Inderdaad, dat klinkt allemaal heel goed, alsof Feyenoord echt ergens mee bezig isquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als een soort hersenspinsel. Ik denk ook dat als Slot komt hij niet onder de huidige omstandigheden komt, dus dan is er op de achtergrond (veel) meer aan de hand.
Inderdaad. Een vGeel had gewoon staan smeken bij Advocaat voor nog een seizoen of anders Fraser voor de groep gepleurd. Mooi dat Arnesen zijn eigen plan trekt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.
Sowieso mooi dat Arnesen bij zo'n optie uitkomt, en niet 1 van de standaard namen.
Het is ook een keuze die van lef getuigt. Slot losweken bij een club die zichzelf als onderdeel van de top beschouwt en op dit moment beter geleid wordt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad. Een vGeel had gewoon staan smeken bij Advocaat voor nog een seizoen of anders Fraser voor de groep gepleurd. Mooi dat Arnesen zijn eigen plan trekt.
Terwijl AZ MIJLENVER voor ligt op Feyenoord.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:06 schreef fetX het volgende:
Wel grappig dat zo'n Slot dus bereid is om over te stappen.
Dat niet, maar ziet er daar toch wel wat beter uit dan hier (voorlopig).quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl AZ MIJLENVER voor ligt op Feyenoord.
@:elan
Dan moet ie het niet doen met een Diemers en een Linssen, zoveel is duidelijk, anders zou Slot wel wachten op een beter aanbod.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:06 schreef fetX het volgende:
Wel grappig dat zo'n Slot dus bereid is om over te stappen.
Slot past meer bij de filosofie van Arnesen denk ik. Jeugd en (waarde) opbouwen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moet ie het niet doen met een Diemers en een Linssen, zoveel is duidelijk, anders zou Slot wel wachten op een beter aanbod.
Het kan snel veranderen (met wat euro's).quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat niet, maar ziet er daar toch wel wat beter uit dan hier (voorlopig).
Buiten dat Stengs niet hoeft te komen van mij een prima planquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:11 schreef Scrummie het volgende:
Amerikanen komen.
Boadu + Stengs + Slot + Eenhoorn komen van AZ.
Daarnaast 3/4 talenten van 10 miljoen.
Berghuis vertrekt, Senesi blijft nog een seizoen.
Eens, ik ben zelf ook niet zo'n fan van Stengs (meer). En bij Boadu heb ik eerlijk gezegd ook mijn twijfels.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Buiten dat Stengs niet hoeft te komen van mij een prima plan
En gelijk ook jezelf verlossen van spelers als Botteghin, vBeek, Diemers, Linssen, Kelly, Narsingh en Jřrgensen waar je geen ene kut aan hebt.
Is ook zo in technisch, financieel opzicht zeker.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl AZ MIJLENVER voor ligt op Feyenoord.
@:elan
Sowieso Feyenoord. AZ blijft toch een club die qua aantrekkingskracht vergelijkbaar is met een Vitesse of Heerenveen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Zullen ze hem wel een niet te weigeren aanbieding gedaan hebben, of er komen daadwerkelijk grote financiële impulsen aan. Zou jij als je neutrale toeschouwer liever trainer van AZ of Feyenoord zijn, eerlijk?
Je kan ook zonder Amerikanen een prima club opbouwen. Liever zelfs.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:11 schreef Scrummie het volgende:
Amerikanen komen.
Boadu + Stengs + Slot + Eenhoorn komen van AZ.
Daarnaast 3/4 talenten van 10 miljoen.
Berghuis vertrekt, Senesi blijft nog een seizoen.
Ja uiteraard.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan ook zonder Amerikanen een prima club opbouwen. Liever zelfs.
Boadu kan er niks meer van.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, ik ben zelf ook niet zo'n fan van Stengs (meer). En bij Boadu heb ik eerlijk gezegd ook mijn twijfels.
Ik AZ hoor. Daar ligt de druk op de trainer toch wat lager en is de boel wel wat beter geregeld.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso Feyenoord. AZ blijft toch een club die qua aantrekkingskracht vergelijkbaar is met een Vitesse of Heerenveen.
Die staat inderdaad echt gewoon een seconden of 15 niets te doen, echt pijnlijk. Het is nota bene zijn man die diep in de 16 komt. Overigens verdedigt Botteghin ook weer als vanouds, die moet veel korter staan bij de man op de 16.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokkerdomme overtreding waaruit de penalty valt en ik zou je willen adviseren om bij de 0-2 even Kokcu in de gaten te houden.
Het is maar net waar je de uitdaging in zoekt natuurlijk. Je hoorde dat bijvoorbeeld ook Haps zeggen na zijn overstap, Feyenoord is in alles groter. Dat merk en voel je en daar ligt uiteindelijk ook de uitdaging.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik AZ hoor. Daar ligt de druk op de trainer toch wat lager en is de boel wel wat beter geregeld.
Had deze tropische verrassing inderdaad echt nooit verwachtquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.
Sowieso mooi dat Arnesen bij zo'n optie uitkomt, en niet 1 van de standaard namen.
Wij zijn alleen geen topclub in prestaties (hoewel, vrijwel altijd top 3), maar verder in vrijwel alles wel natuurlijk. Veel hoger aanzien dan AZ.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is maar net waar je de uitdaging in zoekt natuurlijk. Je hoorde dat bijvoorbeeld ook Haps zeggen na zijn overstap, Feyenoord is in alles groter. Dat merk en voel je en daar ligt uiteindelijk ook de uitdaging.
Bij AZ wordt men niet zenuwachtig als men 5 keer op rij gelijk speelt.
Als je minder druk wilt ben je ongeschikt voor een topclub.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik AZ hoor. Daar ligt de druk op de trainer toch wat lager en is de boel wel wat beter geregeld.
En toch als je erbij wilt horen, zal je één van de grote drie clubs getraind moeten hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar daar ligt dus precies de uitdaging als de randvoorwaarden goed zijn. En ik ga er maar even vanuit dat Slot niet compleet achterlijk is mocht dit gerucht waar zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Wij zijn alleen geen topclub in prestaties (hoewel, vrijwel altijd top 3), maar verder in vrijwel alles wel natuurlijk. Veel hoger aanzien dan AZ.
Dat wel maar de torenhoge verwachtingen en amper geld voor versterkingen om die ambitie ook daadwerkelijk waar te maken zullen wel een hoop onnodige stress opleveren.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso Feyenoord. AZ blijft toch een club die qua aantrekkingskracht vergelijkbaar is met een Vitesse of Heerenveen.
Dat laatste met name.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar daar ligt dus precies de uitdaging als de randvoorwaarden goed zijn. En ik ga er maar even vanuit dat Slot niet compleet achterlijk is mocht dit gerucht waar zijn.
Want in de huidige situatie ben je wel dom als je nu van AZ naar Feyenoord gaat ja. Dus dan speelt er meer.
Ik denk inderdaad dat ik ongeschikt ben voor een topclubquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je minder druk wilt ben je ongeschikt voor een topclub.
Geld? Salaris keer 2?quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar daar ligt dus precies de uitdaging als de randvoorwaarden goed zijn. En ik ga er maar even vanuit dat Slot niet compleet achterlijk is mocht dit gerucht waar zijn.
Want in de huidige situatie ben je wel dom als je nu van AZ naar Feyenoord gaat ja. Dus dan speelt er meer.
Ik denk dat wij nog steeds het dubbele betalen aan salaris, dan is een goed verhaal van Arnesen (hoeft niet met investeerders te zijn) al genoegquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt mij heel sterk, maargoed.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij nog steeds het dubbele betalen aan salaris, dan is een goed verhaal van Arnesen (hoeft niet met investeerders te zijn) al genoeg
Eens. Ik vermoed dat Arnesen wel een plan heeft liggen. Ben daar wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Stengs niet, waarom niet?quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Buiten dat Stengs niet hoeft te komen van mij een prima plan
En gelijk ook jezelf verlossen van spelers als Botteghin, vBeek, Diemers, Linssen, Kelly, Narsingh en Jřrgensen waar je geen ene kut aan hebt.
De grootste talenten vertrekken steeds, dus nu is de hoop weer eens gevestigd op de O16 volgens mijquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:14 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de jeugd? Wat zijn de grote talenten waar de komende jaren het meest van verwacht wordt? Niet dat dat iets wil zeggen, want iedereen herinnert zich Slabbekoorn en Cheick Touré nog, maar goed.
Hendriks zie ik het wel redden. Antonucci natuurlijk. Dan houdt het wel een beetje op vermoed ik.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:14 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de jeugd? Wat zijn de grote talenten waar de komende jaren het meest van verwacht wordt? Niet dat dat iets wil zeggen, want iedereen herinnert zich Slabbekoorn en Cheick Touré nog, maar goed.
Beetje momentenvoetballer, het hoogstwaarschijnlijk zeer hoge prijskaartje niet waard.quote:
Men geeft wel hoog op van die lichting Kleijn/Milambo. Dat zijn ook meteen de grooste talenten dacht ik die ook nog eens een contract hebben gekregen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:14 schreef Kerftminister het volgende:
hij zou wel wat toevoegen aan het huidige Feyenoord even los van het prijskaartjequote:Op vrijdag 4 december 2020 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje momentenvoetballer, het hoogstwaarschijnlijk zeer hoge prijskaartje niet waard.
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zou wel wat toevoegen aan het huidige Feyenoord even los van het prijskaartje
Dat klopt, maar de prijs is hij denk ik niet waard.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zou wel wat toevoegen aan het huidige Feyenoord even los van het prijskaartje
nee maar dat is sowieso het probleem met AZ spelers, die zijn gewoon te duur voor de NL topclubsquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de prijs is hij denk ik niet waard.
Op het moment zou die Griek van VVV ook wat toevoegen aan Feyenoord.
WE WORDEN GEK.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe zolderkamer tweet is uit. @:de_kraam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |