RIVM: 'zorgwekkende stijging', 27 procent meer besmettingenquote:
We hebben een GROOT probleemquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RIVM: 'zorgwekkende stijging', 27 procent meer besmettingen
https://nos.nl/artikel/23(...)er-besmettingen.html
Zolang je je cadeaubon van je baas dit jaar maar aan een goed doel schenkt vind ik alles verder best.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik voor Kerst moet vragen
Zodra die binnen is laat ik dat even weten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zolang je je cadeaubon van je baas dit jaar maar aan een goed doel schenkt vind ik alles verder best.
Akkoord.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra die binnen is laat ik dat even weten.
Liefde en geluk voor 2021 natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
En een paar geitenwollensokken zo te lezen, sjezus.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liefde en geluk voor 2021 natuurlijk.
Doe niet zo gayquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liefde en geluk voor 2021 natuurlijk.
Gewoon, dat de kroegen weer open mogen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon, dat de kroegen weer open mogen.
MINDER MINDER MINDER.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Treinhoerquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig ik ook! Zolang ze maar niet in de buurt komen die vieze flikkers!
Totaal niet eigenlijk, maar een zekere vorm van projectie zal hier wel plaatsvinden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sam Planting is echt de grootste arrogante kneus op voetbal Twitter
Een trui?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
Vaak wordt dit gezegd door mannen waarbij noch een man noch een vrouw ooit heeft overwogen in z'n buurt te komenquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig ik ook! Zolang ze maar niet in de buurt komen die vieze flikkers!
nog nochquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:32 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Vaak zijn dit mensen waarbij nog noch een man noch een vrouw ooit heeft overwogen om in z'n buurt te komen
Jij bent wel een uitzondering hierop
nog nochquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:32 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Vaak zijn dit mensen waarbij nog noch een man noch een vrouw ooit heeft overwogen om in z'n buurt te komen
auwquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk, maar een zekere vorm van projectie zal hier wel plaatsvinden.
He rustig aan he maatquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk, maar een zekere vorm van projectie zal hier wel plaatsvinden.
Laat Dagoduck ook wat winnen johquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:36 schreef Caland het volgende:
AZ met een eigen categorie
Niet gestemd.
Ojee jij bent niet wie ik denk dat je bent tochquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:32 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Vaak wordt dit gezegd door mannen waarbij noch een man noch een vrouw ooit heeft overwogen in z'n buurt te komen
ik zou er niet eens 3 wetenquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:36 schreef Caland het volgende:
AZ met een eigen categorie
Niet gestemd.
Ik zelfs ook niet.quote:
Ik ga voor de beste az-user dat je het weetquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Hier VBL / De VBL-Awards 2020!
Ik verwacht dat je wel gaat stemmen maat
Ik kijk gewoon naar de top3 mensen die het meest in het laatste topic hebben gepostquote:
Mijn stem heb jequote:Op dinsdag 8 december 2020 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga voor de beste az-user dat je het weet
Ik kende ooit iemand die voor AZ en Ajax wasquote:
Natuurlijk!!!!quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Hier VBL / De VBL-Awards 2020!
Ik verwacht dat je wel gaat stemmen maat
Dit gaat een groot succes worden. Tevens is, mocht ik er al zin in hebben, hierop stemmen wel pittig veel werk mobiel.quote:
Uiteraard mag je het zo vaak wijzigen als je wil, dus als je half klaar bent post het gewoon en pas het later aan als je nog tijd/zin hebtquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit gaat een groot succes worden. Tevens is, mocht ik er al zin in hebben, hierop stemmen wel pittig veel werk mobiel.
Ja kanquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
Krijg je als winnaar van één van de awards een unban in COR?
Ik vraag dit voor een vriend
Dan laat maar.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja kan
Maar dan moet diegene wel zelf op elke award gestemd hebben.
En serieus, dus niet ik vul maar wat in om in aanmerking te komen voor die unban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |