Zo komen we er welquote:Op donderdag 3 december 2020 20:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
201 Bob Marley & The Wailers T(h)ree Little Birds
1085 Meat Loaf Two Out Of T(h)ree Ain't Bad
1240 Anouk T(h)ree Days In A Row
Bekend van Laat Het Bos, Meer Den Een Ander en Stil In Meidoorn.quote:
doet het best aardig bij nederlands elftal, echte keerl is het dan weer niet.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie van De Boer dat is de Keerl?
Denk niet dat die nog eens de top 10 zal halen, maar er zullen vast genoeg grapjassen zijn om hem wel in de top 100 te houden.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk (hoop) dat-ie wel gaat zakken, maar ben bang dat het voorlopig wel de 31e blijft hangen. Die boeren zijn gewoontedieren...quote:Op donderdag 3 december 2020 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uit Mekkerenquote:Op donderdag 3 december 2020 20:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat-ie wel gaat zakken, maar ben bang dat het voorlopig wel de 31e blijft hangen. Die boeren zijn gewoontedieren...
Dan hopelijk plaats 190 ofzo, net na Slayer.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat-ie wel gaat zakken, maar ben bang dat het voorlopig wel de 31e blijft hangen. Die boeren zijn gewoontedieren...
Nachtwerk zou heel goed kunnen.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hopelijk plaats 190 ofzo, net na Slayer.
En direct daarna Jason Paige.
Hoop dat het snel op #2001 staat...quote:Op donderdag 3 december 2020 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb op Little Richard gestemt, en mijn viool op Charliequote:Op donderdag 3 december 2020 20:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Alle doden tijdens de eerste lockdown zijn ook een beetje vergeten ja.
Charlie Daniels, Kenny Rogers, Vera Lynn, Little Richard...
En de kat z’n viool?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb op Little Richard gestemt, en mijn viool op Charlie
Heb er zelf 2x op gestemd voor de lol/jeugdsentiment...quote:Op donderdag 3 december 2020 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas zie ik Jason Paige de komende jaren niet meer van rond plek 130 af komen.
Dat die mensen gewoon op Spinning Wheel stemmen.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb er zelf 2x op gestemd voor de lol/jeugdsentiment...
maar die lol is er ook wel vanaf nu
Zo hoog?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoop dat het snel op #2001 staat...
Mijn kat heeft geen viool, maar mijn overleden kat Smaug zou wel op Ed Sheeran gestemd hebben, denk ik.quote:
Laag genoeg dat ik er niet mee lastig word gevallenquote:
Een ginger?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn kat heeft geen viool, maar mijn overleden kat Smaug zou wel op Ed Sheeran gestemd hebben, denk ik.
Liever gewoon een fatsoenlijk metal-uurtje rondom Slayer.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hopelijk plaats 190 ofzo, net na Slayer.
En direct daarna Jason Paige.
Ook wel mee eens, alles van Ramstein en Iron Maiden mag dan ook.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Liever gewoon een fatsoenlijk metal-uurtje rondom Slayer.
Ik ben haar helemaal vergetenquote:Op donderdag 3 december 2020 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vera zie ik wel naar plaats 2 stijgen.
Er wordt anders behoorlijk vaak op gestemd.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mwah zo'n groot nieuws was zn dood ook niet
Metalquote:Op donderdag 3 december 2020 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Liever gewoon een fatsoenlijk metal-uurtje rondom Slayer.
Maar dan wel goeie metal en niet weer de 10e niemandsdal van Metallica, die van wat ik gehoord de gelukkigste fans hebben.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Metal
Mag wel meer metal in de Top2000
Ja true, al is goede metal natuurlijk ook erg subjectief.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar dan wel goeie metal en niet weer de 10e niemandsdal van Metallica, die van wat ik gehoord de gelukkigste fans hebben.
Ik heb m laatst gebruikt in een quiz en het nummer heeft best een leuk introquote:Op donderdag 3 december 2020 20:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb er zelf 2x op gestemd voor de lol/jeugdsentiment...
maar die lol is er ook wel vanaf nu
Beetje neukbaar?quote:Op donderdag 3 december 2020 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
Een van mijn FB vrienden heeft op Vlieg Met Me Mee-Paul De Leeuw gestemd.
Zal ik haar als vriend verwijderen, ja of sowieso?
Sommige users vinden dit een grof schandaal.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:15 schreef Starflyer het volgende:
Ik kom erachter dat ik ook een huisdier heb. Dus ik denk dat de Spider Murphy Gang in zijn lijst staat
Im Sperrbezirk?quote:Op donderdag 3 december 2020 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sommige users vinden dit een grof schandaal.
Goede naam voor een entreehal.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:15 schreef Starflyer het volgende:
Ik kom erachter dat ik ook een huisdier heb. Dus ik denk dat de Spider Murphy Gang in zijn lijst staat
De Boer dat is de Keerl.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is jullie guilty pleasure in de top 2000 eigenlijk?
Ik heb er veel, maar ik denk dat ik ga voor Vlieg met me mee van Paul de Leeuw.
Ik hoor dat liedje hooguit één keer per jaar, maar dan zing ik hem ook uit volle borst mee!
Alleen als je huisdier gestemd heeft.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:19 schreef H_T het volgende:
Is dit ook hét topic om je lijstje te dumpen als je net gestemd hebt?
Nee, ik was het gewoon zelfquote:Op donderdag 3 december 2020 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen als je huisdier gestemd heeft.
zak over d'r hoofd en dan kan het ermee door.quote:
naja dan heb ik het over de war pigs en Painkiller's van deze wereld.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja true, al is goede metal natuurlijk ook erg subjectief.
gUiLtY pLeAsUrEs BeStAaN nIeT!11!quote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Nee, beter om het nog even een paar uur na te laten garen.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:19 schreef H_T het volgende:
Is dit ook hét topic om je lijstje te dumpen als je net gestemd hebt?
als Half Drenth kan ik Op Fietse ontzettend waarderen.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Is dit die vriendin op fb die je bedoelde? @MTheBassmanquote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoor dat liedje hooguit één keer per jaar, maar dan zing ik hem ook uit volle borst mee!
twijfelde tussen war pigs en iron man.... ben voor iron man gegaan dit jaarquote:Op donderdag 3 december 2020 21:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
naja dan heb ik het over de war pigs en Painkiller's van deze wereld.
Dat zou vrij ongemakkelijk zijn.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is dit die vriendin op fb die je bedoelde? @:mthebassman
Dus jij bent het daar niet mee eens?quote:
Dj Paul 😳quote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom zou je je daartegen moeten wapenen? Het bijzondere van de lijst is juist dat ie van 'iedereen' is.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:47 schreef Piebe het volgende:
[..]
Vind dat eigenlijk ook niet kunnen.
Maar is aan de andere kant de enige manier om "ons te wapenen tegen de Bløf en Borsatofanclubs e.d.
We hadden afgesproken dat we onze relatie dit jaar openbaar zouden maken. Ik word moe van de leugens, van het stiekeme, van het gevoel niet serieus genomen te wordenquote:Op donderdag 3 december 2020 21:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat zou vrij ongemakkelijk zijn.
Rabbering?quote:
Dat laatste is wel spijtig voor je.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We hadden afgesproken dat we onze relatie dit jaar openbaar zouden maken. Ik word moe van de leugens, van het stiekeme, van het gevoel niet serieus genomen te worden
Eigen lijst Pip of van alle 2000?quote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Helene Fischer - Atemlosquote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
ja verdomme, ga hier dan ook geen scene schoppen, je maakt het nu alleen maar ergerquote:Op donderdag 3 december 2020 21:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We hadden afgesproken dat we onze relatie dit jaar openbaar zouden maken. Ik word moe van de leugens, van het stiekeme, van het gevoel niet serieus genomen te worden
Wat jij wil. Maar je mag geen Disturbed zeggenquote:Op donderdag 3 december 2020 21:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Eigen lijst Pip of van alle 2000?
Nou nee. Elstak uiteraard. De nummers dan he, de meneer zelf absoluut nietquote:
Again, dat nummer waarbij ik aan jullie allen denkquote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Nouquote:Op donderdag 3 december 2020 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat jij wil. Maar je mag geen Disturbed zeggen
* duim omlaag *quote:Op donderdag 3 december 2020 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat jij wil. Maar je mag geen Disturbed zeggen
De Poema's - Zij Maakt het Verschilquote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik mocht dit jaar geen Sweet Caroline grappen meer maken toch?quote:Op donderdag 3 december 2020 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet echt een guilty pleasure. Wel een guilty haatplaat.
Jawel.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus jij bent het daar niet mee eens?
Die heb ik vorige maand ge-karaoked met collega’s tijdens een online teambuilding event.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier, gewoon, omdat het kan!
![]()
Dan fermenteert het lekker door!quote:Op donderdag 3 december 2020 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, beter om het nog even een paar uur na te laten garen.
Limp Bizkit is heul nie fout 😍quote:Op donderdag 3 december 2020 21:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik mocht dit jaar geen Sweet Caroline grappen meer maken toch?
Ik ga voor Faith van George Michael.
De cover van Limp Bizkit vind ik nog leuker/leuk fout/lekker
Maar Sweet Caroline is niet mijn guilty haatplaat. Meer mijn oh-wat-is-ie-toch-overrated-door-dj-otzi-of-zo'n-figuur plaat.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik mocht dit jaar geen Sweet Caroline grappen meer maken toch?
Ik ga voor Faith van George Michael.
De cover van Limp Bizkit vind ik nog leuker/leuk fout/lekker
Wat is jouw definitie van een haatplaat?quote:Op donderdag 3 december 2020 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Sweet Caroline is niet mijn guilty haatplaat. Meer mijn oh-wat-is-ie-toch-overrated-door-dj-otzi-of-zo'n-figuur plaat.
Welke dan wel?quote:Op donderdag 3 december 2020 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Sweet Caroline is niet mijn guilty haatplaat. Meer mijn oh-wat-is-ie-toch-overrated-door-dj-otzi-of-zo'n-figuur plaat.
Rollin' ook niet?quote:Op donderdag 3 december 2020 21:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Limp Bizkit is heul nie fout 😍
Die cover wel maar ik ga er veels te lekker opquote:Op donderdag 3 december 2020 21:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Limp Bizkit is heul nie fout 😍
Chiquitita is een topnummer ja. Sowieso is het een breed begrip, sommigen zullen Sugababes als guilty pleasure zien en sommigen gewoon als een goede meidengroep. Ik weet ook dat Pure Shores breed gedragen wordt als goede plaat, terwijl ik me best kan voorstellen dat iemand kan denken dat het een guilty pleasure is. Niet dat die erin staan trouwens. Nouja, alleen dat pingeltje in Pure Shores staat er ergens in. Neem ik aan.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:33 schreef Cee het volgende:
Ik bedoel, ik ga heerlijk op Chiquitita van ABBA maar dat vind ik geen guilty pleasure, dat is gewoon een topplaat.
Mogelijk hun beste nummer. Sowieso beste danseressenquote:
Het blijft toch de AvroTros.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg nooit zomaar Chiquitita tegen een banale plaat!
Een plaat waar ik oprecht van walg en niet naar kan luisteren. En dat terwijl ik de rest van die band vrij goed vind.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van een haatplaat?
No Surprises.quote:
Neen.quote:
Je Top 2000 beleving van enkele noteringen laten afhangenquote:Op donderdag 3 december 2020 21:33 schreef PippenScottie het volgende:
Als Deep Purple weer in de top 10 staat en de Keerls niet, ga ik me 2000 nummers lang niet ergeren straks
Er zijn 2 nummers van The Beatles die ik echt afschuwelijk vind, I Am The Walrus en Yellow Submarine. Maar ik ben sowieso niet de allergrootste Beatles-fan (al vind ik ze ook niet slecht).quote:Op donderdag 3 december 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een plaat waar ik oprecht van walg en niet naar kan luisteren. En dat terwijl ik de rest van die band vrij goed vind.
Zozo.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:38 schreef alpeko het volgende:
Even iets anders. Ik luister nu “Kom terug” van Spinvis met daarin de tip “Geef een naam aan ieder jaar”. Hoe zouden jullie dit jaar noemen?
Ja dat vind ik dan nog niet eens echt metalquote:Op donderdag 3 december 2020 21:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
naja dan heb ik het over de war pigs en Painkiller's van deze wereld.
Dat belletje is echt afschuwelijk en doet pijn aan mijn oren.quote:
Het Coronajaar lijkt me wel redelijk treffend als we er over honderd jaar op terugkijken.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:38 schreef alpeko het volgende:
Even iets anders. Ik luister nu “Kom terug” van Spinvis met daarin de tip “Geef een naam aan ieder jaar”. Hoe zouden jullie dit jaar noemen?
Wel opvallend dat er in dit overzicht van bubbling under nummers helemaal geen alternatieve vrije keuzes terug ziet komen, nummers die bijvoorbeeld elk jaar hoog eindigen in de Snob 2000. Zouden die nog een heel eind uit de buurt zitten van een daadwerkelijke notering?quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:38 schreef Cassa95 het volgende:
Even Stenders 'illegale' radio-uitzending teruggeluisterd. Hij had de bubbling under lijst van 2001 tot 2270 liggen. Tussen haakjes de positie van vorig jaar:
2001 Natalie Imbruglia - Torn (1712)
2002 Arctic Monkeys - Why'd You Only Call Me When You're High (1870)
2003 Coldplay - The Hardest Part (1738)
2004 Norah Jones - Come Away With Me (nooit genoteerd)
2005 Shirley Bassey - This Is My Life (1675)
2006 Zager & Evans - In The Year 2525 (1955)
2007 Earth & Fire - Song Of The Marching Children (1928)
2008 Michael Bublé - It's A Beautiful Day (1859)
2009 Kraftwerk - The Model (1916)
2010 Blof - Open Je Ogen (1879)
2011 Matt Simons - Catch & Release (1887)
2012 Niall Horan - This Town (1477)
2013 Al Green - Let's Stay Together (1574)
2014 Rolling Stones - Time Waits For No One (al twee jaar niet meer)
2015 Eros Ramazzotti - Se Bastasse Una Canzone (al vier jaar niet meer)
2016 Frank Sinatra - Strangers In The Night (1995)
2017 Post Malone - Circles (nieuw)
2018 Alanis Morissette - Thank U (1695)
2019 Normaal - De boer is troef (thank god)
2020 Level 42 - Love Games (1956)
2021 Roberta Flack - Killing Me Softly With His Song (1596)
2022 Guus Meeuwis - Ik Ook Van Jou (nooit genoteerd)
2023 Martin Garrix & Dua Lipa - Scared To Be Lonely (1471)
2024 Yazoo - Don't Go (al twee jaar niet meer)
2025 Chicago - You're The Inspiration (1976)
2026 2 Unlimited - No Limit (1691)
2027 ABBA - Summer Night City (al zeven jaar niet meer)
2028 Katy Perry - Roar (1720)
2029 The Script - For The First Time (al drie jaar niet meer)
2030 Phil Lynott - Old Town (al twee jaar niet meer)
2031 Rod Stewart - I Don't Wanna Talk About it (al twee jaar niet meer)
2032 Roxy Music - Jealous Guy (al twee jaar niet meer)
...
2036 Neil Young - The Needle And The Damage Done (1726)
...
2045 De Dijk - Laat Het Vanavond Gebeuren (al vier jaar niet meer)
...
2047 Buffalo Springfield - For What It's Worth (1990)
...
2060 INXS - Need You Tonight (al twee jaar niet meer)
...
2141 Johnny Guitar Watson - A Real Mother For Ya (al drie jaar niet meer)
...
2199 The Commodores - Easy (al zes jaar niet meer)
...
2235 John Lennon - Jealous Guy (al vijf jaar niet meer)
Niet genoemd, wel gedraaid of genoemd dat ze in de Bubbling Under zitten:
Lenny Kravitz - Always On The Run (al twee jaar niet meer)
Bob Seger - Against The Wind (al twee jaar niet meer)
Tom Petty - Refugee (1821)
Kate Bush - Babooshka (1959)
Prince - Little Red Corvette (al twee jaar niet meer)
Steely Dan - Reelin' In The Years (al twee jaar niet meer)
Them - Gloria (1853)
The Carpenters - Yesterday Once More (al twee jaar niet meer)
Bruno Mars - Locked Out Of Heaven (1578)
En er werd in de uitzending nog even herhaald dat de lijst al jaren integer is, aangezien Rob weer had gesmeekt dat bepaalde nummers niet in zijn shift zitten. Maar daar gaan ze echt niet aan beginnen. Slayer komt altijd in de nacht volgens hem en de zenderbaas, die hij erover sprak, omdat altijd hetzelfde aantal mensen er ongeveer op stemt.
in de woorden van Dua Lipa: 'I should've stayed at home.'quote:Op donderdag 3 december 2020 21:38 schreef alpeko het volgende:
Ik haat die niet, maar het is bepaalt niet mijn favoriete nummer van dat album. Samen met Let down wel de minste twee van het album.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een plaat waar ik oprecht van walg en niet naar kan luisteren. En dat terwijl ik de rest van die band vrij goed vind.
[..]
No Surprises.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |