Maar ik denk dat dat ook komt door 1e of 2e kind zijn. Het 2e kind moet nou eenmaal zichzelf soms vermaken omdat je met nr 1 bezig bent. Andersom komt dat pas voor als nr 2 geboren is, dus nr 1 heeft een heel andere basis gehad met een ouder die continu beschikbaar was (indien aanwezig). Net als dat mini’s opvoedstijl lastiger haalbaar is met meerdere kinderen. Ik denk dat het een combinatie van karakter, opvoedstijl en broertjes/zusjes is. En ach, uiteindelijk worden het toch allemaal pubers die niet door ons gestoord willen worden.quote:Op zondag 20 december 2020 09:08 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Dit verschil was er als baby al, oudste speelde geen 3 minuten alleen op een kleedje, jongste lag probleemloos 1,5 uur te spelen. Maar oudste heeft wel een flink ziekenhuisdossier (zeker in zijn eerste jaar), ik vraag me wel eens af of dat meespeelt.
Of karakter. Of mijn moederschap/onzekerheid.
Achgut!quote:Op zondag 20 december 2020 09:41 schreef Aure het volgende:
De keren dat Jip dat doet is gelukkig nog op één hand te tellen en als ie het doet is ie bang voor zijn eigen drol en gaat ie in een hoek van de douche staan, luid om ons schreeuwend terwijl hij naar zijn drol wijst![]()
Wat een gaaf idee!quote:Op zondag 20 december 2020 10:10 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog steeds eens ergens een kleine schatkist op de kop tikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch blij dat je dit even in perspectief zet want ondanks dat ik weet dat het geen aanval is kreeg ik toch de nijging om mij te verdedigen want door de onderwerpen tvkijken en tablet lijkt het net of L enkel achter een schermpje zit terwijl wij ook de dingen doen die jij laat zien. Samen eten koken is een van de favoriete bezigheden (Ipv het Opinel mesje ligt hier de Ikea smabit in de la).quote:Op zondag 20 december 2020 09:32 schreef minilot het volgende:
Overigens, mijnes mag dan wel heel goed zijn in zelf spelen maar daar staat bijvoorbeeld tegenover dat -ie negen van de tien keer nog geen kubieke centimeter van z'n avondeten opeet, schept een sadistisch genoegen in poepen onder de douche en Günther heeft precies nul van al z'n bijna drie jaar aan nachten doorgeslapen. Om het even in perspectief te zetten
Lief dat je het vraagt! Na de 2e kuur van 3 dagen gaat het gelukkig weer goed. Urine is weer getest en op kweek gezet en was schoonquote:Op zondag 20 december 2020 12:53 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Succes vanavond TolStoi! Hoe is het met zijn blaasontsteking en het geven van de antibiotica afgelopen?
Toffe site, die met de monsters!quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:30 schreef minilot het volgende:
Tussen de apps hier door even een shoutout naar het kinderkoksmes uit de Le Petit Chef-lijn van het Franse messenmerk Opinel! Wát een tof ding! Wel opletten want flink scherp maar ligt echt fantastisch in een peuterhand en snijdt als een zonnetjeDikke aanrader! Hier in actie met pecannoten en wortel voor worteltjestaart afgelopen week:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Verdere analoge semi-gratis lol de afgelopen dagen..
Monstertemplates van gezichten en ledematen voorzien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knipperdeknip:
[ afbeelding ]
Schilderen met water:
[ afbeelding ]
Bubbeltjesplastiiiiiic![]()
[ afbeelding ]
..wat een maf idee dat Günther alweer bijna 3 is!Precies in lockdown jarig, dus geen trakteerrondje op de peuterspeelzaal, snif.. Theoretisch gaat de boel tien dagen later weer open. Wat zouden jullie doen, uitgesteld trakteren of het laten zitten voor dit jaar?
Ik snap het wel, maar dit is echt niet nodig!quote:Op zondag 20 december 2020 13:15 schreef Elleska het volgende:
[..]
Toch blij dat je dit even in perspectief zet want ondanks dat ik weet dat het geen aanval is kreeg ik toch de nijging om mij te verdedigen want door de onderwerpen tvkijken en tablet lijkt het net of L enkel achter een schermpje zit terwijl wij ook de dingen doen die jij laat zien. Samen eten koken is een van de favoriete bezigheden (Ipv het Opinel mesje ligt hier de Ikea smabit in de la).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |