SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de KeuzelijstAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Mwah ik heb hem ondertussen juist wel vaak genoeg gehoord geloof ik.....quote:Op maandag 7 december 2020 18:01 schreef livelink het volgende:
Rollercoaster blijft bij mij totaal niet hangen. Als je mij nu vraagt om het te zingen of zelfs maar een deel van de tekst te noemen, dan ben ik echt compleet blanco. En misschien is dat dan wel de kracht van het nummer. Dat het iedere keer weer klinkt als de eerste keer.
Dat heb ik met 99 van de 100 nummers.quote:Op maandag 7 december 2020 18:01 schreef livelink het volgende:
Rollercoaster blijft bij mij totaal niet hangen. Als je mij nu vraagt om het te zingen of zelfs maar een deel van de tekst te noemen, dan ben ik echt compleet blanco. En misschien is dat dan wel de kracht van het nummer. Dat het iedere keer weer klinkt als de eerste keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dat laatste is héééél belangrijkquote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, ik ga even een kliekje Happy Italy naar binnen werken met mijn kroost. En ze daarna even Child in Time laten horen.
Eensch, die mag er ook uit.quote:Op maandag 7 december 2020 18:02 schreef onlogisch het volgende:
Fix you is ook zo'n waardeloos jank nummer
quote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, ik ga even een kliekje Happy Italy naar binnen werken met mijn kroost. En ze daarna even Child in Time laten horen.
Ik vind dit ook wel vertrouwd eigenlijkquote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef D. het volgende:
Wel ouderwets geklaag weer, sommige dingen veranderen nooit
Alive > Black, there, I said it.quote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef Document1 het volgende:
Over een aantal jaar neem Pearl Jam het stokje van Queen over ben ik bang.
Hier sluit ik me bij aan. Ik heb niet zoveel met het soort liedje, maar zo erg is het nu ook allemaal weer niet. Had alleen gedacht dat de jeugd Queen nog even in het zadel had gehouden.quote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef Gretzl het volgende:
Wat zit iedereen nu te haten op Roller Coaster, hadden jullie dan liever eeuwige stilstand gehad?
Ik ben er als voorvechter van recente muziek erg blij mee dat er eens een keer niet een stokoud nummer op de bovenste plaats staat.
De winnaar zal nooit onverdeeld door iedereen geliefd zijn. Maar dit nummer van Danny Vera lijkt me nog wel zo'n moderne classic die vrijwel niemand echt vervelend kan vinden. Een lief en emotioneel liedje
Zo ook maar even draaien, had nu toevallig Highway Star van dezelfde band opstaan, ook op gestemd maar die zal het wel weer niet halen zoals gewoonslijk.....quote:
quote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Alive > Black, there, I said it.
Jeremyquote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Jeremy is toch wel het best wmbquote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dan nog liever black.quote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ondanks de rest van het jaarquote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel vertrouwd eigenlijk
Lekker tochquote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef D. het volgende:
FTFYquote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Alive < Black, there, I said it.
Nature is healing.quote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef D. het volgende:
Je hebt het mis. Ik vind m best vervelend. The weight van Danny vind ik leuker.quote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef Gretzl het volgende:
Wat zit iedereen nu te haten op Roller Coaster, hadden jullie dan liever eeuwige stilstand gehad / 10 jaar op rij Queen op #1?![]()
Ik ben er als groot voorvechter van recente muziek erg blij mee dat er eens een keer niet een stokoud nummer op de bovenste plaats staat. Gewoon schitterend dat een nummer uit 2019 nu het populairste nummer is![]()
De winnaar zal nooit onverdeeld door iedereen geliefd zijn. Maar dit nummer van Danny Vera lijkt me nog wel zo'n moderne classic die vrijwel niemand echt vervelend kan vinden. Een lief en emotioneel liedje
(ik snap ook wel dat ie niet bij iedereen blijft hangen, als je normaal naar stevigere genres luistert of langere nummers)
Hoort toch een beetje bij deze topic reeks hèquote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef D. het volgende:
Die vind ik inderdaad ook een stuk leuker van Dannyquote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hebt het mis. Ik vind m best vervelend. The weight van Danny vind ik leuker.
Ja, ik kan ook wel een paar albumtracks noemen die knapper in elkaar steken. Maar dat zijn geen liedjes waar het grote publiek massaal voor valt.quote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hebt het mis. Ik vind m best vervelend. The weight van Danny vind ik leuker.
Die moet ik volgend jaar dus nog lager zetten in mn top 32 om m daar nog weg te krijgen. Had zo mn best gedaan.quote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach weet je... de volgorde van de platen klopt al sinds 1999 niet. Waarom zou dat nu anders zijn?
Alleen lijsten waar A Forest op 1 staan nemen wij serieus. @:Gretzl
100% mee eens, geen twijfel over mogelijkquote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dit mag jij vinden.quote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Avond staat ook weer belachelijk hoog. Geen slecht nummer, maar echt geen top 100 wmb..
Exactquote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach weet je... de volgorde van de platen klopt al sinds 1999 niet. Waarom zou dat nu anders zijn?
Alleen lijsten waar A Forest op 1 staan nemen wij serieus. @:Gretzl
The weight is gewoon een single die heel vaak gedraaid wordt, dus je vergelijking klopt niet.quote:Op maandag 7 december 2020 18:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel een paar albumtracks noemen die knapper in elkaar steken. Maar dat zijn geen liedjes waar het grote publiek massaal voor valt.
Ik heb 'm vorig jaar niet gevolgd, misschien dit jaar maar weer wel doen, alleen al daaromquote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef ok01 het volgende:
[..]
Fantastisch inderdaad![]()
Ik heb de users hier gemist
quote:Op maandag 7 december 2020 18:07 schreef livelink het volgende:
Maar in ieder geval geen Normaal in de top 10![]()
Ik stem altijd op Stairway dus dat zit hier wel goedquote:Op maandag 7 december 2020 18:08 schreef Cee het volgende:
Dit jaar voor het eerst dat geen enkel nummer uit de top 10 in mijn stemlijst staat.
De volgorde van hoe je het inlevert maakt niet uit.quote:Op maandag 7 december 2020 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die moet ik volgend jaar dus nog lager zetten in mn top 32 om m daar nog weg te krijgen. Had zo mn best gedaan.
Ook op gestemd jaquote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind dat toch wel zon slap aftreksel. Creatieve armoede.quote:Op maandag 7 december 2020 18:08 schreef Fred_B het volgende:
Vanavond komt Radio 10 Danny Vera feliciteren met zijn tweede plaats in de Top 4000, bij Veronica Inside.
Goede timing wel
Zelfs ik ben het hiermee eens, Fix You is een van de slechtste nummers van Coldplay.quote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef Poppejans het volgende:
Maar eigenlijk wél leuk dat er eens wat anders op 1 staat (het had erger gekund met bijv dat kattengejammer van Coldplay)
Vreselijk nummerquote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef LTVDK het volgende:
Alleen Hotel California uit mijn stemlijst van de top 10.
Ja ietsjesquote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef D. het volgende:
Ik heb nog niet gestemd, maar zal wel te laat zijn nu
Lol gebeurde vorig jaar ook alquote:Op maandag 7 december 2020 18:08 schreef Fred_B het volgende:
Vanavond komt Radio 10 Danny Vera feliciteren met zijn tweede plaats in de Top 4000, bij Veronica Inside.
Goede timing wel
Ook geen artiesten, Cee?quote:Op maandag 7 december 2020 18:08 schreef Cee het volgende:
Dit jaar voor het eerst dat geen enkel nummer uit de top 10 in mijn stemlijst staat.
Er is wmb maar 1 echt briljant Coldplay nummer en dat is Don’t Panicquote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zelfs ik ben het hiermee eens, Fix You is een van de slechtste nummers van Coldplay.
quote:Op maandag 7 december 2020 18:08 schreef Fred_B het volgende:
Goede timing wel
Hoe meer zielenquote:Op maandag 7 december 2020 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm vorig jaar niet gevolgd, misschien dit jaar maar weer wel doen, alleen al daarom
Wel een poging gedaan hoor, had wat thema's bedacht, maar kon met geen enkel thema een lijstje vol krijgenquote:
Vorig jaar op 4.quote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef Poppejans het volgende:
Rollercoaster klinkt imo nou niet als een nr dat eeuwig hoog gaat staan. Zal wel gewoon eenmalig zijn door corona dat mensen nu hierop massaal stemmen.
Ik vind dr nik an iig. Maar eigenlijk wél leuk dat er eens wat anders op 1 staat (het had erger gekund met bijv dat kattengejammer van Coldplay)
Talk, 42quote:Op maandag 7 december 2020 18:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er is wmb maar 1 echt briljant Coldplay nummer en dat is Don’t Panic
Net zoals Piano Man, leuk nummer voor in de kroeg maar geen Top 10 notering waard.quote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Avond staat ook weer belachelijk hoog. Geen slecht nummer, maar echt geen top 100 wmb..
Split Enz - Message to my girlquote:Op maandag 7 december 2020 18:11 schreef Gretzl het volgende:
Ik geef de klagers het advies om deze uitslag van de zonnige kant te bekijken. Enkele jaren geleden had het ook nog prima gekund dat een andere grote Zeeuwste artiesten het podium ging bevolken. Als je moet kiezen tussen Danny Vera, Bløf of Racoon lijkt met de keuze toch snel gemaakt?
Politik, In My Place en God Put A Smile vind ik ook mooie nummersquote:Op maandag 7 december 2020 18:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Trouble In Town is een prima nummer van het recentste album, Arabesque ook.quote:
ja Thuis blijven idd.quote:Op maandag 7 december 2020 18:11 schreef Gretzl het volgende:
Ik geef de klagers het advies om deze uitslag van de zonnige kant te bekijken. Enkele jaren geleden had het ook nog prima gekund dat een andere grote Zeeuwste artiesten het podium ging bevolken. Als je moet kiezen tussen Danny Vera, Bløf of Racoon lijkt met de keuze toch snel gemaakt?
Iets met 'shiniest of three turds' enzo.quote:Op maandag 7 december 2020 18:11 schreef Gretzl het volgende:
Broeder Dielemanquote:Op maandag 7 december 2020 18:11 schreef Gretzl het volgende:
Dat vind ik van Piano Man en Fix You maar die staan helaas ook in de top 10quote:
De eerste cd is naar mijn mening de beste van Coldplay, ook met de beste nummerquote:Op maandag 7 december 2020 18:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gebrek aan, doorgaans.quote:Op maandag 7 december 2020 18:13 schreef Benny het volgende:
Mensen die zeggen "Nummer X hoort niet in de Top Y"_____!
Smaak, jongens. Smaak.
Vind zelf Talk en Speed of Sound best lekkere nummertjes.quote:
Het probleem is dat we helemaal niet moeten kiezen uit die driequote:Op maandag 7 december 2020 18:11 schreef Gretzl het volgende:
Waarom niet? Het bevat in ieder geval een songtekst die vermoedelijk veel meer stemmers aanspreekt dan die van BohRhap, Hotel California, Child in Time etc.quote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef Poppejans het volgende:
Rollercoaster klinkt imo nou niet als een nr dat eeuwig hoog gaat staan. Zal wel gewoon eenmalig zijn door corona dat mensen nu hierop massaal stemmen.
Ik vind dr nik an iig. Maar eigenlijk wél leuk dat er eens wat anders op 1 staat (het had erger gekund met bijv dat kattengejammer van Coldplay)
Fix you moet dan ook gewoon wegquote:Op maandag 7 december 2020 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vind ik van Piano Man en Fix You maar die staan helaas ook in de top 10
quote:Op maandag 7 december 2020 18:13 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb nu al besloten dat ik daar volgend jaar op ga stemmen
Stilletjes huilen?quote:Op maandag 7 december 2020 18:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb net maar even Child in Time integraal geluisterd. Meer kunnen we niet meer doen.
Nee man.quote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zelfs ik ben het hiermee eens, Fix You is een van de slechtste nummers van Coldplay.
Konden we dat maar zo makelijk fixenquote:Op maandag 7 december 2020 18:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Fix you moet dan ook gewoon weg
Ik ookquote:Op maandag 7 december 2020 18:15 schreef Kyran het volgende:
Wel op 3 artiesten uit op 10 gestemd, maar andere nummers.
quote:Op maandag 7 december 2020 18:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Konden we dat maar zo makelijk fixen
Ook dat is een gevalletje van smaakquote:Op maandag 7 december 2020 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gebrek aan, doorgaans.
Nee, maar ik bedoel dat er toch tientallen Nederlandse artiesten zijn die je nog veel minder graag op het hoogste plekje zou zien staan?quote:Op maandag 7 december 2020 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
Het probleem is dat we helemaal niet moeten kiezen uit die drie
Kon je op wachten hè, als ik geen woordgrappen maak heb ik hier niet echt meegepostquote:
Smaak is nog tot daaraan toe, maar hype is gewoon vervelend. Je moet niet op een nummer stemmen omdat je het een paar maanden nadat het is uitgekomen leuk vindtquote:Op maandag 7 december 2020 18:13 schreef Benny het volgende:
Mensen die zeggen "Nummer X hoort niet in de Top Y"_____!
Smaak, jongens. Smaak.
Nu pas ja?quote:Op maandag 7 december 2020 18:16 schreef asco het volgende:
Het nieuws waarvan je wist dat het zou komen.
Nu is dit jaar voorgoed verpest.
Ik heb van Pink Floyd en Queen ook andere gestemdquote:Op maandag 7 december 2020 18:15 schreef Kyran het volgende:
Wel op 3 artiesten uit op 10 gestemd, maar andere nummers.
Ik doe meequote:Op maandag 7 december 2020 18:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En een plan verzinnen voor een grootschaligere stemactie volgend jaar.
Zijn nog steeds honderden leuke nummers en gezelligheidquote:Op maandag 7 december 2020 18:17 schreef Zorro het volgende:
Wat lees ik nou? Staat dat tyfusnumer wat ergens tussen 100 en 200 hoort te staan op 1?
Ik twijfel serieus of ik dit jaar actief mee ga doen.
Walgelijk.
Volgens mij hebben weinig mensen iets tegen Danny Vera, het is meer dat het instituut Top 2000 iedere jaar verder ten onder lijkt te gaanquote:Op maandag 7 december 2020 18:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel dat er toch tientallen Nederlandse artiesten zijn die je nog veel minder graag op het hoogste plekje zou zien staan?
Ik denk dat genoeg mensen Danny Vera als een mooi compromis zijn. Het is geen nummer dat veel love-/hate-reacties op zou moeten roepen (behalve hier op FOK! dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk deze numme5 1 gewoon weer een gevalletje 'Imagine in 2015' aangezien het te koppelen is aan een grote gebeurtenis in het nieuws. Dank je wel, KPN-reclame.quote:Op maandag 7 december 2020 18:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waarom niet? Het bevat in ieder geval een songtekst die vermoedelijk veel meer stemmers aanspreekt dan die van BohRhap, Hotel California, Child in Time etc.
Het klinkt als een tijdloos liedje. Als de trend zich voortzet en pop t.o.v. rock inderdaad steeds populairder wordt in de Top 2000 zou het prima kunnen dat we nu een hele lang streak van Roller Coaster krijgen
Ik vind het heerlijk dat de lijst eindelijk met z'n tijd mee gaat. Moest er echt niet aan denken dat we straks allemaal +50 jaar oude nummers in de top hebben.
Smaak is variabel. Je lijstje voor dit jaar zag er waarschijnlijk ook wel anders uit dan vorig jaar.quote:Op maandag 7 december 2020 18:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Smaak is nog tot daaraan toe, maar hype is gewoon vervelend. Je moet niet op een nummer stemmen omdat je het een paar maanden nadat het is uitgekomen leuk vindt
Zo hoort het!quote:Op maandag 7 december 2020 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
Dit topic heeft nu al de snelheid te pakken die het in de uitzendweek ook heeft. Mooi optijd.
Allemaal door die emo´s.quote:Op maandag 7 december 2020 18:17 schreef Zorro het volgende:
Wat lees ik nou? Staat dat tyfusnumer wat ergens tussen 100 en 200 hoort te staan op 1?
Walgelijk.
We gaan op zeker het oude record verbreken, de vraag is alleen hoe dikquote:Op maandag 7 december 2020 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
Dit topic heeft nu al de snelheid te pakken die het in de uitzendweek ook heeft. Mooi optijd.
Maar maar de gezelligheid danquote:Op maandag 7 december 2020 18:17 schreef Zorro het volgende:
Walgelijk.
Precies datquote:Op maandag 7 december 2020 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben weinig mensen iets tegen Danny Vera, het is meer dat het instituut Top 2000 iedere jaar verder ten onder lijkt te gaan
Ik heb ze ook oprecht gemistquote:Op maandag 7 december 2020 18:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kon je op wachten hè, als ik geen woordgrappen maak heb ik hier niet echt meegepost
We moeten dat record wel weer halen natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2020 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
Nee, Ronan Keating staat niet op één.quote:Op maandag 7 december 2020 18:19 schreef asco het volgende:
[..]
Allemaal door die emo´s.
`Ohhhhhh, wat is ons leven toch een rollercoasterrrr he!!111!!1`
Heerlijk het is nu echt BEGONNEN.quote:Op maandag 7 december 2020 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een prachtige meltdowns in dit topic.
Ja maar toch. Ik weet niet of ik daarbij wil horen zogezegd.quote:Op maandag 7 december 2020 18:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zijn nog steeds honderden leuke nummers en gezelligheid
Dan moet ik dus over mn 5030 posts van vorig jaar heenquote:Op maandag 7 december 2020 18:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
We moeten dat record wel weer halen natuurlijk
Kak, helemaal vergeten op Flappie te stemmen!quote:Op maandag 7 december 2020 18:20 schreef D. het volgende:
Zou de cover van Flappie hoger staan dan het origineel?
Ik vind het ook raar dat de radio 2 djs allemaal kutplaten hypen die dit jaar uit zijn gekomen, om vervolgens verbaasd te zijn dat Hall and Oates er niet in staatquote:Op maandag 7 december 2020 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben weinig mensen iets tegen Danny Vera, het is meer dat het instituut Top 2000 iedere jaar verder ten onder lijkt te gaan
Kan je welquote:Op maandag 7 december 2020 18:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan moet ik dus over mn 5030 posts van vorig jaar heen
Ligt eraan of ik daadwerkelijk vrij ben die weekquote:
Yep, dit.quote:Op maandag 7 december 2020 18:19 schreef asco het volgende:
[..]
Allemaal door die emo´s.
`Ohhhhhh, wat is ons leven toch een rollercoasterrrr he!!111!!1`
Waarom zou een nummer uit 2019 dan geen eeuwigheidswaarde kunnen hebben?quote:Op maandag 7 december 2020 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Hele lijst is hype. Eigenaardig dat je daar als volger over valt.quote:Op maandag 7 december 2020 18:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar toch. Ik weet niet of ik daarbij wil horen zogezegd.
Niet vanwege Queen, het had ook Hotel California of liefts Stairway To Heaven of Child In Time mogen zijn.
Maar zo'n hype notering... Nee.
Dit ja, is gewoon een prima nummer voor op 29 december, het is meer de manier waarom die op 1 staat door 'de waan van de dag'.quote:Op maandag 7 december 2020 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Als het 2 jaar op rij op 1 staat haak ik af. Daar mag je me aan houden.quote:Op maandag 7 december 2020 18:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Yep, dit.
Durf erom te wedden dat er volgend jaar wat anders op 1 staat
Staan er met 2 noteringen inquote:Op maandag 7 december 2020 18:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat de radio 2 djs allemaal kutplaten hypen die dit jaar uit zijn gekomen, om vervolgens verbaasd te zijn dat Hall and Oates er niet in staat
Ik snap het hypen van Danny wel.quote:Op maandag 7 december 2020 18:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat de radio 2 djs allemaal kutplaten hypen die dit jaar uit zijn gekomen, om vervolgens verbaasd te zijn dat Hall and Oates er niet in staat
Bij Danny Vera stemmen mensen tenminste nog op de muziek. In tegenstelling tot sommige andere noteringen.quote:Op maandag 7 december 2020 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ja, is gewoon een prima nummer voor op 29 december, het is meer de manier waarom die op 1 staat door 'de waan van de dag'.
Genieten.quote:Op maandag 7 december 2020 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een prachtige meltdowns in dit topic.
quote:Op maandag 7 december 2020 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Freddie Mercury voelt zich daar te goed voor
quote:Op maandag 7 december 2020 18:22 schreef Zorro het volgende:
Het is dat ik jullie niet kan missen, maar anders
En dat gaat het niet als jaar in jaar uit hetzelfde nummer op één staat dat overduidelijk niet eens her beste werk van die band is?quote:Op maandag 7 december 2020 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Het is niet uit te sluiten, maar een nummer van 2 jaar oud versus nummers die al 50 jaar oud zijn... dan ben ik voorlopig toch wel van mening dat die nummers van 50 jaar oud hun eeuwigheidswaarde meer bewezen hebben.quote:Op maandag 7 december 2020 18:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waarom zou een nummer uit 2019 dan geen eeuwigheidswaarde kunnen hebben?
Het feit dat er 10.000en Nederlanders op stemmen geeft imo aan dat het op hen allen in korte tijd behoorlijk veel indruk heeft gemaakt. Zij stemmen op Roller Coaster omdat ze het een schitterend, tijdloos liedje vinden. (Het wordt niet voor niks nu massaal gedraaid op begrafenissen) En daar is helemaal niks mis mee imo![]()
Ik vind dat het instituut Top 2000 vooral haar waarde blijft houden als de lijst met z'n tijd meegaat. Dat betekent bij tijd en wijle ook hoge nieuwe binnenkomers. En muziek uit de 60s, 70s en uiteindelijk ook 80s zal gedurende de tijd minder populair worden, want het stempubliek groeit ook met de tijd mee
Jawel, maar daar klagen we al jaren over, dit is een nieuwe klachtquote:Op maandag 7 december 2020 18:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
En dat gaat het niet als jaar in jaar uit hetzelfde nummer op één staat dat overduidelijk niet eens her beste werk van die band is?
quote:Op maandag 7 december 2020 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap het hypen van Danny wel.
Ze moeten NL-muziek pluggen, en Danny is een aardige vent, en het is natuurlijk leuk als ze de nummer 1 lekker kunnen uitnodigen om op te komen draven
Freddie Mercury voelt zich daar te goed voor
Ook wel eens fijnquote:Op maandag 7 december 2020 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar daar klagen we al jaren over, dit is een nieuwe klacht
Ik vind het aantal noteringen van de chronisch zwaar overhypete band Queen problematischer dan het feit dat Bohemian Rhapsody zo vaak op 1 staat.quote:Op maandag 7 december 2020 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar daar klagen we al jaren over, dit is een nieuwe klacht
Ah dat wist ik dan nietquote:Op maandag 7 december 2020 18:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit jaar wel. I cant go for that en Maneater
Dat postte ik bijna een keer in één dag.quote:Op maandag 7 december 2020 18:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat was toch een van de favoriete nummers van een kandidaat in de eerste Top 2000 Quiz?quote:Op maandag 7 december 2020 18:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah dat wist ik dan niet![]()
Leuk dat I cant go for that het gehaald heeft
Dat was wel een goede regel anders.quote:Op maandag 7 december 2020 18:24 schreef AgnesGru het volgende:
Geweldig om de zure reacties van Boomers te lezen op Facebook. Nummers moeten minimaal 5 jaar oud zijn blababla![]()
Nou Gerda, dan zet je toch na de nr 2 de radio uit
Roodbeen toch?quote:Op maandag 7 december 2020 18:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was toch een van de favoriete nummers van een kandidaat in de eerste Top 2000 Quiz?
Koop een taart en vier het.quote:Op maandag 7 december 2020 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat postte ik bijna een keer in één dag.
Het werd wel genoemd door iemand inderdaad, dacht Roodbeenquote:Op maandag 7 december 2020 18:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was toch een van de favoriete nummers van een kandidaat in de eerste Top 2000 Quiz?
Ik, bijna elk jaar.quote:Op maandag 7 december 2020 18:31 schreef alopio het volgende:
Maar serieus, wie hoort de nr1 nou echt? Bijna niemand toch? Verheug me meer op de dagen ervoor
Ikquote:Op maandag 7 december 2020 18:31 schreef alopio het volgende:
Maar serieus, wie hoort de nr1 nou echt? Bijna niemand toch? Verheug me meer op de dagen ervoor
Ik hoor het bijna elk jaar. Dit jaar zal ik het waarschijnlijk nog bewuster horen dan andere jaren aangezien er geen plannen zijn.quote:Op maandag 7 december 2020 18:31 schreef alopio het volgende:
Denk het wel..quote:Op maandag 7 december 2020 18:31 schreef Poppejans het volgende:
Hebben ze nou al gezegd hoe ze het gaan vormgeven? Ze gaan toch niet uitzenden in een leeg cafe, of wel?
Ook met Corona te maken, ongetwijfeld.quote:Op maandag 7 december 2020 18:32 schreef cafca het volgende:
Tja, Corona tast de smaak aan, dat wist ik al.
Maar Bowie terug in de top 10, da's goed nieuws!
Ok toch wel veel dan. Maar heel die posities boeien toch niet, wel of nummers er wel of niet in staan. En ach dat zeiken hoort er ook bij. Deel van de lol tochquote:
Dat scheelt dit jaar wel ja. Zal zelf waarschijnlijk ook voor het eerst de top 10 “live” meekrijgenquote:Op maandag 7 december 2020 18:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor het bijna elk jaar. Dit jaar zal ik het waarschijnlijk nog bewuster horen dan andere jaren aangezien er geen plannen zijn.
Heerlijk.quote:Op maandag 7 december 2020 18:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Ok toch wel veel dan. Maar heel die posities boeien toch niet, wel of nummers er wel of niet in staan. En ach dat zeiken hoort er ook bij. Deel van de lol toch
Ik hoop op iets met veel schermen, de luisteraars thuis die er dan toch op die manier bij zijn.quote:
Zeiken op alles hoort bij dit topicquote:Op maandag 7 december 2020 18:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Ok toch wel veel dan. Maar heel die posities boeien toch niet, wel of nummers er wel of niet in staan. En ach dat zeiken hoort er ook bij. Deel van de lol toch
Ik zal het ook wel horen. Normaal gesproken ben ik bezig mn vuurwerk klaar te zettenquote:Op maandag 7 december 2020 18:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor het bijna elk jaar. Dit jaar zal ik het waarschijnlijk nog bewuster horen dan andere jaren aangezien er geen plannen zijn.
Vind het vooral jammer als Disturbed weer boven S&G eindigen....quote:Op maandag 7 december 2020 18:36 schreef Cee het volgende:
Mijn grootste woede ervaar ik de laatste jaren toch altijd wel op de stijging van Disturbed.
Laat Houdjemond het maar niet horenquote:Op maandag 7 december 2020 18:36 schreef Cee het volgende:
Mijn grootste woede ervaar ik de laatste jaren toch altijd wel op de stijging van Disturbed.
Nou, het ene gaat over het leven en de dood en het andere nummer gaat over het leven en de dood, maar dan met een gong.quote:Op maandag 7 december 2020 18:35 schreef asco het volgende:
Wat was het verschil tussen 1 en 2, iets over gezegd?
Ik las mijn post en dacht: shit, dom.quote:Op maandag 7 december 2020 18:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, het ene gaat over het leven en de dood en het andere nummer gaat over het leven en de dood, maar dan met een gong.
Ohhh je bedoelt qua stemmen. Geen idee.
quote:Op maandag 7 december 2020 18:36 schreef Cee het volgende:
Die komen ook nog wel in de top tien. Had het eigenlijk dit jaar al wel een beetje verwacht als vervanging van de boerenquote:Op maandag 7 december 2020 18:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind het vooral jammer als Disturbed weer boven S&G eindigen....
Nou... In NL gebeuren er maar al te vaak dingen waar de meerderheid moet wijken voor de/een minderheidquote:Op maandag 7 december 2020 18:35 schreef cafca het volgende:
Oh, en verder heeft de meerderheid altijd gelijk.
Misschien zoom-calls?quote:Op maandag 7 december 2020 18:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik hoop op iets met veel schermen, de luisteraars thuis die er dan toch op die manier bij zijn.
Ik wil fangirlen voor de buis
quote:Op maandag 7 december 2020 18:34 schreef GGMM het volgende:
Mooi zo
Alleen maar op gestemd omdat ik VI-hooligan ben, nummer vind ik verder niet zo bijzonder.
Alleen samen krijgen we de stijging onder controle.quote:Op maandag 7 december 2020 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Die komen ook nog wel in de top tien. Had het eigenlijk dit jaar al wel een beetje verwacht als vervanging van de boeren
Ik ben Oost-Indisch blindquote:Op maandag 7 december 2020 18:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Laat Houdjemond het maar niet horen
Volgens mij waren jij en ik de enigen hier die er redelijk van overtuigd waren dat Rollercoaster op 1 zou komen.quote:Op maandag 7 december 2020 18:38 schreef Koen66 het volgende:
Vind het er wel bij horen, alles anders dit jaar dus ook een andere nummer 1.
Ik verwachtte eigenlijk al niks anders
Oh ik moet volgend jaar ook even stemmen voor wat tegengas dus.quote:Op maandag 7 december 2020 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die moet ik volgend jaar dus nog lager zetten in mn top 32 om m daar nog weg te krijgen. Had zo mn best gedaan.
Oh ja natuurlijk. Een gay band verdreven van de eerste plek door een witte man! Discriminatie! Jokofobie! Racisme!quote:Op maandag 7 december 2020 18:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou... In NL gebeuren er maar al te vaak dingen waar de meerderheid moet wijken voor de/een minderheid
Ga je FvD of PVV stemmen ja?quote:Op maandag 7 december 2020 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik moet volgend jaar ook even stemmen voor wat tegengas dus.
Kloptquote:Op maandag 7 december 2020 18:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij waren jij en ik de enigen hier die er redelijk van overtuigd waren dat Rollercoaster op 1 zou komen.
Denk het ook.quote:Op maandag 7 december 2020 18:41 schreef Yolk het volgende:
Ik heb juist het gevoel dat boomers een belangrijke, zo niet essentiële bijdrage hebben geleverd aan de stijging van Danny Vera.
M.u.v. Freddie was iedereen in Queen autochtoon Brits en hetero.quote:Op maandag 7 december 2020 18:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk. Een gay band verdreven van de eerste plek door een witte man! Discriminatie! Jokofobie! Racisme!
Een week lang meermaals per uur Art Rooijakkers 'Alleen samen krijgen we corona'quote:Op maandag 7 december 2020 18:40 schreef asco het volgende:
Ik bedenk me nu dat we dus ELK UUR meerdere malen mogen gaan horen dat corona nog niet klaar met ons is.
Eensquote:Op maandag 7 december 2020 18:41 schreef Yolk het volgende:
Ik heb juist het gevoel dat boomers een belangrijke, zo niet essentiële bijdrage hebben geleverd aan de stijging van Danny Vera.
Ik zou de graphs wel willen zien wie waar op stemdequote:Op maandag 7 december 2020 18:41 schreef Yolk het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een week lang meermaals per uur Art Rooijakkers 'Alleen samen krijgen we corona'![]()
![]()
Ook al witte mannen dus! Het is een complot! Fraude!quote:Op maandag 7 december 2020 18:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
M.u.v. Freddie was iedereen in Queen autochtoon Brits en hetero.
Zeker wetenquote:Op maandag 7 december 2020 18:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ook al witte mannen dus! Het is een complot! Fraude!
Overigens best een lekker nummer, dat Rollercoaster!
https://www.nporadio2.nl/top2000/statistieken/leeftijdenquote:Op maandag 7 december 2020 18:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou de graphs wel willen zien wie waar op stemde
Die záligheid staat vast op 11quote:Op maandag 7 december 2020 18:36 schreef Cee het volgende:
Namens mijn generatie wil ik graag excuses aanbiedenquote:Op maandag 7 december 2020 18:45 schreef Yolk het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/top2000/statistieken/leeftijden
Vooral Generatie X kennelijk, daar stond Danny Vera vorig jaar al op één.
Nou vooruit dan.quote:Op maandag 7 december 2020 18:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Namens mijn generatie wil ik graag excuses aanbieden
Haha het is je vergeven. Al was het maar omdat mijn leeftijdsgroep Jason Paige in de top 10 heeftquote:Op maandag 7 december 2020 18:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Namens mijn generatie wil ik graag excuses aanbieden
Zelfs deze is best te pruimenquote:
Ja, je was de absolute nummer één (eigenlijk de Danny Vera van 2019)...quote:Op maandag 7 december 2020 18:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2020 18:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Televizierring, gouden mossel, NS prijsje en nu de top 2000
VI HOOLIGANS TILL I DIE
Coldplay hoort sowieso niet in de top 10.quote:Op maandag 7 december 2020 18:53 schreef Mani89 het volgende:
Trouble van Coldplay, die hoort in de Top 10.
quote:Op maandag 7 december 2020 18:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Coldplay hoort sowieso niet in de top 10.
Kan met beide heel goed levenquote:Op maandag 7 december 2020 18:54 schreef Kyran het volgende:
Ik zet nog maar een keer Child in Time op, gevolgd door Shine on You Crazy Diamond
De werkelijk nummer 1 en 2 van de Top 2000
quote:Op maandag 7 december 2020 18:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Coldplay hoort sowieso niet in de top 10.
O ja? En Stairway to heaven dan? O dat dacht ik.quote:Op maandag 7 december 2020 18:54 schreef Kyran het volgende:
Ik zet nog maar een keer Child in Time op, gevolgd door Shine on You Crazy Diamond
Zoutloze boomerprostaatrock, ieeeuuwwww.quote:Op maandag 7 december 2020 18:54 schreef Kyran het volgende:
Nee, deze danquote:
Op 3 staat wel Led Zeppelin, maar met Kashmir natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2020 18:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja? En Stairway to heaven dan? O dat dacht ik.
Zo beter @Mani89 ?quote:Op maandag 7 december 2020 18:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Coldplay hoort sowieso niet in de top 2000
Ik ben het eens eens met Mani.quote:Op maandag 7 december 2020 18:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoutloze boomerprostaatrock, ieeeuuwwww.
Of Talk, of Speed Of Sound, of Viva la Vida, of The Scientist, of desnoods Clocks.quote:Op maandag 7 december 2020 18:53 schreef Mani89 het volgende:
Trouble van Coldplay, die hoort in de Top 10.
Die zijn allemaal niet emo genoeg.quote:Op maandag 7 december 2020 18:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Of Talk, of Speed Of Sound, of Viva la Vida, of The Scientist, of desnoods Clocks.
Talk, je bedoelt Computer Love van Kraftwerk?quote:Op maandag 7 december 2020 18:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Of Talk, of Speed Of Sound, of Viva la Vida, of The Scientist, of desnoods Clocks.
Ik denk dat die TWalk bedoelt van Foo Fighters.quote:Op maandag 7 december 2020 18:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Talk, je bedoelt Computer Love van Kraftwerk?
Is meer dat Coldplay nogal wat van Computer Love heeft geleend voor Talkquote:Op maandag 7 december 2020 18:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk dat die TWalk bedoelt van Foo Fighters.
Ik zou het best een mooie regel vinden voor filtering, maar het is ook bij de oude top 100 allertijden van Veronica niet gedaan. Maar je verliest er wel een hoop eendagsvliegen mee zoals Despacito of Cheerleader van OMI.quote:Op maandag 7 december 2020 18:24 schreef AgnesGru het volgende:
Geweldig om de zure reacties van Boomers te lezen op Facebook. Nummers moeten minimaal 5 jaar oud zijn blababla![]()
Nou Gerda, dan zet je toch na de nr 2 de radio uit
Ik zie bij de hele hoge leeftijden een aantal mensen die voor hun opa/oma stemmen volgens mijquote:Op maandag 7 december 2020 18:45 schreef Yolk het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/top2000/statistieken/leeftijden
Vooral Generatie X kennelijk, daar stond Danny Vera vorig jaar al op één.
Als René de Wit er in zou komen zou ik dat nog erger vinden dan Pokemonquote:Op maandag 7 december 2020 18:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij Danny Vera stemmen mensen tenminste nog op de muziek. In tegenstelling tot sommige andere noteringen.
Coldplay heeft ook gejat van Joe Satriania, dus tsja ...quote:Op maandag 7 december 2020 18:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is meer dat Coldplay nogal wat van Computer Love heeft geleend voor Talk
Van wie niet eigenlijk?quote:Op maandag 7 december 2020 19:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Coldplay heeft ook gejat van Joe Satriania, dus tsja ...
Ik doelde vooral op Normaal, maar die ook ja.quote:Op maandag 7 december 2020 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als René de Wit er in zou komen zou ik dat nog erger vinden dan Pokemon
Nee. Dont Panic, Green Eyes, Amsterdam, A Rush Of Blood To The Head, Warning Sign.quote:Op maandag 7 december 2020 18:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar dan was Danny Vera dit jaar van niets op 1 gekomen.quote:Op maandag 7 december 2020 19:02 schreef Mani89 het volgende:
Dat liedjes langer dan een jaar oud moeten zijn ben ik nog wel heel erg mee eens trouwens.
Waarom ziet die man eruit als de AliExpress-versie van Marco Borsato?quote:Op maandag 7 december 2020 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als René de Wit er in zou komen zou ik dat nog erger vinden dan Pokemon
Eens, maar tenminste 5 jaar oud vind ik zwaar overdrevenquote:Op maandag 7 december 2020 19:02 schreef Mani89 het volgende:
Dat liedjes langer dan een jaar oud moeten zijn ben ik nog wel heel erg mee eens trouwens.
"Mensen vullen jaarlijks hun 35 favoriete liedjes in en daar rolt een lijst uit. Is dit wel verantwoord?''quote:Op maandag 7 december 2020 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou het best een mooie regel vinden voor filtering, maar het is ook bij de oude top 100 allertijden van Veronica niet gedaan. Maar je verliest er wel een hoop eendagsvliegen mee zoals Despacito of Cheerleader van OMI.
Overigens verdient Vera deze plek gewoon. Maar ik snap wel dat de oma van mijn vriendin het elk jaar iets minder leuk vindt, de Top 2000. En laten we wel zijn, de Top 2000 is een totaal andere lijst als tien jaar geleden. Niet alleen qua individuele noteringen, maar ook qua doelgroep, qua typen muziek, etc. En of dat mooi of niet mooi is ligt echt wel ergens in het midden.
Tuurlijk nietquote:Op maandag 7 december 2020 19:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar dan was Danny Vera dit jaar van niets op 1 gekomen.
Sowieso! Want: Efteling <3quote:Op maandag 7 december 2020 19:05 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is eigenlijk jullie favoriete rollercoaster? Ik ga denk ik sentimenteel voor de Python.
Van de rollercoasters waar ik ingezeten heb denk ik de Rock 'n Roll Rollercoaster avec Aerosmith in het Walt Disney Studio Park bij Disneyland Parijsquote:Op maandag 7 december 2020 19:05 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is eigenlijk jullie favoriete rollercoaster? Ik ga denk ik sentimenteel voor de Python.
Vliegende Hollanderquote:Op maandag 7 december 2020 19:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat de oma van mijn vriendin liever had dat alleen 55+ ers mochten stemmen. Gelukkig zet ze voor ons nog steeds de lijst met plezier op omdat wij hem zo leuk vinden.quote:Op maandag 7 december 2020 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
"Mensen vullen jaarlijks hun 35 favoriete liedjes in en daar rolt een lijst uit. Is dit wel verantwoord?''
quote:Op maandag 7 december 2020 19:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vliegende Hollander
Niet qua hoe gaaf het ritje zelf is, maar gewoon zo'n heerlijk sfeertje daar binnen
quote:Op maandag 7 december 2020 19:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Van de rollercoasters waar ik ingezeten heb denk ik de Rock 'n Roll Rollercoaster avec Aerosmith in het Walt Disney Studio Park bij Disneyland Parijs
NOG ZOIETS!quote:Op maandag 7 december 2020 19:09 schreef TLC het volgende:
Dat Rollercoaster op 1 staat is net zo belachelijk als dat breakdancen ineens een Olympische 'sport' geworden is
Zo prachtig daarbinnen gemaakt! Zaterdag ga ik er weer heen. Beste pretpark ooitquote:
De Vogel Rok muziek is anders ook heel fijnquote:Op maandag 7 december 2020 19:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat ritje stelt ook weinig voor, beetje een soort van Vogelrok, maar dan met lekkere muziekWel erg gaaf, maar volgens mij is die nu weg toch? Heb die nog net in laatste jaar mee kunnen pakken.
Love in a Rollercoasterquote:Op maandag 7 december 2020 19:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat ritje stelt ook weinig voor, beetje een soort van Vogelrok, maar dan met lekkere muziek
Allebei niks mis mee.quote:Op maandag 7 december 2020 19:09 schreef TLC het volgende:
Dat Rollercoaster op 1 staat is net zo belachelijk als dat breakdancen ineens een Olympische 'sport' geworden is
En Monsieur Cannibale?quote:Op maandag 7 december 2020 19:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De Vogel Rok muziek is anders ook heel fijn
Speaking of de Efteling: waarom staat Afrikaan Beat niet meer in de T2K?
Omdat dat ook afgezaagde meuk is.quote:Op maandag 7 december 2020 19:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De Vogel Rok muziek is anders ook heel fijn
Speaking of de Efteling: waarom staat Afrikaan Beat niet meer in de T2K?
Wellicht kunnen ze jongleren en koorddansen ook nog een plek geven.quote:
Ik vind het Wilhelmus alleen mooi omwille van de melodie. De tekst van ons officiële anthem slaat nog steeds helemaal nergens opquote:Op maandag 7 december 2020 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Roller Coaster moet het nieuwe volkslied worden.
Ik ben enorm fan van dit nummer. Kunnen jullie de naam raden van de leadzanger en de bandje waar ie nog meer in zat?quote:
Waar ik naar had gelinkt is van vorig jaar.quote:Op maandag 7 december 2020 19:05 schreef Zorro het volgende:
Als ik die leeftijdslijsten bekijk kan ik er met mijn pet niet bij dat Vera op 1 staat. Totaal niet daaruit af te leiden
Het is een stuk logischer als je weet dat 'Duits' (of 'Diets') in de 16e eeuw 'Nederlands' betekendequote:Op maandag 7 december 2020 19:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vind het Wilhelmus alleen mooi omwille van de melodie. De tekst van ons officiële anthem slaat nog steeds helemaal nergens op
Dat kan het een en ander verklarenquote:Op maandag 7 december 2020 19:13 schreef Yolk het volgende:
[..]
Waar ik naar had gelinkt is van vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |