SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de KeuzelijstAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Mwah ik heb hem ondertussen juist wel vaak genoeg gehoord geloof ik.....quote:Op maandag 7 december 2020 18:01 schreef livelink het volgende:
Rollercoaster blijft bij mij totaal niet hangen. Als je mij nu vraagt om het te zingen of zelfs maar een deel van de tekst te noemen, dan ben ik echt compleet blanco. En misschien is dat dan wel de kracht van het nummer. Dat het iedere keer weer klinkt als de eerste keer.
Dat heb ik met 99 van de 100 nummers.quote:Op maandag 7 december 2020 18:01 schreef livelink het volgende:
Rollercoaster blijft bij mij totaal niet hangen. Als je mij nu vraagt om het te zingen of zelfs maar een deel van de tekst te noemen, dan ben ik echt compleet blanco. En misschien is dat dan wel de kracht van het nummer. Dat het iedere keer weer klinkt als de eerste keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dat laatste is héééél belangrijkquote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, ik ga even een kliekje Happy Italy naar binnen werken met mijn kroost. En ze daarna even Child in Time laten horen.
Eensch, die mag er ook uit.quote:Op maandag 7 december 2020 18:02 schreef onlogisch het volgende:
Fix you is ook zo'n waardeloos jank nummer
quote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, ik ga even een kliekje Happy Italy naar binnen werken met mijn kroost. En ze daarna even Child in Time laten horen.
Ik vind dit ook wel vertrouwd eigenlijkquote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef D. het volgende:
Wel ouderwets geklaag weer, sommige dingen veranderen nooit
Alive > Black, there, I said it.quote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef Document1 het volgende:
Over een aantal jaar neem Pearl Jam het stokje van Queen over ben ik bang.
Hier sluit ik me bij aan. Ik heb niet zoveel met het soort liedje, maar zo erg is het nu ook allemaal weer niet. Had alleen gedacht dat de jeugd Queen nog even in het zadel had gehouden.quote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef Gretzl het volgende:
Wat zit iedereen nu te haten op Roller Coaster, hadden jullie dan liever eeuwige stilstand gehad?
Ik ben er als voorvechter van recente muziek erg blij mee dat er eens een keer niet een stokoud nummer op de bovenste plaats staat.
De winnaar zal nooit onverdeeld door iedereen geliefd zijn. Maar dit nummer van Danny Vera lijkt me nog wel zo'n moderne classic die vrijwel niemand echt vervelend kan vinden. Een lief en emotioneel liedje
Zo ook maar even draaien, had nu toevallig Highway Star van dezelfde band opstaan, ook op gestemd maar die zal het wel weer niet halen zoals gewoonslijk.....quote:
quote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Alive > Black, there, I said it.
Jeremyquote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Jeremy is toch wel het best wmbquote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dan nog liever black.quote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ondanks de rest van het jaarquote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel vertrouwd eigenlijk
Lekker tochquote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef D. het volgende:
FTFYquote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Alive < Black, there, I said it.
Nature is healing.quote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef D. het volgende:
Je hebt het mis. Ik vind m best vervelend. The weight van Danny vind ik leuker.quote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef Gretzl het volgende:
Wat zit iedereen nu te haten op Roller Coaster, hadden jullie dan liever eeuwige stilstand gehad / 10 jaar op rij Queen op #1?![]()
Ik ben er als groot voorvechter van recente muziek erg blij mee dat er eens een keer niet een stokoud nummer op de bovenste plaats staat. Gewoon schitterend dat een nummer uit 2019 nu het populairste nummer is![]()
De winnaar zal nooit onverdeeld door iedereen geliefd zijn. Maar dit nummer van Danny Vera lijkt me nog wel zo'n moderne classic die vrijwel niemand echt vervelend kan vinden. Een lief en emotioneel liedje
(ik snap ook wel dat ie niet bij iedereen blijft hangen, als je normaal naar stevigere genres luistert of langere nummers)
Hoort toch een beetje bij deze topic reeks hèquote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef D. het volgende:
Die vind ik inderdaad ook een stuk leuker van Dannyquote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hebt het mis. Ik vind m best vervelend. The weight van Danny vind ik leuker.
Ja, ik kan ook wel een paar albumtracks noemen die knapper in elkaar steken. Maar dat zijn geen liedjes waar het grote publiek massaal voor valt.quote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hebt het mis. Ik vind m best vervelend. The weight van Danny vind ik leuker.
Die moet ik volgend jaar dus nog lager zetten in mn top 32 om m daar nog weg te krijgen. Had zo mn best gedaan.quote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach weet je... de volgorde van de platen klopt al sinds 1999 niet. Waarom zou dat nu anders zijn?
Alleen lijsten waar A Forest op 1 staan nemen wij serieus. @:Gretzl
100% mee eens, geen twijfel over mogelijkquote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dit mag jij vinden.quote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Avond staat ook weer belachelijk hoog. Geen slecht nummer, maar echt geen top 100 wmb..
Exactquote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach weet je... de volgorde van de platen klopt al sinds 1999 niet. Waarom zou dat nu anders zijn?
Alleen lijsten waar A Forest op 1 staan nemen wij serieus. @:Gretzl
The weight is gewoon een single die heel vaak gedraaid wordt, dus je vergelijking klopt niet.quote:Op maandag 7 december 2020 18:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel een paar albumtracks noemen die knapper in elkaar steken. Maar dat zijn geen liedjes waar het grote publiek massaal voor valt.
Ik heb 'm vorig jaar niet gevolgd, misschien dit jaar maar weer wel doen, alleen al daaromquote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef ok01 het volgende:
[..]
Fantastisch inderdaad![]()
Ik heb de users hier gemist
quote:Op maandag 7 december 2020 18:07 schreef livelink het volgende:
Maar in ieder geval geen Normaal in de top 10![]()
Ik stem altijd op Stairway dus dat zit hier wel goedquote:Op maandag 7 december 2020 18:08 schreef Cee het volgende:
Dit jaar voor het eerst dat geen enkel nummer uit de top 10 in mijn stemlijst staat.
De volgorde van hoe je het inlevert maakt niet uit.quote:Op maandag 7 december 2020 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die moet ik volgend jaar dus nog lager zetten in mn top 32 om m daar nog weg te krijgen. Had zo mn best gedaan.
Ook op gestemd jaquote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind dat toch wel zon slap aftreksel. Creatieve armoede.quote:Op maandag 7 december 2020 18:08 schreef Fred_B het volgende:
Vanavond komt Radio 10 Danny Vera feliciteren met zijn tweede plaats in de Top 4000, bij Veronica Inside.
Goede timing wel
Zelfs ik ben het hiermee eens, Fix You is een van de slechtste nummers van Coldplay.quote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef Poppejans het volgende:
Maar eigenlijk wél leuk dat er eens wat anders op 1 staat (het had erger gekund met bijv dat kattengejammer van Coldplay)
Vreselijk nummerquote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef LTVDK het volgende:
Alleen Hotel California uit mijn stemlijst van de top 10.
Ja ietsjesquote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef D. het volgende:
Ik heb nog niet gestemd, maar zal wel te laat zijn nu
Lol gebeurde vorig jaar ook alquote:Op maandag 7 december 2020 18:08 schreef Fred_B het volgende:
Vanavond komt Radio 10 Danny Vera feliciteren met zijn tweede plaats in de Top 4000, bij Veronica Inside.
Goede timing wel
Ook geen artiesten, Cee?quote:Op maandag 7 december 2020 18:08 schreef Cee het volgende:
Dit jaar voor het eerst dat geen enkel nummer uit de top 10 in mijn stemlijst staat.
Er is wmb maar 1 echt briljant Coldplay nummer en dat is Don’t Panicquote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zelfs ik ben het hiermee eens, Fix You is een van de slechtste nummers van Coldplay.
quote:Op maandag 7 december 2020 18:08 schreef Fred_B het volgende:
Goede timing wel
Hoe meer zielenquote:Op maandag 7 december 2020 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm vorig jaar niet gevolgd, misschien dit jaar maar weer wel doen, alleen al daarom
Wel een poging gedaan hoor, had wat thema's bedacht, maar kon met geen enkel thema een lijstje vol krijgenquote:
Vorig jaar op 4.quote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef Poppejans het volgende:
Rollercoaster klinkt imo nou niet als een nr dat eeuwig hoog gaat staan. Zal wel gewoon eenmalig zijn door corona dat mensen nu hierop massaal stemmen.
Ik vind dr nik an iig. Maar eigenlijk wél leuk dat er eens wat anders op 1 staat (het had erger gekund met bijv dat kattengejammer van Coldplay)
Talk, 42quote:Op maandag 7 december 2020 18:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er is wmb maar 1 echt briljant Coldplay nummer en dat is Don’t Panic
Net zoals Piano Man, leuk nummer voor in de kroeg maar geen Top 10 notering waard.quote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Avond staat ook weer belachelijk hoog. Geen slecht nummer, maar echt geen top 100 wmb..
Split Enz - Message to my girlquote:Op maandag 7 december 2020 18:11 schreef Gretzl het volgende:
Ik geef de klagers het advies om deze uitslag van de zonnige kant te bekijken. Enkele jaren geleden had het ook nog prima gekund dat een andere grote Zeeuwste artiesten het podium ging bevolken. Als je moet kiezen tussen Danny Vera, Bløf of Racoon lijkt met de keuze toch snel gemaakt?
Politik, In My Place en God Put A Smile vind ik ook mooie nummersquote:Op maandag 7 december 2020 18:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Trouble In Town is een prima nummer van het recentste album, Arabesque ook.quote:
ja Thuis blijven idd.quote:Op maandag 7 december 2020 18:11 schreef Gretzl het volgende:
Ik geef de klagers het advies om deze uitslag van de zonnige kant te bekijken. Enkele jaren geleden had het ook nog prima gekund dat een andere grote Zeeuwste artiesten het podium ging bevolken. Als je moet kiezen tussen Danny Vera, Bløf of Racoon lijkt met de keuze toch snel gemaakt?
Iets met 'shiniest of three turds' enzo.quote:Op maandag 7 december 2020 18:11 schreef Gretzl het volgende:
Broeder Dielemanquote:Op maandag 7 december 2020 18:11 schreef Gretzl het volgende:
Dat vind ik van Piano Man en Fix You maar die staan helaas ook in de top 10quote:
De eerste cd is naar mijn mening de beste van Coldplay, ook met de beste nummerquote:Op maandag 7 december 2020 18:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gebrek aan, doorgaans.quote:Op maandag 7 december 2020 18:13 schreef Benny het volgende:
Mensen die zeggen "Nummer X hoort niet in de Top Y"_____!
Smaak, jongens. Smaak.
Vind zelf Talk en Speed of Sound best lekkere nummertjes.quote:
Het probleem is dat we helemaal niet moeten kiezen uit die driequote:Op maandag 7 december 2020 18:11 schreef Gretzl het volgende:
Waarom niet? Het bevat in ieder geval een songtekst die vermoedelijk veel meer stemmers aanspreekt dan die van BohRhap, Hotel California, Child in Time etc.quote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef Poppejans het volgende:
Rollercoaster klinkt imo nou niet als een nr dat eeuwig hoog gaat staan. Zal wel gewoon eenmalig zijn door corona dat mensen nu hierop massaal stemmen.
Ik vind dr nik an iig. Maar eigenlijk wél leuk dat er eens wat anders op 1 staat (het had erger gekund met bijv dat kattengejammer van Coldplay)
Fix you moet dan ook gewoon wegquote:Op maandag 7 december 2020 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vind ik van Piano Man en Fix You maar die staan helaas ook in de top 10
quote:Op maandag 7 december 2020 18:13 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb nu al besloten dat ik daar volgend jaar op ga stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |