Oeh, de Fok keel-neus-en-oorploeg. Die wil je echt niet aan de deur hebben.quote:Op zondag 6 december 2020 23:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan weet de FOK! knoploeg je te vinden
Dat geldt voor alle DEFI projectenquote:Op zondag 6 december 2020 17:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Echte waarde heeft het natuurlijk niet. Het idee dat je fees krijgt en dat het deflationair is vinden veel mensen fijn.
Verder is de waarde lucht.
Maar dat is in crypto geen argument om niet moon te gaan
idd zit nog onder de radar.quote:Op maandag 7 december 2020 01:13 schreef Kyran het volgende:
Zie nog steeds heel weining gasten RFI shillen, dus echte vuurwerk nog niet eens begonnen
Mag ik weten welk bedrijf en of die er zelf ook nog iets mee te maken hebben? (Tenminste als dat bekend is? Misschien een linkje naar reddit?)quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Zalm op de database
[ afbeelding ]
Zo'n user op reddit had zalm besteld en zalm is blijkbaar door een bedrijf in Urk verwerkt en geexporteerd naar de verenigde staten.
Geinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In other news. Hoogste weekly close ooit voor Bitcoin!
[ Bericht 6% gewijzigd door dimmak op 07-12-2020 08:53:36 ]Uitvinder van de biersmiley.
quote:Op maandag 7 december 2020 08:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
Mag ik weten welk bedrijf en of die er zelf ook nog iets mee te maken hebben? (Tenminste als dat bekend is? Misschien een linkje naar reddit?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In other news. Hoogste weekly close ooit voor Bitcoin!
[ afbeelding ]quote:Thanks I didn't see that line on top. But based on that it has to be Rodé Vis, which is part of lerøy group. They say they have various certificatioms on their website but sadly I can't find them in the BRC directory. IFS is currently offline but I could track them through their certification body (SGS). This is what it says:
Rodé Vis B.V.Schulpengat 10 Urk 8321 WC The NetherlandsIFS (v 6.1)DE14/818842085 Salting, brining, smoking (warm and cold), vacuum packing in vacuum bags and MAP packing in top seal trays of salmon and other fish species.. Beside own production company has outsourced products or processes
quote:Op maandag 7 december 2020 08:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
Mag ik weten welk bedrijf en of die er zelf ook nog iets mee te maken hebben? (Tenminste als dat bekend is? Misschien een linkje naar reddit?)https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=shareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In other news. Hoogste weekly close ooit voor Bitcoin!
[ afbeelding ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:
Thanks. Lijkt bijgehouden te worden door de klant zelf (Knowseafish). En niet door Leroy of Rode. Dat is de omgekeerde weg. Als je dan toch blockchain wil gebruiken sla dan ook nuttige informatie op vanaf de kweker. (Batch, waarden van de vis, slachtdatum, temperatuur transport, waarden bij de verwerker enz.) Dit is achteraf 2 gegevens verwerken die al voor handen zijn.quote:Op maandag 7 december 2020 09:11 schreef fathank het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Volgens mij is het hele idee van Metamask juist dat het als een schild werkt en geen rechtstreekste toegang tot je wallet geeft zonder toestemming, alleen het saldo.quote:Op maandag 7 december 2020 05:02 schreef weetjewel5 het volgende:
iemand het RFI dashboard al geprobeerd? ik vind t een beetje riskant om met je metamask in te loggen.
Ja, 1300% winst in een week is wel belachelijk...quote:
Jesus, lekker man.quote:Op maandag 7 december 2020 10:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, 1300% winst in een week is wel belachelijk...
Het lijkt erop dat Bilaxy exchange RFI gaat listen trouwens.
edit: 1400%
Kijk naar de toename van users in Telegram en aantal wallets...quote:
Laat de correctie even snel komen. Ik gister nog tegen mijn vrouw: zal ik er nog eens 5000,- insteken? nee, doe maar niet.quote:Op maandag 7 december 2020 10:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kijk naar de toename van users in Telegram en aantal wallets...
We zijn er nog lang niet... komen vast nog wel wat momenten dat mensen winst nemen maar voorlopig zie ik een lijn omhoog (disclaimer: bla bla bla)
https://reflect.blockpour.com/summary
ja die nemen ook steeds sneller toe. AAVE deed x1000 in een maand ofzoquote:Op maandag 7 december 2020 10:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kijk naar de toename van users in Telegram en aantal wallets...
We zijn er nog lang niet... we zitten nog maar net over de 2500 wallets maar het groeit snel... komen vast nog wel wat momenten dat mensen winst nemen maar voorlopig zie ik een lijn omhoog (disclaimer: bla bla bla)
https://reflect.blockpour.com/summary
RFI is belachelijk, heeft geen enkele waarde.quote:Op maandag 7 december 2020 10:34 schreef Scorpie het volgende:
ALL IN ON REFLECT.FINANCE
WAT EEN GODENCOIN
JAAAA
Niet je vrouw een eigen crypto wallet geven om haar te overtuigenquote:Op maandag 7 december 2020 10:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Laat de correctie even snel komen. Ik gister nog tegen mijn vrouw: zal ik er nog eens 5000,- insteken? nee, doe maar niet.
1 dec: 1892 wallets | $0.140
2 dec: 1913 wallets (+21) | $0.213
3 dec: 1977 wallets (+64) | $0.352
4 dec: 2052 wallets (+75) | $0.400
5 dec: 2128 wallets (+76) | $0.598
6 dec: 2261 wallets (+133) | $0.809
7 dec: 2595 wallets (+335) | $1.470
Ja, qua fees gaat het ook lekker. Dat is wel mooi, zowel extra RFI in fees als hogere prijsquote:
Nu nog ja?quote:Op maandag 7 december 2020 10:34 schreef Scorpie het volgende:
ALL IN ON REFLECT.FINANCE
WAT EEN GODENCOIN
JAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |