RIVM: 'zorgwekkende stijging', 27 procent meer besmettingenquote:
We hebben een GROOT probleemquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RIVM: 'zorgwekkende stijging', 27 procent meer besmettingen
https://nos.nl/artikel/23(...)er-besmettingen.html
Zolang je je cadeaubon van je baas dit jaar maar aan een goed doel schenkt vind ik alles verder best.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik voor Kerst moet vragen
Zodra die binnen is laat ik dat even weten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zolang je je cadeaubon van je baas dit jaar maar aan een goed doel schenkt vind ik alles verder best.
Akkoord.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra die binnen is laat ik dat even weten.
Liefde en geluk voor 2021 natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
En een paar geitenwollensokken zo te lezen, sjezus.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liefde en geluk voor 2021 natuurlijk.
Doe niet zo gayquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liefde en geluk voor 2021 natuurlijk.
Gewoon, dat de kroegen weer open mogen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon, dat de kroegen weer open mogen.
MINDER MINDER MINDER.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Treinhoerquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig ik ook! Zolang ze maar niet in de buurt komen die vieze flikkers!
Totaal niet eigenlijk, maar een zekere vorm van projectie zal hier wel plaatsvinden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sam Planting is echt de grootste arrogante kneus op voetbal Twitter
Een trui?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
Vaak wordt dit gezegd door mannen waarbij noch een man noch een vrouw ooit heeft overwogen in z'n buurt te komenquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig ik ook! Zolang ze maar niet in de buurt komen die vieze flikkers!
nog nochquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:32 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Vaak zijn dit mensen waarbij nog noch een man noch een vrouw ooit heeft overwogen om in z'n buurt te komen
Jij bent wel een uitzondering hierop
nog nochquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:32 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Vaak zijn dit mensen waarbij nog noch een man noch een vrouw ooit heeft overwogen om in z'n buurt te komen
auwquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk, maar een zekere vorm van projectie zal hier wel plaatsvinden.
He rustig aan he maatquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk, maar een zekere vorm van projectie zal hier wel plaatsvinden.
Laat Dagoduck ook wat winnen johquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:36 schreef Caland het volgende:
AZ met een eigen categorie
Niet gestemd.
Ojee jij bent niet wie ik denk dat je bent tochquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:32 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Vaak wordt dit gezegd door mannen waarbij noch een man noch een vrouw ooit heeft overwogen in z'n buurt te komen
ik zou er niet eens 3 wetenquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:36 schreef Caland het volgende:
AZ met een eigen categorie
Niet gestemd.
Ik zelfs ook niet.quote:
Ik ga voor de beste az-user dat je het weetquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Hier VBL / De VBL-Awards 2020!
Ik verwacht dat je wel gaat stemmen maat
Ik kijk gewoon naar de top3 mensen die het meest in het laatste topic hebben gepostquote:
Mijn stem heb jequote:Op dinsdag 8 december 2020 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga voor de beste az-user dat je het weet
Ik kende ooit iemand die voor AZ en Ajax wasquote:
Natuurlijk!!!!quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Hier VBL / De VBL-Awards 2020!
Ik verwacht dat je wel gaat stemmen maat
Dit gaat een groot succes worden. Tevens is, mocht ik er al zin in hebben, hierop stemmen wel pittig veel werk mobiel.quote:
Uiteraard mag je het zo vaak wijzigen als je wil, dus als je half klaar bent post het gewoon en pas het later aan als je nog tijd/zin hebtquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit gaat een groot succes worden. Tevens is, mocht ik er al zin in hebben, hierop stemmen wel pittig veel werk mobiel.
Ja kanquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
Krijg je als winnaar van één van de awards een unban in COR?
Ik vraag dit voor een vriend
Dan laat maar.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja kan
Maar dan moet diegene wel zelf op elke award gestemd hebben.
En serieus, dus niet ik vul maar wat in om in aanmerking te komen voor die unban.
Haakte halverwege het invullen af.quote:
De Peter R. de Vries awardquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:54 schreef Adames het volgende:
Waarom wel AZ en geen Vitesse.
Ik stem namelijk graag op @:yats
Nou vooruit dan maar ik prop hem er wel even snel tussenquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:55 schreef Tarado het volgende:
Toch is het niet helemaal eerlijk tov @:Drizzt_DoUrden en z'n mededuitsers deze officieuze erkenning van AZ als 4e topclub door @:GGMM , op VBL is dat gewoon Twente.
Ja doe dan een provincialenaward voor de rest.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:55 schreef Tarado het volgende:
Toch is het niet helemaal eerlijk tov @:Drizzt_DoUrden en z'n mededuitsers deze officieuze erkenning van AZ als 4e topclub door @:GGMM , op VBL is dat gewoon Twente.
Ze hebben daar toch vast wel voor één of andere middelmatige speler een standbeeld neergezet ofzo.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar ik prop hem er wel even snel tussen
Welke speler zal ik gebruiken
Oh ja dat is een goeiequote:Op dinsdag 8 december 2020 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja doe dan een provincialenaward voor de rest.
Moet ik het weer gaan aanpassen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Brama natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daniloquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik probeerde het netjes te houdenquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
De Serder Gözübüyük-award
Voor de users met de slechtste acts
Waarom niet ''irritantste tyfusact''?
Dan had ik met gemak op KingRoland, Bondsrepubliek en PSVCL kunnen stemmen.
Tijd voor een Ursul de Geer award.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
Tijdens het maken van de vbl-awards is Ursul de Geer overleden.
Ik weet überhaupt niet wie precies de mods zijn buiten Onlogisch.quote:
Het erge is dat het van PSVCL geen act is. Die is gewoon echt achterlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
De Serder Gözübüyük-award
Voor de users met de slechtste acts
Waarom niet ''irritantste tyfusact''?
Dan had ik met gemak op KingRoland, Bondsrepubliek en PSVCL kunnen stemmen.
Dit kan in FEE gepost worden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:23 schreef Zipportal het volgende:
Groepsgrootte met kerst niet verruimd
https://www.telegraaf.nl/(...)-kerst-niet-verruimd
Erg mooi.
Stop maar met deze act.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Helaas, geen haxballer van het jaar. Al snap ik wel een beetje waarom, dat zou ik zonder concurrentie hebben gewonnen.
quote:
Wat een lul he?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zaterdagavond even de jumbo bezocht, zonder mondkapje. Had het wel bij me voor het geval mij verzocht werd een op te doen. Maar niemand zei er wat van. Mooi.
Dit is humor van het niveau Patricia Paayquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Helaas, geen haxballer van het jaar. Al snap ik wel een beetje waarom, dat zou ik zonder concurrentie hebben gewonnen.
Wat bedoel je precies met "act"?quote:
Gelukkig was het een megajumbo waar geen hond was.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Wat een lul he?
SUPERSPREADER.
De Patricia Paay-award: de grootste grapjas van het jaar!quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is humor van het niveau Patricia Paay
Hoezo? Ik heb nooit een mening en al mijn posts hier zijn oprecht.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik neem ChevyCaprice mee als kandidaat voor Serdar Gozubuyuk-award of Peter R. de Vries-award
Oepsquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel teleurstellend dat @:GGMM Serdar verkeerd opschrijft.
Wat willen ze doen dan? Gewoon iedereen hier 20-30 manquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:23 schreef Zipportal het volgende:
Erg mooi.
Andijviestamppotquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
CokeGod Hugoquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:23 schreef Zipportal het volgende:
Erg mooi.
Omdat je voetbalinhoudelijk best veel toevoegtquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hallo, waarom sta ik op plek 3 van de wijndal award ding iets.
Gr
quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je voetbalinhoudelijk best veel toevoegt
Hahahaha
Nee ik zag je naam toevallig staan in het az-topic toen ik iemand zocht om op te stemmen en toen dacht ik nou ja jou mag ik wel doe maar dan
Falafel is als een rode wijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Groenten tutti-frutti met falafel. @:Drizzt_DoUrden
Datzelfde geldt voor de spleet van je moeder.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Falafel is als een rode wijn.
Gortdroog maar gangbaar.
Bijna 70 met een paar flinke plooien haar.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor de spleet van je moeder.
Ben je mantelzorger ofzo dat je dat weet, dat van dat haar?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bijna 70 met een paar flinke plooien haar.
Liever jij dan ik.
Ik hoop dat ze dat pijp uit gaat want dan kan ik 500.000 bijschrijven op mn rekening.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ben je mantelzorger ofzo dat je dat weet, dat van dat haar?
Heb je weer een COR ban?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gortdroog maar gangbaar.
Nog steeds. Ben 1 dag vrij gelaten.quote:
Erg jammer. @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nog steeds. Ben 1 dag vrij gelaten.
tering.
Mooi.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nog steeds. Ben 1 dag vrij gelaten.
tering.
Tuinbonen erdoorheenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gortdroog maar gangbaar.
Nee nog nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo charrell
Heb je nou die uitslag al gekregen? Je had laatst zo'n bloedtest oid toch
Ik hoop het maar wordt moeilijk, ze zullen echt wel scoren maar de kans dat Atalanta dat ook doet is wel groot.quote:
De resultaten van Atalanta zijn sinds ze tegen Ajax hebben gespeeld ook niet zo best meer, dus denk dat je ze op een goed moment treft. Blijft een sterk elftal natuurlijk.quote:Op woensdag 9 december 2020 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop het maar wordt moeilijk, ze zullen echt wel scoren maar de kans dat Atalanta dat ook doet is wel groot.
Zijn wel aardig gelijkwaardig denk ik, Ajax individueel wat beter zij als geheel wat meer teamdiscipline.quote:Op woensdag 9 december 2020 08:58 schreef fetX het volgende:
[..]
De resultaten van Atalanta zijn sinds ze tegen Ajax hebben gespeeld ook niet zo best meer, dus denk dat je ze op een goed moment treft. Blijft een sterk elftal natuurlijk.
Succes met het behalen van je badge.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:06 schreef Caland het volgende:
Oh die wedstrijd is om 19.00u al.
Is het lekker rustig in de gym vanavond
Ik mis context denk ik.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Succes met het behalen van je badge.
en bij 2 doelpunten meer?quote:Op woensdag 9 december 2020 09:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De ploeg die 1 doelpunt meer scoort dan de tegenstander zal deze wedstrijd gaan winnen.
Ik vind @RamboDirk niet duidelijk. Volgens mij wint de ploeg die MINSTENS 1 doelpunt meer heeft gemaakt dan het andere team.quote:
Generatiekloofje. (het was een heel flauw Pokémon grapje, daar gaan ze altijd naar de gym om een felbegeerde badge te scoren door de gymmaster aldaar te verslaan)quote:
Hangt er wel een beetje van af of Antony/Neres fit zijn, met Promes wordt het sowieso niks. (heb er nu ook al weinig vertrouwen in)quote:Op woensdag 9 december 2020 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn wel aardig gelijkwaardig denk ik, Ajax individueel wat beter zij als geheel wat meer teamdiscipline.
ze moeten wel een goeie dag hebben inderdaad, ik sta er ook een beetje in van nee heb je, ja kan je krijgen.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hangt er wel een beetje van af of Antony/Neres fit zijn, met Promes wordt het sowieso niks. (heb er nu ook al weinig vertrouwen in)
Wel zonde want je had gewoon 3 jaar op rij kunnen overwinteren, en dan wordt het 1. Blijven natuurlijk goede ploegen maar Atalanta en Liverpool zijn ook niet in hun beste vorm. (en Ajax heeft de kansen wel gehad in voorgaande wedstrijden)quote:Op woensdag 9 december 2020 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze moeten wel een goeie dag hebben inderdaad, ik sta er ook een beetje in van nee heb je, ja kan je krijgen.
Mwa vorig jaar zat je er dichterbij dan dit jaar, ik heb dit keer niet echt het idee dat er punten zijn gestolen, misschien 1 tegen Liverpool of maak er 2 van, dat maakt voor vandaag ook niet zoveel uit.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel zonde want je had gewoon 3 jaar op rij kunnen overwinteren, en dan wordt het 1. Blijven natuurlijk goede ploegen maar Atalanta en Liverpool zijn ook niet in hun beste vorm. (en Ajax heeft de kansen wel gehad in voorgaande wedstrijden)
Wat zou je anders als doel willen?quote:Op woensdag 9 december 2020 09:26 schreef GGMM het volgende:
Oud-collega's die je appen hoe het gaat, en ook alleen en enkel appen om een praatje te maken.
Daar hebben @:buitendam en ik een pittige mening over.
En hoe gaat het met je?quote:Op woensdag 9 december 2020 09:26 schreef GGMM het volgende:
Oud-collega's die je appen hoe het gaat, en ook alleen en enkel appen om een praatje te maken.
Akkoord, dit is duidelijker. Als ik hem dan concreet maak, wanneer Ajax MINSTENS 1 doelpunt meer heeft gemaakt dan Atalanta, dan gaat Ajax door in de Champions League.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind @:Rambodirk niet duidelijk. Volgens mij wint de ploeg die MINSTENS 1 doelpunt meer heeft gemaakt dan het andere team.
Oja, dat heb ik wel gespeeld (eventjes). Ik was nooit zo van het gamen eigenlijk op voetbalspelletjes na.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Generatiekloofje. (het was een heel flauw Pokémon grapje, daar gaan ze altijd naar de gym om een felbegeerde badge te scoren door de gymmaster aldaar te verslaan)
Dat is waar maar met een beetje meer geluk (kwaliteit?) win je daar uit en pak je minimaal een punt tegen Liverpool. Maar het is niet onterecht hoor, daar niet van.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa vorig jaar zat je er dichterbij dan dit jaar, ik heb dit keer niet echt het idee dat er punten zijn gestolen, misschien 1 tegen Liverpool of maak er 2 van, dat maakt voor vandaag ook niet zoveel uit.
Mensen van mijn oude werk appen mij steeds om uit eten te gaan met een groepje. Daar heb ik dus totaal geen zin in als ik daar weg ben. (en gelukkig zijn de restaurants nu dicht)quote:Op woensdag 9 december 2020 09:26 schreef GGMM het volgende:
Erg druk. Eigenlijk heb ik weinig tijd om te fokken vandaagquote:Op woensdag 9 december 2020 09:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En hoe gaat het met je?
A: Druk
B: Zijn gangetje
de watquote:Op woensdag 9 december 2020 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je de topicheader niet even kunnen aanpassen.
Oh ja okequote:Op woensdag 9 december 2020 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Voordat je reageert
T. Je bent er!
Ik heb bijzonder weinig geslapen vannacht, dus dit laat ik aan me voorbij gaan. Wellicht kunnen we er een leuke poll van maken!quote:Op woensdag 9 december 2020 09:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja oke
Had je nog een leuke positieve tekst in gedachten?
Daar heb ik weinig tijd voor. Zodra mijn koffie op is ga ik aan het werk.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig geslapen vannacht, dus dit laat ik aan me voorbij gaan. Wellicht kunnen we er een leuke poll van maken!
Ja, moet ook zeggen dat ik dat inmiddels niet meer zo heb aangezien de gemiddelde leeftijd op de afdeling waar ik nu werk ook een stuk hoger ligt.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kan ik me eigenlijk niet voorstellen, je werkt toch bij een bank?
Genot.quote:
Ja een beetje raar. Misschien is dat in Friesland normaal.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Genot.
Overigens: mannen die hun snor scheren maar wel hun baard laten staan. Ik vind daar wat van.
Ik deed tot voor kort nog regelmatig een drankje met de chica's van mijn oude werk.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen van mijn oude werk appen mij steeds om uit eten te gaan met een groepje. Daar heb ik dus totaal geen zin in als ik daar weg ben. (en gelukkig zijn de restaurants nu dicht)
Dat is meer iets voor Amish people toch. (en die wonen hier niet)quote:Op woensdag 9 december 2020 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja een beetje raar. Misschien is dat in Friesland normaal.
Ik haal er even een expert bij
@:maxi-mus
Dat is echt top. Zeker als je ook als trainer nog kunt connecten/zuipen met de medewerkers na het werk, kunnen ze erg waarderen.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, moet ook zeggen dat ik dat inmiddels niet meer zo heb aangezien de gemiddelde leeftijd op de afdeling waar ik nu werk ook een stuk hoger ligt.
Maar heb dus een hele tijd opleidingen gegeven voor de eerstelijns klantenservice (dus veel studenten en qua persoonlijkheden ook van alles wat) en met een aantal van die gasten ga ik nog wel eens schaamteloos bier drinken. Die wonen ook gewoon in Nijmegen dus dat scheelt.
Ook voor orthodoxe moslimmannen. Baard van 2 meter maar snor weggeschoren.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor Amish people toch. (en die wonen hier niet)
Pittige mening dit. De Abe Lincoln look is weer helemaal in hè.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Genot.
Overigens: mannen die hun snor scheren maar wel hun baard laten staan. Ik vind daar wat van.
Dan is Hendrik Jan een beetje raar. Ik zie ook dat hij op Robbie Williams - Angels heeft gestemd in de top 2000.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor Amish people toch. (en die wonen hier niet)
Verkapte "kijk mij manager zijn bij een farmaceutisch bedrijf" post.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat is echt top. Zeker als je ook als trainer nog kunt connecten/zuipen met de medewerkers na het werk, kunnen ze erg waarderen.
Ik had wel verwacht dat het een oude lullenbende bij de bank zou zijn. Ik had dat ook verwacht van de farmaceutische industrie en ik ben met eind 20 een van de aller jongste managers in het Nederlandse hoofdkantoorIedereen is 50+er of is te druk met “de kids” (
).
Jongeren zijn er weinig tot geen hier, dat mis ik wel van de jonge bedrijven waar ik voorheen werkte.
Was oprecht niet de essentie van mijn post, maar erg fijn dat ik een quote-melding van je kreeg. Dat kon ik waarderen.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij manager zijn bij een farmaceutisch bedrijf" post.
Niets mis mee.
Kijk hem manager zijn terwijl hij eind 20 is.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat is echt top. Zeker als je ook als trainer nog kunt connecten/zuipen met de medewerkers na het werk, kunnen ze erg waarderen.
Ik had wel verwacht dat het een oude lullenbende bij de bank zou zijn. Ik had dat ook verwacht van de farmaceutische industrie en ik ben met eind 20 een van de aller jongste managers in het Nederlandse hoofdkantoorIedereen is 50+er of is te druk met “de kids” (
).
Jongeren zijn er weinig tot geen hier, dat mis ik wel van de jonge bedrijven waar ik voorheen werkte.
Nouja uiteindelijk is het wel hoe hoger je komt hoe ouder het wordt. Maar dat zal voor veel bedrijven gelden.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
).
Ik stuur een team aan van 5 personen, verder wordt er bij enkele grotere projecten die meer FTE vergen dan aanwezig ook gedelegeerd naar freelancers.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kijk hem manager zijn terwijl hij eind 20 is.
Lekker man. Hoeveel man stuur je aan?
Schijt aan dat iedereen oud is. Lekker zakken vullen. Ja toch?
Misschien is de voertaal wel Engels en excelleert hij daarin.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou dat persoonlijk erg raar vinden, een manager die de taal niet beheerst.
Ik maak mij niet echt zo druk om mijn schrijven op een summier internetforumpje.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
En dit kloptquote:Op woensdag 9 december 2020 10:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien is de voertaal wel Engels en excelleert hij daarin.
Ik kan met mijn neus zo vijf, zes users aanwijzen die dit forumpje wel gruwelijk serieus nemen.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik maak mij niet echt zo druk om mijn schrijven op een summier internetforumpje.
True, dit zal in het bankwezen niet veel anders zijn me dunkt.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja uiteindelijk is het wel hoe hoger je komt hoe ouder het wordt. Maar dat zal voor veel bedrijven gelden.
Oh, ik heb nooit bij zo'n studentikoos bedrijf gewerkt.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik stuur een team aan van 5 personen, verder wordt er bij enkele grotere projecten die meer FTE vergen dan aanwezig ook gedelegeerd naar freelancers.
Qua salaris kan ik niet klagen, maar ik moet wel zeggen dat ik een cultuurshock heb (gehad). Voorheen werkte ik bij jonge bedrijven waar iedereen studentikoos elkaar neukte en waar iedere vrijmibo compleet uit de hand liep met drank en druks. Daar heb ik dan ook veel vrienden die ik nu nog steeds zie aan overgehouden.
Dan kom ik opeens terecht bij een bedrijf waar ik met weinig mensen kan connecten en het allemaal opa’s zijn. En op mijn woorden moet letten. Dit went nu wel, maar geniet niet mijn voorkeur. Maar goed, je kan niet alles hebben in het leven.
Die spreken toch een andere taal johquote:Op woensdag 9 december 2020 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
waar zie je dat nog dan? dat is zo'n pacifistisch statement van hippies omdat het leger vroeger snorren had.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Genot.
Ik gaf ook geen specifieke taal.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien is de voertaal wel Engels en excelleert hij daarin.
Je hebt wel veel woorden nodig voor een 'summier internetforumpje'.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik maak mij niet echt zo druk om mijn schrijven op een summier internetforumpje.
Een manager voor 5 mensen? Dat zijn dan de boardroom leden neem ik aan?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik stuur een team aan van 5 personen, verder wordt er bij enkele grotere projecten die meer FTE vergen dan aanwezig ook gedelegeerd naar freelancers.
Qua salaris kan ik niet klagen, maar ik moet wel zeggen dat ik een cultuurshock heb (gehad). Voorheen werkte ik bij jonge bedrijven waar iedereen studentikoos elkaar neukte en waar iedere vrijmibo compleet uit de hand liep met drank en druks. Daar heb ik dan ook veel vrienden die ik nu nog steeds zie aan overgehouden.
Dan kom ik opeens terecht bij een bedrijf waar ik met weinig mensen kan connecten en het allemaal opa’s zijn. En op mijn woorden moet letten. Dit went nu wel, maar geniet niet mijn voorkeur. Maar goed, je kan niet alles hebben in het leven.
Wat houdt jou bezig in het dagelijkse leven?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een manager voor 5 mensen? Dat zijn dan de boardroom leden neem ik aan?
Doe je goed hoor, ja je moet toch je centen verdienen snap je.
Ik erken dan ook dat mijn Nederlands zeker niet excellent is. Daarom zit ik op FOK! om dat te verbeteren.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
Je hebt wel veel woorden nodig voor een 'summier internetforumpje'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |