De hoeveelste is dat dit seizoen?quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:31 schreef Erasmus het volgende:
Ik moet vandaag een nieuwe tv gaan kopen.
Hopelijk de laatste keer want anders declareer ik alles gewoon bij Rick Cost.quote:
Ik vond het niet eens dwalen eigenlijk, hij was gewoon matig. Maar je moet daar ook wel beter mee omgaan als team als je weet dat je een scheids hebt die erom bekend staat dat hij overal geel voor geeft.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hopelijk de laatste keer want anders declareer ik alles gewoon bij Rick Cost.
Heb mij echt dood geërgerd gisteren aan dat arbitrale dwalen van gister. Ik was hoopvol tot die fucking penalty want er waren genoeg mogelijkheden in de eerste helft. Hoe het hierna ging hoef ik je natuurlijk niet uit te leggen. Zucht.
Ik erger mij sowieso kapot aan de scheidsrechters die wij krijgen, maar het allerergste vind ik nog dat we er echt geen klap van kunnen. Want welke mogelijkheden heb jij gezien dan? Ik vond het echt he-le-maal niets gister. Een uitermate zwak en tandeloos Feyenoord.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hopelijk de laatste keer want anders declareer ik alles gewoon bij Rick Cost.
Heb mij echt dood geërgerd aan dat arbitrale dwalen van gister. Ik was hoopvol tot die fucking penalty want er waren genoeg mogelijkheden in de eerste helft. Hoe het hierna ging hoef ik je natuurlijk niet uit te leggen. Zucht.
Bij de 0-2 vond ik het wel erg amateuristisch. Eerst goedkeuren, dan afkeuren ivm offside en vervolgens toch weer goedkeuren. Kan dat überhaupt zo? Hier zou de VAR perfect bij zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het niet eens dwalen eigenlijk, hij was gewoon matig. Maar je moet daar ook wel beter mee omgaan als team als je weet dat je een scheids hebt die erom bekend staat dat hij overal geel voor geeft.
Ik neem aan dat de babbelzieke Joegoslaaf dat soort dingen uitzoekt en het doorgeeft aan het team vooraf. Of vraag ik dan teveel van die teringmongool?
Wtf, Petrovic was de afgelopen week toch bezig met anekdotes vertellen dat hij ooit samengespeeld heeft met Maradona? Dan kan je echt geen analyse doen ofzo hoorquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:37 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat de babbelzieke Joegoslaaf dat soort dingen uitzoekt en het doorgeeft aan het team vooraf. Of vraag ik dan teveel van die teringmongool?
Dat was uiteindelijk de juiste beslissingquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bij de 0-2 vond ik het wel erg amateuristisch. Eerst goedkeuren, dan afkeuren ivm offside en vervolgens toch weer goedkeuren. Kan dat überhaupt zo? Hier zou de VAR perfect bij zijn geweest.
Maar ja, Europa League. Zie het volgende week somber in.
Ik denk dat Narsingh op rechtsbuiten van het niveau Schaken is. Niet geweldig maar wel nuttig, maar daar speelt ie natuurlijk nooit vanwege Berghuis.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij staat in elk geval in de top 10. We hebben wel vaker complete debielen in het team gehad.
Schaken was wel wat beter hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Narsingh op rechtsbuiten van het niveau Schaken is. Niet geweldig maar wel nuttig, maar daar speelt ie natuurlijk nooit vanwege Berghuis.
Met mogelijkheden bedoelde ik de opbouw. Op zich kwamen we vaak genoeg in de buurt van de zestien, maar iedere keer is het of dikke pech of dikke kut zodra we iets in de 16 wilde proberen. Narsingh moet je ook nooit meer opstellen met zijn balverlies.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik erger mij sowieso kapot aan de scheidsrechters die wij krijgen, maar het allerergste vind ik nog dat we er echt geen klap van kunnen. Want welke mogelijkheden heb jij gezien dan? Ik vond het echt he-le-maal niets gister. Een uitermate zwak en tandeloos Feyenoord.
Je speelt met een middenveld van Kokcu die als een soort uitgerangeerde vedette over het veld sloft en het 1 op de 5 potjes een keer op zijn heupen heeft, Diemers die altijd een seconde of 3 teveel nodig heeft en Toornstra die puur vanuit de controle speelt. Vervolgens heb je voorin Berghuis die ook op begint te raken, Narsingh die al 6 jaar lang geen bal meer fatsoenlijk heeft geraakt en Linssen die de eerste helft alleen maar lange ballen aangespeeld kreeg die uiteindelijk vervangen wordt voor een jongen die fysiek nog wel een stap of 6 te maken heeft . Op een gegeven moment moet je ook gewoon toegeven dat er niet meer in zit.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik erger mij sowieso kapot aan de scheidsrechters die wij krijgen, maar het allerergste vind ik nog dat we er echt geen klap van kunnen. Want welke mogelijkheden heb jij gezien dan? Ik vond het echt he-le-maal niets gister. Een uitermate zwak en tandeloos Feyenoord.
Ik mis Hapsiequote:Op vrijdag 4 december 2020 12:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met mogelijkheden bedoelde ik de opbouw. Op zich kwamen we vaak genoeg in de buurt van de zestien, maar iedere keer is het of dikke pech of dikke kut zodra we iets in de 16 wilde proberen. Narsingh moet je ook nooit meer opstellen met zijn balverlies.
Die kopbal van Senesi in de laatste 10 minuten na de voorzet van Malacia bijvoorbeeld. Ging per ongeluk tegen Geertruida terwijl het prima een kool had kunnen zijn, we komen er nooit meer achter of die bal erin gegaan zou zijn.
Kökcü komt er nog wel. Arsenal, minimaal.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je speelt met een middenveld van Kokcu die als een soort uitgerangeerde vedette over het veld sloft en het 1 op de 5 potjes een keer op zijn heupen heeft, Diemers die altijd een seconde of 3 teveel nodig heeft en Toornstra die puur vanuit de controle speelt. Vervolgens heb je voorin Berghuis die ook op begint te raken, Narsingh die al 6 jaar lang geen bal meer fatsoenlijk heeft geraakt en Linssen die de eerste helft alleen maar lange ballen aangespeeld kreeg die uiteindelijk vervangen wordt voor een jongen die fysiek nog wel een stap of 6 te maken heeft . Op een gegeven moment moet je ook gewoon toegeven dat er niet meer in zit.
Ik vind dat je Kökcü hiermee wel tekort doet. Hij was niet heel goed gisteren maar was wel de meest actieve speler en misschien wel de minst slechte van de 6 die je noemt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je speelt met een middenveld van Kokcu die als een soort uitgerangeerde vedette over het veld sloft en het 1 op de 5 potjes een keer op zijn heupen heeft, Diemers die altijd een seconde of 3 teveel nodig heeft en Toornstra die puur vanuit de controle speelt. Vervolgens heb je voorin Berghuis die ook op begint te raken, Narsingh die al 6 jaar lang geen bal meer fatsoenlijk heeft geraakt en Linssen die de eerste helft alleen maar lange ballen aangespeeld kreeg die uiteindelijk vervangen wordt voor een jongen die fysiek nog wel een stap of 6 te maken heeft . Op een gegeven moment moet je ook gewoon toegeven dat er niet meer in zit.
En een back op links die net terug is na weken afwezigheid, een back op rechts die eigenlijk geen back is, een centrale verdediger waarvan men eerst nog dacht dat ie in de warming up af zou vallen, een andere centrale verdediger die daadwerkelijk uitvalt met als resultaat dat je vlak voor rust de 0-1 om de oren krijgt, en zijn vervanger al zijn hele leven te traag is.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokkerdomme overtreding waaruit de penalty valt en ik zou je willen adviseren om bij de 0-2 even Kokcu in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind dat je Kökcü hiermee wel tekort doet. Hij was niet heel goed gisteren maar was wel de meest actieve speler en misschien wel de minst slechte van de 6 die je noemt.
Maar goed ik ben ook wel de één van de grootste Kökcü fans in dit topic.
Dat vinden @GGMM en ik ookquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokkerdomme overtreding waaruit de penalty valt en ik zou je willen adviseren om bij de 0-2 even Kokcu in de gaten te houden.
Geen idee, elke wedstrijd is er één teveel. Schaken was in zijn tweede seizoen echt wel belangrijk.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Narsingh bij ons op rechtsbuiten gespeeld?
Na de allereerste gele kaart had ik al een domme pingel tegen gecalled.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokkerdomme overtreding waaruit de penalty valt en ik zou je willen adviseren om bij de 0-2 even Kokcu in de gaten te houden.
Die overtreding was niet handig, maar hij gaat gewoon voor de bal. Ik heb geen zin om de 2-0 nog een keer terug te kijken maar ik geloof best dat ie er daar niet goed uitziet.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Kökcü heeft zijn creativiteit ergens laten liggen in seizoen 2019/2020, hij moet hem nog ophalen als ik het zo zie de afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die overtreding was niet handig, maar hij gaat gewoon voor de bal. Ik heb geen zin om de 2-0 nog een keer terug te kijken maar ik geloof best dat ie er daar niet goed uitziet.
Dat is ook mijn grootste kritiekpunt op hem hoor, maar het is wel typisch Feyenoord om een speler die wat lui is gelijk af te fakkelen terwijl we blij moeten zijn dat we een keer een creatieve speler hebben opgeleid
Ik weet niet of zij minder middelen hebben maar ik geloof je meteen. Eerlijk gezegd kende ik niet 1 speler van hen en vind ik het ook niet bijzonder wat ze laten zien. Maar wel beter en veel meer volwassen als Feyenoord..ik zag een team met een duidelijke strategie. Het is niet alleen deze wedstrijd, maar we leggen het te vaak af tegen ploegen die niet meer middelen hebben dan Feyenoord.. Young Boys..Rangers..Zagreb..Fenerbahce.. af en toe win je eens een potje maar meestal leggen we het af.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Doe niet zo kinderachtig, Zagreb heeft minder middelen dan wij en komt uit een zwakkere competitie, dus dit kunnen we gewoon winnen.
Ik ben ook wel Kokcu fan maar dit jaar is toch wel een teleurstellend seizoen van hem vind ik. We weten dat hij veel beter kan. PSV uit vorig jaar was hij zo fucking goed.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die overtreding was niet handig, maar hij gaat gewoon voor de bal. Ik heb geen zin om de 2-0 nog een keer terug te kijken maar ik geloof best dat ie er daar niet goed uitziet.
Dat is ook mijn grootste kritiekpunt op hem hoor, maar het is wel typisch Feyenoord om een speler die wat lui is gelijk af te fakkelen terwijl we blij moeten zijn dat we een keer een creatieve speler hebben opgeleid
Dat is ook precies wat ik zeg. Het elftal wat er nu staat is gewoon erg matig.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon niet zo goed.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij minder middelen hebben maar ik geloof je meteen. Eerlijk gezegd kende ik niet 1 speler van hen en vind ik het ook niet bijzonder wat ze laten zien. Maar wel beter en veel meer volwassen als Feyenoord..ik zag een team met een duidelijke strategie. Het is niet alleen deze wedstrijd, maar we leggen het te vaak af tegen ploegen die niet meer middelen hebben dan Feyenoord.. Young Boys..Rangers..Zagreb..Fenerbahce.. af en toe win je eens een potje maar meestal leggen we het af.
Het lijkt veel te vrijblijvend bij hem, dat moet er echt wel een keer uit.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben ook wel Kokcu fan maar dit jaar is toch wel een teleurstellend seizoen van hem vind ik. We weten dat hij veel beter kan. PSV uit vorig jaar was hij zo fucking goed.
Ja, maar waar ligt dat aan.. waarom kan de ene club met 70 miljoen begroting een elftal knutselen dat niet voor schut gaat in Europa, en lukt dat niet bij Feyenoord.quote:
Eendagsvlieg.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben ook wel Kokcu fan maar dit jaar is toch wel een teleurstellend seizoen van hem vind ik. We weten dat hij veel beter kan. PSV uit vorig jaar was hij zo fucking goed.
We hebben nu:quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, maar waar ligt dat aan.. waarom kan de ene club met 70 miljoen begroting een elftal knutselen dat niet voor schut gaat in Europa, en lukt dat niet bij Feyenoord.
Wij gebruiken onze middelen extreem inefficiënt door steeds maar weer gaten te dichten met ervaren spelers zonder te kunnen investeren in jonge spelers.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij minder middelen hebben maar ik geloof je meteen. Eerlijk gezegd kende ik niet 1 speler van hen en vind ik het ook niet bijzonder wat ze laten zien. Maar wel beter en veel meer volwassen als Feyenoord..ik zag een team met een duidelijke strategie. Het is niet alleen deze wedstrijd, maar we leggen het te vaak af tegen ploegen die niet meer middelen hebben dan Feyenoord.. Young Boys..Rangers..Zagreb..Fenerbahce.. af en toe win je eens een potje maar meestal leggen we het af.
Klopt allemaal.. Alleen in het kampioensjaar stond er een ploeg die goed in elkaar zat, al was het toen in Europa ook niet best. Blessures vind ik overigens zelden een goed excuus, daar hebben andere clubs ook mee te maken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben nu:
- veel blessures
- een elftal dat goed kan meedraaien als iedereen top is (nu is niemand top)
- te lang vastgehouden aan bepaalde spelers (Jorg)
- middelmaat ingekocht
- geen lange termijn visie
Ik zie nog steeds regelmatig flarden die aangeven wat hij kan en waarom we hem deze zomer zo opgeprijsd hebben. Met name in de korte combinaties.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is een goede verklaring ja. Ze kunnen lekker vissen in de vijver van talenten zonder concurrentiequote:Op vrijdag 4 december 2020 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij gebruiken onze middelen extreem inefficiënt door steeds maar weer gaten te dichten met ervaren spelers zonder te kunnen investeren in jonge spelers.
Die Livakovic is trouwens gewoon keeper van het Kroatische elftal en één van hun verdedigers is al verkocht voor 16 miljoen maar speelt er nog een jaartje. Zij zijn dé ploeg die bijna alle Kroatische talenten opleidt en dat zijn er voor zo'n klein land erg veel. Dan heb je ook minder middelen nodig
Ja, als een soort hersenspinsel. Ik denk ook dat als Slot komt hij niet onder de huidige omstandigheden komt, dus dan is er op de achtergrond (veel) meer aan de hand.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaf jij dat niet aan als optie? Slot + Eenhoorn?
Amerikanen, Eenhoorn, Slot.
#DONEDEALquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:59 schreef Caland het volgende:
Gewoon die investeerders erachter krijgen en dan een dubbelslag slaan door zowel Eenhoorn als Slot weg te kapen. Jatoch.
De duurste speler die Zagreb afgelopen zomer had gekocht kostte 1.4 miljoen, hoorde ik dat RTL-mannetje gisteren zeggen. Dus ze zullen niet heel veel middelen hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als een soort hersenspinsel. Ik denk ook dat als Slot komt hij niet onder de huidige omstandigheden komt, dus dan is er op de achtergrond (veel) meer aan de hand.
Inderdaad, dat klinkt allemaal heel goed, alsof Feyenoord echt ergens mee bezig isquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als een soort hersenspinsel. Ik denk ook dat als Slot komt hij niet onder de huidige omstandigheden komt, dus dan is er op de achtergrond (veel) meer aan de hand.
Inderdaad. Een vGeel had gewoon staan smeken bij Advocaat voor nog een seizoen of anders Fraser voor de groep gepleurd. Mooi dat Arnesen zijn eigen plan trekt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.
Sowieso mooi dat Arnesen bij zo'n optie uitkomt, en niet 1 van de standaard namen.
Het is ook een keuze die van lef getuigt. Slot losweken bij een club die zichzelf als onderdeel van de top beschouwt en op dit moment beter geleid wordt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad. Een vGeel had gewoon staan smeken bij Advocaat voor nog een seizoen of anders Fraser voor de groep gepleurd. Mooi dat Arnesen zijn eigen plan trekt.
Terwijl AZ MIJLENVER voor ligt op Feyenoord.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:06 schreef fetX het volgende:
Wel grappig dat zo'n Slot dus bereid is om over te stappen.
Dat niet, maar ziet er daar toch wel wat beter uit dan hier (voorlopig).quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl AZ MIJLENVER voor ligt op Feyenoord.
@:elan
Dan moet ie het niet doen met een Diemers en een Linssen, zoveel is duidelijk, anders zou Slot wel wachten op een beter aanbod.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:06 schreef fetX het volgende:
Wel grappig dat zo'n Slot dus bereid is om over te stappen.
Slot past meer bij de filosofie van Arnesen denk ik. Jeugd en (waarde) opbouwen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moet ie het niet doen met een Diemers en een Linssen, zoveel is duidelijk, anders zou Slot wel wachten op een beter aanbod.
Het kan snel veranderen (met wat euro's).quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat niet, maar ziet er daar toch wel wat beter uit dan hier (voorlopig).
Buiten dat Stengs niet hoeft te komen van mij een prima planquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:11 schreef Scrummie het volgende:
Amerikanen komen.
Boadu + Stengs + Slot + Eenhoorn komen van AZ.
Daarnaast 3/4 talenten van 10 miljoen.
Berghuis vertrekt, Senesi blijft nog een seizoen.
Eens, ik ben zelf ook niet zo'n fan van Stengs (meer). En bij Boadu heb ik eerlijk gezegd ook mijn twijfels.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Buiten dat Stengs niet hoeft te komen van mij een prima plan
En gelijk ook jezelf verlossen van spelers als Botteghin, vBeek, Diemers, Linssen, Kelly, Narsingh en Jørgensen waar je geen ene kut aan hebt.
Is ook zo in technisch, financieel opzicht zeker.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl AZ MIJLENVER voor ligt op Feyenoord.
@:elan
Sowieso Feyenoord. AZ blijft toch een club die qua aantrekkingskracht vergelijkbaar is met een Vitesse of Heerenveen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Zullen ze hem wel een niet te weigeren aanbieding gedaan hebben, of er komen daadwerkelijk grote financiële impulsen aan. Zou jij als je neutrale toeschouwer liever trainer van AZ of Feyenoord zijn, eerlijk?
Je kan ook zonder Amerikanen een prima club opbouwen. Liever zelfs.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:11 schreef Scrummie het volgende:
Amerikanen komen.
Boadu + Stengs + Slot + Eenhoorn komen van AZ.
Daarnaast 3/4 talenten van 10 miljoen.
Berghuis vertrekt, Senesi blijft nog een seizoen.
Ja uiteraard.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan ook zonder Amerikanen een prima club opbouwen. Liever zelfs.
Boadu kan er niks meer van.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, ik ben zelf ook niet zo'n fan van Stengs (meer). En bij Boadu heb ik eerlijk gezegd ook mijn twijfels.
Ik AZ hoor. Daar ligt de druk op de trainer toch wat lager en is de boel wel wat beter geregeld.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso Feyenoord. AZ blijft toch een club die qua aantrekkingskracht vergelijkbaar is met een Vitesse of Heerenveen.
Die staat inderdaad echt gewoon een seconden of 15 niets te doen, echt pijnlijk. Het is nota bene zijn man die diep in de 16 komt. Overigens verdedigt Botteghin ook weer als vanouds, die moet veel korter staan bij de man op de 16.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is maar net waar je de uitdaging in zoekt natuurlijk. Je hoorde dat bijvoorbeeld ook Haps zeggen na zijn overstap, Feyenoord is in alles groter. Dat merk en voel je en daar ligt uiteindelijk ook de uitdaging.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik AZ hoor. Daar ligt de druk op de trainer toch wat lager en is de boel wel wat beter geregeld.
Had deze tropische verrassing inderdaad echt nooit verwachtquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.
Sowieso mooi dat Arnesen bij zo'n optie uitkomt, en niet 1 van de standaard namen.
Wij zijn alleen geen topclub in prestaties (hoewel, vrijwel altijd top 3), maar verder in vrijwel alles wel natuurlijk. Veel hoger aanzien dan AZ.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is maar net waar je de uitdaging in zoekt natuurlijk. Je hoorde dat bijvoorbeeld ook Haps zeggen na zijn overstap, Feyenoord is in alles groter. Dat merk en voel je en daar ligt uiteindelijk ook de uitdaging.
Bij AZ wordt men niet zenuwachtig als men 5 keer op rij gelijk speelt.
Als je minder druk wilt ben je ongeschikt voor een topclub.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik AZ hoor. Daar ligt de druk op de trainer toch wat lager en is de boel wel wat beter geregeld.
En toch als je erbij wilt horen, zal je één van de grote drie clubs getraind moeten hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar daar ligt dus precies de uitdaging als de randvoorwaarden goed zijn. En ik ga er maar even vanuit dat Slot niet compleet achterlijk is mocht dit gerucht waar zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Wij zijn alleen geen topclub in prestaties (hoewel, vrijwel altijd top 3), maar verder in vrijwel alles wel natuurlijk. Veel hoger aanzien dan AZ.
Dat wel maar de torenhoge verwachtingen en amper geld voor versterkingen om die ambitie ook daadwerkelijk waar te maken zullen wel een hoop onnodige stress opleveren.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso Feyenoord. AZ blijft toch een club die qua aantrekkingskracht vergelijkbaar is met een Vitesse of Heerenveen.
Dat laatste met name.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar daar ligt dus precies de uitdaging als de randvoorwaarden goed zijn. En ik ga er maar even vanuit dat Slot niet compleet achterlijk is mocht dit gerucht waar zijn.
Want in de huidige situatie ben je wel dom als je nu van AZ naar Feyenoord gaat ja. Dus dan speelt er meer.
Ik denk inderdaad dat ik ongeschikt ben voor een topclubquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je minder druk wilt ben je ongeschikt voor een topclub.
Geld? Salaris keer 2?quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar daar ligt dus precies de uitdaging als de randvoorwaarden goed zijn. En ik ga er maar even vanuit dat Slot niet compleet achterlijk is mocht dit gerucht waar zijn.
Want in de huidige situatie ben je wel dom als je nu van AZ naar Feyenoord gaat ja. Dus dan speelt er meer.
Ik denk dat wij nog steeds het dubbele betalen aan salaris, dan is een goed verhaal van Arnesen (hoeft niet met investeerders te zijn) al genoegquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt mij heel sterk, maargoed.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij nog steeds het dubbele betalen aan salaris, dan is een goed verhaal van Arnesen (hoeft niet met investeerders te zijn) al genoeg
Eens. Ik vermoed dat Arnesen wel een plan heeft liggen. Ben daar wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Stengs niet, waarom niet?quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Buiten dat Stengs niet hoeft te komen van mij een prima plan
En gelijk ook jezelf verlossen van spelers als Botteghin, vBeek, Diemers, Linssen, Kelly, Narsingh en Jørgensen waar je geen ene kut aan hebt.
De grootste talenten vertrekken steeds, dus nu is de hoop weer eens gevestigd op de O16 volgens mijquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:14 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de jeugd? Wat zijn de grote talenten waar de komende jaren het meest van verwacht wordt? Niet dat dat iets wil zeggen, want iedereen herinnert zich Slabbekoorn en Cheick Touré nog, maar goed.
Hendriks zie ik het wel redden. Antonucci natuurlijk. Dan houdt het wel een beetje op vermoed ik.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:14 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de jeugd? Wat zijn de grote talenten waar de komende jaren het meest van verwacht wordt? Niet dat dat iets wil zeggen, want iedereen herinnert zich Slabbekoorn en Cheick Touré nog, maar goed.
Beetje momentenvoetballer, het hoogstwaarschijnlijk zeer hoge prijskaartje niet waard.quote:
Men geeft wel hoog op van die lichting Kleijn/Milambo. Dat zijn ook meteen de grooste talenten dacht ik die ook nog eens een contract hebben gekregen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:14 schreef Kerftminister het volgende:
hij zou wel wat toevoegen aan het huidige Feyenoord even los van het prijskaartjequote:Op vrijdag 4 december 2020 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje momentenvoetballer, het hoogstwaarschijnlijk zeer hoge prijskaartje niet waard.
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zou wel wat toevoegen aan het huidige Feyenoord even los van het prijskaartje
Dat klopt, maar de prijs is hij denk ik niet waard.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zou wel wat toevoegen aan het huidige Feyenoord even los van het prijskaartje
nee maar dat is sowieso het probleem met AZ spelers, die zijn gewoon te duur voor de NL topclubsquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de prijs is hij denk ik niet waard.
Op het moment zou die Griek van VVV ook wat toevoegen aan Feyenoord.
WE WORDEN GEK.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe zolderkamer tweet is uit. @:de_kraam
Zijn die stemmen op Diemers sarcastisch?quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[poll=1119]
Nog steeds een gelijke stand. Kom op stemmers.
Ja, dat lijken sommige mensen leuk te vinden. Ik kijk naar @maxi-musquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn die stemmen op Diemers sarcastisch?
Gelukkigquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat lijken sommige mensen leuk te vinden. Ik kijk naar @:maxi-mus
Kijk 'm lachen. En dan ook nog eens niets ontkennen. Dit is slechts een kwestie van tijd.quote:
Donedeal inderdaad. Dat is wel een meevaller. En wij allemaal bang voor Kuyt zijn en maar een beetje discussiëren wie de minst slechte kandidaat zou zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Kijk 'm lachen. En dan ook nog eens niets ontkennen. Dit is slechts een kwestie van tijd.
Denk dat Slot door niemand (op ondergetekende naquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Donedeal inderdaad. Dat is wel een meevaller. En wij allemaal bang voor Kuyt zijn en maar een beetje discussiëren wie de minst slechte kandidaat zou zijn.
Eens. Ik ook.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Slot door niemand (op ondergetekende na) werd genoemd omdat die stap op dit moment ook niet heel logisch is. Had hem toch een beetje als onhaalbaar geacht.
Gelukkig heeft Arnesen dat niet gedacht in ieder geval. Mooi dat ie direct zijn pijlen richt op Slot.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Slot door niemand (op ondergetekende na) werd genoemd omdat die stap op dit moment ook niet heel logisch is. Had hem toch een beetje als onhaalbaar geacht.
Yup, ik ook.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima trainer, maar ben eigenlijk meer benieuwd naar de package deal.quote:
Idem. Ik vind Slot goed overkomen als trainer, maar ook hij gaat geen wonderen verrichten. Dus je zou verwachten dat er meer achter zit, ik ben benieuwd wat dat is.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima trainer, maar ben eigenlijk meer benieuwd naar de package deal.
Mwah. Beetje overdreven reactie.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:40 schreef Kriegel het volgende:
Ben ik het nu, of is het een beetje vreemd om middenin het seizoen aan een trainer te gaan zitten trekken? Beetje onrust stoken in zo'n voor AZ belangrijke fase, ik vind het weinig sympathiek. Wacht dan tot de winterstop.
Oké... overdreven? Ik sta niet te gillen ofzo.quote:
En in wiens voordeel is dat?quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oké... overdreven? Ik sta niet te gillen ofzo.
Maar dit soort onderhandelingen hou je buiten het seizoen om, vind ik pursoonluk. Dickie is voorlopig nog niet weg hoor.
Als je wacht tot de transferperiode is 90% onder de tafel al beklonken. Dan zitten we alsnog met Dekselse Dirk opgescheept.quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
De club waar de trainer onder contract staat, denk ik.
Nouja als je weet dat je trainer weggaat is het niet gek dat je al met de opvolger bezig bent. Maar normaal is dat in maart/april, dus dit is wel uitzonderlijk inderdaad. We moeten ook nog 2x tegen AZ spelen dit seizoenquote:Op zaterdag 5 december 2020 00:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar dit soort onderhandelingen hou je buiten het seizoen om, vind ik pursoonluk. Dickie is voorlopig nog niet weg hoor.
Ja inderdaad gewoon na het seizoen doen. Het is niet alsof dat Ajax er ook achteraan zit.quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het gaat om het volgende seizoen, ze trekken hem toch niet meteen weg, misschien waren ze al sinds augustus aan het praten, dat het nu naar buiten komt is omdat Dick heeft aangekondigd niet verder te gaan.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:40 schreef Kriegel het volgende:
Ben ik het nu, of is het een beetje vreemd om middenin het seizoen aan een trainer te gaan zitten trekken? Beetje onrust stoken in zo'n voor AZ belangrijke fase, ik vind het weinig sympathiek. Wacht dan tot de winterstop.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:40 schreef Kriegel het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:55 schreef Binge-watch het volgende:
Scheelt weer een afkoopsom. Bedankt Eenhoorn.
Nee dat is deel van het plan. Hij ontslaat hem zodat Feyenoord hem gratis op kan pikken waar hij zelf daarna ook aan de slag gaat.quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Haha, wat?
Dat maakt de kans ook wel een stuk minder aannemelijk dat Eenhoorn meekomt.
Dit gaat gebeuren jaquote:Op zaterdag 5 december 2020 11:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dickie geeft er in de winter de brui aan onder het mom dan kan Arne het mooi overnemen en ik heb het wel een beetje gehad.
Ze hebben nog wel gezamenlijk een afgevaardigde in de RvC Eredivisie CVquote:Op zaterdag 5 december 2020 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben trouwens wel bang dat Feyenoord en AZ nu geen vriendjes meer zijn.
Eenhoorn kunnen jullie ook wel vergetenquote:Op zaterdag 5 december 2020 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want die blonk nogal uit dit jaar bedoel je?
Goh. AZ is sowieso niet echt van het vrienden maken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eerst dat CL/vCL-naaierij met ajax toen de corona uitbrak en nu dit.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Goh. AZ is sowieso niet echt van het vrienden maken.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Schijnt dat iemand het al riep voordat die trainer bij AZ wasquote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Schijnt dat die Arne Slot één van de sleutels achter het succes van AZ is trouwens.
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 5 december 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want die blonk nogal uit dit jaar bedoel je?
Die was überhaupt niet van plan naar Feyenoord te komen hij heeft daar ooit bij RTV Rijnmond een toelichting over gegeven dat met name de bestuursstructuur hem totaal niet aan staat. En dan met name hoe de RvC opereert.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eenhoorn kunnen jullie ook wel vergeten
Was ook niet zo moeilijk om op te merken toch? Die vdBrom was het sowieso niet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
[..]
Schijnt dat iemand het al riep voordat die trainer bij AZ was
Haha watquote:Op zaterdag 5 december 2020 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als er 1 directeur door het ijs gezakt is dan is het Eenhoorn wel.
Ik hoop wel dat Dickie blijft eigenlijk (tot het einde van het seizoen). Met deze gehandicaptenploeg door alle blessures is hij wel de man die er nog wel wat uit weet te halen. In deze ellende moet je Slot niet willen gooien, daar valt geen eer uit te behalen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:16 schreef Scrummie het volgende:
Hahaha
Zul je zien dat Dickie het ook zat is en met de kerst opstapt.
[ afbeelding ]
Lijkt me ook verstandiger als Slot nu niet instapt, dat kan qua punten halen alleen maar minder en is z'n krediet meteen weg.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Dickie blijft eigenlijk (tot het einde van het seizoen). Met deze gehandicaptenploeg door alle blessures is hij wel de man die er nog wel wat uit weet te halen. In deze ellende moet je Slot niet willen gooien, daar valt geen eer uit te behalen.
Dat was minstens zo tenenkrommend als Overmars (en ook Vd Sar) zijn 1-2tje met de Telegraaf over het stoppen van de competities ja.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo ha ha, dat hele gedoe met UEFA vergeten?
Nee klopt zeker. Dickie moet het ook gewoon goed afmaken natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Dickie blijft eigenlijk (tot het einde van het seizoen). Met deze gehandicaptenploeg door alle blessures is hij wel de man die er nog wel wat uit weet te halen. In deze ellende moet je Slot niet willen gooien, daar valt geen eer uit te behalen.
Waar Feyenoord het mee eens was maar toen opeens weer niet, over tenenkrommend gesproken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was minstens zo tenenkrommend als Overmars (en ook Vd Sar) zijn 1-2tje met de Telegraaf over het stoppen van de competities ja.
Tja, Koevermans. Daar is niet veel voor nodig om tenenkrommend te zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar Feyenoord het mee eens was maar toen opeens weer niet, over tenenkrommend gesproken.
Oh dat akkefietje, is hem goed recht om die verdeling aan te vechten. Ajax stuurt scouts naar Varkenoord om de grootste talenten weg te halen in topsport is (bijna) alles geoorloofd.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo ha ha, dat hele gedoe met UEFA vergeten?
Eens, maar als Slot een beetje slim is doet hij dat ook niet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Appels en peren vergelijken, zo kan je alles wel recht trekken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat akkefietje, is hem goed recht om die verdeling aan te vechten. Ajax stuurt scouts naar Varkenoord om de grootste talenten weg te halen in topsport is (bijna) alles geoorloofd.
Hij gaat naar Feyenoord dus dan spoor je sowieso al niet echtquote:Op zaterdag 5 december 2020 11:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar als Slot een beetje slim is doet hij dat ook niet.
Hoezo het geld gaat gewoon boven het fatsoen. Maar het ging nu toevallig jouw clubje aan dus is hij ineens door het ijs gezakt was het andersom geweest had je alle begrip gehad. Ga maar lekker ergens anders hypocriet doen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Appels en peren vergelijken, zo kan je alles wel recht trekken.
Mooie OP trouwens!quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij gaat naar Feyenoord dus dan spoor je sowieso al niet echt
Het was inderdaad onfatsoenlijk en vrij belachelijkquote:Op zaterdag 5 december 2020 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo het geld gaat gewoon boven het fatsoen. Maar het ging nu toevallig jouw clubje aan dus is hij ineens door het ijs gezakt was het andersom geweest had je alle begrip gehad. Ga maar lekker ergens anders hypocriet doen.
Zijn ze ook, in elk opzicht behalve het historisch perspectief. Financieel en qua innovatie lopen wij gewoon mijlenver achter op de rest van de top 4.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:47 schreef Caland het volgende:
AZ is Feyenoord MIJLENVER voorbij
Cc @:elan
quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn ze ook, in elk opzicht behalve het historisch perspectief. Financieel en qua innovatie lopen wij gewoon mijlenver achter op de rest van de top 4.
Die Slot ziet men kennelijk als een hele goede kandidaat maar die gaat met dit zooitje echt niet ineens beter presteren dan zeg een Advocaat.
Het lijkt mij ook niet dat Arne het met 'dit zooitje' gaat doen. (of hij is echt chronisch dronken)quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:55 schreef Elan het volgende:
Die Slot ziet men kennelijk als een hele goede kandidaat maar die gaat met dit zooitje echt niet ineens beter presteren dan zeg een Advocaat.
Scheelt Feyenoord een afkoopsom.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie zou het nieuws over de onderhandelingen gelekt hebben? Niet erg handig
Wie zal het wel beter doen dan?quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn ze ook, in elk opzicht behalve het historisch perspectief. Financieel en qua innovatie lopen wij gewoon mijlenver achter op de rest van de top 4.
Ik hoop nog steeds niet dat er Amerikaanse investeerders komen, maar er zal komende zomer wel wat verkocht moeten worden om wat goeie aankopen te doen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet dat Arne het met 'dit zooitje' gaat doen. (of hij is echt chronisch dronken)
Nee hoor ik vind je naïviteit wel schattigquote:
Blijkbaar ziet de trainer van AZ dat toch andersquote:Op zaterdag 5 december 2020 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind je naïviteit wel schattig
Kan me nog wel een 'discussie' herinneren die wij hadden na het kampioenschap waarin het feit dat Ajax zoveel geld ophaalde op de transfermarkt volgens jou allemaal niet zo problematisch was. Omdat een club uiteindelijk op het veld moet presteren en niet primair een handelshuis moet zijn. Ben toch benieuwd hoe je daar nu in staat.
AZ heeft gewoon een leuk elftal en wederom een flink aantal spelers die potentieel behoorlijk geld opleveren, wij blijven daar structureel in achter.
Dat beleid, of eigenlijk gebrek aan beleid, breekt je vroeg of laat gewoon op. Het zou een fantastische prestatie zijn als wij boven AZ eindigen maar dat is (zelfs nu we hun trainer hebben gejat) nog lastig genoeg worden omdat ze in principe een betere en vooral bredere selectie hebben.
Waar ze vroeger incidenteel een keer boven Feyenoord eindigden mag je toch concluderen dat ze er inmiddels beter voor staan, in nagenoeg elk opzicht? Behalve dan dat ons dak er gelukkig (nog) niet is af is geflikkerd
Maar er is amper geld voor spelers dus hoe dan? Wellicht gewoon een heel hoog salaris aangeboden.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet dat Arne het met 'dit zooitje' gaat doen. (of hij is echt chronisch dronken)
Blijkbaar alleen het is niet dat een trainer de belangrijkste pion is.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar ziet de trainer van AZ dat toch anders
Wellicht zijn die investeerders toch vrij concreet? En als je Sensesi voor een miljoentje of 30 kan verkopen kun je toch prima aan een elftal bouwen, waar nu al vrij veel jeugd in staat. Slot lijkt me niet iemand die puur voor het geld kiest, dan zal hij vast ook wel betere opties hebben gehad. (hij had ook 'gewoon' op Ajax kunnen wachten bijvoorbeeld)quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar er is amper geld voor spelers dus hoe dan? Wellicht gewoon een heel hoog salaris aangeboden.
Tsja, Gio werd kampioen. Wat is je punt?quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijkbaar alleen het is niet dat een trainer de belangrijkste pion is.
Zelfs v/d Brom presteerde aardig daar, dat is toch niet bepaald een tactische geweldenaar.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:40 schreef Kriegel het volgende:
...quote:
Hij doet het voor zijn doen wel aardig in België moet ik zeggenquote:Op zaterdag 5 december 2020 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs v/d Brom presteerde aardig daar, dat is toch niet bepaald een tactische geweldenaar.
Toen werd al gezegd dat Slot de sleutel tot dat succes was.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je je ook afvragen welk succes. Kan me nog een bekerfinale herinneren waarin AZ vernederd werd door ene Van Persie.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen werd al gezegd dat Slot de sleutel tot dat succes was.
Goed punt.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, Gio werd kampioen. Wat is je punt?
Feyenoord vernederde ze wel vaker dat seizoen, maar AZ werd toen met vrij veel punten derde.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je je ook afvragen welk succes. Kan me nog een bekerfinale herinneren waarin AZ vernederd werd door ene Van Persie.
En alsnog ziet iemand in dienst van AZ Feyenoord als een stap omhoog, moet je nagaan.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar dat onderschrijft wel mijn punt dat de trainer niet echt belangrijk is.Want toen stond er gewoon een alleraardigst elftal.
Wat er nu staat doet pijn aan de ogen, nog buiten alle blessures, ook vorig seizoen was het toch vaak meer geluk dan wijsheid dat wedstrijden met de grootste moeite werden gewonnen.
Het is bedroevend hoe weinig wij met name aanvallend creëren en dat was toen ook al.
Vd brom won geen topwedstrijdenquote:Op zaterdag 5 december 2020 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat overkomt de besten. Mathijs, Frenkie en Donny kunnen hierover meepraten.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je je ook afvragen welk succes. Kan me nog een bekerfinale herinneren waarin AZ vernederd werd door ene Van Persie.
Probeer je hier nu echt te pretenderen dat het verschil tussen het AZ voor en na Slot's binnenkomst als assistent te verwaarlozen is?quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
En alsnog ziet iemand in dienst van AZ Feyenoord als een stap omhoog, moet je nagaan.
Die pikken Gio gelijk op. Wij een van hen zij een van ons, zo gaat dat.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:23 schreef Caland het volgende:
Neem trouwens aan dat AZ nu netjes wacht totdat het seizoen is afgerond voordat ze trainers gaan benaderen.
Het verschil met veel van die trainers is dat Slot geen randdebiel is.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa.
Je weet niet wat er allemaal aan toezeggingen zijn gedaan, of het niet gewoon ordinair een geldkwestie is. Hij zou niet de eerste trainer zijn die onder valse voorwendselen zijn carrière hier om zeep komt helpen.
Ja.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Probeer je hier nu echt te pretenderen dat het verschil tussen het AZ voor en na Slot's binnenkomst als assistent te verwaarlozen is?
Nou oke danquote:Op zaterdag 5 december 2020 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Er staat uiteindelijk ook gewoon veel meer kwaliteit op het veld.
Dat is niet primair de verdienste van een Slot maar het uitstekende scouting netwerk van AZ. Hij was trouwens de eerste op dat toe te geven na die wedstrijd tegen Napoli.
Moet het nog maar zien als straks de boel weer fit is met dat VEEL meer. Zolang ze daar nog moeten terugvallen op Ronnie Vlaar zal dat wel meevallen allemaal.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Dat is niet primair de verdienste van een Slot maar het uitstekende scouting netwerk van AZ. Hij was trouwens de eerste op dat toe te geven na die wedstrijd tegen Napoli.
Hoe verklaar je het precies dat AZ het seizoen vóór Slot zesde eindigt en in het eerste seizoen met Slot naast Van den Brom derde eindigt en de bekerfinale haalt?quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Het heeft helemaal niets met mijn club te maken, een club die deelneemt aan een competitie en het ergens niet mee eens is moet daar de juiste kanalen voor bewandelen, daar zijn reglementen voor.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo het geld gaat gewoon boven het fatsoen. Maar het ging nu toevallig jouw clubje aan dus is hij ineens door het ijs gezakt was het andersom geweest had je alle begrip gehad. Ga maar lekker ergens anders hypocriet doen.
Joh, als Feyenoord volgende week wint van Wolfsberger gaat Elan klagen dat we nu meer overbelasting krijgen na de winterstop in een competitie waar we toch niet in thuis horen, zo werkt het met die knulquote:Op zaterdag 5 december 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet het nog maar zien als straks de boel weer fit is met dat VEEL meer. Zolang ze daar nog moeten terugvallen op Ronnie Vlaar zal dat wel meevallen allemaal.
Nee maar wij weten ook niet wat daar intern speelde verder dus in hoeverre dat mee speelt in zijn afweging. Misschien zat hij vanwege een conflict al op een zijspoor. Is ook nogal wat om hem vanwege vermeende gesprekken er gelijk maar uit te donderenquote:Op zaterdag 5 december 2020 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het verschil met veel van die trainers is dat Slot geen randdebiel is.
Maar het zou dus kunnen dat Advocaat het ook wist en daarom meedeelde dat hij stopt en dat heeft de boel een beetje versneld.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:28 schreef Maastoren het volgende:
Slot zal het Feyenoord ook niet in dank afnemen dat het is uitgelekt.
Tuurlijk, het kan natuurlijk niet zo zijn dat iemand met een plan en visie Slot over de streep heeft getrokken (mits het allemaal doorgaat).quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar er is amper geld voor spelers dus hoe dan? Wellicht gewoon een heel hoog salaris aangeboden.
Advocaat was volgens mij viesmad na het artikel van Krabby dinsdag.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het zou dus kunnen dat Advocaat het ook wist en daarom meedeelde dat hij stopt en dat heeft de boel een beetje versneld.
Dat wij niks te zoeken hebben in de EL was nu al duidelijk hoor, daar is het resultaat tegen Wolfsberger verder niet voor van belang omdat te constateren.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Joh, als Feyenoord volgende week wint van Wolfsberger gaat Elan klagen dat we nu meer overbelasting krijgen na de winterstop in een competitie waar we toch niet in thuis horen, zo werkt het met die knul
Dus het is allemaal de schuld van Krabby die een hele opeenstapeling van gebeurtenissen heeft veroorzaaktquote:Op zaterdag 5 december 2020 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Advocaat was volgens mij viesmad na het artikel van Krabby dinsdag.
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus het is allemaal de schuld van Krabby die een hele opeenstapeling van gebeurtenissen heeft veroorzaakt
Net het butterfly effect
@:caland
@:fetx
@:erasmus
Die schreef al over Slot? Dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 5 december 2020 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Advocaat was volgens mij viesmad na het artikel van Krabby dinsdag.
Oh er zijn altijd wel plannen en er is wel visie alleen pakt dat zelden goed uit voor ons. Omdat we incapabele mensen hebben lopen. Te beginnen in de RvC die vooral elkaar heel veel dingen gunnen maar niet bezig zijn met het clubbelang. Er is nog niet eens een fatsoenlijke algemeen directeur, omdat ze niemand konden vinden weet je nogquote:Op zaterdag 5 december 2020 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk, het kan natuurlijk niet zo zijn dat iemand met een plan en visie Slot over de streep heeft getrokken (mits het allemaal doorgaat).
Dan valt je paradepaardje 'GEEN BELEID EN VISIE!!!!11!!!' namelijk weg en moet je je azijn ergens anders uitkotsen, dus 'gewoon een heel hoog salaris geboden'.
Nee, die schreef dat Feyenoord eigenlijk een beetje van Advocaat af wilde. Daardoor Dickie boos en wil niet dat soort geruchten, dus bekend maken dat ie stopt.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die schreef al over Slot? Dat heb ik gemist
Klopt, er klopt nooit iets van. Komt nooit meer goed. Opdoeken, vergeten en nooit meer over praten.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh er zijn altijd wel plannen en er is wel visie alleen pakt dat zelden goed uit voor ons. Omdat we incapabele mensen hebben lopen. Te beginnen in de RvC die vooral elkaar heel veel dingen gunnen maar niet bezig zijn met het clubbelang. Er is nog niet eens een fatsoenlijke algemeen directeur, omdat ze niemand konden vinden weet je nog. Deze club
Exact.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het zou dus kunnen dat Advocaat het ook wist en daarom meedeelde dat hij stopt en dat heeft de boel een beetje versneld.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus het is allemaal de schuld van Krabby die een hele opeenstapeling van gebeurtenissen heeft veroorzaakt
Net het butterfly effect
@:caland
@:fetx
@:erasmus
quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat wij niks te zoeken hebben in de EL was nu al duidelijk hoor, daar is het resultaat tegen Wolfsberger verder niet voor van belang omdat te constateren.
En terecht.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die schreef dat Feyenoord eigenlijk een beetje van Advocaat af wilde. Daardoor Dickie boos en wil niet dat soort geruchten, dus bekend maken dat ie stopt.
Onfatsoenlijk van een journalist die gewoon een VI pro artikeltje moet schrijven? Of bedoel je wat anders?quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
En terecht.
Dat is ook gewoon heel erg onfatsoenlijk om dat zo naar buiten te brengen.
Trouwens ook gewoon raar aangezien je zonodig met Dick verder moest afgelopen zomer. Had dan toen die knoop al doorgehakt, als je tenminste toen ook al die mening was toebedeeld dat het anders moest.
In de huidige omstandigheden het nog steeds in eigen hand hebben om door te gaan vind ik eigenlijk wel prima ja.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
We hebben het prima gedaan wilde je zeggen?
Dat is toch eigenlijk een godswonder. We hebben letterlijk alles samen een wedstrijd aardig gespeeld. Een helft tegen CSKA en een uit bij Zagreb.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de huidige omstandigheden het nog steeds in eigen hand hebben om door te gaan vind ik eigenlijk wel prima ja.
Boeiend of je aardig speelt. Eindresultaat is dat je gewoon nog kan overwinteren, en dat zou echt heel erg knap zijn gezien de verzachtende omstandigheden wat je zelf al zegt. Kan het armoedig zijn, het levert wel miljoenen op. Miljoenen waar je ook beleid mee kan maken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk een godswonder. We hebben letterlijk alles samen een wedstrijd aardig gespeeld. Een helft tegen CSKA en een uit bij Zagreb.
Wel verzachtende omstandigheden zoals die tyfusscheids en al die blessures maar dan nog is het extreem armoedig.
Dat soort verhalen horen toch eigenlijk niet in de media terecht te komen, hou het lekker intern. Begrijpelijk dat Dick daar een rotgevoel bij krijgt. Afgelopen zomer liepen ze nog weg met hem en moest hij zonodig blijven.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onfatsoenlijk van een journalist die gewoon een VI pro artikeltje moet schrijven? Of bedoel je wat anders?
Oh geld is altijd lekker, punt blijft wel dat we eigenlijk te dun bezet zijn om op twee fronten actief te zijn. Tegen Utrecht zaten verschillende spelers er conditioneel ook compleet doorheen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Boeiend of je aardig speelt. Eindresultaat is dat je gewoon nog kan overwinteren, en dat zou echt heel erg knap zijn gezien de verzachtende omstandigheden wat je zelf al zegt. Kan het armoedig zijn, het levert wel miljoenen op. Miljoenen waar je ook beleid mee kan maken.
Tja, Krabby is gewoon een journalist, die checkt en hoort wat dingen, en schrijft er dan een veel te lang verhaal over. Ik vind dat Dickie daar gewoon boven moet staan, maar daar is hij de persoon niet voor. Als club kan je niet controleren wat de pers schrijft, dus tja.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat soort verhalen horen toch eigenlijk niet in de media terecht te komen, hou het lekker intern. Begrijpelijk dat Dick daar een rotgevoel bij krijgt. Afgelopen zomer liepen ze nog weg met hem en moest hij zonodig blijven.
Dat de jeugdopleiding en scouting op de schop wordt genomen en nu dus de keuze op Slot valt maakt allemaal niet uit. Het was in het verleden kut en zo zal het altijd blijven!quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, er klopt nooit iets van. Komt nooit meer goed. Opdoeken, vergeten en nooit meer over praten.
Ja die maximaal drie wedstrijden gaan echt het verschil maken.quote:
De fout ligt natuurlijk niet bij Krabbendamquote:Op zaterdag 5 december 2020 13:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja, Krabby is gewoon een journalist, die checkt en hoort wat dingen, en schrijft er dan een veel te lang verhaal over. Ik vind dat Dickie daar gewoon boven moet staan, maar daar is hij de persoon niet voor. Als club kan je niet controleren wat de pers schrijft, dus tja.
Misschien was Kuyt wel het lek van Krabby, die dacht natuurlijk een bommetje te plaatsen, Advocaat nu al te laten vertrekken, vervolgens was Slot nog niet vrij geweest, en moest er wel iemand in stappen en wie anders dan de grote redder Dirk Kuyt?
Volgens mij ben ik iets op het spoor.
Zou je denken hè, maar op het moment lijkt elke wedstrijd er een teveel. Fitheid is ver te zoeken bij veel spelers. Ook amper fatsoenlijke wisselmogelijkheden natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die maximaal drie wedstrijden gaan echt het verschil maken.
We hadden de beste jeugdopleiding. De echt grote talenten kiezen allang niet meer voor Feyenoord. Als je dit seizoen ook weer ziet is het toch bedroevend gesteld.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat de jeugdopleiding en scouting op de schop wordt genomen en nu dus de keuze op Slot valt maakt allemaal niet uit. Het was in het verleden kut en zo zal het altijd blijven!
Elanlogics
Milambo en Kleijn hadden de clubs voor het uitkiezen, in binnen- en buitenlandquote:Op zaterdag 5 december 2020 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
We hadden de beste jeugdopleiding. De echt grote talenten kiezen allang niet meer voor Feyenoord. Als je dit seizoen ook weer ziet is het toch bedroevend gesteld.
Splinter de Mooij en Noah Lewis hadden dat ook, wanneer gaan we die een keer in het eerste terug zien?quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Milambo en Kleijn hadden de clubs voor het uitkiezen, in binnen- en buitenland
Die hele award voor beste jeugdopleiding moet je imo ook niet serieus nemen.
Dus dan moet je het maar zo laten en er niks aan doen?quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Splinter de Mooij en Noah Lewis hadden dat ook, wanneer gaan we die een keer in het eerste terug zien?
Die hele award buiten beschouwing gelaten is de doorstroming zeer matig. En wat wel doorstroomt schittert vooralsnog toch vooral in middelmatigheid.
Natuurlijk niet maar je begint normaal gesproken met het aanstellen van een algemeen directeur en gaat van daaruit een fundament opbouwen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus dan moet je het maar zo laten en er niks aan doen?
Vind vooral het gejank en boze gedrag in het AZ topic vermakelijk. Die denken echt dat ze een topclub zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:47 schreef Caland het volgende:
Wat dat betreft ook hier weer uitstekend werk van Arnesen. Meteen aan de slag gegaan met de scouting en jeugdopleiding en durft ook zo’n Slot met resultaat te benaderen. Waarschijnlijk was Van Geel gewoon bij Fraser en Dirruk uitgekomen en dan was het volgens de Elans van de wereld ook niet goed geweest
Met Yellow aan het stuur was het een dag na het nieuws van Advocaat al #ANNOUNCEDIRKquote:Op zaterdag 5 december 2020 13:47 schreef Caland het volgende:
Wat dat betreft ook hier weer uitstekend werk van Arnesen. Meteen aan de slag gegaan met de scouting en jeugdopleiding en durft ook zo’n Slot met resultaat te benaderen. Waarschijnlijk was Van Geel gewoon bij Fraser en Dirruk uitgekomen en dan was het volgens de Elans van de wereld ook niet goed geweest
Wat had je verwacht? Dat Arnesen in de zomer de boel na een half jaar al op regel had en we dit jaar een fantastisch jaar zouden hebben?quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet maar je begint normaal gesproken met het aanstellen van een algemeen directeur en gaat van daaruit een fundament opbouwen.
Nu gaan we de scouting weer aanpakken, terwijl net Bozenik voor (ons) veel geld is gekocht op basis van scouting rapporten van mensen die dan niet voldoen, of hoe moet ik dat zien?.
Advocaat moest en zou blijven en kreeg wel op de valreep twee spelers cadeau terwijl er amper geld is. Maar uiteindelijk gaat we niet verder met Advocaat want het moet anders. Jeugd moet ook weer anders ingericht. Hoeveel decennia moeten we die shit inmiddels al niet aanhoren dat het allemaal weer anders moet/gaat worden, zonder dat het wezenlijk beter gaat of er echt stappen worden gezet?
Ik vind de technisch directeur eigenlijk een stuk belangrijker bij een voetbalclub.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet maar je begint normaal gesproken met het aanstellen van een algemeen directeur en gaat van daaruit een fundament opbouwen.
Onder Van Geel stond er anders een beter elftal dan nu. En de trainer die hij aanstelde maakte ons kampioen. Bovendien heeft hij ons financieel en sportief aardig uit de stront getrokken, dacht ik zo.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:47 schreef Caland het volgende:
Ah je bent een Van Geel fan. Dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Onder Van Geel stond er anders een beter elftal dan nu. En de trainer die hij aanstelde maakte ons kampioen. Bovendien heeft hij ons financieel en sportief aardig uit de stront getrokken, dacht ik zo.
lolquote:Op zaterdag 5 december 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Onder Van Geel stond er anders een beter elftal dan nu. En de trainer die hij aanstelde maakte ons kampioen. Bovendien heeft hij ons financieel en sportief aardig uit de stront getrokken, dacht ik zo.
Gio als opvolger van Rutten was zonder Van Geel ook wel gebeurd.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik benoem slechts feiten heeft niks met fan van iemand zijn te maken. Het is hartstikke fijn dat jij schijnbaar een grenzeloos vertrouwen in Arnesen hebt en elke scheet die hij laat in een gouden lijstje posteert, maar wat Van Geel bij deze club heeft gepresteerd gaat hem niet lukken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah je bent een Van Geel fan. Dat verklaart een hoop.
Dan is deze discussie eigenlijk ook compleet overbodig
Dat weet je helemaal niet. Volgens mij gingen er ook behoorlijk wat geluiden op voor V Gastel destijds.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gio als opvolger van Rutten was zonder Van Geel ook wel gebeurd.
Van Geel heeft meer kapot gemaakt dan opgebouwd.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik benoem slechts feiten heeft niks met fan van iemand zijn te maken. Het is hartstikke fijn dat jij schijnbaar een grenzeloos vertrouwen in Arnesen hebt en elke scheet die hij laat in een gouden lijstje posteert, maar wat Van Geel bij deze club heeft gepresteerd gaat hem niet lukken.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
maar wat Van Geel bij deze club heeft gepresteerd gaat hem niet lukken.
quote:
Van Geel is een aardige puinruimer maar toen hij eenmaal wat budget had ging het finaal mis natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Van Geel heeft meer kapot gemaakt dan opgebouwd.
Mijn punt was meer dat de lijnen naar zowel Gio als V Gastel als opvolger van Rutten zo ontzettend kort waren dat iedere TD deze stap wel had kunnen bedenken. Zo vergezocht was Gio ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. Volgens mij gingen er ook behoorlijk wat geluiden op voor V Gastel destijds.
Mwa dat kampioenschap was toen eigenlijk al een bizar sprookje, laat staan met de onderlinge verschillen nu.quote:
Gaat uiteindelijk om het totaalplaatje aan keuzes die zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mijn punt was meer dat de lijnen naar zowel Gio als V Gastel als opvolger van Rutten zo ontzettend kort waren dat iedere TD deze stap wel had kunnen bedenken. Zo vergezocht was Gio ook weer niet.
Zonder die CL miljoenen was er waarschijnlijk ook geen nieuw jeugd/trainingscomplex geweest dus dat valt te bezien.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat nieuwe complex weegt niet op tegen de catastrofale blunder om niet met de JL mee te doen met Jong Feyenoord.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonder die CL miljoenen was er waarschijnlijk ook geen nieuw jeugd/trainingscomplex geweest dus dat valt te bezien.
Ingestapt toen Feyenoord zowat degradeerde en gestopt toen ze kampioen waren. Vind het toch altijd moeilijk deze redenatie te volgen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Alleen Pellè? En Janmaat maar die was transfervrij.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat nieuwe complex weegt niet op tegen de catastrofale blunder om niet met de JL mee te doen met Jong Feyenoord.
Daarnaast zijn er weinig spelers die Van Geel heeft gekocht en met dikke winst heeft verkocht.
Ja ik vind dit ook niet echt eerlijk, maar vGeel had wel eerder weg gemoeten.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ingestapt toen Feyenoord zowat degradeerde en gestopt toen ze kampioen waren. Vind het toch altijd moeilijk deze redenatie te volgen.
Jorgensen had hij ook met flinke winst kunnen verkopenquote:Op zaterdag 5 december 2020 14:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen Pellè? En Janmaat maar die was transfervrij.
Terwijl transferinkomsten zo'n beetje de motor achter het succes van Nederlandse clubs zijn. Daar heb je een TD voor nodig die niet alleen maar Nederlandse middelmaat haalt.
Schiet het al een beetje op met de nieuwe OP? Ik vraag dit namens @Scrummiequote:Op zaterdag 5 december 2020 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het probleem aan vGeel was dat ie het wel prima vond ieder seizoen risicoloos voor de derde plek te spelen (met een uitschieter naar boven en naar beneden). Op een bepaald moment was het gewoon mooi geweest, en door het plotselinge kampioenschap is ie langer dan nodig gebleven.
Daarnaast heeft hij heel grote fouten gemaakt met Jong Feyenoord en dat tevens nooit toe durven geven
Er had vooral doorgepakt moeten worden na het kampioenschap. Toen had je eigenlijk dat geld moeten gebruiken voor de weg die Arnesen nu pas aan het inslaan is.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het probleem aan vGeel was dat ie het wel prima vond ieder seizoen risicoloos voor de derde plek te spelen (met een uitschieter naar boven en naar beneden). Op een bepaald moment was het gewoon mooi geweest, en door het plotselinge kampioenschap is ie langer dan nodig gebleven.
Daarnaast heeft hij heel grote fouten gemaakt met Jong Feyenoord en dat tevens nooit toe durven geven
Tot het kampioenschap een 9 daarna een 4, er is wel abominabel slecht ingekocht die zomer. En wat te denken van 3.5 miljoen voor zo'n Bilalquote:Op zaterdag 5 december 2020 14:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ingestapt toen Feyenoord zowat degradeerde en gestopt toen ze kampioen waren. Vind het toch altijd moeilijk deze redenatie te volgen.
Eens ja.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Er had vooral doorgepakt moeten worden na het kampioenschap. Toen had je eigenlijk dat geld moeten gebruiken voor de weg die Arnesen nu pas aan het inslaan is.
Financieel zijn we er weinig tot niets mee opgeschoten. Nog steeds geen euro te besteden.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die beloftes aan Kuyt waren toch van Troost. Bovendien is onze begroting van 40 naar 70 miljoen gegaan, bijna 3x zo hoog als die van AZ.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Financieel zijn we er weinig tot niets mee opgeschoten. Nog steeds geen euro te besteden.
Jeugdopleiding naar de kloten. De grootste talenten zijn onder zijn leiding vertrokken.
Weinig waarde op het veld gecreëerd.
Scouting keek niet verder dan Nederland en Scandinavië![]()
Laten we ook niet vergeten dat hij Stam heeft aangesteld en Kuyt beloftes heeft gedaan die nergens over gaan.
Nou ja, Bozenik had nog enige nuance. MSK Zilina stond destijds op randje faillsement en hadden geld echt broodnodig. Toen hadden ze daarom al hun talenten en "toppers" in de uitverkoop staan met meerdere kopers op de loer die sowieso meer geld hadden dan Feyenoord. Dus haast was wel geboden bij deze gok.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens ja.
Al is zo'n Bozenik ook wel weer een behoorlijke gok direct. En over Linssen en Diemers zullen we het vandaag maar helemaal niet hebben..
Maar niet gedaan dus gefaald.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jorgensen had hij ook met flinke winst kunnen verkopen
Heeft wel veel verneukt maar stel jezelf ook de vraag of er zoveel anders was geweest als hij meteen in 2017 was vertrokken. Ook na het kampioenschap heeft Feyenoord eigenlijk gewoon naar behoren gepresteerd als derde club van Nederland.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik wist hetquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar niet gedaan dus gefaald.
Heeft ook weinig zin om terug te kijken, z'n grootste fout blijft jong Feyenoord niet in de kkd, dat kost echt veel.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heeft wel veel verneukt maar stel jezelf ook de vraag of er zoveel anders was geweest als hij meteen in 2017 was vertrokken. Ook na het kampioenschap heeft Feyenoord eigenlijk gewoon naar behoren gepresteerd als derde club van Nederland.
Natuurlijk had er nu meer geld in kas moeten zijn maar ook met 10 of 20 miljoen meer had Feyenoord er nu sportief niet heel veel beter voorgestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |