RFI kan nog wel x10, market cap is nog redelijk laag. Met dit volume is dit gewoon een cash cow.quote:
24H: Low 0.57, High 1.55, Last: 1.03quote:Op maandag 7 december 2020 12:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb al een paar dagen fomo voor RFI maar leek me teveel gedoe om uit te zoeken hoe je moest kopen.
Na uitleg van fresh prince dacht ik helemaal alzal wel loslopen ook, toch al de boot gemist
![]()
nu trillen
Ja zal je net zien dat zodra ik koop alles in elkaar stort.quote:Op maandag 7 december 2020 12:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
24H: Low 0.57, High 1.55, Last: 1.03
Dus tsja, instappen kan nog hoorMaarja, daalt nu wel, dus goed nadenken voordat je wat doet
Hele RFI (afronden) of slippage hoger zetten.quote:Op maandag 7 december 2020 16:29 schreef xaban06 het volgende:
Is Uniswap een beetje stuk? Ik wil transacties uitvoeren maar steeds een error.
Ik zie nergens "slippage" staan, wat is datquote:Op maandag 7 december 2020 16:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hele RFI (afronden) of slippage hoger zetten.
quote:The transaction cannot succeed due to error: undefined. This is probably an issue with one of the tokens you are swapping.
Moet ergens staan bij Uniswap geloof ik.quote:Op maandag 7 december 2020 16:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik zie nergens "slippage" staan, wat is dat
Zelfs tokens met utility, niet-anoniem team en audited smartcontract worden rugpulled; $BREE.quote:Op maandag 7 december 2020 16:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop voor jullie dat iedereen er superrijk van wordt, maar ik vertrouw geen token zonder utility![]()
Leuk dat je tokens krijgt voor staken wanneer er tokens verzonden worden, maar als er geen reden is om tokens te verzenden dan is de usecase nou niet echt je van het. Geniet van de hype, maar verpats het niet te laat
Amateurquote:Op maandag 7 december 2020 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet je vrouw een eigen crypto wallet geven om haar te overtuigen
@:anneloos
Wat moet ik zeggen?quote:
Nja je was zo aanwezig met je geheime potentieeltje. x% gains gemaakt, vaak als het dan plots stil is dan is er iets niet goed gegaan.quote:Op maandag 7 december 2020 17:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen?Ik hold gewoon. Rare obsessie heb jij met mij man.
50M mcap is zeker realistisch mits er niets raars gebeurd.quote:Op maandag 7 december 2020 17:31 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ik heb al een klein stukje verkocht @ 1,50. Daarna bij de $5 weer ofzo
via twitter. je moet t maar net toevallig tegenkomen en de moeite nemen om er over te lezen.quote:Op maandag 7 december 2020 17:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
50M mcap is zeker realistisch mits er niets raars gebeurd.
Hoe was je bij dit project gekomen?
Alles op zijn tijdquote:Op maandag 7 december 2020 17:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nja je was zo aanwezig met je geheime potentieeltje. x% gains gemaakt, vaak als het dan plots stil is dan is er iets niet goed gegaan.
Ik die naar mijn Ripple keek die x400 gingquote:Op maandag 7 december 2020 18:49 schreef Quotidien het volgende:
Hoeren kanker waarom heb ik nooit zo'n coin die x20 gaat![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 7 december 2020 19:15 schreef xaban06 het volgende:
Hmm, nu wordt mijn transactie wel geaccepteerd bij Uniswap maar blijft op Pending staan. Hoe komt dit? Kan ik extra gas meegeven oid?
Klopt, in Metawalletquote:Op maandag 7 december 2020 19:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Cool, hoe?
Hmm, ik vind iets inde MetaWallet... even spelen
Ach werkt allemaal voor geen meterquote:
Heb voor mijzelf besloten dat ik uitstap op $7.50 (zou x50 zijn). Natuurlijk hou ik het wel in de gaten of het niet eerder moet, maar daar stap ik sowieso uit.quote:
Prima om dat vooraf te bedenken. Met alles? Of ~60%?quote:Op maandag 7 december 2020 19:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb voor mijzelf besloten dat ik uitstap op $7.50 (zou x50 zijn). Natuurlijk hou ik het wel in de gaten of het niet eerder moet, maar daar stap ik sowieso uit.
Ik vind het knapquote:Op maandag 7 december 2020 19:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Prima om dat vooraf te bedenken.
Fomo is a killer.quote:Op maandag 7 december 2020 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het knap
Niet het bedenken, maar het dan ook doen natuurlijk
Sowieso 80%. Heel mischien dat ik dan nog 20% door laat lopen voor de x100quote:Op maandag 7 december 2020 19:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Prima om dat vooraf te bedenken. Met alles? Of ~60%?
Ja, been there done that, dus als die x50 komt (zeg niet dat die komt, maar ALS die komt) moet ik er gewoon met 80% uit en niet nog meer willen. Komt vast wel nog een kans ergens een keer. Heb nu alleen maar RFI VET en BTC. Wil niet teveel zooi in mijn wallets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |