Nja je was zo aanwezig met je geheime potentieeltje. x% gains gemaakt, vaak als het dan plots stil is dan is er iets niet goed gegaan.quote:Op maandag 7 december 2020 17:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen?Ik hold gewoon. Rare obsessie heb jij met mij man.
50M mcap is zeker realistisch mits er niets raars gebeurd.quote:Op maandag 7 december 2020 17:31 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ik heb al een klein stukje verkocht @ 1,50. Daarna bij de $5 weer ofzo
via twitter. je moet t maar net toevallig tegenkomen en de moeite nemen om er over te lezen.quote:Op maandag 7 december 2020 17:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
50M mcap is zeker realistisch mits er niets raars gebeurd.
Hoe was je bij dit project gekomen?
Alles op zijn tijdquote:Op maandag 7 december 2020 17:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nja je was zo aanwezig met je geheime potentieeltje. x% gains gemaakt, vaak als het dan plots stil is dan is er iets niet goed gegaan.
Ik die naar mijn Ripple keek die x400 gingquote:Op maandag 7 december 2020 18:49 schreef Quotidien het volgende:
Hoeren kanker waarom heb ik nooit zo'n coin die x20 gaat![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 7 december 2020 19:15 schreef xaban06 het volgende:
Hmm, nu wordt mijn transactie wel geaccepteerd bij Uniswap maar blijft op Pending staan. Hoe komt dit? Kan ik extra gas meegeven oid?
Klopt, in Metawalletquote:Op maandag 7 december 2020 19:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Cool, hoe?
Hmm, ik vind iets inde MetaWallet... even spelen
Ach werkt allemaal voor geen meterquote:
Heb voor mijzelf besloten dat ik uitstap op $7.50 (zou x50 zijn). Natuurlijk hou ik het wel in de gaten of het niet eerder moet, maar daar stap ik sowieso uit.quote:
Prima om dat vooraf te bedenken. Met alles? Of ~60%?quote:Op maandag 7 december 2020 19:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb voor mijzelf besloten dat ik uitstap op $7.50 (zou x50 zijn). Natuurlijk hou ik het wel in de gaten of het niet eerder moet, maar daar stap ik sowieso uit.
Ik vind het knapquote:Op maandag 7 december 2020 19:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Prima om dat vooraf te bedenken.
Fomo is a killer.quote:Op maandag 7 december 2020 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het knap
Niet het bedenken, maar het dan ook doen natuurlijk
Sowieso 80%. Heel mischien dat ik dan nog 20% door laat lopen voor de x100quote:Op maandag 7 december 2020 19:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Prima om dat vooraf te bedenken. Met alles? Of ~60%?
Ja, been there done that, dus als die x50 komt (zeg niet dat die komt, maar ALS die komt) moet ik er gewoon met 80% uit en niet nog meer willen. Komt vast wel nog een kans ergens een keer. Heb nu alleen maar RFI VET en BTC. Wil niet teveel zooi in mijn wallets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |