de beste methodequote:Op donderdag 10 december 2020 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dan maar gewoon ouderwets versieren
Ruk hem niet uit het lid hé?quote:Op donderdag 10 december 2020 01:34 schreef Rozevla het volgende:
Ja
Ik ga nog even rukken en daarna tukken
Doei
Nulletje teveel lolquote:Op donderdag 10 december 2020 01:34 schreef devzero het volgende:
Jammer dat ik #90000 heb gemist. Ik geloof dat hde zoon van haags de LAPO had
succes met de ontladingquote:Op donderdag 10 december 2020 01:34 schreef Rozevla het volgende:
Ja
Ik ga nog even rukken en daarna tukken
Doei
wie is de zoon van haags?quote:Op donderdag 10 december 2020 01:34 schreef devzero het volgende:
Jammer dat ik #90000 heb gemist. Ik geloof dat hde zoon van haags de LAPO had
Een klein mannetje van waarschijnlijk nu 6 jaar oud of zoquote:Op donderdag 10 december 2020 01:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wie is de zoon van haags?
duidelijkquote:Op donderdag 10 december 2020 01:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Een klein mannetje van waarschijnlijk nu 6 jaar oud of zo
Hij heeft ook geen gordijnen, want anders kan de buurman niet door de ramen glurenquote:Op donderdag 10 december 2020 01:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
roze vla be like
[ afbeelding ]
hij is wild
Wel lachen met hemquote:Op donderdag 10 december 2020 01:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
roze vla be like
[ afbeelding ]
hij is wild
oja creepen is zijn ding idd scherp man!!quote:Op donderdag 10 december 2020 01:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen gordijnen, want anders kan de buurman niet door de ramen gluren
Veel mensen zijn wat "scherper" op FOK! dan IRL. Er zijn maar weinig die het echt kwaad bedoelenquote:
Slaapt al, morgen werken.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
@:plymouthfury waar heb je jippie gelaten?
quote:
Ja eens, als nieuwe moest ik ook eerst wennen. Elk vogeltje zingt zoals het gebekt isquote:Op donderdag 10 december 2020 01:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Veel mensen zijn wat "scherper" op FOK! dan IRL. Er zijn maar weinig die het echt kwaad bedoelen
En ONZ was vroeger helemaal wat wilderquote:Op donderdag 10 december 2020 01:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja eens, als nieuwe moest ik ook eerst wennen. Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Zit nu een jaar op fok, maar best leuk hoor. En overal is weleens wat.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:44 schreef devzero het volgende:
[..]
En ONZ was vroeger helemaal wat wilderTegenwoordig is het best tam.
slaap lekker glitterqueenquote:Op donderdag 10 december 2020 01:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik taai ook af
fijne nacht nog wat jullie ook mogen gaan doen.
[ afbeelding ]
en slaap lekker later
Latersssss borrelquote:Op donderdag 10 december 2020 01:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik taai ook af
fijne nacht nog wat jullie ook mogen gaan doen.
[ afbeelding ]
en slaap lekker later
dankje! Jullie ook nog een fijne voortzetting van de avondquote:
Gaat lukken, ga ook pitten. Dts gaat toch niet meer openquote:Op donderdag 10 december 2020 01:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dankje! Jullie ook nog een fijne voortzetting van de avond
Denk het ook niet. Misschien in de ochtend.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gaat lukken, ga ook pitten. Dts gaat toch niet meer open![]()
Dan moet deze ook gesloten worden tot de ochtendquote:
Dat FOK! forum is al jaren dood.quote:Op donderdag 10 december 2020 02:00 schreef Unmountable het volgende:
Ik mis de nachtbagger topicreeks met bier en tieten
Ja mooi kut dan hequote:Op donderdag 10 december 2020 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat FOK! forum is al jaren dood.
Zo iets?quote:Op donderdag 10 december 2020 02:03 schreef hemarookworst het volgende:
Hier kan je ook tieten en bier plaatsen hoor
Daar is DTS voor terug gekomenquote:Op donderdag 10 december 2020 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat FOK! forum is al jaren dood.
Dat dus.quote:Op donderdag 10 december 2020 03:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je je wekker voor niets gezet
Jammer dat er nu 2 leuke meiden niet meer in ONZ mogen posten. En jammer dat er een topic door op slot gingquote:
Nice, welterusten.quote:Op donderdag 10 december 2020 03:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Helaas geen DT hunt maar toch een muziekje voor je.
Ik heb even terug gelezen,vond het nog wel meevallen.quote:Op donderdag 10 december 2020 03:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer dat er nu 2 leuke meiden niet meer in ONZ mogen posten. En jammer dat er een topic door op slot ging
Ik weet niet wat er allemaal is weg gehaald, maar sommige opmerkingen waren op het randjequote:Op donderdag 10 december 2020 03:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb even terug gelezen,vond het nog wel meevallen.
Oh ja,dat kan ook nog.Maar nu hebben de dames vakantie?quote:Op donderdag 10 december 2020 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er allemaal is weg gehaald, maar sommige opmerkingen waren op het randje
Lekker slipe.quote:Op donderdag 10 december 2020 04:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de DT.
Oh wacht ff DTS zit op slot.![]()
Ik ga weer terug naar bed. Welterusten![]()
![]()
![]()
Nee hoor, de dagbagger was altijd rustig na 1 uur 's nachtsquote:Op donderdag 10 december 2020 04:11 schreef FreshFruit het volgende:
Tijd geleden dat het zo rustig was.
Waarom? Omdat het dagbagger heet?quote:Op donderdag 10 december 2020 04:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee hoor, de dagbagger was altijd rustig na 1 uur 's nachts
Omgekeerd. Omdat iedereen in DTS zit zat, kon het eigenlijk geen nachtbagger meer heten.quote:Op donderdag 10 december 2020 04:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het dagbagger heet?
Goedemorgen.quote:
Haags.quote:
Was jij erbij gisteren?quote:
Ik ook niet.quote:
quote:
DJMO heeft geen streep.quote:
quote:
@bansquote:
Werkzequote:Op donderdag 10 december 2020 05:01 schreef sp3c het volgende:
nou ik ga opbpad jongons
iknga ervanuit dat jullie het tussen nu en morgenochtend goed hebben gemaakt met de mods
Ja doei,ik was er niet eens bij.quote:Op donderdag 10 december 2020 05:01 schreef sp3c het volgende:
nou ik ga opbpad jongons
iknga ervanuit dat jullie het tussen nu en morgenochtend goed hebben gemaakt met de mods
Rustaaaaagggquote:Op donderdag 10 december 2020 05:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja doei,ik was er niet eens bij.
Toch was het jouw schuld. Biedt dus maar snel je verontschuldigingen aanquote:Op donderdag 10 december 2020 05:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja doei,ik was er niet eens bij.
Eerst aan mijquote:Op donderdag 10 december 2020 05:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch was het jouw schuld. Biedt dus maar snel je verontschuldigingen aan
Het is altijd mijn schuld.quote:Op donderdag 10 december 2020 05:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch was het jouw schuld. Biedt dus maar snel je verontschuldigingen aan
Uurtje of 10quote:Op donderdag 10 december 2020 05:03 schreef DerRabbit het volgende:
Had Murp zo weinig punten nodig om #1 te worden
Die punten mag ze wel aan mij gevenquote:
Hij krijgt natuurlijk pas punten als er iemand na hem postquote:Op donderdag 10 december 2020 05:03 schreef DerRabbit het volgende:
Had Murp zo weinig punten nodig om #1 te worden
Hij.quote:Op donderdag 10 december 2020 05:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die punten mag ze wel aan mij geven
Ze?quote:Op donderdag 10 december 2020 05:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die punten mag ze wel aan mij geven
quote:
foutje, ben net wakkerquote:
Ik had nog een waterdicht bewijs op discord gepost. Souris (uitgesproken als soury) is het franse woord voor muis. Laat jij je vriendin nou ook muis noemen....quote:
Eindelijk iemand die het door heeftquote:Op donderdag 10 december 2020 05:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had nog een waterdicht bewijs op discord gepost. Souris (uitgesproken als soury) is het franse woord voor muis. Laat jij je vriendin nou ook muis noemen....
Oftwel, waarom heb je nooit verteld dat je vriendin hier ook zit?
We hadden natuurlijk allemaal een vermoeden. Maar nu is het bewijs geleverd.quote:Op donderdag 10 december 2020 05:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het door heeft![]()
Heeft nog lang geduurd
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 01:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klb is al tijden dood dankzij Haags
Nu moet ze weer een nieuw troll account makenquote:Op donderdag 10 december 2020 05:12 schreef devzero het volgende:
[..]
We hadden natuurlijk allemaal een vermoeden. Maar nu is het bewijs geleverd.
inverhouse schijnt nog vrij te zijnquote:Op donderdag 10 december 2020 05:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu moet ze weer een nieuw troll account maken
Echt niet.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
inverhouse schijnt nog vrij te zijn
Ik had de DT.quote:
Goede punten verdienen puntenquote:
Automatismequote:Op donderdag 10 december 2020 05:19 schreef devzero het volgende:
Als niemand oplet, is er dan wel een DT?
Lastige levensvragen waar eigenlijk niemand een antwoord op wil weten en daarom normaal door @:kree worden gesteld.
Ah zij mag datquote:Op donderdag 10 december 2020 05:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt al een hoop punten gepakt, maar @:shiitake staat nog steeds op 1
Zou me niet verbazen als we weer eindigen met weer een half seizoenquote:
Neejoh. Dit gaat vandaag wel open, ergensquote:Op donderdag 10 december 2020 05:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als we weer eindigen met weer een half seizoen
En dan op 0 beginnen.quote:Op donderdag 10 december 2020 05:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Neejoh. Dit gaat vandaag wel open, ergens
Is dit inside info?quote:Op donderdag 10 december 2020 05:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Oeps ja.quote:
Ja, beetje raar om een hele reeks dicht te houden vanwege 2 vechtende damesquote:Op donderdag 10 december 2020 05:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Was er olie in het spelquote:Op donderdag 10 december 2020 05:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, beetje raar om een hele reeks dicht te houden vanwege 2 vechtende dames
Goedemorgen Mario.quote:
Niet weten dat het een het isquote:Op donderdag 10 december 2020 05:34 schreef Haags het volgende:
Wel grappig dat men nog steeds denkt dat het een dame is
Ja preciesquote:Op donderdag 10 december 2020 05:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet weten dat het een het is
Is mario geen dame dan?quote:Op donderdag 10 december 2020 05:34 schreef Haags het volgende:
Wel grappig dat men nog steeds denkt dat het een dame is
Dit dus. Proof or did not happenquote:Op donderdag 10 december 2020 05:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen bewijs gezien van man hetzij vrouw.
je hebt haar toch wel gezien in dat KPD forumquote:Op donderdag 10 december 2020 05:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen bewijs gezien van man hetzij vrouw.
🤗quote:Op donderdag 10 december 2020 05:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit dus. Proof or did not happen
Linkjequote:Op donderdag 10 december 2020 05:37 schreef devzero het volgende:
[..]
je hebt haar toch wel gezien in dat KPD forum
Fijne UI hoor.quote:Op donderdag 10 december 2020 05:37 schreef devzero het volgende:
[..]
je hebt haar toch wel gezien in dat KPD forum
Was je bang in het donker?quote:Op donderdag 10 december 2020 05:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
geslapen van half 3 tot 5 dann door stromuitvall
geweckt om dat laptop tv en licht uitging
Gefoptquote:Op donderdag 10 december 2020 05:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk devzero in
Lekker slipe.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 05:45 schreef mario390 het volgende:
je will echt niet weten wat
futlappen zijn![]()
![]()
Ik zie het al.quote:Op donderdag 10 december 2020 05:45 schreef mario390 het volgende:
je will echt niet weten wat
futlappen zijn![]()
![]()
Goedemorgen Shii.quote:
Die selfie had ik je prive gestuurdquote:Op donderdag 10 december 2020 05:50 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Is een vriend van Mario.
Ik heb hem ook al hoor.quote:Op donderdag 10 december 2020 05:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die selfie had ik je prive gestuurd![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 05:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry,ik zal de rest maar niet posten dan.quote:Op donderdag 10 december 2020 05:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
JE SPEELT MET MIJN PRIVE!quote:Op donderdag 10 december 2020 05:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,ik zal de rest maar niet posten dan.
is niet en vriend is van klagenfurtquote:Op donderdag 10 december 2020 05:50 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Is een vriend van Mario.
hij is en keer bij wiesenmarkt-omlopquote:Op donderdag 10 december 2020 05:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,ik zal de rest maar niet posten dan.
Mijn excuus.Het zal niet weer gebeuren.quote:
Rabbit?quote:Op donderdag 10 december 2020 05:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij is en keer bij wiesenmarkt-omlop
naakt gelopen
Thanxquote:Op donderdag 10 december 2020 05:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn excuus.Het zal niet weer gebeuren.
Wel koud hee.quote:
Dottie.quote:
Dat Is netjes. Meerquote:
Futlappen.quote:Op donderdag 10 december 2020 07:02 schreef Haags het volgende:
Zou eigenlijk voorgoed dicht moeten blijven
quote:
Had jij gisteren de dames niet onder controle kunnen houden?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 07:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn kutlippen zegt dit bleiburger
Oliebollenkraamquote:
ik heb nog niks gehaald bij de kraam terwijl die er al twee maanden staatquote:
Ik 1xquote:Op donderdag 10 december 2020 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog niks gehaald bij de kraam terwijl die er al twee maanden staat
zat laatst wel te twijfelen om appelbeignets te halenquote:
Die vind ik zo lekkerquote:Op donderdag 10 december 2020 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
zat laatst wel te twijfelen om appelbeignets te halen
lekkerder dan oliebollen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekkerder dan oliebollen.
Hebben degene die jij haalt amandelspijs er in?
Oh.quote:
Ja met een stol wel.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh.
Ik vind dat altijd lekker als er in het midden zo'n beetje spijs zit
mini stolletjesquote:
beetje roomboter en kaas erop en smullen maarquote:
Eens.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
beetje roomboter en kaas erop en smullen maar
Nee dat doe ik niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:33 schreef dud0r het volgende:
Met een beetje suiker kan ook maar dan wordt het wel erg zoet
heel goed van jequote:
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Dacht dat ze altijd op jou danste.
Aha, dan was het iemand anders.quote:
Alles rolt goed. En daar?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, dan was het iemand anders.
Dus hoe rolt alles? Nog 1 dag en dan is het voor sommigen weekend.
Ja goed hoor. Frisjes vandaag maar wel een mooie blauwe lucht.quote:
Eetzequote:Op donderdag 10 december 2020 13:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Frisjes vandaag maar wel een mooie blauwe lucht.
Nu aan een late lunch bezig. Moest mijn domein inspecteren.
Lekker hoor.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Brood met kaas en een paar stukjes sushi met zalm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |