Waar Feyenoord het mee eens was maar toen opeens weer niet, over tenenkrommend gesproken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was minstens zo tenenkrommend als Overmars (en ook Vd Sar) zijn 1-2tje met de Telegraaf over het stoppen van de competities ja.
Tja, Koevermans. Daar is niet veel voor nodig om tenenkrommend te zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar Feyenoord het mee eens was maar toen opeens weer niet, over tenenkrommend gesproken.
Oh dat akkefietje, is hem goed recht om die verdeling aan te vechten. Ajax stuurt scouts naar Varkenoord om de grootste talenten weg te halen in topsport is (bijna) alles geoorloofd.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo ha ha, dat hele gedoe met UEFA vergeten?
Eens, maar als Slot een beetje slim is doet hij dat ook niet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Dickie blijft eigenlijk (tot het einde van het seizoen). Met deze gehandicaptenploeg door alle blessures is hij wel de man die er nog wel wat uit weet te halen. In deze ellende moet je Slot niet willen gooien, daar valt geen eer uit te behalen.
Appels en peren vergelijken, zo kan je alles wel recht trekken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat akkefietje, is hem goed recht om die verdeling aan te vechten. Ajax stuurt scouts naar Varkenoord om de grootste talenten weg te halen in topsport is (bijna) alles geoorloofd.
Hij gaat naar Feyenoord dus dan spoor je sowieso al niet echtquote:Op zaterdag 5 december 2020 11:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar als Slot een beetje slim is doet hij dat ook niet.
Hoezo het geld gaat gewoon boven het fatsoen. Maar het ging nu toevallig jouw clubje aan dus is hij ineens door het ijs gezakt was het andersom geweest had je alle begrip gehad. Ga maar lekker ergens anders hypocriet doen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Appels en peren vergelijken, zo kan je alles wel recht trekken.
Mooie OP trouwens!quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij gaat naar Feyenoord dus dan spoor je sowieso al niet echt
Het was inderdaad onfatsoenlijk en vrij belachelijkquote:Op zaterdag 5 december 2020 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo het geld gaat gewoon boven het fatsoen. Maar het ging nu toevallig jouw clubje aan dus is hij ineens door het ijs gezakt was het andersom geweest had je alle begrip gehad. Ga maar lekker ergens anders hypocriet doen.
Zijn ze ook, in elk opzicht behalve het historisch perspectief. Financieel en qua innovatie lopen wij gewoon mijlenver achter op de rest van de top 4.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:47 schreef Caland het volgende:
AZ is Feyenoord MIJLENVER voorbij
Cc @:elan
quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn ze ook, in elk opzicht behalve het historisch perspectief. Financieel en qua innovatie lopen wij gewoon mijlenver achter op de rest van de top 4.
Die Slot ziet men kennelijk als een hele goede kandidaat maar die gaat met dit zooitje echt niet ineens beter presteren dan zeg een Advocaat.
Het lijkt mij ook niet dat Arne het met 'dit zooitje' gaat doen. (of hij is echt chronisch dronken)quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:55 schreef Elan het volgende:
Die Slot ziet men kennelijk als een hele goede kandidaat maar die gaat met dit zooitje echt niet ineens beter presteren dan zeg een Advocaat.
Scheelt Feyenoord een afkoopsom.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie zou het nieuws over de onderhandelingen gelekt hebben? Niet erg handig
Wie zal het wel beter doen dan?quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn ze ook, in elk opzicht behalve het historisch perspectief. Financieel en qua innovatie lopen wij gewoon mijlenver achter op de rest van de top 4.
Ik hoop nog steeds niet dat er Amerikaanse investeerders komen, maar er zal komende zomer wel wat verkocht moeten worden om wat goeie aankopen te doen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet dat Arne het met 'dit zooitje' gaat doen. (of hij is echt chronisch dronken)
Nee hoor ik vind je naïviteit wel schattigquote:
Blijkbaar ziet de trainer van AZ dat toch andersquote:Op zaterdag 5 december 2020 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind je naïviteit wel schattig
Kan me nog wel een 'discussie' herinneren die wij hadden na het kampioenschap waarin het feit dat Ajax zoveel geld ophaalde op de transfermarkt volgens jou allemaal niet zo problematisch was. Omdat een club uiteindelijk op het veld moet presteren en niet primair een handelshuis moet zijn. Ben toch benieuwd hoe je daar nu in staat.
AZ heeft gewoon een leuk elftal en wederom een flink aantal spelers die potentieel behoorlijk geld opleveren, wij blijven daar structureel in achter.
Dat beleid, of eigenlijk gebrek aan beleid, breekt je vroeg of laat gewoon op. Het zou een fantastische prestatie zijn als wij boven AZ eindigen maar dat is (zelfs nu we hun trainer hebben gejat) nog lastig genoeg worden omdat ze in principe een betere en vooral bredere selectie hebben.
Waar ze vroeger incidenteel een keer boven Feyenoord eindigden mag je toch concluderen dat ze er inmiddels beter voor staan, in nagenoeg elk opzicht? Behalve dan dat ons dak er gelukkig (nog) niet is af is geflikkerd
Maar er is amper geld voor spelers dus hoe dan? Wellicht gewoon een heel hoog salaris aangeboden.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet dat Arne het met 'dit zooitje' gaat doen. (of hij is echt chronisch dronken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |