abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:31:11 #1
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196547728

Schema 20/21
pi_196547737
Ik moet vandaag een nieuwe tv gaan kopen.
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:32:04 #3
268491 fetX
pi_196547741
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:31 schreef Erasmus het volgende:
Ik moet vandaag een nieuwe tv gaan kopen.
De hoeveelste is dat dit seizoen?
pi_196547785
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:32 schreef fetX het volgende:

[..]

De hoeveelste is dat dit seizoen?
Hopelijk de laatste keer want anders declareer ik alles gewoon bij Rick Cost.

Heb mij echt dood geërgerd aan dat arbitrale dwalen van gister. Ik was hoopvol tot die fucking penalty want er waren genoeg mogelijkheden in de eerste helft. Hoe het hierna ging hoef ik je natuurlijk niet uit te leggen. Zucht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 04-12-2020 12:36:28 ]
pi_196547800
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:35 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Heb mij echt dood geërgerd gisteren aan dat arbitrale dwalen van gister. Ik was hoopvol tot die fucking penalty want er waren genoeg mogelijkheden in de eerste helft. Hoe het hierna ging hoef ik je natuurlijk niet uit te leggen. Zucht.
Ik vond het niet eens dwalen eigenlijk, hij was gewoon matig. Maar je moet daar ook wel beter mee omgaan als team als je weet dat je een scheids hebt die erom bekend staat dat hij overal geel voor geeft.

Ik neem aan dat de babbelzieke Joegoslaaf dat soort dingen uitzoekt en het doorgeeft aan het team vooraf. Of vraag ik dan teveel van die teringmongool?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:42:12 #6
268491 fetX
pi_196547887
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:35 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Heb mij echt dood geërgerd aan dat arbitrale dwalen van gister. Ik was hoopvol tot die fucking penalty want er waren genoeg mogelijkheden in de eerste helft. Hoe het hierna ging hoef ik je natuurlijk niet uit te leggen. Zucht.
Ik erger mij sowieso kapot aan de scheidsrechters die wij krijgen, maar het allerergste vind ik nog dat we er echt geen klap van kunnen. Want welke mogelijkheden heb jij gezien dan? Ik vond het echt he-le-maal niets gister. Een uitermate zwak en tandeloos Feyenoord.
pi_196547900
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vond het niet eens dwalen eigenlijk, hij was gewoon matig. Maar je moet daar ook wel beter mee omgaan als team als je weet dat je een scheids hebt die erom bekend staat dat hij overal geel voor geeft.

Ik neem aan dat de babbelzieke Joegoslaaf dat soort dingen uitzoekt en het doorgeeft aan het team vooraf. Of vraag ik dan teveel van die teringmongool?
Bij de 0-2 vond ik het wel erg amateuristisch. Eerst goedkeuren, dan afkeuren ivm offside en vervolgens toch weer goedkeuren. Kan dat überhaupt zo? Hier zou de VAR perfect bij zijn geweest.

Maar ja, Europa League. Zie het volgende week somber in.
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:43:12 #8
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_196547909
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:37 schreef Caland het volgende:
Wtf, Petrovic was de afgelopen week toch bezig met anekdotes vertellen dat hij ooit samengespeeld heeft met Maradona? Dan kan je echt geen analyse doen ofzo hoor
Makkelijk eerste
pi_196547923
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:42 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Bij de 0-2 vond ik het wel erg amateuristisch. Eerst goedkeuren, dan afkeuren ivm offside en vervolgens toch weer goedkeuren. Kan dat überhaupt zo? Hier zou de VAR perfect bij zijn geweest.

Maar ja, Europa League. Zie het volgende week somber in.
Dat was uiteindelijk de juiste beslissing
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:44:25 #10
474254 GurneyIsBestOke
pi_196547928
@Caland denkt dat het de taak is van Petrovic om iets nuttigs te doen :')
Makkelijk eerste
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:45:14 #11
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196547938
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:22 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij staat in elk geval in de top 10. We hebben wel vaker complete debielen in het team gehad.
Ik denk dat Narsingh op rechtsbuiten van het niveau Schaken is. Niet geweldig maar wel nuttig, maar daar speelt ie natuurlijk nooit vanwege Berghuis.
  Moderator vrijdag 4 december 2020 @ 12:47:12 #12
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_196547966
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:45 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik denk dat Narsingh op rechtsbuiten van het niveau Schaken is. Niet geweldig maar wel nuttig, maar daar speelt ie natuurlijk nooit vanwege Berghuis.
Schaken was wel wat beter hoor.
pi_196547974
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:42 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik erger mij sowieso kapot aan de scheidsrechters die wij krijgen, maar het allerergste vind ik nog dat we er echt geen klap van kunnen. Want welke mogelijkheden heb jij gezien dan? Ik vond het echt he-le-maal niets gister. Een uitermate zwak en tandeloos Feyenoord.
Met mogelijkheden bedoelde ik de opbouw. Op zich kwamen we vaak genoeg in de buurt van de zestien, maar iedere keer is het of dikke pech of dikke kut zodra we iets in de 16 wilde proberen. Narsingh moet je ook nooit meer opstellen met zijn balverlies.

Die kopbal van Senesi in de laatste 10 minuten na de voorzet van Malacia bijvoorbeeld. Ging per ongeluk tegen Geertruida terwijl het prima een kool had kunnen zijn, we komen er nooit meer achter of die bal erin gegaan zou zijn.
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:48:03 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196547980
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:42 schreef fetX het volgende:

[..]

Je speelt met een middenveld van Kokcu die als een soort uitgerangeerde vedette over het veld sloft en het 1 op de 5 potjes een keer op zijn heupen heeft, Diemers die altijd een seconde of 3 teveel nodig heeft en Toornstra die puur vanuit de controle speelt. Vervolgens heb je voorin Berghuis die ook op begint te raken, Narsingh die al 6 jaar lang geen bal meer fatsoenlijk heeft geraakt en Linssen die de eerste helft alleen maar lange ballen aangespeeld kreeg die uiteindelijk vervangen wordt voor een jongen die fysiek nog wel een stap of 6 te maken heeft . Op een gegeven moment moet je ook gewoon toegeven dat er niet meer in zit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:48:22 #15
262211 hhh38
pi_196547986
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:47 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Schaken was wel wat beter hoor.
Hoe vaak heeft Narsingh bij ons op rechtsbuiten gespeeld?
pi_196548008
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:47 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Met mogelijkheden bedoelde ik de opbouw. Op zich kwamen we vaak genoeg in de buurt van de zestien, maar iedere keer is het of dikke pech of dikke kut zodra we iets in de 16 wilde proberen. Narsingh moet je ook nooit meer opstellen met zijn balverlies.

Die kopbal van Senesi in de laatste 10 minuten na de voorzet van Malacia bijvoorbeeld. Ging per ongeluk tegen Geertruida terwijl het prima een kool had kunnen zijn, we komen er nooit meer achter of die bal erin gegaan zou zijn.
Ik mis Hapsie ;(
BFF met GGMM
  Moderator vrijdag 4 december 2020 @ 12:50:05 #17
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196548014
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Je speelt met een middenveld van Kokcu die als een soort uitgerangeerde vedette over het veld sloft en het 1 op de 5 potjes een keer op zijn heupen heeft, Diemers die altijd een seconde of 3 teveel nodig heeft en Toornstra die puur vanuit de controle speelt. Vervolgens heb je voorin Berghuis die ook op begint te raken, Narsingh die al 6 jaar lang geen bal meer fatsoenlijk heeft geraakt en Linssen die de eerste helft alleen maar lange ballen aangespeeld kreeg die uiteindelijk vervangen wordt voor een jongen die fysiek nog wel een stap of 6 te maken heeft . Op een gegeven moment moet je ook gewoon toegeven dat er niet meer in zit.
Kökcü komt er nog wel. Arsenal, minimaal.

@Scrummie
@GurneyIsBestOke
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 4 december 2020 @ 12:50:31 #18
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196548019
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:49 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik mis Hapsie ;(
Dan mot je ff in de Schie gaan buurten.
4045
onlogisch
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:50:41 #19
262211 hhh38
pi_196548021
quote:

[..]

Ik vind dat je Kökcü hiermee wel tekort doet. Hij was niet heel goed gisteren maar was wel de meest actieve speler en misschien wel de minst slechte van de 6 die je noemt.

Maar goed ik ben ook wel de één van de grootste Kökcü fans in dit topic.
pi_196548029
quote:

[..]

En een back op links die net terug is na weken afwezigheid, een back op rechts die eigenlijk geen back is, een centrale verdediger waarvan men eerst nog dacht dat ie in de warming up af zou vallen, een andere centrale verdediger die daadwerkelijk uitvalt met als resultaat dat je vlak voor rust de 0-1 om de oren krijgt, en zijn vervanger al zijn hele leven te traag is.

En dan de keeper die het best aardig doet maar ook geen baken van rust is.
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:51:51 #21
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196548035
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik vind dat je Kökcü hiermee wel tekort doet. Hij was niet heel goed gisteren maar was wel de meest actieve speler en misschien wel de minst slechte van de 6 die je noemt.

Maar goed ik ben ook wel de één van de grootste Kökcü fans in dit topic.
Mokkerdomme overtreding waaruit de penalty valt en ik zou je willen adviseren om bij de 0-2 even Kokcu in de gaten te houden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 4 december 2020 @ 12:54:34 #22
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196548065
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Mokkerdomme overtreding waaruit de penalty valt en ik zou je willen adviseren om bij de 0-2 even Kokcu in de gaten te houden.
Dat vinden @GGMM en ik ook :)
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 4 december 2020 @ 12:54:53 #23
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_196548069
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hoe vaak heeft Narsingh bij ons op rechtsbuiten gespeeld?
Geen idee, elke wedstrijd is er één teveel. Schaken was in zijn tweede seizoen echt wel belangrijk.
pi_196548074
quote:

[..]

Na de allereerste gele kaart had ik al een domme pingel tegen gecalled. :+
BFF met GGMM
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:56:19 #25
262211 hhh38
pi_196548084
quote:

[..]

Die overtreding was niet handig, maar hij gaat gewoon voor de bal. Ik heb geen zin om de 2-0 nog een keer terug te kijken maar ik geloof best dat ie er daar niet goed uitziet.

Dat is ook mijn grootste kritiekpunt op hem hoor, maar het is wel typisch Feyenoord om een speler die wat lui is gelijk af te fakkelen terwijl we blij moeten zijn dat we een keer een creatieve speler hebben opgeleid
pi_196548104
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die overtreding was niet handig, maar hij gaat gewoon voor de bal. Ik heb geen zin om de 2-0 nog een keer terug te kijken maar ik geloof best dat ie er daar niet goed uitziet.

Dat is ook mijn grootste kritiekpunt op hem hoor, maar het is wel typisch Feyenoord om een speler die wat lui is gelijk af te fakkelen terwijl we blij moeten zijn dat we een keer een creatieve speler hebben opgeleid
Kökcü heeft zijn creativiteit ergens laten liggen in seizoen 2019/2020, hij moet hem nog ophalen als ik het zo zie de afgelopen tijd.
pi_196548333
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 10:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Doe niet zo kinderachtig, Zagreb heeft minder middelen dan wij en komt uit een zwakkere competitie, dus dit kunnen we gewoon winnen.
Ik weet niet of zij minder middelen hebben maar ik geloof je meteen. Eerlijk gezegd kende ik niet 1 speler van hen en vind ik het ook niet bijzonder wat ze laten zien. Maar wel beter en veel meer volwassen als Feyenoord..ik zag een team met een duidelijke strategie. Het is niet alleen deze wedstrijd, maar we leggen het te vaak af tegen ploegen die niet meer middelen hebben dan Feyenoord.. Young Boys..Rangers..Zagreb..Fenerbahce.. af en toe win je eens een potje maar meestal leggen we het af.
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:29:32 #28
268491 fetX
pi_196548590
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik ben ook wel Kokcu fan maar dit jaar is toch wel een teleurstellend seizoen van hem vind ik. We weten dat hij veel beter kan. PSV uit vorig jaar was hij zo fucking goed.
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:30:07 #29
268491 fetX
pi_196548598
quote:

[..]

Dat is ook precies wat ik zeg. Het elftal wat er nu staat is gewoon erg matig.
pi_196548647
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:14 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik weet niet of zij minder middelen hebben maar ik geloof je meteen. Eerlijk gezegd kende ik niet 1 speler van hen en vind ik het ook niet bijzonder wat ze laten zien. Maar wel beter en veel meer volwassen als Feyenoord..ik zag een team met een duidelijke strategie. Het is niet alleen deze wedstrijd, maar we leggen het te vaak af tegen ploegen die niet meer middelen hebben dan Feyenoord.. Young Boys..Rangers..Zagreb..Fenerbahce.. af en toe win je eens een potje maar meestal leggen we het af.
Wij zijn gewoon niet zo goed.
BFF met GGMM
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:33:40 #31
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196548648
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:29 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik ben ook wel Kokcu fan maar dit jaar is toch wel een teleurstellend seizoen van hem vind ik. We weten dat hij veel beter kan. PSV uit vorig jaar was hij zo fucking goed.
Het lijkt veel te vrijblijvend bij hem, dat moet er echt wel een keer uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196548758
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wij zijn gewoon niet zo goed.
Ja, maar waar ligt dat aan.. waarom kan de ene club met 70 miljoen begroting een elftal knutselen dat niet voor schut gaat in Europa, en lukt dat niet bij Feyenoord.
pi_196548798
quote:

[..]

Eendagsvlieg.
pi_196548804
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:39 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ja, maar waar ligt dat aan.. waarom kan de ene club met 70 miljoen begroting een elftal knutselen dat niet voor schut gaat in Europa, en lukt dat niet bij Feyenoord.
We hebben nu:
- veel blessures
- een elftal dat goed kan meedraaien als iedereen top is (nu is niemand top)
- te lang vastgehouden aan bepaalde spelers (Jorg)
- middelmaat ingekocht
- geen lange termijn visie
BFF met GGMM
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:41:55 #35
262211 hhh38
pi_196548826
quote:

[..]

Wij gebruiken onze middelen extreem inefficiënt door steeds maar weer gaten te dichten met ervaren spelers zonder te kunnen investeren in jonge spelers.

Die Livakovic is trouwens gewoon keeper van het Kroatische elftal en één van hun verdedigers is al verkocht voor 16 miljoen maar speelt er nog een jaartje. Zij zijn dé ploeg die bijna alle Kroatische talenten opleidt en dat zijn er voor zo'n klein land erg veel. Dan heb je ook minder middelen nodig
pi_196548870
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

We hebben nu:
- veel blessures
- een elftal dat goed kan meedraaien als iedereen top is (nu is niemand top)
- te lang vastgehouden aan bepaalde spelers (Jorg)
- middelmaat ingekocht
- geen lange termijn visie
Klopt allemaal.. Alleen in het kampioensjaar stond er een ploeg die goed in elkaar zat, al was het toen in Europa ook niet best. Blessures vind ik overigens zelden een goed excuus, daar hebben andere clubs ook mee te maken.
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:46:46 #37
262211 hhh38
pi_196548908
quote:

[..]

Ik zie nog steeds regelmatig flarden die aangeven wat hij kan en waarom we hem deze zomer zo opgeprijsd hebben. Met name in de korte combinaties.

Hij is dit jaar een stuk minder, maar ik vind het ook wel tekenend dat we blijkbaar van een 19 jarige speler verwachten dat ie een heel elftal uit het slop trekt. De spelers om hem heen zijn ook geen fijne spelers om de combinatie mee aan te gaan.
pi_196548936
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wij gebruiken onze middelen extreem inefficiënt door steeds maar weer gaten te dichten met ervaren spelers zonder te kunnen investeren in jonge spelers.

Die Livakovic is trouwens gewoon keeper van het Kroatische elftal en één van hun verdedigers is al verkocht voor 16 miljoen maar speelt er nog een jaartje. Zij zijn dé ploeg die bijna alle Kroatische talenten opleidt en dat zijn er voor zo'n klein land erg veel. Dan heb je ook minder middelen nodig
Dat is een goede verklaring ja. Ze kunnen lekker vissen in de vijver van talenten zonder concurrentie
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:50:13 #39
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196548962
twitter

whuuuut
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:51:25 #40
262211 hhh38
pi_196548992
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

whuuuut
Wow.

Zou best een goede keus zijn denk ik
pi_196548998
quote:
[ twitter ]

whuuuut
Wow :o
BFF met GGMM
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:51:43 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196548999
Dat zou echt een keer goed nieuws zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196549064
Zou tof zijn als het waar is. Betere keus dan Japie destijds.
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:55:20 #44
474254 GurneyIsBestOke
pi_196549067
quote:
[ twitter ]

whuuuut
Netjes.
Makkelijk eerste
pi_196549072
quote:
[ twitter ]

whuuuut
Gaf jij dat niet aan als optie? Slot + Eenhoorn? :D

Amerikanen, Eenhoorn, Slot.
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:57:04 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196549091
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gaf jij dat niet aan als optie? Slot + Eenhoorn? :D

Amerikanen, Eenhoorn, Slot.
Ja, als een soort hersenspinsel. Ik denk ook dat als Slot komt hij niet onder de huidige omstandigheden komt, dus dan is er op de achtergrond (veel) meer aan de hand.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:58:16 #47
268491 fetX
pi_196549116
Verrassende en ook wel goede keuze lijkt me.
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:58:22 #48
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196549117
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:59 schreef Caland het volgende:
Gewoon die investeerders erachter krijgen en dan een dubbelslag slaan door zowel Eenhoorn als Slot weg te kapen. Jatoch.
#DONEDEAL
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:58:34 #49
240618 Micson
The lonely stoner
pi_196549120
quote:

[..]

De duurste speler die Zagreb afgelopen zomer had gekocht kostte 1.4 miljoen, hoorde ik dat RTL-mannetje gisteren zeggen. Dus ze zullen niet heel veel middelen hebben.
pi_196549124
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, als een soort hersenspinsel. Ik denk ook dat als Slot komt hij niet onder de huidige omstandigheden komt, dus dan is er op de achtergrond (veel) meer aan de hand.
Zou mooi zijn.

Sowieso mooi dat Arnesen bij zo'n optie uitkomt, en niet 1 van de standaard namen.
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:59:19 #51
474254 GurneyIsBestOke
pi_196549139
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Inderdaad, dat klinkt allemaal heel goed, alsof Feyenoord echt ergens mee bezig is
Makkelijk eerste
pi_196549147
Slot + Eenhoorn + het scoutingnetwerk in Scandinavië
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:01:20 #53
474254 GurneyIsBestOke
pi_196549173
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zou mooi zijn.

Sowieso mooi dat Arnesen bij zo'n optie uitkomt, en niet 1 van de standaard namen.
Inderdaad. Een vGeel had gewoon staan smeken bij Advocaat voor nog een seizoen of anders Fraser voor de groep gepleurd. Mooi dat Arnesen zijn eigen plan trekt.
Makkelijk eerste
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:04:20 #54
262211 hhh38
pi_196549208
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Inderdaad. Een vGeel had gewoon staan smeken bij Advocaat voor nog een seizoen of anders Fraser voor de groep gepleurd. Mooi dat Arnesen zijn eigen plan trekt.
Het is ook een keuze die van lef getuigt. Slot losweken bij een club die zichzelf als onderdeel van de top beschouwt en op dit moment beter geleid wordt.
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:06:25 #55
268491 fetX
pi_196549231
Wel grappig dat zo'n Slot dus bereid is om over te stappen.
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:06:51 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196549238
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:06 schreef fetX het volgende:
Terwijl AZ MIJLENVER voor ligt op Feyenoord.

@Elan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:09:29 #57
268491 fetX
pi_196549278
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:06 schreef Caland het volgende:

[..]

@:elan
Dat niet, maar ziet er daar toch wel wat beter uit dan hier (voorlopig).
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:09:34 #58
474254 GurneyIsBestOke
pi_196549279
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:06 schreef fetX het volgende:
Dan moet ie het niet doen met een Diemers en een Linssen, zoveel is duidelijk, anders zou Slot wel wachten op een beter aanbod.
Makkelijk eerste
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:10:21 #59
268491 fetX
pi_196549296
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Dan moet ie het niet doen met een Diemers en een Linssen, zoveel is duidelijk, anders zou Slot wel wachten op een beter aanbod.
Slot past meer bij de filosofie van Arnesen denk ik. Jeugd en (waarde) opbouwen.
pi_196549298
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:09 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat niet, maar ziet er daar toch wel wat beter uit dan hier (voorlopig).
Het kan snel veranderen (met wat euro's).
pi_196549313
Amerikanen komen.

Boadu + Stengs + Slot + Eenhoorn komen van AZ.

Daarnaast 3/4 talenten van 10 miljoen.

Berghuis vertrekt, Senesi blijft nog een seizoen.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2020 14:11:53 ]
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:14:12 #62
474254 GurneyIsBestOke
pi_196549344
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:11 schreef Scrummie het volgende:
Amerikanen komen.

Buiten dat Stengs niet hoeft te komen van mij een prima plan :)

En gelijk ook jezelf verlossen van spelers als Botteghin, vBeek, Diemers, Linssen, Kelly, Narsingh en Jørgensen waar je geen ene kut aan hebt.
Makkelijk eerste
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:15:34 #63
268491 fetX
pi_196549361
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

En gelijk ook jezelf verlossen van spelers als Botteghin, vBeek, Diemers, Linssen, Kelly, Narsingh en Jørgensen waar je geen ene kut aan hebt.
Eens, ik ben zelf ook niet zo'n fan van Stengs (meer). En bij Boadu heb ik eerlijk gezegd ook mijn twijfels.
pi_196549397
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:06 schreef Caland het volgende:

[..]

@:elan
Is ook zo in technisch, financieel opzicht zeker.
Zullen ze hem wel een niet te weigeren aanbieding gedaan hebben, of er komen daadwerkelijk grote financiële impulsen aan. Zou jij als je neutrale toeschouwer liever trainer van AZ of Feyenoord zijn, eerlijk?
blablablabla
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:18:38 #65
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196549431
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Zullen ze hem wel een niet te weigeren aanbieding gedaan hebben, of er komen daadwerkelijk grote financiële impulsen aan. Zou jij als je neutrale toeschouwer liever trainer van AZ of Feyenoord zijn, eerlijk?
Sowieso Feyenoord. AZ blijft toch een club die qua aantrekkingskracht vergelijkbaar is met een Vitesse of Heerenveen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:18:56 #66
262211 hhh38
pi_196549443
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:11 schreef Scrummie het volgende:
Amerikanen komen.

Je kan ook zonder Amerikanen een prima club opbouwen. Liever zelfs.
pi_196549460
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je kan ook zonder Amerikanen een prima club opbouwen. Liever zelfs.
Ja uiteraard.

Gaat alleen wat makkelijker als je geld hebt.
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:20:32 #68
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_196549478
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:15 schreef fetX het volgende:

[..]

Eens, ik ben zelf ook niet zo'n fan van Stengs (meer). En bij Boadu heb ik eerlijk gezegd ook mijn twijfels.
Boadu kan er niks meer van.

Stengs is helaas gewoon een momentenvoetballer.
Oh.
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:20:48 #69
474254 GurneyIsBestOke
pi_196549485
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Sowieso Feyenoord. AZ blijft toch een club die qua aantrekkingskracht vergelijkbaar is met een Vitesse of Heerenveen.
Ik AZ hoor. Daar ligt de druk op de trainer toch wat lager en is de boel wel wat beter geregeld.
Makkelijk eerste
pi_196549494
quote:

[..]

Die staat inderdaad echt gewoon een seconden of 15 niets te doen, echt pijnlijk. Het is nota bene zijn man die diep in de 16 komt. Overigens verdedigt Botteghin ook weer als vanouds, die moet veel korter staan bij de man op de 16.
#12 is not for sale!
pi_196549520
quote:
[ twitter ]

whuuuut
De nieuwe zolderkamer tweet is uit. @De_Kraam
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:22:44 #72
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196549525
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik AZ hoor. Daar ligt de druk op de trainer toch wat lager en is de boel wel wat beter geregeld.
Het is maar net waar je de uitdaging in zoekt natuurlijk. Je hoorde dat bijvoorbeeld ook Haps zeggen na zijn overstap, Feyenoord is in alles groter. Dat merk en voel je en daar ligt uiteindelijk ook de uitdaging.

Bij AZ wordt men niet zenuwachtig als men 5 keer op rij gelijk speelt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196549530
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zou mooi zijn.

Had deze tropische verrassing inderdaad echt nooit verwacht
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:24:02 #74
268491 fetX
pi_196549545
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is maar net waar je de uitdaging in zoekt natuurlijk. Je hoorde dat bijvoorbeeld ook Haps zeggen na zijn overstap, Feyenoord is in alles groter. Dat merk en voel je en daar ligt uiteindelijk ook de uitdaging.

Bij AZ wordt men niet zenuwachtig als men 5 keer op rij gelijk speelt.
Wij zijn alleen geen topclub in prestaties (hoewel, vrijwel altijd top 3), maar verder in vrijwel alles wel natuurlijk. Veel hoger aanzien dan AZ.
pi_196549552
quote:

[..]

Als je minder druk wilt ben je ongeschikt voor een topclub.
pi_196549558
quote:

[..]

En toch als je erbij wilt horen, zal je één van de grote drie clubs getraind moeten hebben.
Maar ik zou het best een stunt vinden als hij nu deze stap durft te zetten.
#12 is not for sale!
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:24:47 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196549560
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:24 schreef fetX het volgende:

[..]

Wij zijn alleen geen topclub in prestaties (hoewel, vrijwel altijd top 3), maar verder in vrijwel alles wel natuurlijk. Veel hoger aanzien dan AZ.
Maar daar ligt dus precies de uitdaging als de randvoorwaarden goed zijn. En ik ga er maar even vanuit dat Slot niet compleet achterlijk is mocht dit gerucht waar zijn.

Want in de huidige situatie ben je wel dom als je nu van AZ naar Feyenoord gaat ja. Dus dan speelt er meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196549587
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat wel maar de torenhoge verwachtingen en amper geld voor versterkingen om die ambitie ook daadwerkelijk waar te maken zullen wel een hoop onnodige stress opleveren.
blablablabla
pi_196549610
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar daar ligt dus precies de uitdaging als de randvoorwaarden goed zijn. En ik ga er maar even vanuit dat Slot niet compleet achterlijk is mocht dit gerucht waar zijn.

Want in de huidige situatie ben je wel dom als je nu van AZ naar Feyenoord gaat ja. Dus dan speelt er meer.
Dat laatste met name.
Klinkt bijna alsof ze Eenhoorn eindelijk hebben weten te strikken en een zooi investeerders.
blablablabla
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:27:51 #80
474254 GurneyIsBestOke
pi_196549612
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als je minder druk wilt ben je ongeschikt voor een topclub.
Ik denk inderdaad dat ik ongeschikt ben voor een topclub ;)

Maar in principe zou ik in de situatie van Slot nu niet AZ verlaten voor Feyenoord, omdat het daar toch vaak slecht geregeld en gedonder is. Is er eentje die snel afbreuk kan doen aan je carrière. Maar als Slot wil komen heb ik er vertrouwen in dat Arnesen met een goed plan is gekomen.
Makkelijk eerste
pi_196549659
twitter
  Moderator vrijdag 4 december 2020 @ 14:37:29 #82
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:43:57 #83
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_196549905
quote:

[..]

Geld? Salaris keer 2?
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:45:34 #84
262211 hhh38
pi_196549928
quote:

[..]

Ik denk dat wij nog steeds het dubbele betalen aan salaris, dan is een goed verhaal van Arnesen (hoeft niet met investeerders te zijn) al genoeg
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:48:26 #85
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196549983
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:45 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik denk dat wij nog steeds het dubbele betalen aan salaris, dan is een goed verhaal van Arnesen (hoeft niet met investeerders te zijn) al genoeg
Dat lijkt mij heel sterk, maargoed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:48:45 #86
268491 fetX
pi_196549987
quote:

[..]

Eens. Ik vermoed dat Arnesen wel een plan heeft liggen. Ben daar wel benieuwd naar.
pi_196550416
Hoe zit het eigenlijk met de jeugd? Wat zijn de grote talenten waar de komende jaren het meest van verwacht wordt? Niet dat dat iets wil zeggen, want iedereen herinnert zich Slabbekoorn en Cheick Touré nog, maar goed.
  vrijdag 4 december 2020 @ 15:17:13 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196550458
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Stengs niet, waarom niet?
  vrijdag 4 december 2020 @ 15:18:23 #89
268491 fetX
pi_196550478
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 15:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Momentenvoetballer. Vind hem eerlijk gezegd niet zo bijzonder (meer).
  vrijdag 4 december 2020 @ 15:19:02 #90
262211 hhh38
pi_196550490
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 december 2020 15:14 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de jeugd? Wat zijn de grote talenten waar de komende jaren het meest van verwacht wordt? Niet dat dat iets wil zeggen, want iedereen herinnert zich Slabbekoorn en Cheick Touré nog, maar goed.
De grootste talenten vertrekken steeds, dus nu is de hoop weer eens gevestigd op de O16 volgens mij
  vrijdag 4 december 2020 @ 15:19:12 #91
268491 fetX
pi_196550492
quote:
Hendriks zie ik het wel redden. Antonucci natuurlijk. Dan houdt het wel een beetje op vermoed ik.
  vrijdag 4 december 2020 @ 15:20:08 #92
474254 GurneyIsBestOke
pi_196550502
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 15:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Beetje momentenvoetballer, het hoogstwaarschijnlijk zeer hoge prijskaartje niet waard.
Makkelijk eerste
  vrijdag 4 december 2020 @ 15:20:22 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196550509
quote:
Men geeft wel hoog op van die lichting Kleijn/Milambo. Dat zijn ook meteen de grooste talenten dacht ik die ook nog eens een contract hebben gekregen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 4 december 2020 @ 15:21:53 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196550533
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Beetje momentenvoetballer, het hoogstwaarschijnlijk zeer hoge prijskaartje niet waard.
hij zou wel wat toevoegen aan het huidige Feyenoord even los van het prijskaartje
  vrijdag 4 december 2020 @ 15:22:26 #95
474254 GurneyIsBestOke
pi_196550539
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 15:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij zou wel wat toevoegen aan het huidige Feyenoord even los van het prijskaartje
Ja natuurlijk
Makkelijk eerste
  vrijdag 4 december 2020 @ 15:23:25 #96
268491 fetX
pi_196550564
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 15:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat klopt, maar de prijs is hij denk ik niet waard.

Op het moment zou die Griek van VVV ook wat toevoegen aan Feyenoord.
  vrijdag 4 december 2020 @ 15:24:26 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196550581
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 15:23 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat klopt, maar de prijs is hij denk ik niet waard.

Op het moment zou die Griek van VVV ook wat toevoegen aan Feyenoord.
nee maar dat is sowieso het probleem met AZ spelers, die zijn gewoon te duur voor de NL topclubs
pi_196551146
POLL

Nog steeds een gelijke stand. Kom op stemmers.
pi_196551311
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:22 schreef Zipportal het volgende:

[..]

De nieuwe zolderkamer tweet is uit. @:de_kraam
WE WORDEN GEK.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_196551705
  vrijdag 4 december 2020 @ 16:41:02 #101
262211 hhh38
pi_196551773
quote:
86s.gif Op vrijdag 4 december 2020 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[poll=1119]

Nog steeds een gelijke stand. Kom op stemmers.
Zijn die stemmen op Diemers sarcastisch?
pi_196551790
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 16:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zijn die stemmen op Diemers sarcastisch?
Ja, dat lijken sommige mensen leuk te vinden. Ik kijk naar @maxi-mus
  vrijdag 4 december 2020 @ 16:43:15 #103
262211 hhh38
pi_196551808
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 16:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, dat lijken sommige mensen leuk te vinden. Ik kijk naar @:maxi-mus
Gelukkig :D
  vrijdag 4 december 2020 @ 17:15:29 #104
268491 fetX
pi_196552165
quote:
Kijk 'm lachen. En dan ook nog eens niets ontkennen. Dit is slechts een kwestie van tijd.
  vrijdag 4 december 2020 @ 17:22:29 #105
474254 GurneyIsBestOke
pi_196552270
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 17:15 schreef fetX het volgende:

[..]

Kijk 'm lachen. En dan ook nog eens niets ontkennen. Dit is slechts een kwestie van tijd.
Donedeal inderdaad. Dat is wel een meevaller. En wij allemaal bang voor Kuyt zijn en maar een beetje discussiëren wie de minst slechte kandidaat zou zijn.
Makkelijk eerste
  vrijdag 4 december 2020 @ 17:27:09 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196552354
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Donedeal inderdaad. Dat is wel een meevaller. En wij allemaal bang voor Kuyt zijn en maar een beetje discussiëren wie de minst slechte kandidaat zou zijn.
Denk dat Slot door niemand (op ondergetekende na 8-) ) werd genoemd omdat die stap op dit moment ook niet heel logisch is. Had hem toch een beetje als onhaalbaar geacht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 4 december 2020 @ 17:35:10 #107
268491 fetX
pi_196552481
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 17:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Denk dat Slot door niemand (op ondergetekende na 8-) ) werd genoemd omdat die stap op dit moment ook niet heel logisch is. Had hem toch een beetje als onhaalbaar geacht.
Eens. Ik ook.
  vrijdag 4 december 2020 @ 18:06:48 #108
474254 GurneyIsBestOke
pi_196553050
quote:

[..]

Gelukkig heeft Arnesen dat niet gedacht in ieder geval. Mooi dat ie direct zijn pijlen richt op Slot.

Haal je iemand als Slot dan wordt het ook voor jonge spelers interessant om naar ons toe te komen. Ik vind hem ook nog eens overkomen als een prima vent/uithangbord voor de club. Zo heb je er niet veel.
Makkelijk eerste
pi_196553206
Ik denk dat Eenhoorn ook komt dan.
pi_196553306
quote:

[..]

Yup, ik ook.

Ben hier erg blij mee.
pi_196553364
Eenhoorn, Arnesen, Slot en US Dlrs.
  Moderator vrijdag 4 december 2020 @ 20:22:10 #112
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196553971
twitter
4045
onlogisch
pi_196554228
quote:
Prima trainer, maar ben eigenlijk meer benieuwd naar de package deal.
blablablabla
  vrijdag 4 december 2020 @ 20:43:07 #114
357045 Grifte
Feijenoord
pi_196554405
Prima nieuws, mocht het doorgaan
  vrijdag 4 december 2020 @ 21:03:50 #115
14505 OProg
A Life in Music
pi_196554921
Ik ben vooral blij dat er dan een betere gedachte achter zit dan dat je persé een clubfiguur moet halen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 4 december 2020 @ 21:19:48 #116
268491 fetX
pi_196555257
Volgens Krabby is het al rond.

Oh oh!
pi_196556116
Via marktplaats heb ik voor de lol een grote partij voetbalplaatjes gekocht.
Ik heb er een aantal uitgepikt en de rest kan eigenlijk weg.

Er zitten ook kaartjes van Van Gobbel en Sabau bij.
Is hier iemand die daar blij van zou worden?
Ik kan ze zo opsturen, geen kosten.
...
pi_196556188
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
_O_ _O_
#12 is not for sale!
pi_196556286
Hmm Slot zou nog eens niet zo'n verkeerde keus zijn. Kraamt toch zinnige teksten uit, en dat is al heel wat.

Ook nooit bij stil gestaan. :')
  vrijdag 4 december 2020 @ 22:34:29 #120
474254 GurneyIsBestOke
pi_196556491
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 21:19 schreef fetX het volgende:
Volgens Krabby is het al rond.

Oh oh!
Wat een weelde. Arnesen is bezig.
Makkelijk eerste
pi_196556599
Stam 2.0
pi_196556925
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Prima trainer, maar ben eigenlijk meer benieuwd naar de package deal.
Idem. Ik vind Slot goed overkomen als trainer, maar ook hij gaat geen wonderen verrichten. Dus je zou verwachten dat er meer achter zit, ik ben benieuwd wat dat is.
#12 is not for sale!
  vrijdag 4 december 2020 @ 23:33:14 #123
268491 fetX
pi_196557238
Wel grappig. Slot doet het uitstekend hoor en zou echt blij zijn met hem als trainer, maar hoeveel meer heeft hij nou laten zien dan bijvoorbeeld een Tomasson waarvan genoeg zeiden dat hij te onervaren is?
pi_196557305
Hij wordt verondersteld goed met jonge talenten te kunnen omgaan en er goed voetbal in te krijgen, maar dan moeten we daar ook de spelers voor hebben.

Volgens mij hebben wij momenteel even een mindere lichting en qua selectie staat er momenteel ook geen spelersgroep waar je even leuk voetbal erin krijgt.

Dus er moet flink gesleuteld worden aan onze spelersgroep.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 4 december 2020 @ 23:40:34 #125
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_196557316
Ben ik het nu, of is het een beetje vreemd om middenin het seizoen aan een trainer te gaan zitten trekken? Beetje onrust stoken in zo'n voor AZ belangrijke fase, ik vind het weinig sympathiek. Wacht dan tot de winterstop.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 5 december 2020 @ 00:01:33 #126
268491 fetX
pi_196557523
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 23:40 schreef Kriegel het volgende:
Ben ik het nu, of is het een beetje vreemd om middenin het seizoen aan een trainer te gaan zitten trekken? Beetje onrust stoken in zo'n voor AZ belangrijke fase, ik vind het weinig sympathiek. Wacht dan tot de winterstop.
Mwah. Beetje overdreven reactie.
  zaterdag 5 december 2020 @ 00:08:46 #127
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_196557572
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 00:01 schreef fetX het volgende:

[..]

Oké... overdreven? Ik sta niet te gillen ofzo.

Maar dit soort onderhandelingen hou je buiten het seizoen om, vind ik pursoonluk. Dickie is voorlopig nog niet weg hoor.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  zaterdag 5 december 2020 @ 00:44:51 #128
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_196557866
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 00:08 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Maar dit soort onderhandelingen hou je buiten het seizoen om, vind ik pursoonluk. Dickie is voorlopig nog niet weg hoor.
En in wiens voordeel is dat?
2000 light years from home
  zaterdag 5 december 2020 @ 00:45:54 #129
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_196557877
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 00:44 schreef Merkie het volgende:

[..]

En in wiens voordeel is dat?
De club waar de trainer onder contract staat, denk ik.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  zaterdag 5 december 2020 @ 00:48:21 #130
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_196557891
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 december 2020 00:45 schreef Kriegel het volgende:

[..]

De club waar de trainer onder contract staat, denk ik.
Als je wacht tot de transferperiode is 90% onder de tafel al beklonken. Dan zitten we alsnog met Dekselse Dirk opgescheept.
  zaterdag 5 december 2020 @ 00:50:06 #131
262211 hhh38
pi_196557900
quote:

[..]

Nouja als je weet dat je trainer weggaat is het niet gek dat je al met de opvolger bezig bent. Maar normaal is dat in maart/april, dus dit is wel uitzonderlijk inderdaad. We moeten ook nog 2x tegen AZ spelen dit seizoen
  zaterdag 5 december 2020 @ 00:58:31 #132
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_196557974
Misschien is dát het ook wel wat het zo apart laat overkomen op me.

Het is inderdaad ook weer niet alsof dit nooit gebeurt tijdens het lopende seizoen (idealiter zou ik dat liever anders zien, of dat het in elk geval niet gelekt wordt), maar het is vooral zo bijzonder vroeg nu. Dus ja, dat.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_196558468
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:44 schreef PSVCL het volgende:
Stam 2.0
Kale koppen, niet te stoppen.
pi_196558861
quote:

[..]

Ja inderdaad gewoon na het seizoen doen. Het is niet alsof dat Ajax er ook achteraan zit.
  zaterdag 5 december 2020 @ 09:52:04 #135
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196560391
quote:
Het gaat om het volgende seizoen, ze trekken hem toch niet meteen weg, misschien waren ze al sinds augustus aan het praten, dat het nu naar buiten komt is omdat Dick heeft aangekondigd niet verder te gaan.
pi_196560834
Je kunt er maar beter vroeg bij zijn, anders zitten we volgend jaar sowieso met Kuyt opgescheept.
  zaterdag 5 december 2020 @ 10:31:59 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196561013
quote:
:`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 5 december 2020 @ 10:51:02 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196561342
twitter

Wacht

Wat
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196561388
Welkom Arne Slot. w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_196561392
Scheelt weer een afkoopsom. Bedankt Eenhoorn.
  zaterdag 5 december 2020 @ 10:56:37 #141
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196561405
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 10:51 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Wacht

Wat
Bizar
  zaterdag 5 december 2020 @ 10:56:41 #142
268491 fetX
pi_196561407
Haha welkom Arne!
pi_196561413
Is er een AZ topic? ( :P ) Wat gebeurd er daar nou bij zo'n club _O-
-nee-
pi_196561416
quote:
[ twitter ]

Wacht

Wat
Haha, wat?

Dat maakt de kans ook wel een stuk minder aannemelijk dat Eenhoorn meekomt.
  zaterdag 5 december 2020 @ 10:57:46 #145
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196561428
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 10:55 schreef Binge-watch het volgende:
Scheelt weer een afkoopsom. Bedankt Eenhoorn.
_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196561458
Hahaha ontslaan ze Slot
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:01:54 #147
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_196561497
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 10:59 schreef Jaytje07 het volgende:
Hahaha ontslaan ze Slot
Kan morgen beginnen wat mij betreft
Feyenoord!!! * Barça
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:03:52 #148
268491 fetX
pi_196561534
Dit is wel een mooie soap :D
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:06:32 #149
262211 hhh38
pi_196561582
quote:
[ twitter ]

Wacht

Wat
Genot
pi_196561612
Dickie geeft er in de winter de brui aan onder het mom dan kan Arne het mooi overnemen en ik heb het wel een beetje gehad.
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:09:25 #151
474254 GurneyIsBestOke
pi_196561635
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 10:57 schreef Grifte het volgende:

[..]

Haha, wat?

Dat maakt de kans ook wel een stuk minder aannemelijk dat Eenhoorn meekomt.
Nee dat is deel van het plan. Hij ontslaat hem zodat Feyenoord hem gratis op kan pikken waar hij zelf daarna ook aan de slag gaat.
Makkelijk eerste
pi_196561636
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dickie geeft er in de winter de brui aan onder het mom dan kan Arne het mooi overnemen en ik heb het wel een beetje gehad.
Dit gaat gebeuren ja
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:09:43 #153
474254 GurneyIsBestOke
pi_196561640
Ben trouwens wel bang dat Feyenoord en AZ nu geen vriendjes meer zijn.
Makkelijk eerste
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:10:42 #154
262211 hhh38
pi_196561654
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze hebben nog wel gezamenlijk een afgevaardigde in de RvC Eredivisie CV :D
pi_196561658
Sowieso weer geen Eenhoorn dus. Balen.
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:10:55 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196561659
quote:
Eenhoorn kunnen jullie ook wel vergeten :)
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:11:32 #157
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196561670
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:10 schreef Elan het volgende:
Sowieso weer geen Eenhoorn dus. Balen.
Want die blonk nogal uit dit jaar bedoel je?
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:12:46 #158
268491 fetX
pi_196561689
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

:+
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:13:10 #159
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_196561696
Wat raar. En kinderachtig van AZ.
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:13:10 #160
268491 fetX
pi_196561697
quote:
Goh. AZ is sowieso niet echt van het vrienden maken.
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:13:29 #161
474254 GurneyIsBestOke
pi_196561705
Die zolderkamerautist heeft met zijn tweetje wel een hoop losgemaakt overigens
Makkelijk eerste
pi_196561718
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:13 schreef fetX het volgende:

[..]

Goh. AZ is sowieso niet echt van het vrienden maken.
Eerst dat CL/vCL-naaierij met ajax toen de corona uitbrak en nu dit.

Lekker bezig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 05-12-2020 11:15:08 ]
pi_196561721
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 11:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Schijnt dat die Arne Slot één van de sleutels achter het succes van AZ is trouwens.
Schijnt dat iemand het al riep voordat die trainer bij AZ was
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_196561739
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Waar heb je het over
blablablabla
pi_196561741
Hahaha _O-

Zul je zien dat Dickie het ook zat is en met de kerst opstapt.

zaterdag 5 december 2020 @ 11:22:00 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196561815
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:12 schreef fetX het volgende:

[..]

:+
:) een zuur achterbaks mannetje gebleken en dat wordt nu weer bevestigd.
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:22:50 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196561826
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Waar heb je het over
Als er 1 directeur door het ijs gezakt is dan is het Eenhoorn wel.
pi_196561838
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Eenhoorn kunnen jullie ook wel vergeten :)
Die was überhaupt niet van plan naar Feyenoord te komen hij heeft daar ooit bij RTV Rijnmond een toelichting over gegeven dat met name de bestuursstructuur hem totaal niet aan staat. En dan met name hoe de RvC opereert.
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:25:21 #169
474254 GurneyIsBestOke
pi_196561861
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:14 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

[..]

Schijnt dat iemand het al riep voordat die trainer bij AZ was
Was ook niet zo moeilijk om op te merken toch? Die vdBrom was het sowieso niet.

Die hebben ze trouwens ook niet ontslagen toen hij voor het einde van het seizoen aankondigde naar hun concurrent FC Utrecht te gaan.
Makkelijk eerste
pi_196561863
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als er 1 directeur door het ijs gezakt is dan is het Eenhoorn wel.
Haha wat
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:27:03 #171
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196561894
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Haha wat
Hoezo ha ha, dat hele gedoe met UEFA vergeten?
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:27:04 #172
474254 GurneyIsBestOke
pi_196561895
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:16 schreef Scrummie het volgende:
Hahaha _O-

Zul je zien dat Dickie het ook zat is en met de kerst opstapt.

[ afbeelding ]
Ik hoop wel dat Dickie blijft eigenlijk (tot het einde van het seizoen). Met deze gehandicaptenploeg door alle blessures is hij wel de man die er nog wel wat uit weet te halen. In deze ellende moet je Slot niet willen gooien, daar valt geen eer uit te behalen.
Makkelijk eerste
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:27:57 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196561904
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat Dickie blijft eigenlijk (tot het einde van het seizoen). Met deze gehandicaptenploeg door alle blessures is hij wel de man die er nog wel wat uit weet te halen. In deze ellende moet je Slot niet willen gooien, daar valt geen eer uit te behalen.
Lijkt me ook verstandiger als Slot nu niet instapt, dat kan qua punten halen alleen maar minder en is z'n krediet meteen weg.
pi_196561916
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat was minstens zo tenenkrommend als Overmars (en ook Vd Sar) zijn 1-2tje met de Telegraaf over het stoppen van de competities ja.
pi_196561925
quote:

[..]

Nee klopt zeker. Dickie moet het ook gewoon goed afmaken natuurlijk.
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:30:03 #176
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196561929
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat was minstens zo tenenkrommend als Overmars (en ook Vd Sar) zijn 1-2tje met de Telegraaf over het stoppen van de competities ja.
Waar Feyenoord het mee eens was maar toen opeens weer niet, over tenenkrommend gesproken.
pi_196561951
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Waar Feyenoord het mee eens was maar toen opeens weer niet, over tenenkrommend gesproken.
Tja, Koevermans. Daar is niet veel voor nodig om tenenkrommend te zijn.
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:32:56 #178
474254 GurneyIsBestOke
pi_196561969
PSV is ook kut overigens
Makkelijk eerste
pi_196562016
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

Oh dat akkefietje, is hem goed recht om die verdeling aan te vechten. Ajax stuurt scouts naar Varkenoord om de grootste talenten weg te halen in topsport is (bijna) alles geoorloofd.
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:37:05 #180
268491 fetX
pi_196562048
quote:

[..]

Eens, maar als Slot een beetje slim is doet hij dat ook niet.
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:37:08 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196562050
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Oh dat akkefietje, is hem goed recht om die verdeling aan te vechten. Ajax stuurt scouts naar Varkenoord om de grootste talenten weg te halen in topsport is (bijna) alles geoorloofd.
Appels en peren vergelijken, zo kan je alles wel recht trekken.
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:37:47 #182
474254 GurneyIsBestOke
pi_196562059
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:37 schreef fetX het volgende:

[..]

Eens, maar als Slot een beetje slim is doet hij dat ook niet.
Hij gaat naar Feyenoord dus dan spoor je sowieso al niet echt :D
Makkelijk eerste
pi_196562075
Wel lekker dat Slot zich nu optimaal kan voorbereiden met Arnesen op volgend jaar. Geen gedram over belangen ofzo.

Ik ben ook wel steeds nieuwsgieriger naar die Disney docu.
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:41:22 #184
474254 GurneyIsBestOke
pi_196562104
Toch wel grappig ergens dat die zolderkamerautist eigenhandig AZ naar de tering heeft gekregen.
Makkelijk eerste
pi_196562127
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

Appels en peren vergelijken, zo kan je alles wel recht trekken.
Hoezo het geld gaat gewoon boven het fatsoen. Maar het ging nu toevallig jouw clubje aan dus is hij ineens door het ijs gezakt was het andersom geweest had je alle begrip gehad. Ga maar lekker ergens anders hypocriet doen.
blablablabla
pi_196562149
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Hij gaat naar Feyenoord dus dan spoor je sowieso al niet echt :D
Mooie OP trouwens!
pi_196562165
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoezo het geld gaat gewoon boven het fatsoen. Maar het ging nu toevallig jouw clubje aan dus is hij ineens door het ijs gezakt was het andersom geweest had je alle begrip gehad. Ga maar lekker ergens anders hypocriet doen.
Het was inderdaad onfatsoenlijk en vrij belachelijk
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:47:28 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196562182
AZ is Feyenoord MIJLENVER voorbij

Cc @Elan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:47:40 #189
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196562187
Mooie soap dit
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_196562283
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:47 schreef Caland het volgende:
AZ is Feyenoord MIJLENVER voorbij

Cc @:elan
Zijn ze ook, in elk opzicht behalve het historisch perspectief. Financieel en qua innovatie lopen wij gewoon mijlenver achter op de rest van de top 4.
Die Slot ziet men kennelijk als een hele goede kandidaat maar die gaat met dit zooitje echt niet ineens beter presteren dan zeg een Advocaat.
blablablabla
pi_196562287
_O-
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:55:49 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196562294
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Zijn ze ook, in elk opzicht behalve het historisch perspectief. Financieel en qua innovatie lopen wij gewoon mijlenver achter op de rest van de top 4.
Die Slot ziet men kennelijk als een hele goede kandidaat maar die gaat met dit zooitje echt niet ineens beter presteren dan zeg een Advocaat.
:D

Mad
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196562338
Wie zou het nieuws over de onderhandelingen gelekt hebben? Niet erg handig
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:01:10 #194
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196562358
quote:
Het lijkt mij ook niet dat Arne het met 'dit zooitje' gaat doen. (of hij is echt chronisch dronken)
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:01:23 #195
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196562362
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie zou het nieuws over de onderhandelingen gelekt hebben? Niet erg handig
Scheelt Feyenoord een afkoopsom.
pi_196562412
quote:

[..]

Wie zal het wel beter doen dan?

Juist, niemand die verder haalbaar is.

Dus is Slot inderdaad een hele goede kandidaat.
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:05:44 #197
262211 hhh38
pi_196562415
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:01 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook niet dat Arne het met 'dit zooitje' gaat doen. (of hij is echt chronisch dronken)
Ik hoop nog steeds niet dat er Amerikaanse investeerders komen, maar er zal komende zomer wel wat verkocht moeten worden om wat goeie aankopen te doen inderdaad.
pi_196562418
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:55 schreef Caland het volgende:

[..]

:D

Mad
Nee hoor ik vind je naïviteit wel schattig :)

Kan me nog wel een 'discussie' herinneren die wij hadden na het kampioenschap waarin het feit dat Ajax zoveel geld ophaalde op de transfermarkt volgens jou allemaal niet zo problematisch was. Omdat een club uiteindelijk op het veld moet presteren en niet primair een handelshuis moet zijn. Ben toch benieuwd hoe je daar nu in staat :D .

AZ heeft gewoon een leuk elftal en wederom een flink aantal spelers die potentieel behoorlijk geld opleveren, wij blijven daar structureel in achter.

Dat beleid, of eigenlijk gebrek aan beleid, breekt je vroeg of laat gewoon op. Het zou een fantastische prestatie zijn als wij boven AZ eindigen maar dat is (zelfs nu we hun trainer hebben gejat) nog lastig genoeg worden omdat ze in principe een betere en vooral bredere selectie hebben.

Waar ze vroeger incidenteel een keer boven Feyenoord eindigden mag je toch concluderen dat ze er inmiddels beter voor staan, in nagenoeg elk opzicht? Behalve dan dat ons dak er gelukkig (nog) niet is af is geflikkerd :)
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:08:46 #199
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196562452
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee hoor ik vind je naïviteit wel schattig :)

Kan me nog wel een 'discussie' herinneren die wij hadden na het kampioenschap waarin het feit dat Ajax zoveel geld ophaalde op de transfermarkt volgens jou allemaal niet zo problematisch was. Omdat een club uiteindelijk op het veld moet presteren en niet primair een handelshuis moet zijn. Ben toch benieuwd hoe je daar nu in staat :D .

AZ heeft gewoon een leuk elftal en wederom een flink aantal spelers die potentieel behoorlijk geld opleveren, wij blijven daar structureel in achter.

Dat beleid, of eigenlijk gebrek aan beleid, breekt je vroeg of laat gewoon op. Het zou een fantastische prestatie zijn als wij boven AZ eindigen maar dat is (zelfs nu we hun trainer hebben gejat) nog lastig genoeg worden omdat ze in principe een betere en vooral bredere selectie hebben.

Waar ze vroeger incidenteel een keer boven Feyenoord eindigden mag je toch concluderen dat ze er inmiddels beter voor staan, in nagenoeg elk opzicht? Behalve dan dat ons dak er gelukkig (nog) niet is af is geflikkerd :)
Blijkbaar ziet de trainer van AZ dat toch anders
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196562499
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:01 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Maar er is amper geld voor spelers dus hoe dan? Wellicht gewoon een heel hoog salaris aangeboden.
blablablabla
pi_196562507
Feyenoord gaat dus aan de trainer trekken van de grootste tegenstander om de Europese plekken, en waar het in speelronde 18 en 24 nog tegen moet spelen.

Ik geef Robert Eenhoorn gelijk
pi_196562538
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Blijkbaar ziet de trainer van AZ dat toch anders
Blijkbaar alleen het is niet dat een trainer de belangrijkste pion is.

Zelfs v/d Brom presteerde aardig daar, dat is toch niet bepaald een tactische geweldenaar.
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:14:21 #203
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196562539
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar er is amper geld voor spelers dus hoe dan? Wellicht gewoon een heel hoog salaris aangeboden.
Wellicht zijn die investeerders toch vrij concreet? En als je Sensesi voor een miljoentje of 30 kan verkopen kun je toch prima aan een elftal bouwen, waar nu al vrij veel jeugd in staat. Slot lijkt me niet iemand die puur voor het geld kiest, dan zal hij vast ook wel betere opties hebben gehad. (hij had ook 'gewoon' op Ajax kunnen wachten bijvoorbeeld)
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:15:42 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196562556
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Zelfs v/d Brom presteerde aardig daar, dat is toch niet bepaald een tactische geweldenaar.
Tsja, Gio werd kampioen. Wat is je punt?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:15:52 #205
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_196562557
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 00:01 schreef fetX het volgende:

[..]

... :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_196562575
quote:

[..]

Hij doet het voor zijn doen wel aardig in België moet ik zeggen
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:17:35 #207
474254 GurneyIsBestOke
pi_196562584
quote:

[..]

Toen werd al gezegd dat Slot de sleutel tot dat succes was.
Makkelijk eerste
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:18:14 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196562591
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Toen werd al gezegd dat Slot de sleutel tot dat succes was.
Moet je je ook afvragen welk succes. Kan me nog een bekerfinale herinneren waarin AZ vernederd werd door ene Van Persie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196562630
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, Gio werd kampioen. Wat is je punt?
Goed punt.
Maar dat onderschrijft wel mijn punt dat de trainer niet echt belangrijk is.Want toen stond er gewoon een alleraardigst elftal.

Wat er nu staat doet pijn aan de ogen, nog buiten alle blessures, ook vorig seizoen was het toch vaak meer geluk dan wijsheid dat wedstrijden met de grootste moeite werden gewonnen.

Het is bedroevend hoe weinig wij met name aanvallend creëren en dat was toen ook al.
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:21:11 #210
474254 GurneyIsBestOke
pi_196562631
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Moet je je ook afvragen welk succes. Kan me nog een bekerfinale herinneren waarin AZ vernederd werd door ene Van Persie.
Feyenoord vernederde ze wel vaker dat seizoen, maar AZ werd toen met vrij veel punten derde.
Makkelijk eerste
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:21:44 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196562639
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Goed punt.
Maar dat onderschrijft wel mijn punt dat de trainer niet echt belangrijk is.Want toen stond er gewoon een alleraardigst elftal.

Wat er nu staat doet pijn aan de ogen, nog buiten alle blessures, ook vorig seizoen was het toch vaak meer geluk dan wijsheid dat wedstrijden met de grootste moeite werden gewonnen.

Het is bedroevend hoe weinig wij met name aanvallend creëren en dat was toen ook al.
En alsnog ziet iemand in dienst van AZ Feyenoord als een stap omhoog, moet je nagaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196562640
quote:

[..]

Vd brom won geen topwedstrijden
pi_196562657
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat overkomt de besten. Mathijs, Frenkie en Donny kunnen hierover meepraten.
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:23:29 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196562671
Neem trouwens aan dat AZ nu netjes wacht totdat het seizoen is afgerond voordat ze trainers gaan benaderen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196562682
quote:

[..]

Probeer je hier nu echt te pretenderen dat het verschil tussen het AZ voor en na Slot's binnenkomst als assistent te verwaarlozen is?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_196562697
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:21 schreef Caland het volgende:

[..]

En alsnog ziet iemand in dienst van AZ Feyenoord als een stap omhoog, moet je nagaan.
Mwa.
Je weet niet wat er allemaal aan toezeggingen zijn gedaan, of het niet gewoon ordinair een geldkwestie is. Hij zou niet de eerste trainer zijn die onder valse voorwendselen zijn carrière hier om zeep komt helpen.
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:25:31 #217
474254 GurneyIsBestOke
pi_196562699
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:23 schreef Caland het volgende:
Neem trouwens aan dat AZ nu netjes wacht totdat het seizoen is afgerond voordat ze trainers gaan benaderen.
Die pikken Gio gelijk op. Wij een van hen zij een van ons, zo gaat dat.
Makkelijk eerste
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:26:43 #218
474254 GurneyIsBestOke
pi_196562711
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Mwa.
Je weet niet wat er allemaal aan toezeggingen zijn gedaan, of het niet gewoon ordinair een geldkwestie is. Hij zou niet de eerste trainer zijn die onder valse voorwendselen zijn carrière hier om zeep komt helpen.
Het verschil met veel van die trainers is dat Slot geen randdebiel is.
Makkelijk eerste
pi_196562728
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:24 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Probeer je hier nu echt te pretenderen dat het verschil tussen het AZ voor en na Slot's binnenkomst als assistent te verwaarlozen is?
Ja.
Er staat uiteindelijk ook gewoon veel meer kwaliteit op het veld.

Dat is niet primair de verdienste van een Slot maar het uitstekende scouting netwerk van AZ. Hij was trouwens de eerste op dat toe te geven na die wedstrijd tegen Napoli.
blablablabla
pi_196562735
Slot zal het Feyenoord ook niet in dank afnemen dat het is uitgelekt.
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:30:14 #221
474254 GurneyIsBestOke
pi_196562756
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja.

Dat is niet primair de verdienste van een Slot maar het uitstekende scouting netwerk van AZ. Hij was trouwens de eerste op dat toe te geven na die wedstrijd tegen Napoli.
Nou oke dan

Dan nemen we de scouting van AZ ook wel mee, daar schijnen we ook wat vacatures te hebben sinds Beukers een stadionverbod heeft
Makkelijk eerste
pi_196562788
quote:
[ twitter ]

Wacht

Wat
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:32:56 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196562793
quote:

[..]

Ja.

Moet het nog maar zien als straks de boel weer fit is met dat VEEL meer. Zolang ze daar nog moeten terugvallen op Ronnie Vlaar zal dat wel meevallen allemaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196562816
quote:

[..]

Ja.

Hoe verklaar je het precies dat AZ het seizoen vóór Slot zesde eindigt en in het eerste seizoen met Slot naast Van den Brom derde eindigt en de bekerfinale haalt?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:35:38 #225
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196562824
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Het heeft helemaal niets met mijn club te maken, een club die deelneemt aan een competitie en het ergens niet mee eens is moet daar de juiste kanalen voor bewandelen, daar zijn reglementen voor.
Als ze dan een terecht nee krijgen is het gewoon klaar, dan kan je het via de achterdeur weer proberen maar zo werkt het dus niet, wat ook zo gebleken is.
Nu weet je ook meteen wat hypocriet betekent.
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:36:17 #226
474254 GurneyIsBestOke
pi_196562829
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Moet het nog maar zien als straks de boel weer fit is met dat VEEL meer. Zolang ze daar nog moeten terugvallen op Ronnie Vlaar zal dat wel meevallen allemaal.
Joh, als Feyenoord volgende week wint van Wolfsberger gaat Elan klagen dat we nu meer overbelasting krijgen na de winterstop in een competitie waar we toch niet in thuis horen, zo werkt het met die knul :')
Makkelijk eerste
pi_196562833
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Het verschil met veel van die trainers is dat Slot geen randdebiel is.
Nee maar wij weten ook niet wat daar intern speelde verder dus in hoeverre dat mee speelt in zijn afweging. Misschien zat hij vanwege een conflict al op een zijspoor. Is ook nogal wat om hem vanwege vermeende gesprekken er gelijk maar uit te donderen :D.

Als je dan hier een lekker salaris kunt pakken, en aan de slag mag bij de mooiste club van Nederland is dat toch prima? :)
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:37:02 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196562836
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:28 schreef Maastoren het volgende:
Slot zal het Feyenoord ook niet in dank afnemen dat het is uitgelekt.
Maar het zou dus kunnen dat Advocaat het ook wist en daarom meedeelde dat hij stopt en dat heeft de boel een beetje versneld.
pi_196562847
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Tuurlijk, het kan natuurlijk niet zo zijn dat iemand met een plan en visie Slot over de streep heeft getrokken (mits het allemaal doorgaat).

Dan valt je paradepaardje 'GEEN BELEID EN VISIE!!!!11!!!' namelijk weg en moet je je azijn ergens anders uitkotsen, dus 'gewoon een heel hoog salaris geboden'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2020 12:39:47 ]
pi_196562859
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maar het zou dus kunnen dat Advocaat het ook wist en daarom meedeelde dat hij stopt en dat heeft de boel een beetje versneld.
Advocaat was volgens mij viesmad na het artikel van Krabby dinsdag.
pi_196562867
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Joh, als Feyenoord volgende week wint van Wolfsberger gaat Elan klagen dat we nu meer overbelasting krijgen na de winterstop in een competitie waar we toch niet in thuis horen, zo werkt het met die knul :')
Dat wij niks te zoeken hebben in de EL was nu al duidelijk hoor, daar is het resultaat tegen Wolfsberger verder niet voor van belang omdat te constateren.
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:40:36 #232
474254 GurneyIsBestOke
pi_196562879
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dus het is allemaal de schuld van Krabby die een hele opeenstapeling van gebeurtenissen heeft veroorzaakt

Net het butterfly effect

@Caland
@fetX
@Erasmus
Makkelijk eerste
pi_196562893
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Dus het is allemaal de schuld van Krabby die een hele opeenstapeling van gebeurtenissen heeft veroorzaakt

Net het butterfly effect

@:caland
@:fetx
@:erasmus
Eigenlijk wel ja.
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:42:17 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196562900
quote:

[..]

Die schreef al over Slot? Dat heb ik gemist
pi_196562910
quote:

[..]

Tuurlijk, het kan natuurlijk niet zo zijn dat iemand met een plan en visie Slot over de streep heeft getrokken (mits het allemaal doorgaat).

Dan valt je paradepaardje 'GEEN BELEID EN VISIE!!!!11!!!' namelijk weg en moet je je azijn ergens anders uitkotsen, dus 'gewoon een heel hoog salaris geboden'.
Oh er zijn altijd wel plannen en er is wel visie alleen pakt dat zelden goed uit voor ons. Omdat we incapabele mensen hebben lopen. Te beginnen in de RvC die vooral elkaar heel veel dingen gunnen maar niet bezig zijn met het clubbelang. Er is nog niet eens een fatsoenlijke algemeen directeur, omdat ze niemand konden vinden weet je nog _O- . Deze club _O_
blablablabla
pi_196562923
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die schreef al over Slot? Dat heb ik gemist
Nee, die schreef dat Feyenoord eigenlijk een beetje van Advocaat af wilde. Daardoor Dickie boos en wil niet dat soort geruchten, dus bekend maken dat ie stopt.
pi_196562931
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Oh er zijn altijd wel plannen en er is wel visie alleen pakt dat zelden goed uit voor ons. Omdat we incapabele mensen hebben lopen. Te beginnen in de RvC die vooral elkaar heel veel dingen gunnen maar niet bezig zijn met het clubbelang. Er is nog niet eens een fatsoenlijke algemeen directeur, omdat ze niemand konden vinden weet je nog _O- . Deze club _O_
Klopt, er klopt nooit iets van. Komt nooit meer goed. Opdoeken, vergeten en nooit meer over praten.
pi_196562933
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

Exact.
Met Slot zal wel langer spelen als Advocaat inderdaad al enige tijd geleden heeft aangegeven dat hij niet verder gaat.
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:46:55 #239
262211 hhh38
pi_196562946
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Net het butterfly effect

@:caland
@:fetx
@:erasmus
_O-
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:47:24 #240
262211 hhh38
pi_196562953
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat wij niks te zoeken hebben in de EL was nu al duidelijk hoor, daar is het resultaat tegen Wolfsberger verder niet voor van belang omdat te constateren.
:')
pi_196562963
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, die schreef dat Feyenoord eigenlijk een beetje van Advocaat af wilde. Daardoor Dickie boos en wil niet dat soort geruchten, dus bekend maken dat ie stopt.
En terecht.
Dat is ook gewoon heel erg onfatsoenlijk om dat zo naar buiten te brengen.

Trouwens ook gewoon raar aangezien je zonodig met Dick verder moest afgelopen zomer. Had dan toen die knoop al doorgehakt, als je tenminste toen ook al die mening was toebedeeld dat het anders moest.
blablablabla
pi_196562980
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:48 schreef Elan het volgende:

[..]

En terecht.
Dat is ook gewoon heel erg onfatsoenlijk om dat zo naar buiten te brengen.

Trouwens ook gewoon raar aangezien je zonodig met Dick verder moest afgelopen zomer. Had dan toen die knoop al doorgehakt, als je tenminste toen ook al die mening was toebedeeld dat het anders moest.
Onfatsoenlijk van een journalist die gewoon een VI pro artikeltje moet schrijven? Of bedoel je wat anders?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2020 12:49:10 ]
pi_196562989
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]

:')
We hebben het prima gedaan wilde je zeggen? :D
blablablabla
pi_196562999
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:49 schreef Elan het volgende:

[..]

We hebben het prima gedaan wilde je zeggen? :D
In de huidige omstandigheden het nog steeds in eigen hand hebben om door te gaan vind ik eigenlijk wel prima ja.
pi_196563076
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

In de huidige omstandigheden het nog steeds in eigen hand hebben om door te gaan vind ik eigenlijk wel prima ja.
Dat is toch eigenlijk een godswonder. We hebben letterlijk alles samen een wedstrijd aardig gespeeld. Een helft tegen CSKA en een uit bij Zagreb.

Wel verzachtende omstandigheden zoals die tyfusscheids en al die blessures maar dan nog is het extreem armoedig.
blablablabla
pi_196563110
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is toch eigenlijk een godswonder. We hebben letterlijk alles samen een wedstrijd aardig gespeeld. Een helft tegen CSKA en een uit bij Zagreb.

Wel verzachtende omstandigheden zoals die tyfusscheids en al die blessures maar dan nog is het extreem armoedig.
Boeiend of je aardig speelt. Eindresultaat is dat je gewoon nog kan overwinteren, en dat zou echt heel erg knap zijn gezien de verzachtende omstandigheden wat je zelf al zegt. Kan het armoedig zijn, het levert wel miljoenen op. Miljoenen waar je ook beleid mee kan maken.
pi_196563128
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Onfatsoenlijk van een journalist die gewoon een VI pro artikeltje moet schrijven? Of bedoel je wat anders?
Dat soort verhalen horen toch eigenlijk niet in de media terecht te komen, hou het lekker intern. Begrijpelijk dat Dick daar een rotgevoel bij krijgt. Afgelopen zomer liepen ze nog weg met hem en moest hij zonodig blijven.
blablablabla
pi_196563194
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Boeiend of je aardig speelt. Eindresultaat is dat je gewoon nog kan overwinteren, en dat zou echt heel erg knap zijn gezien de verzachtende omstandigheden wat je zelf al zegt. Kan het armoedig zijn, het levert wel miljoenen op. Miljoenen waar je ook beleid mee kan maken.
Oh geld is altijd lekker, punt blijft wel dat we eigenlijk te dun bezet zijn om op twee fronten actief te zijn. Tegen Utrecht zaten verschillende spelers er conditioneel ook compleet doorheen.

Straks komt de beker daar nog bij.
blablablabla
pi_196563215
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat soort verhalen horen toch eigenlijk niet in de media terecht te komen, hou het lekker intern. Begrijpelijk dat Dick daar een rotgevoel bij krijgt. Afgelopen zomer liepen ze nog weg met hem en moest hij zonodig blijven.
Tja, Krabby is gewoon een journalist, die checkt en hoort wat dingen, en schrijft er dan een veel te lang verhaal over. Ik vind dat Dickie daar gewoon boven moet staan, maar daar is hij de persoon niet voor. Als club kan je niet controleren wat de pers schrijft, dus tja.

Misschien was Kuyt wel het lek van Krabby, die dacht natuurlijk een bommetje te plaatsen, Advocaat nu al te laten vertrekken, vervolgens was Slot nog niet vrij geweest, en moest er wel iemand in stappen en wie anders dan de grote redder Dirk Kuyt?

Volgens mij ben ik iets op het spoor.
  zaterdag 5 december 2020 @ 13:06:55 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196563242
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klopt, er klopt nooit iets van. Komt nooit meer goed. Opdoeken, vergeten en nooit meer over praten.
Dat de jeugdopleiding en scouting op de schop wordt genomen en nu dus de keuze op Slot valt maakt allemaal niet uit. Het was in het verleden kut en zo zal het altijd blijven!

Elanlogics
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 5 december 2020 @ 13:07:53 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196563259
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Straks komt de beker daar nog bij.
Ja die maximaal drie wedstrijden gaan echt het verschil maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196563289
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tja, Krabby is gewoon een journalist, die checkt en hoort wat dingen, en schrijft er dan een veel te lang verhaal over. Ik vind dat Dickie daar gewoon boven moet staan, maar daar is hij de persoon niet voor. Als club kan je niet controleren wat de pers schrijft, dus tja.

Misschien was Kuyt wel het lek van Krabby, die dacht natuurlijk een bommetje te plaatsen, Advocaat nu al te laten vertrekken, vervolgens was Slot nog niet vrij geweest, en moest er wel iemand in stappen en wie anders dan de grote redder Dirk Kuyt?

Volgens mij ben ik iets op het spoor.
De fout ligt natuurlijk niet bij Krabbendam :D :')
Als je al niet verder wil met Advocaat ga dan eerst met hem praten, en zelfs als je dat gedaan hebt hou die gesprekken lekker intern. Je weet hoe gevoelig hij is net dat soort dingen. Kan je natuurlijk ook van zeggen zijn probleem maar echt relaxt is het niet.
blablablabla
pi_196563325
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja die maximaal drie wedstrijden gaan echt het verschil maken.
Zou je denken hè, maar op het moment lijkt elke wedstrijd er een teveel. Fitheid is ver te zoeken bij veel spelers. Ook amper fatsoenlijke wisselmogelijkheden natuurlijk.
blablablabla
pi_196563439
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat de jeugdopleiding en scouting op de schop wordt genomen en nu dus de keuze op Slot valt maakt allemaal niet uit. Het was in het verleden kut en zo zal het altijd blijven!

Elanlogics
We hadden de beste jeugdopleiding. De echt grote talenten kiezen allang niet meer voor Feyenoord. Als je dit seizoen ook weer ziet is het toch bedroevend gesteld.
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 13:20:08 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196563496
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:16 schreef Elan het volgende:

[..]

We hadden de beste jeugdopleiding. De echt grote talenten kiezen allang niet meer voor Feyenoord. Als je dit seizoen ook weer ziet is het toch bedroevend gesteld.
Milambo en Kleijn hadden de clubs voor het uitkiezen, in binnen- en buitenland

Die hele award voor beste jeugdopleiding moet je imo ook niet serieus nemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196563515
Wel mooi, dat enorme positivisme óf dat enorme negativisme in dit topic, een tussenweg is er niet :D
  zaterdag 5 december 2020 @ 13:33:25 #257
268491 fetX
pi_196563661
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:15 schreef Kriegel het volgende:

[..]

[..]

... :')
Idd erg overdreven van AZ. Provincieclubje he.
pi_196563751
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Milambo en Kleijn hadden de clubs voor het uitkiezen, in binnen- en buitenland

Die hele award voor beste jeugdopleiding moet je imo ook niet serieus nemen.
Splinter de Mooij en Noah Lewis hadden dat ook, wanneer gaan we die een keer in het eerste terug zien? :)

Die hele award buiten beschouwing gelaten is de doorstroming zeer matig. En wat wel doorstroomt schittert vooralsnog toch vooral in middelmatigheid.
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 13:41:32 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196563810
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Splinter de Mooij en Noah Lewis hadden dat ook, wanneer gaan we die een keer in het eerste terug zien? :)

Die hele award buiten beschouwing gelaten is de doorstroming zeer matig. En wat wel doorstroomt schittert vooralsnog toch vooral in middelmatigheid.
Dus dan moet je het maar zo laten en er niks aan doen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 5 december 2020 @ 13:47:39 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196563925
Wat dat betreft ook hier weer uitstekend werk van Arnesen. Meteen aan de slag gegaan met de scouting en jeugdopleiding en durft ook zo’n Slot met resultaat te benaderen. Waarschijnlijk was Van Geel gewoon bij Fraser en Dirruk uitgekomen en dan was het volgens de Elans van de wereld ook niet goed geweest
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196563976
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Dus dan moet je het maar zo laten en er niks aan doen?
Natuurlijk niet maar je begint normaal gesproken met het aanstellen van een algemeen directeur en gaat van daaruit een fundament opbouwen.

Nu gaan we de scouting weer aanpakken, terwijl net Bozenik voor (ons) veel geld is gekocht op basis van scouting rapporten van mensen die dan niet voldoen, of hoe moet ik dat zien? :D .
Advocaat moest en zou blijven en kreeg wel op de valreep twee spelers cadeau terwijl er amper geld is. Maar uiteindelijk gaat we niet verder met Advocaat want het moet anders. Jeugd moet ook weer anders ingericht. Hoeveel decennia moeten we die shit inmiddels al niet aanhoren dat het allemaal weer anders moet/gaat worden, zonder dat het wezenlijk beter gaat of er echt stappen worden gezet?

Probleem daarbij is dat je concurrenten die stappen ook nog eens wel maken, waardoor je alleen maar verder achterop komt.

Enige redding zouden onze Amerikaanse vrienden kunnen zijn, daar hoop ik dan maar op :)
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 13:52:56 #262
268491 fetX
pi_196564008
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:47 schreef Caland het volgende:
Wat dat betreft ook hier weer uitstekend werk van Arnesen. Meteen aan de slag gegaan met de scouting en jeugdopleiding en durft ook zo’n Slot met resultaat te benaderen. Waarschijnlijk was Van Geel gewoon bij Fraser en Dirruk uitgekomen en dan was het volgens de Elans van de wereld ook niet goed geweest
Vind vooral het gejank en boze gedrag in het AZ topic vermakelijk. Die denken echt dat ze een topclub zijn.
pi_196564012
quote:
Met Yellow aan het stuur was het een dag na het nieuws van Advocaat al #ANNOUNCEDIRK

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 05-12-2020 13:53:27 ]
pi_196564016
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Natuurlijk niet maar je begint normaal gesproken met het aanstellen van een algemeen directeur en gaat van daaruit een fundament opbouwen.

Nu gaan we de scouting weer aanpakken, terwijl net Bozenik voor (ons) veel geld is gekocht op basis van scouting rapporten van mensen die dan niet voldoen, of hoe moet ik dat zien? :D .
Advocaat moest en zou blijven en kreeg wel op de valreep twee spelers cadeau terwijl er amper geld is. Maar uiteindelijk gaat we niet verder met Advocaat want het moet anders. Jeugd moet ook weer anders ingericht. Hoeveel decennia moeten we die shit inmiddels al niet aanhoren dat het allemaal weer anders moet/gaat worden, zonder dat het wezenlijk beter gaat of er echt stappen worden gezet?
Wat had je verwacht? Dat Arnesen in de zomer de boel na een half jaar al op regel had en we dit jaar een fantastisch jaar zouden hebben?
  zaterdag 5 december 2020 @ 13:53:22 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196564017
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik vind de technisch directeur eigenlijk een stuk belangrijker bij een voetbalclub.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196564049
quote:
Onder Van Geel stond er anders een beter elftal dan nu. En de trainer die hij aanstelde maakte ons kampioen. Bovendien heeft hij ons financieel en sportief aardig uit de stront getrokken, dacht ik zo.
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 13:55:52 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196564073
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Onder Van Geel stond er anders een beter elftal dan nu. En de trainer die hij aanstelde maakte ons kampioen. Bovendien heeft hij ons financieel en sportief aardig uit de stront getrokken, dacht ik zo.
Ah je bent een Van Geel fan. Dat verklaart een hoop.

Dan is deze discussie eigenlijk ook compleet overbodig :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196564119
quote:

[..]

lol
pi_196564140
quote:

[..]

Gio als opvolger van Rutten was zonder Van Geel ook wel gebeurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 05-12-2020 14:00:17 ]
pi_196564164
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Ah je bent een Van Geel fan. Dat verklaart een hoop.

Dan is deze discussie eigenlijk ook compleet overbodig :D
Ik benoem slechts feiten heeft niks met fan van iemand zijn te maken. Het is hartstikke fijn dat jij schijnbaar een grenzeloos vertrouwen in Arnesen hebt en elke scheet die hij laat in een gouden lijstje posteert, maar wat Van Geel bij deze club heeft gepresteerd gaat hem niet lukken.
blablablabla
pi_196564193
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:59 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Gio als opvolger van Rutten was zonder Van Geel ook wel gebeurd.
Dat weet je helemaal niet. Volgens mij gingen er ook behoorlijk wat geluiden op voor V Gastel destijds.
blablablabla
pi_196564220
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik benoem slechts feiten heeft niks met fan van iemand zijn te maken. Het is hartstikke fijn dat jij schijnbaar een grenzeloos vertrouwen in Arnesen hebt en elke scheet die hij laat in een gouden lijstje posteert, maar wat Van Geel bij deze club heeft gepresteerd gaat hem niet lukken.
Van Geel heeft meer kapot gemaakt dan opgebouwd.
pi_196564229
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:01 schreef Elan het volgende:

[..]

maar wat Van Geel bij deze club heeft gepresteerd gaat hem niet lukken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet.
  zaterdag 5 december 2020 @ 14:07:37 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196564255
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:05 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Van Geel is een aardige puinruimer maar toen hij eenmaal wat budget had ging het finaal mis natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196564263
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet. Volgens mij gingen er ook behoorlijk wat geluiden op voor V Gastel destijds.
Mijn punt was meer dat de lijnen naar zowel Gio als V Gastel als opvolger van Rutten zo ontzettend kort waren dat iedere TD deze stap wel had kunnen bedenken. Zo vergezocht was Gio ook weer niet.
pi_196564274
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

[..]

Mwa dat kampioenschap was toen eigenlijk al een bizar sprookje, laat staan met de onderlinge verschillen nu.
blablablabla
pi_196564329
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:07 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Mijn punt was meer dat de lijnen naar zowel Gio als V Gastel als opvolger van Rutten zo ontzettend kort waren dat iedere TD deze stap wel had kunnen bedenken. Zo vergezocht was Gio ook weer niet.
Gaat uiteindelijk om het totaalplaatje aan keuzes die zijn gemaakt.
Die aanstelling was wel logisch maar bijvoorbeeld na die historische dramareeks van 10 had mening TD hem er gewoon direct uitgerot.
blablablabla
pi_196564355
quote:

[..]

Zonder die CL miljoenen was er waarschijnlijk ook geen nieuw jeugd/trainingscomplex geweest dus dat valt te bezien.
blablablabla
pi_196564408
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Zonder die CL miljoenen was er waarschijnlijk ook geen nieuw jeugd/trainingscomplex geweest dus dat valt te bezien.
Dat nieuwe complex weegt niet op tegen de catastrofale blunder om niet met de JL mee te doen met Jong Feyenoord.
Daarnaast zijn er weinig spelers die Van Geel heeft gekocht en met dikke winst heeft verkocht.
  zaterdag 5 december 2020 @ 14:26:30 #280
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_196564530
quote:

[..]

Ingestapt toen Feyenoord zowat degradeerde en gestopt toen ze kampioen waren. Vind het toch altijd moeilijk deze redenatie te volgen.
  zaterdag 5 december 2020 @ 14:28:50 #281
262211 hhh38
pi_196564564
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:17 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dat nieuwe complex weegt niet op tegen de catastrofale blunder om niet met de JL mee te doen met Jong Feyenoord.
Daarnaast zijn er weinig spelers die Van Geel heeft gekocht en met dikke winst heeft verkocht.
Alleen Pellè? En Janmaat maar die was transfervrij.

Terwijl transferinkomsten zo'n beetje de motor achter het succes van Nederlandse clubs zijn. Daar heb je een TD voor nodig die niet alleen maar Nederlandse middelmaat haalt.
  zaterdag 5 december 2020 @ 14:29:31 #282
268491 fetX
pi_196564574
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:26 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ingestapt toen Feyenoord zowat degradeerde en gestopt toen ze kampioen waren. Vind het toch altijd moeilijk deze redenatie te volgen.
Ja ik vind dit ook niet echt eerlijk, maar vGeel had wel eerder weg gemoeten.
pi_196564646
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Alleen Pellè? En Janmaat maar die was transfervrij.

Terwijl transferinkomsten zo'n beetje de motor achter het succes van Nederlandse clubs zijn. Daar heb je een TD voor nodig die niet alleen maar Nederlandse middelmaat haalt.
Jorgensen had hij ook met flinke winst kunnen verkopen
  zaterdag 5 december 2020 @ 14:39:59 #284
474254 GurneyIsBestOke
pi_196564707
Het probleem aan vGeel was dat ie het wel prima vond ieder seizoen risicoloos voor de derde plek te spelen (met een uitschieter naar boven en naar beneden). Op een bepaald moment was het gewoon mooi geweest, en door het plotselinge kampioenschap is ie langer dan nodig gebleven.

Daarnaast heeft hij heel grote fouten gemaakt met Jong Feyenoord en dat tevens nooit toe durven geven
Makkelijk eerste
pi_196564735
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het probleem aan vGeel was dat ie het wel prima vond ieder seizoen risicoloos voor de derde plek te spelen (met een uitschieter naar boven en naar beneden). Op een bepaald moment was het gewoon mooi geweest, en door het plotselinge kampioenschap is ie langer dan nodig gebleven.

Daarnaast heeft hij heel grote fouten gemaakt met Jong Feyenoord en dat tevens nooit toe durven geven
Schiet het al een beetje op met de nieuwe OP? Ik vraag dit namens @Scrummie
  zaterdag 5 december 2020 @ 14:43:01 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196564744
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

Er had vooral doorgepakt moeten worden na het kampioenschap. Toen had je eigenlijk dat geld moeten gebruiken voor de weg die Arnesen nu pas aan het inslaan is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196564755
quote:

[..]

Tot het kampioenschap een 9 daarna een 4, er is wel abominabel slecht ingekocht die zomer. En wat te denken van 3.5 miljoen voor zo'n Bilal :')
blablablabla
pi_196564775
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Er had vooral doorgepakt moeten worden na het kampioenschap. Toen had je eigenlijk dat geld moeten gebruiken voor de weg die Arnesen nu pas aan het inslaan is.
Eens ja.
Al is zo'n Bozenik ook wel weer een behoorlijke gok direct. En over Linssen en Diemers zullen we het vandaag maar helemaal niet hebben..
blablablabla
pi_196564800
Al waren veel mensen hier die zomer best tevreden met wat hij haalde kan ik me herinneren. Zo'n Larsson bijvoorbeeld had ook anders kunnen uitpakken.
blablablabla
pi_196565167
quote:

[..]

Financieel zijn we er weinig tot niets mee opgeschoten. Nog steeds geen euro te besteden.
Jeugdopleiding naar de kloten. De grootste talenten zijn onder zijn leiding vertrokken.
Weinig waarde op het veld gecreëerd.
Scouting keek niet verder dan Nederland en Scandinavië :')
Laten we ook niet vergeten dat hij Stam heeft aangesteld en Kuyt beloftes heeft gedaan die nergens over gaan.
  zaterdag 5 december 2020 @ 15:21:50 #291
262211 hhh38
pi_196565264
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:12 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Financieel zijn we er weinig tot niets mee opgeschoten. Nog steeds geen euro te besteden.
Jeugdopleiding naar de kloten. De grootste talenten zijn onder zijn leiding vertrokken.
Weinig waarde op het veld gecreëerd.
Scouting keek niet verder dan Nederland en Scandinavië :')
Laten we ook niet vergeten dat hij Stam heeft aangesteld en Kuyt beloftes heeft gedaan die nergens over gaan.
Die beloftes aan Kuyt waren toch van Troost. Bovendien is onze begroting van 40 naar 70 miljoen gegaan, bijna 3x zo hoog als die van AZ.

Alleen had ie wel wat meer geld in het transferpotje mogen achterlaten
pi_196565304
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Eens ja.
Al is zo'n Bozenik ook wel weer een behoorlijke gok direct. En over Linssen en Diemers zullen we het vandaag maar helemaal niet hebben..
Nou ja, Bozenik had nog enige nuance. MSK Zilina stond destijds op randje faillsement en hadden geld echt broodnodig. Toen hadden ze daarom al hun talenten en "toppers" in de uitverkoop staan met meerdere kopers op de loer die sowieso meer geld hadden dan Feyenoord. Dus haast was wel geboden bij deze gok.

Daarna ging Zilina alsnog failliet door corona ondanks de verkoop van o.a. Bozenik en ze hebben inmiddels weer een doorstart gemaakt nadat ze onder curatele waren geplaatst.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 05-12-2020 15:27:14 ]
pi_196566535
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:34 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Jorgensen had hij ook met flinke winst kunnen verkopen
Maar niet gedaan dus gefaald.
pi_196566633
quote:

[..]

Heeft wel veel verneukt maar stel jezelf ook de vraag of er zoveel anders was geweest als hij meteen in 2017 was vertrokken. Ook na het kampioenschap heeft Feyenoord eigenlijk gewoon naar behoren gepresteerd als derde club van Nederland.

Natuurlijk had er nu meer geld in kas moeten zijn maar ook met 10 of 20 miljoen meer had Feyenoord er nu sportief niet heel veel beter voorgestaan.
  zaterdag 5 december 2020 @ 16:54:38 #295
262211 hhh38
pi_196566655
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Maar niet gedaan dus gefaald.
Ik wist het _O-

zaterdag 5 december 2020 @ 16:55:48 #296
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196566682
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heeft wel veel verneukt maar stel jezelf ook de vraag of er zoveel anders was geweest als hij meteen in 2017 was vertrokken. Ook na het kampioenschap heeft Feyenoord eigenlijk gewoon naar behoren gepresteerd als derde club van Nederland.

Natuurlijk had er nu meer geld in kas moeten zijn maar ook met 10 of 20 miljoen meer had Feyenoord er nu sportief niet heel veel beter voorgestaan.
Heeft ook weinig zin om terug te kijken, z'n grootste fout blijft jong Feyenoord niet in de kkd, dat kost echt veel.
pi_196566714
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:54 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik wist het _O-

[ afbeelding ]
Net gemaakt? :)
  zaterdag 5 december 2020 @ 17:07:12 #298
262211 hhh38
pi_196566827
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Net gemaakt? :)
Ja
pi_196568229
twitter

Krabby probeert de scoop af te pakken van onze zolderkamerautist.

Bommen op VI.
pi_196568785
Het topic gaat bijna op Slot
pi_196569261
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 19:14 schreef Bottendaal het volgende:
Het topic gaat bijna op Slot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: