RFI kan nog wel x10, market cap is nog redelijk laag. Met dit volume is dit gewoon een cash cow.quote:
24H: Low 0.57, High 1.55, Last: 1.03quote:Op maandag 7 december 2020 12:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb al een paar dagen fomo voor RFI maar leek me teveel gedoe om uit te zoeken hoe je moest kopen.
Na uitleg van fresh prince dacht ik helemaal alzal wel loslopen ook, toch al de boot gemist
![]()
nu trillen
Ja zal je net zien dat zodra ik koop alles in elkaar stort.quote:Op maandag 7 december 2020 12:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
24H: Low 0.57, High 1.55, Last: 1.03
Dus tsja, instappen kan nog hoorMaarja, daalt nu wel, dus goed nadenken voordat je wat doet
Hele RFI (afronden) of slippage hoger zetten.quote:Op maandag 7 december 2020 16:29 schreef xaban06 het volgende:
Is Uniswap een beetje stuk? Ik wil transacties uitvoeren maar steeds een error.
Ik zie nergens "slippage" staan, wat is datquote:Op maandag 7 december 2020 16:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hele RFI (afronden) of slippage hoger zetten.
quote:The transaction cannot succeed due to error: undefined. This is probably an issue with one of the tokens you are swapping.
Moet ergens staan bij Uniswap geloof ik.quote:Op maandag 7 december 2020 16:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik zie nergens "slippage" staan, wat is dat
Zelfs tokens met utility, niet-anoniem team en audited smartcontract worden rugpulled; $BREE.quote:Op maandag 7 december 2020 16:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop voor jullie dat iedereen er superrijk van wordt, maar ik vertrouw geen token zonder utility![]()
Leuk dat je tokens krijgt voor staken wanneer er tokens verzonden worden, maar als er geen reden is om tokens te verzenden dan is de usecase nou niet echt je van het. Geniet van de hype, maar verpats het niet te laat
Amateurquote:Op maandag 7 december 2020 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet je vrouw een eigen crypto wallet geven om haar te overtuigen
@:anneloos
Wat moet ik zeggen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |