Ik werk ook maar 2 dagen, zou ook niet meer willen op dit moment, maar ik gedij er wel goed bij moet ik zeggen, denk oprecht dat ik een leukere moeder ben met dat stukje zelfontplooiing erbij.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:44 schreef minilot het volgende:
Ik ben juist niet anders gewend dan altijd thuis met koter, dat maakte het voor ons de afgelopen maanden natuurlijk wel heel gemakkelijk.. Ik heb best leuke banen gehad en heb erg toffe dingen meegemaakt, maar de hele dag, elke dag met Günther optrekken vind ik het leukste dat ik ooit in mijn leven heb gedaan
Ik wil soms heel even geen interactie om mijn zwangere lijf en hoofd rust te gunnen. Zelf spelen hebben we heus soms maar zelden als ik het het hardste nodig heb.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:13 schreef minilot het volgende:
@:Lemijn Wil je een peuter achter een scherm of wil je een peuter die zelf speelt?
Begrijpelijk!quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:15 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik wil soms heel even geen interactie om mijn zwangere lijf en hoofd rust te gunnen. Zelf spelen hebben we heus soms maar zelden als ik het het hardste nodig heb.
Haha, dit is een andere vraag. Ik wil niet perse een peuter achter een scherm natuurlijk. Ik denk niet dat het voor hem iets toevoegt. Maar zelf spelen zonder storen is een feature die zelden heel lang duurt. En als ik op de bank ga liggen dan kruipt hij erbij, en dan erop, en dan wordt hij een dokter die me beport, en dan moet ik eraf om te stoeien.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:13 schreef minilot het volgende:
@:Lemijn Wil je specifiek een peuter achter een scherm of wil je eventueel ook wel een peuter die zelf speelt zonder je te storen?
Edit; Dit alles hierboven is echt zo herkenbaar. En toen ging Dirk vandaag onverwacht mee met zijn vader naar mijn schoonouders en heb ik vervolgens het halve huis lopen poetsen in plaats van broodnodig relaxen. Echt, Dirk is heel leuk en mega gezellig om de hele dag bij te zijn. Maar hij vraagt ook eigenlijk de hele dag door actief aandacht. Ook als hij een filmpje kijkt, of als we buiten wandelen en ook als hij zelf een toren bouwt of met zijn auto's sjeest. En hoewel fantastisch en heerlijk en waardevol, is het gewoon ook slopend. Helemaal met 34 weken zwanger en onwijs slechte nachten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:15 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik wil soms heel even geen interactie om mijn zwangere lijf en hoofd rust te gunnen. Zelf spelen hebben we heus soms maar zelden als ik het het hardste nodig heb.
Pfffrt, hoe gezellig (gelukkig!) ook: dat klinkt echt waanzinnig vermoeiend, zelfs als je niet zwanger bent!quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:26 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Maar hij vraagt ook eigenlijk de hele dag door actief aandacht.
Ik lees dit wel vaker, maar ik denk dat daarbij onderschat wordt wat een wereld van verschil er op allerlei manieren kan worden ervaren, als een koter de enige is of juist als er ook een ouder en/of jonger kind in het gezin is, zelfs als de omstandigheden zo op het oog verder hetzelfde lijkenquote:Op zondag 20 december 2020 08:43 schreef Malteser het volgende:
Ik begrijp er niks van. Twee jongens, zelfde huis, zelfde gezin, zelfde opvoeding.
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 20 december 2020 08:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik lees dit wel vaker, maar ik denk dat daarbij onderschat wordt wat een wereld van verschil er op allerlei manieren kan worden ervaren, als een koter de eerste is of juist als er al een ouder kind in het gezin is, zelfs als de omstandigheden zo op het oog verder hetzelfde lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |