abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 december 2020 @ 15:44:36 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_196656366
President Elect:
Joe Biden

Vice President Elect:
Kamala Harris

Political groups House:
Democratic (232)
Republican (197)
Libertarian (1)
Vacant (5)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:

Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken:

ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS

Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.

Live data voor uitslagen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 10 december 2020 @ 15:47:59 #2
323876 michaelmoore
pi_196656445
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:36 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Corrupt zal ik niet meteen zeggen
Er is wel een flinke bias.

Dat zal wel ontkend worden
Het grappige is dat dat straks als SCOTUS in favor van Trump zou kiezen er door "jullie" hetzelfde geroepen zal worden. maar dan dat de bias richting ons zal zijn.
Trump heeft nu ruzie met iedereen in de USA behalve ijn vriend Rudy
zelfs de GOP gouverneur van Georgia Kemp heeft ie nu oorlog mee

https://www.bbc.com/news/av/world-us-canada-52407226

https://edition.cnn.com/2(...)p-georgia/index.html
quote:
What has Kemp done to so anger Trump?
He's refused to conduct an illegal overthrow of the narrow victory in his state for President-elect Joe Biden on November 3, a victory, it's worth noting, that has now been affirmed on no less than three occasions.
In other words: Kemp did his job. And refused to break the law.
For that, he has become target No. 1 for Trump -- as the President continues to lash out in anger and frustration about losing the 2020 election to Biden.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_196656499
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Trump heeft nu ruzie met iedereen in de USA behalve ijn vriend Rudy
zelfs de GOP gouverneur van Georgia heeft ie nu oorlog mee

https://www.bbc.com/news/av/world-us-canada-52407226

https://edition.cnn.com/2(...)p-georgia/index.html
[..]

Ik denk vooral de tegenwerking dat er geen audit mocht komen. Dat heeft bij een hoop mensen voor kwaad bloed gezorgd.
Als er niets aan de hand is dan moet dat toch geen probleem zijn zou je zeggen.

Sterker nog dan zou ik als ik Democraat was het juist aanmoedingen. en Kemp vragen dat te doen
"Onderzoek maar, dan zul je zien dat we legitiem gewonnen hebben"

Daarbij "ruzie met iedereen" vind ik erg simplistisch gesteld. Zeker als er nu vanuit 17 staten een "vriendelijke" zaak voor Trump bij SCOTUS ligt
  donderdag 10 december 2020 @ 15:53:57 #4
323876 michaelmoore
pi_196656551
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:51 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ik denk vooral de tegenwerking dat er geen audit mocht komen. Dat heeft bij een hoop mensen voor kwaad bloed gezorgd.

Sterker nog dan zou ik als ik Democraat was het juist aanmoedingen. en Kemp vragen dat te doen
Hier was Rudy Kemp nog zijn vriend, nadat kemp weigerde om de verkeiznigen ingeldig te verklaren was het een vijand van Trump
quote:
"Brian Kemp is running for Governor of the great state of Georgia," Trump tweeted days before the late July runoff. "The Primary is on Tuesday. Brian is tough on crime, strong on the border and illegal immigration. He loves our Military and our Vets and protects our Second Amendment. I give him my full and total endorsement."
quote:
Daarbij "ruzie met iedereen" vind ik erg simplistisch gesteld. Zeker als er nu vanuit 17 staten een "vriendelijke" zaak voor Trump bij SCOTUS ligt
Die zaak is niet in behandeling genomen door supreme court
  donderdag 10 december 2020 @ 15:54:00 #5
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196656554
quote:
Dat heeft bij een hoop mensen voor kwaad bloed gezorgd.
Dat Trump kansloos verloor heeft ook voor veel frustratie gezorgd bij een hoop mensen. Misschien nog wel meer dan die audit.
  Overall beste user 2022 donderdag 10 december 2020 @ 15:54:41 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_196656568
Wat voor audit?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_196656599
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:53 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Hier was Rudy Kemp nog zijn vriend, nadat kemp weigerde om de verkeiznigen ingeldig te verklaren was het een vijand van Trump
[..]

Natuurlijk, hij was/is een GOP lid en dan vraag je je kiezers je partijgenoot te steunen. Als dan na de verkiezingen gevraagd wordt om een audit en er alleen een hertelling wordt toegestaan snap ik dat het geen "vriend" meer is.
Sterker nog dan vraag ik me af wat Kemp te verbergen heeft
pi_196656627
quote:

[..]

Nee, zo werkt het niet. De TrumpCultus komt met beschuldigingen van fraude, dus zij zullen dat ook aan moeten tonen. En niet andersom, waarbij de Democratische partij haar onschuld zou moeten bewijzen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196656633
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:31 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

en daar zit je fout.
De Trump kant is ook erg divers namelijk. Ook de MSM zijn propaganda kanalen tegenwoordig
Er is van alle zijdes veel misinformatie en dat is een probleem
[..]

Dat beweer je erg stellig, ik ga die discussie niet meer aan hier.
Ik vind het ongeloofelijk dat er mensen zijn die zelfs een heterdaad film niet als bewijs willen zien.
Maargoed, zo is het blijkbaar en zullenw e het mee moeten doen.
Daar heb je in elk geval een randje van de diepe kloof die er ontstaan is
Er is geen heterdaad film.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196656642
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:55 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Natuurlijk, hij was/is een GOP lid en dan vraag je je kiezers je partijgenoot te steunen. Als dan na de verkiezingen gevraagd wordt om een audit en er alleen een hertelling wordt toegestaan snap ik dat het geen "vriend" meer is.
Als dit soort hersendood tribalisme je begrip is van politiek dan is er ook wel wat mis met je morele kompas.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196656651
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nee, zo werkt het niet. De TrumpCultus komt met beschuldigingen van fraude, dus zij zullen dat ook aan moeten tonen. En niet andersom, waarbij de Democratische partij haar onschuld zou moeten bewijzen.
Ok, je wilt dat ze het aantonen
En juist de mogelijkheid om dat aan te kunnen tonen wordt geblokkeerd?
pi_196656665
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:55 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Zijn integriteit. Ik weet het, dat is een vies woord in de Trumpcircel.

Edit: ik las beschermen in plats van verbergen.
pi_196656683
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:58 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Als je gegronde argumenten hebt kun je dan naar de rechter stappen. Ow, wacht... _O-
pi_196656686
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:58 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ook onjuist.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196656736
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als dit soort hersendood tribalisme je begrip is van politiek dan is er ook wel wat mis met je morele kompas.
Wat bedoel je precies? Dat een president vraagt om zijn partijgenoot te steunen is volgens mij niet zo gek?
pi_196656774
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:02 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Dat een president vraagt om zijn partijgenoot te steunen is volgens mij niet zo gek?
Welke heterdaad film bedoelde je?
  donderdag 10 december 2020 @ 16:04:34 #17
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196656783
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:02 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Dat is wel vrij gek, want dan beoordeel je zaken niet meer op z'n merites en verlies je je integriteit.
pi_196656786
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Als je gegronde argumenten hebt kun je dan naar de rechter stappen. Ow, wacht... _O-
Dat vind ik vreemd, iedereen heeft toch altijd zijn mond vol over transparantie en openheid?
Dit was een prachtige mogelijkheid geweest om dat te laten zien
  donderdag 10 december 2020 @ 16:06:10 #19
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196656821
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:04 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Dat vind ik vreemd, iedereen heeft toch altijd zijn mond vol over transparantie en openheid?
Door een hertelling te laten plaatsvinden terwijl er geen bewijzen zijn van fraude op grote schaal? Eh, wat?
pi_196656853
quote:

[..]

Tja, ik kan er ook niks aan doen dat team Trump al tientallen keren zwaar voor lul heeft gestaan in de rechtzalen de afgelopen weken.
pi_196656870
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:29 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Het probleem is dat als er extra balots zijn toegevoegd [dan] je kunt hertellen tot je een ons weegt maar er natuurlijk steeds datzelfde aantal uit komt omdat je ze mee telt
Als -> dan. Ja, mits 'als'.

Ik raad je aan eens een boek van Erich von Däniken te lezen. Dat is prima materiaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 10-12-2020 16:17:50 ]
pi_196656881
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:06 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Door een hertelling te laten plaatsvinden terwijl er geen bewijzen zijn van fraude op grote schaal? Eh, wat?
een audit. onderzoeken van handtekeningen etc.
Laat men de stemmachines maar onderzoeken. check de voterrolls maar
Check de procedures. Hier, publiek gebouw, zo hebben we het gedaan, dit waren de resultaten, succes.

Maar nee het moet via de rechtbank, we certificeren gewoon door en hoe durf je te vragen om te kunnen kijken.

En het dan gek vinden als mensen het niet vertrouwen
pi_196656925
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Moest lachen.
Dank :)

Ik vond dat wel een treffend voorbeeld nu net bekend is geworden dat Trump op de hoogte is van een overeenkomst tussen de Amerikaanse regering en Aliens.
pi_196656927
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:06 schreef Poem_ het volgende:

[..]

18 of 19 staten vinden inmiddels van wel? Als de Democraten werkelijk geloven dat ze hebben gewonnen, is een audit van de handtekeningen ook in hun eigen voordeel, maar alles lijkt er op te duiden dat ze zelf ook niet echt in een eerlijke overwinning van Biden geloven? Want waarom ga je vrijwillig zoveel ellende aan als je dat kan vermijden met een simpele audit?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 10 december 2020 @ 16:11:48 #25
323876 michaelmoore
pi_196656930
quote:

[..]

Trump is niet de eerste US president die weigert het verlies toe te geven

JE Hoover heeft hetzelfde gedaan , met FD Roosevelt dat duurde zelfs 3 maanden
pi_196656955
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:09 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Check de procedures. Hier, publiek gebouw, zo hebben we het gedaan, dit waren de resultaten, succes.

Maar nee het moet via de rechtbank, we certificeren gewoon door en hoe durf je te vragen om te kunnen kijken.
Er zijn tientallen controleurs aanwezig tijdens het tellen.

Stemmen zijn handmatig daarna nog eens overgeteld. Want dit bijvoorbeeld:

quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:29 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Het probleem is dat als er extra balots zijn toegevoegd je kunt hertellen tot je een ons weegt maar er natuurlijk steeds datzelfde aantal uit komt omdat je ze mee telt
Is onzin. Als er stemmen zijn toegevoegd zou je een mismatch hebben tussen ontvangen enveloppen en ballots. Maar die was er niet.

Het is over. Wel zonde van je account, je bent morgen precies een maand lid van Fok! en je hebt 30 van de 30 dagen ongelijk gehad.
  donderdag 10 december 2020 @ 16:12:56 #27
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196656959
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:09 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

En het dan gek vinden als mensen het niet vertrouwen
Dus al die jaren was er geen reden om te twijfelen aan die legitimiteit maar nu wel want onderbuikgevoel?

Zo werkt het niet in een rechtstaat.
pi_196656961
quote:
5s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:11 schreef chroestjov het volgende:

[..]

18 of 19 staten vinden inmiddels van wel? Als de Democraten werkelijk geloven dat ze hebben gewonnen, is een audit van de handtekeningen ook in hun eigen voordeel, maar alles lijkt er op te duiden dat ze zelf ook niet echt in een eerlijke overwinning van Biden geloven? Want waarom ga je vrijwillig zoveel ellende aan als je dat kan vermijden met een simpele audit?
Eens,
Als men Unity wil, en dan echt dan is dat niet te rijmen met de acties.
Misschien ligt het aan mijn bubble maar wat vind de Biden kant van de nieuwe youtube richtlijnen? Ik heb er niets over gehoord (serieuze vraag)
pi_196656973
quote:

[..]

Waarom zouden de Democraten aan moeten tonen dat er niks aan de hand is? Het is toch geen stalinistisch showproces waar je je onschuld moet bewijzen of wel? Als de TrumpCultus vindt dat er fraude is gepleegd zullen ze dat aan moeten tonen.
pi_196656977
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:12 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Er zijn tientallen controleurs aanwezig tijdens het tellen.

Stemmen zijn handmatig daarna nog eens overgeteld. Want dit bijvoorbeeld:
[..]

Is onzin. Als er stemmen zijn toegevoegd zou je een mismatch hebben tussen ontvangen enveloppen en ballots. Maar die was er niet.

Het is over. Wel zonde van je account, je bent morgen precies een maand lid van Fok! en je hebt 30 van de 30 dagen ongelijk gehad.
Er zijn geen enveloppen geteld.
Er zijn geen handtekeningen vergeleken
  donderdag 10 december 2020 @ 16:15:01 #31
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196656991
quote:

[..]

Neuh, dat de verkiezingen niet eerlijk zijn verlopen is slechts een complottheorie. Daar moet je niet aan willen toegeven door een hele poppenkast op te tuigen om niets.
pi_196656994
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:12 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dus al die jaren was er geen reden om te twijfelen aan die legitimiteit maar nu wel want onderbuikgevoel?

Zo werkt het niet in een rechtstaat.
Waarom niet? Al zou men willen kijken uit nieuwsgierigheid, of omdat het heeft geregend. Openheid en transparantie
pi_196656999
quote:

[..]

Er is in bijvoorbeeld Georgia een audit geweest. Kwam niks uit.

(Er was een paar topics terug iemand die op bovenstaande reageerde met een tweet van de officiële donald-fanclub die de audit maar niks vond. Die vroeg om iets wat helemaal niet kan [handtekeningen vergelijken]. Was een enorm leuke tweet. Weet niet of jij m postte, in dat geval please plaats 'm alsjeblieft opnieuw)
pi_196657017
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:14 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Er zijn geen enveloppen geteld.
Er zijn geen handtekeningen vergeleken
Ja
Dat kan niet.

Nu je toch reageert, welke heterdaad film bedoel je nou toch?
pi_196657021
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:15 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Er is in bijvoorbeeld Georgia een audit geweest. Kwam niks uit.

(Er was een paar topics terug iemand die op bovenstaande reageerde met een tweet van de officiële donald-fanclub die de audit maar niks vond. Die vroeg om iets wat helemaal niet kan [handtekeningen vergelijken]. Was een enorm leuke tweet. Weet niet of jij m postte, in dat geval please plaats 'm alsjeblieft opnieuw)
Er is een recount geweest, geen audit, dat werd geblokkeerd door kemp
Dat is het hele punt wat we maken waarom Trump die man niet lief vind
pi_196657035
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:16 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja
Dat kan niet.

Nu je toch reageert, welke heterdaad film bedoel je nou toch?
Georgia, de kratten onder het bureau na het wegsturen van de pers en pollwatchers
  donderdag 10 december 2020 @ 16:17:24 #37
323876 michaelmoore
pi_196657041
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:15 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Waarom niet? Al zou men willen kijken uit nieuwsgierigheid, of omdat het heeft geregend. Openheid en transparantie

3 keer een recount gedaan in georgie en Gr Kemp heeft de verkiengen geformaliseerd
pi_196657068
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

3 keer een recount gedaan in georgie en Gr Kemp heeft de verkiengen geformaliseerd
Ik kan mezelf blijven herhalen maar als je boxen met ballots toevoegd dan kun je 10x hertellen maar dan tel je ze gewoon steeds mee. Dat bewijst dus niets. Vandaar een audit

Omdat er live video van was + verklaringen had dat gewoon moeten kunnen gebeuren die audit
pi_196657075
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waarom zouden de Democraten aan moeten tonen dat er niks aan de hand is? Het is toch geen stalinistisch showproces waar je je onschuld moet bewijzen of wel? Als de TrumpCultus vindt dat er fraude is gepleegd zullen ze dat aan moeten tonen.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:15 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Neuh, dat de verkiezingen niet eerlijk zijn verlopen is slechts een complottheorie. Daar moet je niet aan willen toegeven door een hele poppenkast op te tuigen om niets.
Een audit van handtekeningen is een vrij normale procedure om te zorgen dat alles en iedereen in overeenstemming verder kan met een uitslag, als dat wordt afgedaan als conspiracy theory terwijl een meerderheid van de Amerikanen inmiddels gelooft dat er significante fraude heeft plaatsgevonden, lijken de Democraten bijna wel een burgeroorlog te willen i.p.v. te verifiëren d.m.v. een normale procedure om een mogelijke overwinning van hun kandidaat te consolideren, beetje raar niet?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196657076
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:17 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Georgia, de kratten onder het bureau na het wegsturen van de pers en pollwatchers
Maar er is je al een aantal maal duidelijk gemaakt dat die video onzin was. Vreemd dat je daar overheen hebt gelezen.

Bij deze nogmaals:
https://www.google.com/amp/s/amp.onlineathens.com/amp/3838383001

Het zou wel heel gek zijn als je hier over 2 pagina's weer over begint.
pi_196657090
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:19 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ik kan mezelf blijven herhalen maar als je boxen met ballots toevoegd dan kun je 10x hertellen maar dan tel je ze gewoon steeds mee. Dat bewijst dus niets. Vandaar een audit

Omdat er live video van was + verklaringen had dat gewoon moeten kunnen gebeuren die audit
Enveloppen zijn niet opeens toegevoegd. Die zijn gewoon meegeteld in de hertelling.

Ook dit is je al 19x uitgelegd overigens. Als er ballots zouden zijn toegevoegd zou je een tekort aan enveloppen hebben.
pi_196657093
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:20 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Maar er is je al een aantal maal duidelijk gemaakt dat die video onzin was. Vreemd dat je daar overheen hebt gelezen.

Bij deze nogmaals:
https://www.google.com/amp/s/amp.onlineathens.com/amp/3838383001

Het zou wel heel gek zijn als je hier over 2 pagina's weer over begint.
This site can’t be reachedeu.onlineathens.com’s server IP address could not be found.
Wat is dat voor vage bron trouwens, onlineathens?
pi_196657105
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:21 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Enveloppen zijn niet opeens toegevoegd. Die zijn gewoon meegeteld in de hertelling.

Ook dit is je al 19x uitgelegd overigens. Als er ballots zouden zijn toegevoegd zou je een tekort aan enveloppen hebben.
ik heb ook al gezegd dat er met de enveloppen helemaal niets gedaan is, de stemmen zijn opnieuw geteld.
En al helemaal geen match gedaan met de handtekeningen die bekend zijn van de mensen
pi_196657113
quote:
5s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:20 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[..]

Een audit van handtekeningen is een vrij normale procedure om te zorgen dat alles en iedereen in overeenstemming verder kan met een uitslag, als dat wordt afgedaan als conspiracy theory terwijl een meerderheid van de Amerikanen inmiddels gelooft dat er significante fraude heeft plaatsgevonden, lijken de Democraten bijna wel een burgeroorlog te willen i.p.v. te verifiëren d.m.v. een normale procedure om een mogelijke overwinning van hun kandidaat te consolideren, beetje raar niet?
Waarom ga jij eigenlijk niet elke dag naar het gemeentehuis om aan te tonen dat je burger bent van je stad?

Al die checks zijn al meerdere malen door verschillende mensen gedaan. Het houdt een keer op.
pi_196657135
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:23 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Waarom ga jij eigenlijk niet elke dag naar het gemeentehuis om aan te tonen dat je burger bent van je stad?

Al die checks zijn al meerdere malen door verschillende mensen gedaan. Het houdt een keer op.
Waarom maak je zo'n rare vergelijking.
Hij stelt een hele gewone vraag, die enveloppen staat als het goed is een handtekening op, en die kun je vergeljken. zoals hij zegt: niets vreemds aan. In het verleden vaak gedaan maar nu is het een conspiracytheorie
pi_196657144
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:22 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

This site can’t be reachedeu.onlineathens.com’s server IP address could not be found.
De eerste de beste google bron. Heb er nog wel wat voor je als je wenst.

https://apnews.com/articl(...)7aa39683f0f582a6659e

Vind je het trouwens ook niet gek dat je niks meer van die video hoorde sinds alle ontkrachtingen?
  donderdag 10 december 2020 @ 16:25:11 #47
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196657145
quote:

[..]

[..]

Als er sterke aanwijzingen zijn van fraude dan kan dat. Vooralsnog berusten al die aantijgingen op gebakken lucht. Verder is het systeem natuurlijk zelf al op een dusdanige wijze opgezet dat fraude lastig is.
pi_196657149
quote:

[..]

[..]

Een audit van handtekeningen is een vrij normale procedure om te zorgen dat alles en iedereen in overeenstemming verder kan met een uitslag, als dat wordt afgedaan als conspiracy theory terwijl een meerderheid van de Amerikanen inmiddels gelooft dat er significante fraude heeft plaatsgevonden,
Een meerderheid van de GOP bedoel je.

quote:
lijken de Democraten bijna wel een burgeroorlog te willen i.p.v. te verifiëren d.m.v. een normale procedure om een mogelijke overwinning van hun kandidaat te consolideren, beetje raar niet?
Nouuuuuuuuuuu, de mensen die ik op MeinSpaceParler, Twitter of Youtube tekeer zie gaan zijn toch echt niet de mensen die op Trump hebben gestemd. :D
  donderdag 10 december 2020 @ 16:25:33 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_196657151
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:22 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

quote:
Late on Nov. 3, election workers in Fulton County, Georgia, heard that they would be allowed to go home for the night. So they packed uncounted ballots into suitcases and prepared to lock up for the evening.

When word came that they couldn't leave yet, they dragged the suitcases back out and began counting the ballots again.

That singular scene -- of workers taking out suitcases of votes -- was then selectively edited and shared by allies of President Trump as a conspiracy theory that election workers had dragged out fraudulent ballots under the cover of night. According to the theory, those suitcases helped swing Georgia's Electoral College votes to President-elect Joseph R. Biden Jr.

But on Monday, Georgia's secretary of state office dedicated part of a morning news conference to debunking that falsehood and many others, in what was called "Disinformation Monday." Gabriel Sterling, the voting implementation manager in Georgia and a Republican, said in the news conference that watching the entire surveillance footage of Election Day showed that workers had first packed the suitcases with valid, uncounted ballots and then later unpacked those same ballots. They had not taken out suitcases full of fake ballots, he said.

"The reason they were packed away is because they were under the misbegotten impression that they were getting to go home, which, if you notice when you go back to see the videos on this, they were packing these things up 10, 10:30 at night," Mr. Sterling said.
https://www.nytimes.com/2(...)eorgia-election.html
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196657156
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:24 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Waarom maak je zo'n rare vergelijking.
Hij stelt een hele gewone vraag, die enveloppen staat als het goed is een handtekening op, en die kun je vergeljken. zoals hij zegt: niets vreemds aan. In het verleden vaak gedaan maar nu is het een conspiracytheorie
waarom iets onderzoeken wat al meerdere malen gecheckt is. Er is geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat het de 7e keer wel afwijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')