Dat was wel een goede regel anders.quote:Op maandag 7 december 2020 18:24 schreef AgnesGru het volgende:
Geweldig om de zure reacties van Boomers te lezen op Facebook. Nummers moeten minimaal 5 jaar oud zijn blababla![]()
Nou Gerda, dan zet je toch na de nr 2 de radio uit
Roodbeen toch?quote:Op maandag 7 december 2020 18:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was toch een van de favoriete nummers van een kandidaat in de eerste Top 2000 Quiz?
Koop een taart en vier het.quote:Op maandag 7 december 2020 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat postte ik bijna een keer in één dag.
Het werd wel genoemd door iemand inderdaad, dacht Roodbeenquote:Op maandag 7 december 2020 18:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was toch een van de favoriete nummers van een kandidaat in de eerste Top 2000 Quiz?
Ik, bijna elk jaar.quote:Op maandag 7 december 2020 18:31 schreef alopio het volgende:
Maar serieus, wie hoort de nr1 nou echt? Bijna niemand toch? Verheug me meer op de dagen ervoor
Ikquote:Op maandag 7 december 2020 18:31 schreef alopio het volgende:
Maar serieus, wie hoort de nr1 nou echt? Bijna niemand toch? Verheug me meer op de dagen ervoor
Ik hoor het bijna elk jaar. Dit jaar zal ik het waarschijnlijk nog bewuster horen dan andere jaren aangezien er geen plannen zijn.quote:Op maandag 7 december 2020 18:31 schreef alopio het volgende:
Denk het wel..quote:Op maandag 7 december 2020 18:31 schreef Poppejans het volgende:
Hebben ze nou al gezegd hoe ze het gaan vormgeven? Ze gaan toch niet uitzenden in een leeg cafe, of wel?
Ook met Corona te maken, ongetwijfeld.quote:Op maandag 7 december 2020 18:32 schreef cafca het volgende:
Tja, Corona tast de smaak aan, dat wist ik al.
Maar Bowie terug in de top 10, da's goed nieuws!
Ok toch wel veel dan. Maar heel die posities boeien toch niet, wel of nummers er wel of niet in staan. En ach dat zeiken hoort er ook bij. Deel van de lol tochquote:
Dat scheelt dit jaar wel ja. Zal zelf waarschijnlijk ook voor het eerst de top 10 “live” meekrijgenquote:Op maandag 7 december 2020 18:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor het bijna elk jaar. Dit jaar zal ik het waarschijnlijk nog bewuster horen dan andere jaren aangezien er geen plannen zijn.
Heerlijk.quote:Op maandag 7 december 2020 18:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Ok toch wel veel dan. Maar heel die posities boeien toch niet, wel of nummers er wel of niet in staan. En ach dat zeiken hoort er ook bij. Deel van de lol toch
Ik hoop op iets met veel schermen, de luisteraars thuis die er dan toch op die manier bij zijn.quote:
Zeiken op alles hoort bij dit topicquote:Op maandag 7 december 2020 18:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Ok toch wel veel dan. Maar heel die posities boeien toch niet, wel of nummers er wel of niet in staan. En ach dat zeiken hoort er ook bij. Deel van de lol toch
Ik zal het ook wel horen. Normaal gesproken ben ik bezig mn vuurwerk klaar te zettenquote:Op maandag 7 december 2020 18:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor het bijna elk jaar. Dit jaar zal ik het waarschijnlijk nog bewuster horen dan andere jaren aangezien er geen plannen zijn.
Vind het vooral jammer als Disturbed weer boven S&G eindigen....quote:Op maandag 7 december 2020 18:36 schreef Cee het volgende:
Mijn grootste woede ervaar ik de laatste jaren toch altijd wel op de stijging van Disturbed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |