton in the three tipping-point states in 2016.

What would abolishing the Electoral College take?

To begin, it would require a constitutional amendment, a step that necessitates not only a two-thirds vote in each chamber of Congress but also ratification by three-quarters of the state legislatures. The last time the nation successfully changed the Constitution was a relatively minor tweak requiring that salary increases for members of Congress not take effect until the session after they were approved; the states finished ratifying the amendment 28 years ago, following an on-again, off-again effort that began in 1789.

Overhauling the way Americans choose their president via a constitutional amendment seems about as likely at the moment as Trump inviting Biden for a friendly round of golf. Critics of the Electoral College have made some progress going another route, however—one that does not involve altering the Constitution. Since 2006, the legislatures of 15 states and the District of Columbia have enacted what’s known as the National Popular Vote Interstate Compact, an agreement that binds them to award their presidential electors to whichever candidate wins the most votes nationwide, even if another contender captured the most in their state. The accord will take effect once enough states representing 270 electoral votes pass the bill through their legislatures. As of now, the backers are 74 electoral votes short of that magic number.

“It’s pretty serious,” says Alexander Keyssar, a Harvard professor and the author of a recent book, Why Do We Still Have the Electoral College?. The origins of the Electoral College are intertwined with the notorious three-fifths compromise that counted enslaved people as three-fifths of a person for the purposes of representation, giving southern states more power to compete with the North while denying liberty and the rights of citizenship to people in bondage. Numerous efforts to change or scrap it have been made, most recently in the 1960s when Congress came close to passing a constitutional amendment and sending it to the states. But Keyssar told me that there is now “more energy behind Electoral College reform than at any point” in the past half century.

Leaders of the effort won’t have a split between the Electoral College and popular-vote winners to galvanize support for the next four years. But John Koza, the chairman of the advocacy group behind the popular-vote compact, told me that he thinks Biden’s thin margin in the tipping-point states will help sustain its momentum. “We've had two near misses and two wrong winners in six elections,” Koza said. In addition to the splits in 2000—when Al Gore won the popular vote over George W. Bush—and 2016, Koza noted that, in 2004, John Kerry came within 60,000 votes in Ohio of capturing the Electoral College from Bush despite losing the popular vote. “That’s plenty of a case against the current system. We don’t need any more examples.”

Still, the movement’s success is far from imminent. The popular-vote compact is close to maxing out the support it can get from Democrats alone. “It won’t get a lot further unless some red states join,” Keyssar said. The measure has advanced through one legislative chamber under Republican control in several states, including Arizona, Michigan, North Carolina, and deep-red Oklahoma. And it has secured support from prominent GOP eminences such as former House Speaker Newt Gingrich and other conservatives who have chafed at presidential elections that center on just a handful of swing states every four years to the exclusion of the rest of the country.

Ray Haynes, a former GOP state legislator in California, told me that the current system “hurts Republican turnout in the safe Republican states and muddles the message of the conservative movement.” He believes that if the GOP were forced to run a truly national campaign in 50 states, the popular vote would look very different. “I think [Trump] would have won a popular-vote election if there had been a popular-vote election,” Haynes said.

Yet that argument is a tough sell to many Republicans who have watched Democratic presidential candidates win the popular vote in all but one election for the past 30 years. Many simply do not want to give up what they see as a competitive advantage in the Electoral College. “You’ve got to convince them the popular vote’s not static,” Haynes said. “There are a lot of Republicans out there who just think we’re losing.”

One of the effort’s biggest GOP backers is Saul Anuzis, a former leader of the Michigan Republican Party who twice ran for the chairmanship of the Republican National Committee. He, too, was skeptical of the idea at first. His support dates to the aftermath of the 2008 election. The RNC abandoned Michigan in the final weeks of the race, taking money that the state party—which Anuzis led—had raised and sending it to Ohio and Florida instead. The result was a down-ballot disaster for Republicans in Michigan, and Anuzis, frustrated and preparing to mount a bid for RNC chair, took a meeting with leaders of the popular-vote compact. “It sounds like a communist plot to gut the Constitution and make Al Gore president,” Anuzis recalls telling a friend who set up the meeting. A spokesperson for the group flew out to Michigan to meet with him. “We met at this little diner, and I said, ‘You've got 30 minutes to make your case,’” Anuzis told me. “And four-and-a-half hours later I was just dumbfounded, and I said, ‘This is a brilliant idea.’”

The current election process “perverts public policy,” Anuzis said, because it forces candidates in both parties to cater to parochial interests in a narrow set of states, whether they be ethanol subsidies for Iowa or steel tariffs for Rust Belt states. “We, for all practical purposes, elect a president of the battleground states of America versus a president of the United States of America,” he told me. To Anuzis and other critics, the Electoral College distorts the putatively equal voting power of states around the country. New York and California combined contribute nearly one-quarter of the nation’s gross domestic product, yet a single vote in those states is only about one-quarter as powerful as one in Wyoming, and even less than a vote in one of the tipping-point states that decide the election.

Unlike many Democrats who back the popular-vote compact, however, Anuzis doesn’t want to get rid of the Electoral College, nor does he think Republicans would ever go for it. “I would absolutely oppose a constitutional amendment,” he said. “To me, that is an anti-federalist, anti-states-rights move.” The strength of the popular-vote compact, Anuzis said, is that it keeps authority over the presidential election in the hands of state legislatures, as envisioned by the Founders, even as it broadens the playing field nationwide.

Enacting the popular-vote compact might be easier than passing a constitutional amendment, but it’s not any simpler. Legal challenges would be inevitable. “It can get to 270 and then collapse,” Keyssar said.

For now, the advocates for scrapping the current system seem resigned to a long road ahead. Republicans have now lost the popular vote in four straight elections and seven of the past eight, while the Democrats clamoring for change have at least clawed back the White House for another four years. But the Electoral College might not be as secure as it appears.

Change can happen fast. As recently as 2004, same-sex marriage seemed more likely to be banned by constitutional amendment than to be deemed the law of the land by the Supreme Court, as it was just 11 years later. Keyssar recently wrote a book recounting in exhaustive detail the surprising durability of one of the country’s least popular institutions. “I’m not Pollyannaish about this,” he said with a laugh. But when I asked him about the outlook for America’s complicated way of electing its president, Keyssar told me that the path to change might end up resembling the success of the gay-rights movement. “I do see it as probably more glass half full right now,” he said.
bron
  donderdag 10 december 2020 @ 16:32:50 #54
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196657293
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:27 schreef 4moreyears het volgende:
Dat is dus de reden dat men (de Trump zijde) MSM niet vertrouwt.
Vervelend voor Trump.
pi_196657308
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:28 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Precies die haat die uit je stukje blijkt en al 4 jaar nonstop door gaat is hetgeen waardoor men "jullie" kant niet vertrouwd op hun blauwe ogen.
Ik vind dat niet gek

Laat gewoon een audit toe, houdt openheid en misschien komt er nog van die unity
Zolang Trump blijft roepen dat er sprake is van grootschalige verkiezingsfraude en dat hij de eigenlijke winnaar is, zonder daar bewijs voor aan te leveren, zal die eenheid er niet komen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196657356
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is wat Trump zaait he..verdeling en haat. Net als de pestkop die andere kinderen treitert en dan huilend naar zijn moeder rent als hij een tik terug krijgt.
"Hij begon, nee hij begon!"
Dit was een mooi punt geweest voor team Biden om echt unity te krijgen als ze dat echt wilden.
Zeg dat je hebt gewonnen als je dat denkt, ontkracht alle vermoedens door open en transparant te zijn
Bied een handreiking

Heel normaal zou je zeggen maar men liet de antipathie en haat weer gaan. Zoals 4 jaar lang gebeurd is. wat geeft het he, de helft van je land als deplorable behandelen.
pi_196657407
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:35 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Dit was een mooi punt geweest voor team Biden om echt unity te krijgen als ze dat echt wilden.
Zeg dat je hebt gewonnen als je dat denkt, ontkracht alle vermoedens door open en transparant te zijn
Bied een handreiking

Heel normaal zou je zeggen maar men liet de antipathie en haat weer gaan. Zoals 4 jaar lang gebeurd is. wat geeft het he, de helft van je land als deplorable behandelen.
Grappig hoe het bij de TrumpCultus altijd de andere partij is die zich aan moet passen.
  donderdag 10 december 2020 @ 16:38:37 #58
323876 michaelmoore
pi_196657409
quote:

[..]

Bied een handreiking

Het is jammer als een transitie zo moet gaan

Verlies toegeven is voor sommigen moeilijk , het is niet anders
Trump zal toch weg gaan ., maar niet fluitend, dat begrijpt iedereen nu

donderdag 10 december 2020 @ 16:39:44 #59
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196657423
quote:

[..]

Bied een handreiking
Dat sommige mensen de democratie niet vertrouwen omdat de onderbuik rommelt is vooral heel vervelend voor de complotwappies. Niet iets waar je aan moet willen beginnen door een hertelling of audits door het hele land te faciliteren. Dan is er vervolgens wel weer iets anders om over te zeiken.
pi_196657465
quote:

[..]

Bied een handreiking

Trumpianen die in een slachtofferrol kruipen, het moet niet gekker worden. Ach wat sneu voor die arme deplorabeles, wat behandelen Democraten hen toch naar 🤣
pi_196657471
quote:

[..]

Bied een handreiking

Weet je wat het trieste is. Biden heeft hier niks mee te maken, dit gaat tussen Trump en zijn trawanten tegenover (vaak republikeinse) gouverneurs en rechters. Dat mensen op Fok1 een mening hebben boeit hun geen ene zak. Biden houd het in ieder geval niet tegen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196657525
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:42 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Trumpianen die in een slachtofferrol kruipen, het moet niet gekker worden. Ach wat sneu voor die arme deplorabeles, wat behandelen Democraten hen toch naar 🤣
De slachtofferrol is dan ook één van de belangrijkste pijlers van het populisme hè.
pi_196657551
Trump heeft vier jaar lang alles en iedereen belachelijk gemaakt en afgezeken, het land was nog nooit zo verdeeld, maar het is Bidens fout dat hij niet gelijk zegt doe de verkiezingen maar opnieuw.
pi_196657588
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:47 schreef kalinhos het volgende:
Trump heeft vier jaar lang alles en iedereen belachelijk gemaakt en afgezeken, het land was nog nooit zo verdeeld, maar het is Bidens fout dat hij niet gelijk zegt doe de verkiezingen maar opnieuw.
Omgekeerde bewijslast is dan ook helemaal hip binnen de TrumpCultus.
pi_196657631
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:43 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Nee, het is niet onjuist. De video liet niets geks zien.

Overigens, als er nog een audit komt en ook daar weer uit blijkt dat Trump verloren heeft van een nog oudere kandidaat kan je je klok erop gelijkstellen dat je dan zegt:"Laat anders voor de zekerheid de mensen nogmaals stemmen. Immers, als ze op 3-11 voor Biden kozen doen ze dat toch weer. Wat hebben ze te verbergen door de complete verkiezingen niet opnieuw te doen?"
Er is wel zeker wat op te zien. Dat is dus weer die kloof.
Als het ware een video van een bankoverval en mensen spelen het klaar om te zeggen dat er niets aan de hand is.
Ja nee hoor men loopt gewoon naar de balie en krijgt geld, niets vreemds.
Een geweer in zijn hand? nee hoor je hoort geen gesprek waarbij hij geld eist dus dat wil niets zeggen.
pi_196657702
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:53 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Als het ware een video van een bankoverval en mensen spelen het klaar om te zeggen dat er niets aan de hand is.
Een geweer in zijn hand? nee hoor je hoort geen gesprek waarbij hij geld eist dus dat wil niets zeggen.
En probeer die vergelijking eens zonder "geweer in zijn hand". Iemand die naar de balie loopt en na een minuut geld mee krijgt.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 10 december 2020 @ 16:58:11 #67
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196657712
quote:

[..]

Suggestieve filmpjes staat youtube vol mee. Als je die allemaal gelooft, ben je niet heel slim.

Waarom denk je dat niks stand houdt in de rechtbank? Omdat het allemaal onzin is, al die 'overtuigende' voorbeelden zijn stuk voor stuk ontkracht.

Die filmpjes worden de wereld ingebracht door team Trump die bakken geld verdient aan al zijn kwijlende volgers.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_196657741
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Suggestieve filmpjes staat youtube vol mee. Als je die allemaal gelooft, ben je niet heel slim.
Dat mag je niet zeggen hier.
pi_196657752
quote:
10s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Grappig hoe het bij de TrumpCultus altijd de andere partij is die zich aan moet passen.
Ja, het is een beetje het equivalent van wat Tom-Jan Meeus hier beschrijft.
  donderdag 10 december 2020 @ 17:04:42 #70
8369 speknek
Another day another slay
pi_196657823
quote:

[..]

Bied een handreiking

Je probeert geen unity te krijgen met coupplegers, want dat is gewoon wat dit is. Met de gewone man misschien, alhoewel degene die openlijk fascistisch zijn moet je ook niet mee willen praten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 10 december 2020 @ 17:05:50 #71
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196657846
Wanneer in jouw wereld zo ongeveer alle rechters corrupt “biased” zijn, inclusief degenen die door jouw eigen godheid zijn aangesteld dan ben je gewoon helemaal van het padje,

Bewijzen, aanwijzingen, feiten, dat doet er allemaal niet toe in de wereld van de trumpanzees. Alles wordt verdraaid zodat vanuit de uitkomst kan worden terug geredeneerd. Moeilijker is het niet. Ontkracht je 1 bewering, kom je gewoon met de volgende. Is die ontkracht, op naar de volgende. Net zolang tot er iets blijft kleven. Hoe miniem ook. Zo kom je aan meer dan vijftig verloren rechtszaken. Stront smijten tot er iets blijft kleven.

En maar blijven hameren op “transparantie” “er is toch niets te verbergen” en andere bullshit. Simpelweg de kinderporno en terrorisme strategie. “Niemand kan toch tegen bestrijding van.....” gelul.

Trump heeft verloren volgens dezelfde mechanismes waarmee hij in 2016 gewonnen heeft. Alles wat nu plaatsvindt is niets anders dan een poging tot een rechts-extremistische staatsgreep door tea-party figuren. Niet meer, niet minder.
  donderdag 10 december 2020 @ 17:07:54 #72
38496 Perrin
pi_196657885
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Je probeert geen unity te krijgen met coupplegers, want dat is gewoon wat dit is. Met de gewone man misschien, alhoewel degene die openlijk fascistisch zijn moet je ook niet mee willen praten.
Ja die laatste zijn al zo ver richting 'the dark side', dat is totaal verspilde moeite.
pi_196657935
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:05 schreef mcmlxiv het volgende:
Wanneer in jouw wereld zo ongeveer alle rechters corrupt “biased” zijn, inclusief degenen die door jouw eigen godheid zijn aangesteld dan ben je gewoon helemaal van het padje,
Als je geloofd in een samenzwering en bepaalde nieuwe informatie over die samenzwering past niet bij het gewenste wereldbeeld dan maak je de samenzwering groter. Oftewel: jawel, die rechters zijn wel degelijk corrupt (of bevooroordeeld) want ze zitten in hetzelfde wereldje als diegenen die de verkiezingsuitslag goedgekeurd hebben.

Er zijn mensen die dit werkelijk geloven (of i.i.g. durven te zeggen). Kijk maar op de Frontpage, daar staan meerdere* commentaren die dat beweren van users die het kunnen weten.

We vergeten het soms: rationeel en logisch denken is iets dat je moet leren en het komt niet iedereen aanwaaien.

*
Trump raaskalt zich drie kwartier lang van het padje af
Gaat Trump alsnog winnen? Komende week rechtzaak van 'Bijbelse proporties'
Trump ontslaat topfunctionaris Krebs nadat deze verkiezingsfraude ontkent

[ Bericht 5% gewijzigd door cynicus op 10-12-2020 17:28:17 ]
  donderdag 10 december 2020 @ 17:12:23 #74
38496 Perrin
pi_196657967
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:10 schreef cynicus het volgende:

[..]

Als je geloofd in een samenzwering en bepaalde nieuwe informatie over die samenzwering past niet bij het gewenste wereldbeeld dan maak je de samenzwering groter. Oftewel: jawel, die rechters zijn wel degelijk corrupt (of bevooroordeeld) want ze zitten in hetzelfde wereldje als diegenen die de verkiezingsuitslag goedgekeurd hebben. Kijk maar op de Frontpage, daar staan meerdere commentaren die dat beweren van users die het kunnen weten.

We vergeten het soms: rationeel en logisch denken is iets dat je moet leren en het komt niet iedereen aanwaaien.
Prima vuistregel: Hoe groter je voorgestelde samenzwering, hoe groter de kans dat ie alleen in je hoofd bestaat.
pi_196658016
quote:

[..]

De enige kloof is dat jij de verklaringen niet gelooft en het heel gek vindt dat mensen dozen met stemmen onder een bureau stoppen. Tsja.

Dan houdt​ het wel een beetje op.
  donderdag 10 december 2020 @ 17:30:58 #76
38496 Perrin
pi_196658271
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:25 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Maargoed, het spel is bijna uit, SCOTUS maakt een eind aan het valse spel, Texas wint de zaak, Trump zijn overwinning wordt erkend en we gaan vrolijk nog 4 jaar door met zijn goede beleid.
:') Jij gaat zo teleurgesteld zijn.
pi_196658292
Eigen mening mag, eigen feiten mag niet. Voor degenen voor wie dat te moeilijk is qua concept is er BNW, ook daar is een AMV verkiezingstopic waar je wel alles mag roepen wat je wilt zonder enig bewijs

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2020 17:33:08 ]
pi_196658343
Jammer dat AVK dicht is. Krijgen we het verongelijkte gedrein hier weer. Voor de zoveelste keer het gezeur over die tassen...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_196658361
Zou het niet gewoon een act zijn van 4moreyears? Niemand kan toch oprecht denken dat Trump alsnog een tweede termijn binnensleept?
  donderdag 10 december 2020 @ 17:39:05 #80
38496 Perrin
pi_196658408
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
Zou het niet gewoon een act zijn van 4moreyears? Niemand kan toch oprecht denken dat Trump alsnog een tweede termijn binnensleept?
Ik vrees iemand die echt de hele dag op zijn zolderkamer balls deep in de Trump-propaganda zit.

Hij kijkt ook die hearings enzo. Via internet werkt die propaganda wereldwijd als je een gewillig slachtoffer bent.
pi_196658422
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:39 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik vrees iemand die echt de hele dag op zijn zolderkamer balls deep in de Trump-propaganda zit.
Lekker de hele dag OAN en Infowars volgen, afgewisseld met een aflevering Jensen.
pi_196658436
quote:

[..]

[..]

quote:

[..]

ik heb ook al gezegd dat er met de enveloppen helemaal niets gedaan is, de stemmen zijn opnieuw geteld.
En al helemaal geen match gedaan met de handtekeningen die bekend zijn van de mensen
Nogmaals een audit van handtekeningen doen heeft ook helemaal geen zin. Stel je vindt alsnog een 'mismatch' in een handtekening hoe weet je dan of diegene voor Trump of voor Biden heeft gestemd? De stembiljetten zelf zijn anoniem en nooit meer te traceren omdat ze van de enveloppen gescheiden zijn.

Kijk het is een procedure die van Republikeinen zelf afkomstig is en waar voor de verkiezingen een overeenstemming over was in het (Staats-)Congres. Je kan niet ineens na de verkiezingen bezwaar gaan maken tegen diezelfde procedure omdat de uitslag je niet bevalt en dat is precies het punt waarom deze verzoeken door alle rechtbanken wordt afgewezen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 10 december 2020 @ 17:53:30 #83
323876 michaelmoore
pi_196658592
quote:

[..]

Bied een handreiking

Punt is dat Biden helemaal de tegenpartij niet is
ik zie Biden team ook niet deelnemen aan de discussie

Trump wil Twitter en Youtube verbieden ofwel dat hij zijn aantijgingen van fraude kan blijven verkondigen
ook de nieuwskanalen CCN en NBC en nu ook Fox nieuws

[ Bericht 8% gewijzigd door michaelmoore op 10-12-2020 18:47:18 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 10 december 2020 @ 17:57:11 #84
3928 Ulx
pi_196658655
quote:

[..]

[..]

Een audit van handtekeningen is een vrij normale procedure om te zorgen dat alles en iedereen in overeenstemming verder kan met een uitslag,
Niet alleen dat. Ik denk dat ook de in-person uitgebrachte stemmen geaudit moeten worden. Dat kan heel simpel door ergens een kantoor te openen en iedere stemmer te vragen opnieuw langs te komen. Doe je dat niet, dan kan je gefraudeerd hebben en dus moet je stem dan ongeldig worden verklaard.
Ik begrijp dat Trumpisten graag een dag buiten in de rij willen wachten als ze daarmee openheid en transparantie kunnen geven.
En het moet op één locatie ter voorkoming van nieuwe fraude. Daar reizen ze graag een dag voor naar downtown Atlanta of zo.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_196658656
quote:
18s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:34 schreef OllieA het volgende:
Jammer dat AVK dicht is. Krijgen we het verongelijkte gedrein hier weer. Voor de zoveelste keer het gezeur over die tassen...
Tja, AVK stond redelijk stil en had vrijwel geen actieve topics meer dus was het tijd om de deuren te sluiten. Ook daar mochten bepaalde zaken niet, overigens.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 december 2020 @ 17:58:37 #86
862 Arcee
Look closer
pi_196658671
quote:
terwijl een meerderheid van de Amerikanen inmiddels gelooft dat er significante fraude heeft plaatsgevonden
Bron?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_196658922
quote:
5s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:58 schreef Arcee het volgende:

[..]

Bron?
Hooguit de meerderheid van de Republikeinen. Maar die zijn toch het spoor al volledig bijster.
pi_196659033
quote:
terwijl een meerderheid van de Amerikanen inmiddels gelooft dat er significante fraude heeft plaatsgevonden,
dat wil je graag denken he ?
quote:
A new NPR/PBS NewsHour/Marist survey finds that more than sixty percent of Americans — but just one quarter of Republicans — say they trust the results of the 2020 presidential election.
https://www.npr.org/2020/(...)on-results-some-dont

quote:
lijken de Democraten bijna wel een burgeroorlog te willen i
dat wil je graag denken he ?
  donderdag 10 december 2020 @ 18:27:32 #89
323876 michaelmoore
pi_196659096
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Niet alleen dat. Ik denk dat ook de in-person uitgebrachte stemmen geaudit moeten worden. Dat kan heel simpel door ergens een kantoor te openen en iedere stemmer te vragen opnieuw langs te komen. Doe je dat niet, dan kan je gefraudeerd hebben en dus moet je stem dan ongeldig worden verklaard.
Ik begrijp dat Trumpisten graag een dag buiten in de rij willen wachten als ze daarmee openheid en transparantie kunnen geven.
En het moet op één locatie ter voorkoming van nieuwe fraude. Daar reizen ze graag een dag voor naar downtown Atlanta of zo.
Dan kan je beter in een Staat iedereen opnieuw laten stemmen , met het risico dat de gematigde Rep stemmers het nu ook helemaal gehad hebben met Dictator Trump en het verlies nog groter zal worden
  Overall beste user 2022 donderdag 10 december 2020 @ 18:38:35 #90
3928 Ulx
pi_196659251
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dan kan je beter in een Staat iedereen opnieuw laten stemmen , met het risico dat de gematigde Rep stemmers het nu ook helemaal gehad hebben met Dictator Trump en het verlies nog groter zal worden
Dat zou oneerlijk zijn.
  donderdag 10 december 2020 @ 18:40:46 #91
323876 michaelmoore
pi_196659278
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat zou oneerlijk zijn.
Ja dat risico wil Trump zeker niet lopen , dan is het echt over
De meeste keizers hebben het nu wel gehad met Dictator Trump , ook mielania
pi_196659372
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja dat risico wil Trump zeker niet lopen , dan is het echt over
De meeste keizers hebben het nu wel gehad met Dictator Trump , ook mielania
Het is allemaal wat hè?
Vakman pur sang
  donderdag 10 december 2020 @ 18:49:12 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_196659394
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:05 schreef mcmlxiv het volgende:

En maar blijven hameren op “transparantie” “er is toch niets te verbergen” en andere bullshit. Simpelweg de kinderporno en terrorisme strategie. “Niemand kan toch tegen bestrijding van.....” gelul.
JAQing off noemen ze dat in de volksmond. Just Asking Questions ing.
pi_196659835
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:49 schreef speknek het volgende:

[..]

JAQing off noemen ze dat in de volksmond. Just Asking Questions ing.
Sealioning lijkt er ook erg op. Hele nare trolltaktiek
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 10 december 2020 @ 19:28:40 #95
38496 Perrin
pi_196660016
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 19:18 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Sealioning lijkt er ook erg op. Hele nare trolltaktiek
Heb je daar bewijs voor? ;(
  donderdag 10 december 2020 @ 19:30:07 #96
323876 michaelmoore
pi_196660051
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het is allemaal wat hè?
dat is nog maar het begin.

Tot ieder land ter wereld de eigen dictator heeft als Poetin, Erdogan , Bolsonaro, Maduro, Loekasjjenko, Orban en Xui Ping

En nu dan de Familie Trump, die onmiddellijk de fake nieuws als CNN , NBC , Twitter en Youtube en Facebook gaat reguleren en de Trump TV gaat oprichten

voordeel is wel dat we niet meer iedere 4 jaar hoeven te stemmen

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 10-12-2020 20:11:18 ]
  donderdag 10 december 2020 @ 20:19:55 #97
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_196661180
Wanneer kunnen we eigenlijk een beslissing van de Scotus in die Texas-farce verwachten?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_196661306
Ben Ginsberg verwacht dat morgen bekend wordt of SCOTUS de zaak wil aannemen.
Hij verwacht ook voor maandag uitspraak.
  donderdag 10 december 2020 @ 20:29:54 #99
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_196661397
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 20:25 schreef Dutch_view het volgende:
Ben Ginsberg verwacht dat morgen bekend wordt of SCOTUS de zaak wil aannemen.
Hij verwacht ook voor maandag uitspraak.
^O^
Thnx.
Hele dag gewerkt. Ben/was de tel een beetje kwijt van al die rechtszaken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 10-12-2020 20:35:09 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_196661739
twitter

Het fake koninklijk paar pompeo ligt ook onder een vergrootglas. B-)

https://www.politico.com/(...)tter_impression=true
Quote:” Investigators found that on at least eight occasions between April 2018 and April 2020, Susan Pompeo traveled with Mike Pompeo in a “representational,” or official, capacity. That meant she was not required to reimburse costs of the trip and was eligible to receive staff support during the journey.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')